Vydavatel Square Enix se ve své produkci držel oproti jiným vcelku zpátky. Žádné efekty, hollywoodští herci a epická výprava. Místo toho novináře čekala jednoduchá kompilace trailerů, které občas přerušili krátkým monologem sami herní vývojáři. Bez úvodního slova začala konference rovnou novým trailerem na již dlouho oznámený remake klasiky Final Fantasy VII. Kromě nových CGI a gameplay záběrů je nejdůležitější oznámené datum vydání, které je stanoveno na 3. března příštího roku. Sám Yoshinori Kitase, scénárista a šéf vývoje původního titulu, který má stále ve vývoji hlavní slovo na poli producenta, představil nový koncept hry. Kupříkladu celý bojový systém je předělaný do real-time boje, který je velmi podobný tomu z patnáctého dílu. Yoshinori také vysvětlil, že titul v novém kabátku narostl do enormních rozměrů a proto bylo zapotřebí rozdělit jej do dvou částí. V březnu se tak dočkáme pouze první poloviny sedmého dílu. Final Fantasy VII remake vyjde exkluzivně pro Playstation 4.
A u Final Fantasy ještě chvíli zůstaneme a to konkrétně u série Crystal Chronicles. Ta bude o letošní zimě vydána v remasterované edici pro Nintendo, Playstation 4 a mobilní zařízení s Android a iOS.
Pokud někdo z pamětníků nedá dopustit na RPG The Last Remnant z roku 2008, vězte, že právě ohlášený remaster je již dostupný pro Nintendo Switch.
Gameplay video na chystané Dragon Quest Builders 2 ukázalo, co vše se dá ve hře objevit, postavit, zbořit a porazit. Připočítejte k tomu možnost online co-op hraní až ve čtyřech hráčích a rozhodně vyzkoušejte demo, které bude pro Playstation 4 dostupné od 27. června.
Na podzim se dočkáme nové verze titulu Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age Definitive Edition S pro Nintendo Switch. Ta v sobě nese dvě verze téže hry a jen na nás, hráčích, jestli si pohádkový příběh necháme vyprávět v klasické 2D grafice, nebo raději přepneme do slušivějšího třetího rozměru.
Square Enix Collective je podporovatelem mnoha indie projektů. Krátce tak představili jeden z takových projektů, jejichž vývoj se postupně blíží do finále. Je jím Circuit Superstars, závodní hra z izometrického pohledu pro více hráčů, která sice na první pohled vypadá jako typická arkádovka, ale má obsahovat velmi realistický jízdní a fyzikální model.
Nesmíme zapomenout také na přídavek ReMind, který bude vydán letošní zimu pro Kingdom Hearts III.
Dobrou zprávou pro nadšence do oceňované MMO Final Fantasy XIV je brzy vycházející rozšíření s podtitulem Shadowbringer. Kromě nových questů bude obsahovat i nové rasy a mapy na prozkoumání. Vyjde již 2. července. Předplatitelé budou mít již předběžný přístup 28. června.
Square Enix nám také trailerem připomněl, že pro studio Techland vydají Dying Light 2 na jaře příštího roku pro PC, Playstation 4 a XBOX ONE.
Pro nás ovšem bylo velmi příjemným překvapením oznámení hry Outriders. Za vývojem této kooperativní sci-fi střílečky nestojí nikdo jiný než polští People Can Fly. Jejich heretické střílečky, jako je Painkiller nebo Bulletstorm, zná snad většina z nás. V předvedeném traileru ovšem zatím nic moc nevyčteme. Také datum vydání je stanoveno až na léto příštího roku.
Největším oznámením večera byl však titul ze stáje Marvelu v podobě Avengers: A-Day. Square Enix si nechal největší oznámení až na konec své prezentace. O vývoj hry se stará studio Crystal Dynamics společně s Eidos Montreal a podle prvotního traileru půjde o akční titul z pohledu třetí osoby. Hrát budeme střídavě za Thora, Iron Mana, Hulka, Kapitána Ameriku a Černou vdovu. Hned na první dobrou je znát, že se o dabing nepostarali původní herci z filmu, ale nahradili je profesionální herní dabéři v čele s Nolanem Northem a Troyem Bakerem. Kromě singlepayeru bude možné hrát také v kooperaci až se třemi dalšími hráči. Hra vyjde 15. května 2020 pro PS4, Xbox One, PC a překvapivě i pro Google Stadia.