Léta bývají právem označována za nejplodnější roční období pro filmové fanoušky. Zároveň se však neubránila o něco méně lichotivému titulu nejchatrnějšího období pro hráče, což se ale tento rok ani v nejmenším nepotvrdilo. Navzdory všem očekávání se i v červenci urodilo pár dlouho očekávaných kousků, a co se srpnu týče, mnozí by si jej mohli snadno splést s podzimním měsícem, kdy je herní průmysl naopak nejvýživnější a člověk neví, co si z toho množství her vybrat. A co že se nám chystá ukázat? Nejdůležitější bude bezesporu MMORPG Guild Wars 2, které se může pyšnit nejen počtem předobjednávek, ale taktéž obrovskou fanouškovskou základnou, jež byla stvořena celé měsíce před vydáním. Kromě něj si ale můžete počíhat i na akční Sleeping Dogs a ještě akčnější Darksiders 2, přičemž to není ani zdaleka všechno. A co dalšího si srpen ještě připravil?
Velice oblíbený žánr tower defense her se před rokem dočkal nového zástupce, který do něj vnesl cosi nového a neokoukaného. Bohužel, v červencovém přehledu jsme si vzhledem k nejistému datu vydání nemohli posvítit na jeho mladšího bratříčka, což ale neznamená, že bychom si jej před drobnohled nemohli postavit nyní. Jedná se totiž o titul, který byste neměli minout ani náhodou, neboť nabízí oproti prvnímu dílu spousty novinek. A o co že se jedná? Samozřejmě nejde o nic jiného, než o hru Orcs Must Die! 2, ve které se kromě klasického singleplayeru založeného na bránění vašich bran před návaly orků dočkáme kooperativní hry, kde je budeme bránit společně s kamarádem. Hře to ale dodává na zajímavosti mnohem víc, než byste čekali. Co všechno kooperace přinese?
Tak zaprvé, ve hře více hráčů se zapotíte. Hra skutečně přidá na obtížnosti a strategicky chudší jedinci budou rádi za pokoření třetího levelu, přičemž dohromady takových levelů mají být celé desítky. Naštěstí vám hra dá velice zajímavou motivaci, a totiž příběh. Kromě drsného střelce známého z prvního Orcs Must Die! se zde objeví i sličná kouzelnice, přičemž jejich románek budete rozpitvávat před každým startem levelu. Multiplayer ale zároveň nabídne i jistou míru soutěživosti, neboť zde místo zkušenostních bodů získáváte lebky, za které následně vylepšujete své schopnosti. Kromě toho, že je získáte za každý vyhraný level, ale občas náhodně vypadnou z nic netušící oběti, a ten, kdo ji sebere první, jich bude mít v závěru logicky víc, a tak může spoluhráče pořádně naštvat. Ještě lepší však bude, když v kooperaci doopravdy začnete spolupracovat, načež se vám otevřou dosud neviditelné cesty, jak co nejefektivněji držet orky co nejdále od vašich bran. To vše a ještě mnohem více si můžete dopřávat už od 30. července skrze službu Steam.
Do vydání nového Hitmana zbývá ještě dost času, ale naštěstí si můžete zkrátit čekání za pomoci menšího, ale zato mnohem ojedinělejšího titulu Hitman: Sniper Challenge. Ten nás stejně jako budoucí Hitman Absolution staví do role nájemného vraha, který ale, jak můžete poznat už z názvu, své síly zaměří místo ničení stráží ručně směrem k výškovým budovám a dalším nezjistitelným úkrytům, odkud bez milosti na zakázku ničí své oběti. Hra je to vskutku nevelká, nicméně nabízí obsahu dost na to, aby vás zabavila na dostatečně dlouhou dobu, protože soutěžení s kamarády má každý bez výjimky rád. Čím se Hitman: Sniper Challenge jeví natolik originálním, aby nabízel dostatečné důvody k upoutání vaší pozornosti?
Mezi pravděpodobně nejdůležitější z jeho nabídky featurek budou patřit výzvy. V samotném základu vám hra nabídne jednotlivé mise, v nichž máte předem dané cíle, jako například vyčistit celou oblast za určitý čas či zařídit, aby nějaká akce proběhla v pořádku a ten, kdo vás platí, po cestě nezemřel. Za vykonání základního úkolu máte bodové ohodnocení, jež vás následně porovnává ve strohé tabulce s ostatními. Každý challenge má ale i další úkoly, které jsou podstatně obtížnější a je za ně slušné množství bodů. Tak třeba dva jednou ranou, daný počet kulek do hlavy či zařídit, aby nejenže nikdo nespustil alarm, ale aby si za celé trvání mise nikdo ani nevšiml, že je možné, že by byl někdo mrtvý a ležel na zemi s kulkou v srdci. Odstřelovači si hru užijí, přestože nenabízí extrémně propracované a realistické chování kulek, a to především proto, že o množství cílů dosažení zde nebude nouze. A právě achievementy a statistiky jsou věci, které lidi dokáží ve hře pořádně nakopnout. Pokud mezi ně patříte také, pak by vám v hlavě mělo utkvět datum 1. srpna, kdy hra vychází.
Apokalypsa? No proč ne! Zombie Apokalypsa? Pomoc! Vždyť nelze utéct! Inu, většina herních vývojářů, komiksových kreslířů, knižních pisálků i herních scénáristů se rozhodla, že bez zombií už nejde žít a že dokud zombie apokalypsa skutečně nenastane, budou je vměstnávat do svých her jako že se tak, jak se jmenují, jmenují. Deadlight je ale výjimečný. Zde vás tyto zmutované potvory sice prohánějí více než v práci, ale zároveň je možné se jen tak znenadání otočit a vpálit jim jednu mezi oči. Není nutné se ani skrývat, ale zároveň nemáte prostředky, abyste je všechny rozmasakrovali. To ale není ani sebemenší náhodou to nejúžasnější, s čím hra přijde. Milujete akční plošinovky s úchvatnou grafikou? Teprve pak jste tu správně.
Deadlight je skutečně 2D titulem se vším, co by měl správný 2D titul mít. Má tedy charismatického hlavního hrdinu, kterého po celou dobu hraní neuvidíte v celé jeho kráse a sotva promluví, má doslova epické prostředí rozbořeného města a má spousty hádanek, kvůli kterým budete muset svoje mozky vykoupat v hřejivé páře vznikající kdesi v oblasti nic netušící hlavy. Ve hře skvěle funguje interakce s prostředím a už na první pohled si ji zamilujete. Proč? Stačí se podívat a máte jasno. Deadlight je skutečně výjimečný a mohlo by se jednat o plošinovku, která zvrátí průběh svého žánru v tomto roce. Přidáme-li do popisované směsice ještě takový malý zázrak v podobě sountracku, recept na úspěch je zaručený. Stačí dopéci, vyzdobit a hra může jít hned 1. sprna na trh.
Když se zčista jasna na trhu objeví sotva půl roku od oznámení nějaká hra, většinou do ní nejsou vkládány příliš velké naděje. Někteří by si mohli říct, že pokud by autoři chtěli skutečně kvalitní kousek, museli by se hře věnovat mnohem více a že k upoutání dostatečné pozornosti šest měsíců jednoduše nestačí. Když se však objevil titul Sleeping Dogs, nikdo se nepozastavil nad tím, že má vyjít už v srpnu, ale nebylo to kvůli tomu, jak fantasticky vypadal, ale kvůli něčemu trochu jinému. Zavzpomínejte na rok 2009, kdy bylo oznámeno pokračování známé série True Crime, které neslo název True Crime: Hong Kong. A když si dáte jedna a jedna dohromady, už asi máte jasno, v čem to vězí. Activision se totiž rozhodli hru z dosud neznámých důvodů nevydat, a tak, přestože hra již byla prakticky hotova, ji jednoduše zrušili. V tu chvíli přistoupil hrdinný Square Enix, který hru zachránil, nicméně vzhledem k tomu, že neměl práva na název, musel ji přejmenovat. A tak tu máme Sleeping Dogs.
Již podle původního názvu je jasné, že nás hra zavede do moderního Hong Kongu, v němž si v těle asijského hrdiny vyřídíme účty se zdejšími gangy, kterých je zde nepřeberné množství. A pak je tu gang největšího kalibru, s nímž byste se neměli zaplétat ani v krajních situacích. A co se nestane, zapletete se. V tu chvíli si uvědomíte, že nebude jen tak se z dost nevlídné situace dostat, a proto startujete dráhu zločinu zahrnujícího zabíjení, kradení, loupení a toho všeho dohromady. Vzhledem k otevřenému městskému prostředí by se hra dala snadno splést se čtvrtým pokračováním Grand Theft Auto, avšak v případě Sleeping Dogs se zaučíte jakožto zabiják ovládající různá bojová umění, a tak to také zůstane. Hra je celkově spjata s Asií, ale ani sebemenší náhodou s asijským trhem. Barvičky zde nečekejte, čekejte šeď kruté a nevybíravé reality bez možnosti dělat cokoli proti zrůdnostem, které se odehrávají všude kolem vás. Ale, pokusit se s nimi něco udělat můžete. Nikdo vám v tom nebráni. Tedy, snad jen datum vydání, které je stanoveno na 14. srpen.
Není nijak překvapivé, že světem diablovek pořádně otřáslo, když se na povrch zemský po tolika letech konečně dostalo Diablo III v celé své kráse a s hromadou nečekaných novinek navíc. Nyní přichází proces jeho postupného rozšiřování, neboť důležité featurky jako nový nejvyšší level, pozměněný end-game a PvP se samy od sebe nevytvoří a nepřidají do hry, ale bude jim v tom muset pomoci Blizzard. A tak, než se objeví přicházející patche, je čas dát si od Diabla na chvíli pokoj a poohlédnout se po jiné akční ručce, v níž vám autoři dopřejí možnost nakopat všem monstrům světa zadky. A právě proto jsou tu Darksiders II, v nichž nás čeká nový hrdina, nové zabíjecí techniky a desítky dalších zlepšováků, o něž by fanoušci prvního dílu ani náhodou nechtěli být ochuzeni.
Zatímco v prvních Darksiders jste zápasili za samozvaného Válku v hřejivém srdci chaosu z nastalé apokalypsy, nyní se nám do role hlavní postavy staví Smrt se svými dvěma kosami, před nimiž žádné maso nezůstane nenaporcované. I díky němu je hratelnost koncipována značně jinak, neboť se v porovnání s Válkou jedná o rychlého, smrtícího bojovníka, který by obrovský meč Války ani neunesl. Tedy, tělo má samozřejmě jako každá správná komiksově laděná postava vypracované až nadmíru slušně, ale to, co nepřátelé pocítí, když se jim roztočí jako tornádo se svými kosami přímo před nosem, by žádný neohebný golem neměl šanci v nepřátelích vyvolat naprosto nikdy. Darksiders II se na trhu má v plánu objevit již 14. srpna, a tak by se každý, kdo rád masakruje lidi i obyčejná monstra, měl připravit na hotovou lahůdku žánru.
Elektronický sport se stal velice důležitou součástí herního světa, a to především v Jižní Korey, kde máte k dispozici počítače určené pouze pro hraní dané hry i ve školách. Ani západ se za sebe však nemusí stydět, neboť má oproti této Asijské zemi značně zajímavější repertoár her, jež můžete hrát profesionálně. Kromě Starcraftu II zde můžete vydělávat i na sportovních hrách jako FIFA, na závodních hrách jako Trackmania či na taktických střílečkách, které dokáže zastoupit jedině Counter-Strike. Právě poslední jmenovaná série se v srpnu dočká svého nástupce, jenž je základním kamenem diskuzí o tom, jaké hry se do elektronického sportu chystají zařadit do budoucna. Ani C-S: Source však nebyl veřejností přijat nijak zvlášť vlídně a ani zdaleka nenahradil CS 1.6. Existuje důvod k tomu, aby se to povedlo hře Counter-Strike: Global Offensive?
Jedním z předpokladů pro převzetí žezla po CS 1.6 jsou novinky. Ale ne novinky takového rázu, aby dočista proměnily hratelnost, ale aby ji vylepšily a oživily. A takové novinky tu překvapivě jsou. Ve skutečnosti ale hratelnost nijak nerozkrojí v půli, nýbrž ji pozvednou na další taktickou úroveň. Hra totiž nabrala nové zbraně a granáty, které vás donutí myslet ještě mnohem taktičtěji, než v předchozích dílech. Jedná se o Molotovův koktejl a o granát, který vydává zvuk střílení a na minimapce se vám zobrazí jako nepřítel. Také byl upraven a značně zpřehledněn nákup zbraní, ale to jsou novinky, které zajímají pouze profesionální hráče. Pro obyčejné fanoušky jsou připraveny nové herní módy, nové mapy a samozřejmě všechny staré v novém grafickém kabátku, který vypadá doopravdy dobře. Novinek však ej ještě mnohem více, a pokud se o nich chcete dozvědět více, 21. srpen pro vás bude to pravé datum k zamyšlení o investici.
Tento rok se jedním z nejdiskutovanějších žánrů stala překvapivě jinak lehce opomíjená MMORPG, jejichž problém spočívá především v nedostatku nových kousků na trhu a naprosté absenci nějakých výrazných trháků, které by měly šanci jakkoli ohrozit World of Warcraft. Rok 2012 však takových kousků připravil celou spoustu, ale stejně na trůnu dosud zůstává WoW. Teď však na scénu přichází Guild Wars 2, který má ambice krále pokořit a prohlásit se za krále nového. Proč? No tak třeba rekordní počty předobjednávek, obrovský zájem herních médií a především inovace v žánru. Spousta inovací v žánru. Popravdě, hra si spoustu „novinek“ bere z prvního dílu, který však nedokázal získat až tak velký zájem herní obce, což se naopak Guild Wars 2 povedlo na jedničku a možná ještě lépe.
Jednou z nejzajímavějších novinek se i přes spoustu originalit v PvP nakonec staly skilly. Každý hráč má na základě svého povolání předem dané zbraně, které může libovolně měnit. Hlavní však je, že spolu s nimi se mění i první čtyři skilly na vašem skill baru. Tedy, když zbraň nasadíte poprvé, budete zde mít skill pouze jeden, nicméně postupným zabíjením získáte druhý, třetí a poté i čtvrtý. Už to je velice zajímavé, neboť v této fázi nepotřebujete žádné skill pointy. Teprve druhé půlka skill baru je ověnčena balíčky se skilly, které získáte použitím skill pointů. Jejich otevřením se ale na základě vašeho vybavení v inventáři nevytvoří nějaká obluda, ale do posledního se promění první čtyři skilly, a tak máte možnost kombinovat celé desítky skillů naráz. A k tomu všemu, právě balíčky se skilly určují vaše povolání. GW 2 žádná nemá, a tak se z vašeho tanka může uprostřed souboje stát healer nebo DPS. Naprosto plynule a bez problémů. A to nejen v singleplayeru, ale také v PvP či při souboji s obrovskými bossy, na které jsou pozvány ne skupiny, ale celé servery. Hra vychází bohužel až na konci srpna, a totiž 28., avšak o to více se na hru můžete a budete těšit.
Také milujete vtělování se do golemů a následné přeskakování hroud s kameny za takové rychlosti, že by vám při ní policisté při zastavení na místě pro jistotu skrz naskrz prostříleli řidičák? V tom případě se budete naprosto báječně cítit v novém indie titulu Bust’n’Rush, jehož náplní je právě toto. Body získáváte za ničení hroud kamenů s modrým ohraničením, zabíjíte se narážením do hroud kamenů s červeným ohraničením, a to je v zásadě vše, co vám hra nabídne. Tedy, můžete se pustit do kampaně nebo do nekonečného módu, v němž postupně překonáváte vlastní rekordy, avšak to už jsou spíše detaily. Možná vám bude námět hry působit poněkud stereotypně, každopádně až poprvé spatříte výjimečnou grafiku a rozmanitě rozpoložené překážky, možná na něj zapomenete a vžijete se do svého hrdiny ničícího hroudy kameny. Zjistit, jestli je zábavnější tato hra nebo kopání kamenů v dolech je možné už od 1. srpna.
Legendární série Grand Theft Auto se dočkala zlomu v roce 2001, kdy vyšel třetí díl. I po těch jedenácti letech se o něm však živě diskutuje, neboť po jeho vydání pro iOS a Androidy se jej dočká i PlayStation 3. Bude se jednat přesně o to GTA III, jež můžete znát ze zbylých platforem, takže je určeno v první řadě pro čistokrevné PS3 hráče bez jediné hry na osobním počítači či notebooku. I nostalgici si hru ale zaručeně užijí, neboť ovládání gamepadem hře sedne snad ještě více než klávesnice a myš. Koneckonců, třetí díl vyšel nejprve pro PS2 a teprve o rok později i pro PC, a tak se nemusíte bát, že byste si hru náležitě neužili jenom kvůli všestranným páčkám a kulatým tlačítkům. Hra vychází už 1. srpna, a tak fanoušci nemusejí čekat a mohou se rovnou vrhnout po prvním gamepadu, co jim přijde na oči.
Jedna z věcí, které nemáte ve svém počítači nijak rádi, jsou zaručeně soubory, jejichž otevření způsobí, že váš milovaný počítač bude muset k doktorovi, protože jej napadly viry. Ideální samozřejmě je, pokud včas zasáhne antivir, ale bez pravidelně aktualizovaných databází se ani s ním nemůžete nikdy cítit v bezpečí. Ale dokážete si představit, jak těžké to může být pro samotný vir? Někteří vývojáři to zřejmě vědí až moc dobře. Ve hře A Virus Named Tom se kupříkladu vtělíte do malého, prve nenápadného a roztomilého viru, jehož jméno vám už po přečtení názvu nemusí být cizí. Na jeho výpravě za zkolabováním elektroniky mu pomůžete právě vy překonat překážky a zabezpečení, která napadená elektronika vyšle proti vám. Musíte ale zajistit, aby zdroj nákazy zastihl všechny oblasti, a to otáčením trubek podobně jako ve hře, kde se snažíte, aby voda prošla potrubím až k cíli. Zde vám ale brání kromě složitosti hádanek a omezenému prostoru pohybu i antiviry, jimž nesmíte přijít na oči. Povede se vám to? O tom se můžete přesvědčit už 1. srpna.
Hudební hry už možná nejsou považovány za jeden z nejdůležitějších žánrů, ale když se objeví originální kousek se špetkou dobrých hudebních kreací, zapůsobí to na každého. Nová indie hra Symphony to vše splňuje na jedničku a ještě k tomu přidává hratelnost, jež nijak nesouvisí s vymačkáváním kláves na základě proudících barevných puntíků. V Symphony si vyzbrojíte svoji loď a vyrazíte do víru not. Jak ale souvisí bojová loď s hudebními melodiemi? Snadno! Vaše kanóny střílí různé tóny, jež při zásahu nepřátel nabídnou ladný svěží vánek k už tak skvělému sountracku. Ať použijete kterýkoli typ kanónu, vždy to bude znít pěkně a vy si užijete hry, jak má být. Snad jen jediné varování by měli hře výrobci přišít na čelo. Asi ani ne, že je extrémně návyková, ale spíše, že epileptici se po pár minutách hraní už ani nemusí snažit vytratit ze smrtelného sevření. I tak si ale těch pár minut zaručeně užijí, a vy také, tedy, pokud si hru 6. srpna pořídíte.
To, že bojovky nejsou ani náhodou mrtvé, pravidelně dokazují tituly ze sérií Tekken, Street Fighter či Mortal Kombat. Nyní se k nim přiřadí i velice zvláštní kousek Persona 4 Arena, jehož hlavní předností budou Japonskem inspirované anime postavičky se svými velkými meči, po jejichž zásahu se nepřítel už nikdy nepostaví na nohy. A aby to vše dostalo nějaké grády, autoři nezapomněli ani na hromadu grafických efektů, z nichž vás sice budou bolet oči a kvůli nimž nebudete pořádně vědět, co se právě děje na obrazovce, ale i tak si hru naplno užijete, což se v multiplayeru ještě několikrát tak prohloubí. Do Persony 4 Arena můžete skočit rovnýma nohama už 7. srpna na obou hlavních konzolích Xbox 360 a PlayStation 3.
Je vám líto, že se Sleeping Dogs i přes své zasazení vůbec neinspiruje asijským trhem, ale dere si svou vlastní cestu kdesi na západě? Pak byste měli zaměřit svoji pozornost na The Last Story, která je Asií a především pak Japonskem nasáklá jako houbička v kýblu s vodou. Že si hru nezahrajete nikde jinde než na Wii? Ano, ale vzhledem k tomu, jak je koncipována, vám to vadit nebude ani trochu. Že má hra s Final Fantasy společného více, než by bylo pro originalitu zdrávo? Možná, ale kdo z potenciálních fanoušků The Last Story by nemiloval Final Fantasy? A navíc, zdejší soubojový systém si doopravdy svoji cestu našel. Možná se nezbavil obrovských mečů a ještě větších bossů, ale možnost krýt se za překážkami v JRPG? To tu ještě nebylo. Podobných překvapení ale titul nabízí ještě spoustu, a tak, máte-li je zájem objevit, se zaměřte na 14. srpen.
Hry tvořené malými týmy o pár lidech většinou mají spousty originálních prvků, protože si tvůrci navzájem nemluví do řemesla, ale produkují jako kamarádi a diskutují nad každým prvkem, co je napadne. Dokážete si však představit, co se stane, když hru vytvoří jenom jeden jediný člověk? Titul Dust: An Elysian Tale potkal právě tento osud a už z prvních záběrů bylo jasně znát, že jde o fantastickou hru s nápadem. Následně jste si však uvědomili, že na hře pracoval pouhý jeden člověk a umlkli jste. Tato hra se řadí do žánru akčních plošinovek, ale mnohem víc než žánr vás překvapí, jak dobře hra vypadá. Už jenom parádně graficky zpracované pozadí vás chytí a nepustí. Připočtěte si ale i velice zábavnou hratelnost a bizarní charaktery, a máte přesně to, co Dust: An Elysian Tale bude od 15. srpna představovat.
Hry založené na filmech jsou známé pro svoje mnohé chybky a nedodělky, které dost možná souvisí s tím, že film je naprosto jiný svět a po přenesení do hry nenabídne to, co od něj bylo vzhledem k perfektní filmové podobě očekáváno. Sérii Transformers se ale pomalu daří dokazovat, že i hry založené na filmech mohou táhnout břímě úspěchu a kvality. Bohužel, občas to není tak snadné a kvalitativně díly kolísají jako houpačka, přičemž připravovaný díl Transformers: Fall of Cybertron se má zařadit k těm lepším z nich, neboť nabízí přesně to, co se od série dosud očekávalo. Přináší transformace mezi běžnými dopravními prostředky a zabijáckými stroji přímo na bojišti. Přináší gigantické bossy stejně jako obyčejné vojáky s neustále měněnými vlastnostmi na základě svého typu. A co hlavně, přináší svět, který je zajímavý tím, že jste jej ve filmu nemohli vidět, a tak máte chuť ho prozkoumat do posledního drobku. A chcete-li najít i ten poslední drobek, připravte si peněženku na 28. srpen, kdy hra vychází pro všechny hlavní platformy.
Cestou obrovského úspěchu si minulý i letošní rok prošlo klasické RPG Dark Souls, v němž je smrt otázkou pár ran a život otázkou milionu mrtvých nepřátel, taktizování, snažení se o co nejhlubší propojení s hrou a přechytračování všeho živého. Bohužel, hra vyšla pouze pro konzole a PC hráči se museli spokojit s peticí, v níž vývojáře prosili, aby hru přivedli i na jejich platformu. A dnes byste tohle nečetli, kdyby tak skutečně neučinili a nerozhodli se toto hardcore RPG přinést i pro většinu z nás. Ale nebude to jen tak ledajaký port, bude to port skutečný. Dost často se v poslední době stává, že jste rádi, když hru dokážete ovládat s gamepadem, zde se autoři rozhodli, aby bylo vše uzpůsobeno hraní s klávesnicí a myší a nic nenechali náhodě. A tak to má být. Když mají fanoušci jasno v tom, co chtějí, měli by jim vývojáři dát důvod k tomu, aby si mysleli, že ze hry vytahali co nejvíce peněz a chtějí utéci do Mexika. Koupí Dark Souls můžete podat důkaz, že PC není ani zdaleka mrtvé, už 24. srpna.
Sportovní série bývají zpravidla vydávány každý rok, a to ať už se jedná o fotbal, hokej, basketball, baseball či dočista jiné typy sportů. Bohužel ve skutečnosti příliš mnoho novinek žádné nové kousky nepřinesou, což ale nijak nevadí, neboť hru si i přesto koupí dost lidí na to, aby za rok mohla opět přijít ta samá hra jen s jiným číslem ve jménu na konci. Poslední dva, možná i tři roky však přinesly spoustu změn. Především na PC se dočista proměnila série FIFA, ale ani čistě konzolové série o novinky nepřišly. Tak třeba americká série Madden NFL nám tento rok má v plánu přinést desítky menších i větších novinek, které světem amerického fotbalu pořádně zamávají. V první řadě jde o hlasové příkazy přes Kinect, ale taktéž si máte možnost užít s novými multiplayerovými módy, mnohem propracovanějšími profily hráčů a spoustou novinek v oblasti animací a nových pohybů přímo na hřišti. Pokud i vy místo klasické koule taháte na hřiště merunu, pak je pro vás přichystáno datum 28. srpna, kdy Madden NFL 13 vychází pro X360 a PS3.
Až spolu s přicházejícím zářím však zjistíte, že i přes dlouho očekávané kousky, které vyšly v srpnu, má skutečné žezlo teprve podzimní nálož, která nabídne celé desítky AAA titulů, o něž by byla rozhodně škoda přijít. Stačí vyjmenovat názvy pěti her a budete v obraze. Tak třeba Far Cry 3, Fable: The Journey, Borderlands 2, NHL 13 a FIFA 13. To je ale jenom září, následně se dostaví i Assassin’s Creed 3, Resident Evil 6, Dishonored, Hitman Absolution a další a další zvučná jména, o která byla v létě taková nouze. Stejně tak je ale možné, že na konci srpna zakysnete kupříkladu u Guild Wars 2 a po celý podzim si ani nevšimnete, že vychází nejdůležitější hry celého roku. Teď se však vraťme do současnosti a užívejme si měsíce srpnu se vším, co nabídne.
velmi dobrá
přijde mě to spíš jako Source v novější grafice..pro někoho to bude pecka,ale pro mě 1.6ka jasně nej CSko :)
Jo na trhu se Darksiders II objeví 14.srpna, ale v Čechách to bude v prodeji až od 21. srpna. Jednička špatná nebyla, měla však svoje "ale". Doufám, že ty "ale" se dvojkou odstarní. PS: Dark Souls jsem sice letmo zahlídl ale mohlo toho bejt o něm trochu víc řečeno. Mńo a co jsem zaslechl z šeptandy, tak Dark Souls s klávesnicí a myší prej nebude mít vůbec nic společného a bude se to muset hrát na gamepadu. Jsou to neověřené informace takže jim ZATÍM moc velkou váhu nepřisuzujte(jen doufám, že nebudu mít pravdu).
No už se těším =D
No Dark Souls se bude dát hrát i s klávesnicí a myší, ale kdo nebude mít gamepad, tak se mu to bude hrát dost blbě, na Xboxu s gamepadem to byla parádička a určitě doporučuju, ikdyž se říká, že konverze z konzolí je 1:1, bez úprav, což je škoda a na PC to bude možná trochu těžkopádné.
dávejte prosím vás obrázky vždy bud před text hry, nebo po něm. Ne že jsou vedle sebe dva obrázky a každej z jiný hry. To je na kebuli
CSka jsou podle mě všechny stejný akorát se liší grafikou :D
Prave to hraju na PS3 je to fakt nejvic HC hra co sem hrál :D .... ale radsi mam PC :) takze s eteism az si to zahraju na klvesnici a mysi a v lepsi grafice doufam :P a nwm rpoc rikaze ze se to bdue hrat tezko beh gamepadu....... stejne tam jen pouzivate utok - krytí a uskoky ... teda hraju za Warra no :) takze levy tlacitko utok a pravy tlacitko kryt a mezernik na uskoky a je to :D nejlheci ovladani :D
Na gw2 jsem se těšil jako na nic jinýho z tohoto článku. Po betě se musím přidat k těm lidem, kteří psali že to je nuda a já jim prostě nevěřil. Nejvíc jsem se těšil na systém bez questů. No super questy tu jsou jenom jsou zjednodušený tím že si je ani nemusíte brát, stačí jen dojít na misto a začít zabíjet, zalévat kytky, hrát minihru s robotama apod. (něco podobnýho bylo v pro mě zajímavějším warhammeru online který bylo super jen lidi jsou divní a přestali to hrát :D) To že se jednou za čas objeví event bylo super....dokud sem nezjistil že ty stejný eventy se po půl hodině (odhad) opakují furt na tom stejným místě (od toho jsem taky čekal trochu něco propracovanýho). Pro mě to může zachránit PvP (který osobně nemusím), nebo pokud se ten systém v plné hře předělá na něco zajímavějšího. Jinak mě hodně zaujal Deadlight o kterém jsem se dozvěděl až z tohoto článku a pokračování Darksiders na ktery se těším od dohrání 1.
orcs must die 2 jsou uzasny a symphony mam preorder, uz se tesim^^
Na Orcs Must Die se těším jak malej kluk, ale vše ostatní mě nechává chladným.
Hardcore RPG.
Vyšlo jen na konzole.
Hardcore
To vypadá dobře :-)
Bude to zajimave poznani novych her !
pak jeste Darksiders 2, vic me nezaujalo
Nemůžu se dočkat Borderlands 2 :D
jojo bordenlands 2 to bude fajnová pecka, už aby byla na světě:)))))))
ale když to nehraješ, nemůžeš to vědět :P
Vcelku zbytečný snaha a krok zpět pro tento Counter Strike. Oproti CSS má horší grafické zpracování a vypadá mnohem méně realisticky. =( .
je to hezky udělaná hra a je supr :D
Hry Vypadají zajímavě,už se na ně teším
Tak toto bude zajisté pecka....Už se těším :-)
tak ať už je to tady!! :D
To vypadá jako pořádnej čas strávenej u PC u čeho se nebudem nudit ,protože to vypadá na luxusní mise ...
guild wars!!!! jupii