V našem seriálu, který se pídí po kořenech vzniku velkých herních hitů, jsme si tentokrát vzali na paškál titul našim …
Téma
Pecky, které potřebují pokračování
Hry potká čas od času stejný osud jako umělce, revolucionáře či vynálezce: úcty nebo dokonce slávy se jim dostane až po příslovečné smrti. Teprv…
Jak vznikalo Crysis?
Všechno začalo v německém městečku Coburg. Tam založili turečtí bratři Cevat, Avni a Faruk Yerliovi vývojářské studio CryTek, které pět let nato z…
Kult jménem Fallout
Fallout 3 je pro mnohé nejočekávanější hrou tohoto roku. Snad každý web (popř. časopis, zabývající se počítačovými hrami) na sv&ya…
Umělá inteligence ve hrách
Když porovnáme tituly z herní historie a dnešní, najdeme samozřejmě hodně rozdílů. Některé jsou zásadní a patrné na první poh…
Netradiční periferie pro hry na PS3
Speciální periferie patří odjakživa ke konzolím. Pomatujete třeba na vietnamské krabice se světelnou pistolí? Moderní periferie jsou více sofist…
Euphoria – pohybový engine nové generace
Současně s příchodem konzolí nové generace (Xboxu360, PlayStation 3 a výkonných PC) vzniká potřeba vytvářet i modernější hry. A to ve v&s…
Grand Hype Auto – aneb jak se propagují hry
To bylo radosti, když po několikaletém čekání vyšlo Grand Theft Auto 4. „Největší událost zábavního průmyslu tohoto roku,“ vy…
ViDock Gfx – externí grafika pro notebooky
Ceny notebooků leží rekordně nízko, některé – již relativně slušné pracovní stroje – se dají pořídit pod deset tisíc a vcelku…
Giacomo: Hraním jsem si vydělal přes půl miliónu
Dnes čtyřiadvacetiletý rodák z Liberce Michael “Giacomo” Hladík má za sebou úspěšnou progamingovou kariéru. Ať už jsou profesionáln&…