Za poslední 2 týdny jsme nezaznamenali nijaké zásadní změny. Čtvrtá liga opět „táhne vpřed“ zhruba 90% kontumací, zatímco první liga opět přinesla překvapení v podobě drtivé prohry týmu eSuba. Co že se s nimi stalo se dočtete níže, hned v prvním reportu. Dále se nám tady objevilo pár protestů, v některých případech i nepodložených. Někdy se to prostě, když to nejde skillem, zkouší “ukecat”…
V první lize se nám mnoho zápasů přeložilo kvůli nedostatku času k odehrání, a jak jsme již naznačili, překvapil nás tým eSuba, který ze dvou zápasů získal pouze jeden bod. Prohra proti tabulkově slabšímu soupeři a remíza není to, co bychom od eSuby čekali. Více informací se dočtete v následujícím reportu.
eSuba.Steelseries vs. Riders on The Storm^CoD2 11:21
16.04.2007 20:00:00
nevadi®
Zápas, který snad nikdo nečekal. Po heroickém výkonu týmu eSuba na Crossfire lan, kde se umístila na 4.místě, je čekal zápas další a to v 1.INTEL lize. Riders on The Storm^CoD2 už netrpělivě čekal na soupeře, který se ani po půlhodině čekání nedostavoval. Do hry se nakonec připojili tři hráči eSuby a hra mohla začít. Bash vyhrál dle očekávání tým Riders on The Storm^CoD2 (dále: ROTS), už jen kvůli své nemalé početní převaze, a vybral si mapu mp_matmata za němce.
Pomalé útoky eSuby byly těžko zastavitelné, ale i tak málo efektivní. Tým ROTS ze začátku zaspal a nechal si dát zbytečné body, avšak po prvních inkasovaných bodech se vzchopil a nedovolil eSubě nějaký ten bod navíc. Po změně stran tým ROTS jednoznačně převálcoval eSubu rychlými útoky na plant “A” . eSuba jen těžko hledala odpověď na blížící se jistou porážku, která “podcenila” svého soupeře a podlehla vysoko na Matmatě poměrem 16/4.
Do další mapy tým ROTS šel s velkým klidem a také to tak vypadalo. Na Burgundách se těžko hraje v oslabení, ale i tak dokázala eSuba týmu ROTS hezky zavařit a dokonce dokázala nasbírat vcelku dost bodů na “obstojný” výsledek 21/11.
Týmu Snap Down se lepí smůla na paty, není snad zápas, který by odehráli bez problémů. Je škoda, že to, co předváděli v zápasech v Play Off se už neopakuje a přicházejí tím o cenné body. Přejme jim tedy, ať se to zlepší do budoucna…
Snap Dawn.pgcc vs. cZklan 10:21
09.04.2007 20:00:00
madhound
Od tohoto zápasu jsem čekal vyrovnaný boj a stále sem v něj věřil, když jsem viděl v klientu čtyři hráče na každé straně. Pátý hráč cZklanu ještě oslavoval Velikonoční pondělí a u Snap Dawn byla nepřítomnost spoluhráče zdůvodněna pracovním vytížením.
Zápas začal jako vždy bashem na mapě Carentan. Ten vyhrál cZklan a zvolil první mapu z maplistu, Dawnville, a stranu Axis.
Krátce před začátkem mapy oznámil cZklan, že pátý hráč, Intense, už dokoledoval a jde do hry, tudíž nám nastala situace 5 versus 4. V tomto momentě jsem si myslel, že zápas je prakticky rozhodnut, jenže nakonec ta cesta nebyla tak jednoduchá jak se zprvu zdála.
Hráči cZklanu zaujmuli pozice a čekali na útok. Snap Dawn se snažili seč mohli, jenže obrana byla neprostupná a nedařilo se jim na ni najít recept. Uhráli jediný bod, výsledek byl zatím 9:1 pro cZklan. Obrana Snap Dawn ale myslím dost překvapila. Za stavu 10:6 pro cZklan jsem nestačil věřit tomu, že Snap Dawn dokáží ubránit útoky cZklanu i když měli o hráče méně ale zahráli opravdu skvěle. Hráči cZ se probrali a z posledních čtyř bodů mapy dokázali urvat tři ve svůj prospěch, druhá čtvrtina skončila výsledkem 6:4 z pohledu Snap Dawn a mapa 13:7 pro cZ. Pokračovalo se mapou Trainstation.
Snap Dawn si zvolill stranu Axis. Útok začal oproti první mapě cZklanu vycházet už od začátku, postupovali na plant A i B a obraně se jen málokdy povedlo zastavit je. Zde už se myslím ukázala početní převaha soupeře a Snap Dawn uhrál pouhé tři body. Po výměně stran měl cZklan deset pokusů na matchpoint, povedlo se jim to hned napoprvé a druhá mapa skončila výsledkem 8:3 pro výše jmenované a zápas celkově 21:10. Chci oběma týmům poděkovat za opravdu hezký zápas.
Snap Down ještě jednou, tentokrát už jim ale početní shoda nepomohla, jen potkali opravdu silnějšího soupeře… a výsledek skončil stejně.
Snap Dawn.pgcc vs. nEcro.cod2 11:21
16.04.2007 20:00:00
Thomasso
Zápas začal jako tradičně bashem na mapě mp_carentan. Ten vyhráli nEcro beze ztráty jediného hráče. Jako první zvolili mapu mp_matmata.
Taktika bez smoke granátů byla pro nEcro jasná. Thompsony a rushe převážně na pokladiště A. Dali rychlé dva body a Snap Dawn byli nuceni k pauze kvůli technickým problémům jednoho z jejich hráčů. Po jeho připojení se hra odvíjela totožně se začátkem; rushe na A, rychlé 3 body, stav tedy 5:0 pro nEcro. Potom jako by se Snap Dawn vzpamatovali. Začali pořádně bránit „áčko“ a vybojovali cenné 2 body. nEcro si naopak uvědomili, že ztrácejí náskok a proměnili tedy bod na 6:3. Strana za allies z pohledu nEcro končí 7:3.
Po prohození stran by asi i úplný laik poznal, že Allies jsou na této mapě mnohonásobně lehčí strana. Snap Dawn se ujali rychlého vedení 3:0, tedy snížili stav na 7:6. Zbraně měli víc rozdělené; používali optiku, brokovnici a občas i M1 Garand. Nakonec se po pár bodech pro nEcro zapíše do výsledku za matmatu 12:8 pro nEcro.
Na burgundách začali nEcro za Axis. Obranu měli hodně ofenzivní. 2× MP40 kolem pokladiště A chudákům Snap Dawn přímo do zad. Po pár kolech Snap Dawn došlo, že takhle to nepůjde a na obíhající nEcro si počkali. nEcro tedy začalo chodit na pokladiště B, což byla pro Snap Dawn průchodnější pozice a hra se stala více vyrovnanou a zajímavou. Polovina skončila 7:3 pro nEcro a stav je tedy 19:11.
Poslední kola se odehrála v docela zábavném duchu :-). Všichni z nEcra si vzali karabiny a „bezproblémově“ proměnili body :D. Tak tedy končí duel mezi těmito dvěma klany. Myslím, že nEcro je v současné době o mnoho lepším týmem a teď to dokázali. Výsledek je 21:11.
V druhé lize nám vévodí iNquinity a Team of ZIMBABWE. Zdá se vám, že jste to už někde četli? Ano, situace stejná jako minule. Akorát s tím rozdílem, že Team of ZIMBABWE už dostal výprask, zatímco týmu iNquinity se soupeři rozpadají doslova před očima. Těmi „šťastnými“ jsou citrOns. Proč se rozpadli nevíme, vždyť jim to tak pěkně šlo… Možná je to reakce na jistý protest a kontumaci, viz dále.
Citrons ' Cod2 vs. Xyborgs CoD2 0:1 (kontumace – nevysvětlitelná záhada)
09.04.2007 20:00:00
marsin
Mezi zápasy čtvrtého kola 2. Intel Ligy patřil také střet týmů Citrons ' Cod2 a Xyborgs CoD2. Tyto týmy jsou podle mého názoru velmi vyrovnané. Ve čtvrtém kole se hrály tyto dvě mapy : Dawnville a Trainstation (Caen).
Zápas začal jako každý jiný na mapě Carentan, kde tým Xyborgs vyhrál bash, vybral si mapu Dawnville a stranu Axis. První kolo bylo takové to „oťukávací“, oba týmy si dávaly veliký pozor. Nakonec toto kolo skončilo v mém překvapení ve prospěch týmu Citrons. Týmu Citrons se podařilo touto „taktikou“ vyhrát i druhé a třetí kolo. Ve čtvrtém kole se odpojil hráč Jamall z týmu Citrons. Xyborgs toho dokázali využít a čtvrté kolo s přehledem vyhráli. Výhry pokračovaly až do sedmého kola, kde se „Citróni“ vzpamatovali a dokázali, že když je tým sehraný, dá se zápas uhrát i ve čtyřech. Vyhrát i osmé a desáté kolo. V devátém kole se Xyborgs ubránili. Poločas na mapě Dawnville tedy končí 6:4 ve prospěch týmu Citrons. O poločase proběhlo také střídání na straně Xyborgs. Začátek druhého poločasu byl velmi vyrovnaný i přesto, že Citrons hráli ve čtyřech. Bylo se na co dívat. První až páté kolo se týmy střídali ve výhrách, v šestém kole přišla chvíle Citrons. Následující čtyři kola nepustili Xyborgs k výhře. Na štěstí pro tým Xyborgs alespoň poslední bod patřil jim. Na Caenu Citrons měli lehčí stranu Axis a já jsem byl zvědavý, jak se jim povede ubránit zběsilé, někdy až příliš zbrklé útoky Xyborgs. První kolo si dokázali poradit a bez větších problémů se jim ho podařilo vyhrát. Konec druhého kola byl velmi zajímavý… jednu chvilku vypadal ve prospěch týmu Xyborgs, ale v souboji sniperů rupiiik VS funny byl lepší sniper „Citrónů“ (rupiiik). Xyborgs byli v nesnázích, prohrávali už 3:0 a v tom se do čtvrtého kola připojil Jamall. Doufal jsem v to, že zápas bude ještě nějak zajímavý, ale po tom, co „Citróni“ vyhráli už sedmé kolo v řadě jsem byl celkem znuděný. Nakonec to pro tým Xyborgs dopadlo nejhůř, jak mohlo. Nevěděli si vůbec rady, jak vyzrát na Citrons a poločas prohrávají 10:0. To znamená výhra pro tým Citrons 21:9. Po výkonu na Caenu si myslím, že to byla velmi zasloužená výhra.
Na mě je, abych vysvětlil onu „nevysvětlitelnou záhadu“. Víceméně šlo o to, že tým citrOns nepochopil pravidla a tak když soupeři se špatnými důkazy zadali kontumaci, kluci z citrOns ji nechali v domnění, že zápas je v protestu a ujme se ho admin. Po 24 hodinách se kontumace systémem potvrdila a tím citrOns přišli o výhru. Následoval rozpad týmu, jak mi jejich vedení řeklo, kluci už raději šli do neaktivity a nechtělo se jim dál hrát. Škoda…
Pro velkou úspěšnost tým Xyborgs CoD2 ještě jednou, a opět jejich další beznadějná prohra. Klukům se nedaří a nedaří…
iNquinity -pgcc- vs. Xyborgs CoD2 21:5
16.04.2007 20:00:00
0pt1mus
Zápas začal bashem na Carentanu ze kterého vyšel vítězně klan Inquinity. Vítěz si vybral za mapu Matmatu, kde začal za Axis. Jejich obrana byla velmi dobrá, vybrali si strategické pozice na mapě, ze kterých se nestyděli přejít i v rychlý a pro soupeře smrtelný rush. Xyborgs se snažili prorazit k plantu, ale jejich útoky působily vcelku neorganizovaně a skončili vždy neúspěchem. Po výměně stran se klan Inquinity pustil do drtivých útoků, které přes svou velkou snahu Xyborgs nemohli ustát, výhodou Inquinity byly i nacvičené taktiky a granáty. Mapa skončila 16:4 ve prospěch Inquinity. Xyborg si za svou mapu zvolili Burgundy za stranu Allies, což ovšem nebyla nejlepší volba, protože i na této mapě se soupeři dařilo. Pár zoufalých útoků bylo odraženo a poslední kolo se neslo v duchu velkého rushe ze strany Inquinity, který zpečetil už tak jistý osud klanu Xyborgs. Inquinity vyhráli tento zápas 21:5
Na řadě je už jednou komentovaná prohra vedoucího skupiny 1B…
Team of ZIMBABWE vs. forever PLAYERs .cod2 14:21
23.04.2007 20:00:00
Stinovlas
První kolo bashe bylo vítězným pro squad forever PLAYERs .cod2, kteří si zvolili mapu Toujane a první polovinu odehráli za brity. Zvítězili i v dalších třech kolech, z toho ve dvou dokonce položili bombu. Následovala dvě vítězství squadu Team of Zimbabwe, to si ale forever PLAYERs .cod2 nenechali líbit a oplatili tento fakt čtyřmi jejich vítězstvími. Tato polovina mapy byla zakončena zajištěním bomby na plantu B hráčem rayman z Team of Zimbabwe, který tímto vítězstvím vytáhl skóre na 7:3 pro forever PLAYERs .cod2. Další vítězství patřilo squadu forever PLAYERs .cod2, po které následovalo vítězství Team of Zimbabwe, ze kterého se jistě radovali 🙂 Jejich radovánky ale nevydržely dlouho, protože velice rychle znovu zvítězil tým forever PLAYERs .cod2, ovšem poté Team of Zimbabwe zvítězili hned šestkrát, což je docela dobrý výkon. Během těchto kol třikrát položili bombu, z toho dvakrát na B. Poslední dvě vítězství mapy patřily forever PLAYERs .cod2.
Druhou mapou byl Carentan, kde si Team of Zimbabwe zvolil spojeneckou stranu. Brzy se ukázalo, že výběr to byl dobrý, jejich vítězství byly hned tři, ovšem ihned následovaly tři vítězství squadu forever PLAYERs .cod2, po kterých jednou zvítězil Team of Zimbabwe, poté forever PLAYERs .cod2 a toto se ještě jednou zopakovalo. Poslední kolo první poloviny této mapy patřilo týmu forever PLAYERs .cod2. Druhá polovina už nebyla příliš veselá pro Team of Zimbabwe, vyhráli jen jednou a sice ve druhém kole. Zbytek kol hbitě vítězil squad forever PLAYERs .cod2. Konečný výsledek obou map byl 21:14 pro forever PLAYERs .cod2.
Třetí liga je tentokrát chudá na překvapení. Nic nového, všechno při starém.
eLuSiVe.red vs. Endless 21:12
10.04.2007 20:00:00
Lukino
Začalo se na mapě Caen. eLusive.red (dále jen elusive) za Allies a Endless za Axis.
V prvním kole elusive položili na A, a tímto postupem získali první bod. Stejnou cestou se vydali i v kole druhém, ale tentokrát neúspěšně. V 8. kole po položení na A zůstal osamocen sniper elusive týmu, který si ale hravě poradil se soupeřem. První polovina byla velmi vyrovnaná. Po 10 kolech máme stav 5:5. I endless se v prvním kole za Allies (11.kolo) vydal na A, zůstal sám smant z endless proti 4 soupeřům. 2 z nich zabil, ale když už nebyl čas vyskočil rychle na položiště A a elusive jej dorazili. Bod tedy získávají elusive. Ani v druhé polovině mapy týmy nezklamaly. Když jeden z týmů získal 1 bodový náskok, soupeř nezaváhal a hned vyrovnal. Po první mapě je stav 10:10
Na druhé mapě dawnville začínali endless za Allies a vydali se přes hřbitov na A, ale to se jim nevydařilo. Bod získávají elusive. V první polovině sbíral jeden bod za druhým tým elusive. Endles za Allies vybojovali pouze 2 poslední body za celý zápas, i když měli více příležitostí. Elusive stačí pouze 3 body za Allies k tomu, aby si připsali na účet další vítězství. Po první polovině na mapě dawnville je stav 8:2 pro elusive.
I elusive zkusili štěstí na A a podařilo se. Pro vítězný bodík ve třetím kole se elusive vydali na B, kde sotva položili a hned byl soupeř mrtvý. Zápas končí 21:12 pro elusive.
Oběma týmům přeji hodně štěstí do dalších zápasů.
Submissus Mortalitas vs. Team Blue-Apple 12:21
24.04.2007 20:00:00
leito
Zápas začal pistol bashem (pb) na určeně mapě mp_carentan za počtu 3 hráčů na straně Blue Apple a 4 na straně Submissus Mortalitas. Bash vyhrál tým Blue Apple a zvolil si mapu mp_toujane a stranu Axis. Zápas začal a početní výhoda týmu Submissus Mortalitas se začala ukazovat hned ze začátku. Za stavu 6:6 se připojil čtvrtý hráč Blue Apple a minutu po něm i pátý hráč Submissus Mortalitas. Zápas probíhal jasně, už téměř kompletní tým Blue Apple, který byl také favoritem, jednoznačně přestřeloval Submissus Mortalitas. Na poslední dvě kola přišel i poslední, pátý, hráč Blue Apple a zápas skončil jednoznačně – 13:7 v prospěch týmu Blue Apple. Šlo se tedy na mapu mp_carentan a výběr strany Axis z pohledu Submissus Mortalitas. Krásné rushe středem nedokázal tým Submissus Mortalitas ubránit. Za stavu 3:0 se podařilo ukrojit první bod a to tím, že Submissus Mortalitas vsadili na klasickou taktiku a to s brokovnící ve skladu. Další kola probíhala střídavě. Jednou vyhrál tým Submissus Mortalitas, když vytáhli svojí taktiku, podruhé zase Blue Apple a jejich přímé rushe. Nakonec skončila strana Allies 6:4 ku prospěch Blue Apple a zbývaly pouze dva body na výhru Blue Apple. Ty se jim podařily dát ve třech kolech a dotáhli tak zápas do zdařeného konce. Zápas skončil 21:12 pro Blue Apple a ti si tak připisují zaslouženou výhru.
Tým $tratus do této doby nezaznamenal ani jednu výhru. Po tomto zápase se nic nezměnilo a do jejich seznamu po prohrách 1:21 a 0:21 byl přidán další nepříliš valný výsledek.
$tratus vs. Hazard-Unit CoD2 2:21
24.04.2007 20:00:00
Lukino
Klasicky se začalo bashem na defaultní mapě carentan. Bash vyhrál tým Hazard-Unit CoD2 a začínali na vylosované mapě Carentan za Axis.
$tratus clan (dále jen stratus) získali za Allies a za celý zápas pouhé dva body. První bod získali ve druhém kole, kdy na poslední chvíli stihli položit na A. Sniper stratus klanu měl snadný úkol a to zastřelit přibíhajícího soupeře k položišti. Dále, ať už zkoušeli co chtěli, silná obrana Hazard-Unit je nikam nepustila. Hazard-Unit si dokonce občas i doběhli pro soupeře rushem. Poslední bod v zápase získali v posledním kole za Allies, kdy většina týmu Hazard-Unit zkusila rush, který jim nevyšel. Po první polovině je stav 8:2 pro Hazard-Unit. Ti za Allies střídali položiště i styl hry. Někdy rychlý rush a někdy zas pomalý plant. Nedali stratus klanu žádnou šanci a neztratili ani bod. Stav po první mapě je 18:2 pro Hazard-Unit.
Na druhé vylosované mapě toujane začínali Hazard-Unit za Axis. Poslední tři body k výhře získali hned v prvních třech kolech. Soupeře nenechali ani vyndat bombu z baťůžku.
Přeji oběma týmům hodně štěstí do dalších zápasů i mimo ně.
Za vše mluví odehrané zápasy . Spíše by se hodilo říci neodehrané… Valná většina klanů nenastoupila k vypsaným zápasům a tak nezbývá, než zápasy řešit kontumačně. V příštích hracích kolech by se situace měla zlepšit, protože již zůstávají klany, které mají zájem hrát. Hodně štěstí!
To je pro dnešek vše. Doufám, že jste se příjemně bavili a našli si i svého favorita, kterému fandíte. V příštím článku už budeme znát vítěze skupin. Protože se nám play-off nezadržitelně blíží, nezbývá mi než vám popřát pevné nervy a těším se s vámi na příští report.
musím se tu vyplakat, že mi šéf smazal básničku, kterou jsem pro vás vymyslel :(
Jim ji pastni do komentaru :)
Čtvrtá liga žádná práce,
je tu samá kontumace.
Admini si válej šunky
do vlasů si dávaj gumky.
Hrajou při tom pexeso
už se to vše rozneslo.
Ano ano, žádná sláva,
4.liga se rozpadá.
Ale změna blíží se,
příště report donese.
čtvrtá liga bez debaty,
budoucnost je komunity.
Jen jsou ještě malincí
náruživí jedinci.
pekna basnicka :D
Je videt, ze _roger nema co delat a vylozene se nudi - bylo by treba mu pridat praci :oP
roger ty jsi hulil vid? neprehnaje s tim wowkem:D Ke konci zápasu si však cZklan.aqua nemohl odpustit pár nepříjemných narážek na soupeře a ukázat kdo je zde lepším „týmem“. SnapDawn tudíž požádal o kontumaci zápasu na kterou cZklan.aqua nereagoval a tudíž protest prohrál.
hrali s nama. zadna kontumace
ja bych si chtel zahrat a jato umim vcelku dobře i líb nes vcelku tak mi prosim poratte na jaris.peteris@seznam.czmalim dik a prosim
mazi mazi, ty do toho nevidíš :D
když je některý z týmu shodny používám mustr ze starych clanku abych nemusel kopirovat ty linky na tym. No a zapomněl jsem smazat ten blabol, ktery nepatril k tomuhle zapasu.
gg?
jsem slepej nebo nevidim tenhle zápas na vaše webu?
Ja vim ze to bylo 3v5, ale i tak je to oficiál
skoda...predbehl si me :D
ja bych to videl na GG.... páč je jenom VÁŠ problém, že neumíte dorazit k zápasu v normálním počtu....
.
dobrá básnička neva ;)
nedávám na web jiný než 5v5 :) bohužel to pondělí jsme někteří z Holandska dorazili domů až odpoledne, navíc po probdělé noci .. nečekal bych že v 1. lize se najde klan kterej nám může tohle udělat a zbaběle se chopit příležitosti.. naštěstí se to nestalo v playoff
je to prasárna, že Vám nevyšli vstříc, ale na druhé straně, je to pěkná šaškárna nad tím brečet... měli ste si všechno hezky domluvit předem... po bitvě je každý generál. Nevím, od plagua sem slyšel už několikrát, že je to každého problém jak si to domluví, tak proč to teď opindává????
jen reaguju na článek kde se autor diví tomu jak jsem mohli prohrát ve třech :)
plagu michal ti psal ještě odpoledne, jestli budete hrát, ty nic(icq jsi měl zaplé), tak jsem mysleli, že budete hrát. Nečekal bys, že ti to udělaj v první lize ? Je to jen Váš problém, kdyby jste napsali předtím, nebo v ten den odpoledne, tak to v pohodě oddálíme, ale né vy jste ESUBA, vy jste něco víc, každej se z vás posadí na zadek,každej Vám vyjde vstříc. Tak to né, čekali jsem tam jak blbci ! Alespoň napsat jste mohli !
a proc nam tedy lucky tvrdil, ze jste ve skole? kdyz uz kecate, tak se aspon dohodnete na stejny verzi a ne ze kazdej bude rikat neco jinyho;) navic pred odjezdem tobe osobne psal michal a pak jste ani nemeli snahu treba rict: hele vracime se pozde vecer, odlozime to? hold je to vase blbost a ze jste "ta" esuba, tak to me na prdel teda neposadi...
Přesně tak, psal jsem plagovi ještě než odjeli a navíc tam na tom crossfire určitě byl internet. Takže takovýhle výmluvy typu že jsi to nečekal rozhodně nejsou na místě. Každopádně nelži, že na web dáváš jen zápas 5v5, kolikrát tam byl zápas když ste hráli ve 4 a urvali jste ho. Teď ste najednou prohráli a na web se to nehodí? Hmmm?
Jinak sme na vás čekali do půl, klidně sme to mohli kontumovat. Dali jsme vám šanci, při hře ste to několikrát zdrželi tím že někdo "spadnul" atd. Ani to jsme neřešili. Prostě ste nebyli schopný přijít nebo se ozvat.
Znám takový pořekadlo...
"líná huba, holý neštěstí"...
s pozdravem SHAMPiX na Synovcovo PC
od ty doby co je wh...to zacina stat za prd vsechny lamy ho maj a machrujou jaky sou skillove:-((
njn, ty do toho aspoň vidíš :D
cod 2 nej hra hruju ji kazdej den