Při zpětném pohledu je zajímavé sledovat postupný vývoj závodní série Need for Speed. Během mnoha let se jednotlivé kořeny série rozrostly snad do úplně všech směrů a zaměření. Počínaje undergroundovými závody s detailním tuningem, přes honičky s policií až po realistické závody. Už se docela uchytilo pravidelné vydání nových NFS jednou za rok na podzim, ale letos Electronic Arts překvapili a přicházejí s dalším dílem i na jaře. Vyplatí se opět po takto relativně krátké době investovat do nového pokračování, s čím přichází a jak se odlišuje od konkurence a na jakou cílovou skupinu míří?
Loni na podzim vydané Need for Speed: Hot Pursuit nebylo ničím jiným, než klasickou arkádovkou, ve které šlo především o boj policistů proti pirátům silnic. Jak se nám hra líbila si můžete přečíst přímo v recenzi, já bych jen dodal, že tento díl mě dokázal zaujmout a přikovat k obrazovce na dost dlouhou dobu. Aktuální Shift 2: Unleashed, které ze svého názvu oficiálně dokonce vypustilo označení Need for Speed, pochází od úplně jiného studia (Slighty Mad Studios), zaměřuje se na diametrálně odlišnou skupinu závodních hráčů a také se naprosto odlišně hraje. Oba tituly tak mají společnou jednou věc – featurku Autolog, o které se povíme až v pozdější fázi recenze. Tento jarní díl navazuje pro změnu na původní Shifty. Dostáváme se tak na oficiální okruhy a čeká nás především boj s ostrým řezáním zatáček a ukrajování setin vteřiny z výsledných časů. Řekněme si to narovinu – Hot Pursuit o tomto vůbec nebylo a šlo tam mnohdy spíše o destrukci a cílem bylo prostě se jen vyřádit.
Když se bavíme o realistickém zpracování a podání, musíme určitě zmínit konkurenty. Ty se týkají především konzolí – hodně se totiž Shift 2: Unleashed podobá Gran Turismu 5, respektive chystanému Forza Motorsport 4. Takže porovnávat budeme v dnešním článku hlavně s GT5, případně s prvními Shifty. Dvojka nás před vydáním lákala hlavně na maximálně realistický jízdní model a především zážitek (chcete-li prožitek) ze samotné jízdy. Revoluční měl být s tím spojený pohled přímo z helmy závodního jezdce. A musíme skutečně uznat, že ten se jim povedl. Rozhodně tak v případě Shift 2 zapomeňte na nějaké pohledy kamery zpoza automobilu, protože kokpity jsou zpracované nádherně do detailů a dokáže to umocnit celý zážitek z hraní. Kamera zde oproti zmíněným konkurentům funguje o dost lépe. Dokonce se pohled lehce otáčí když prudce zatáčíte a skutečně to dokáže navodit pocit, že sedíte ve voze a proháníte se vysokými rychlostmi po závodních okruzích.
Realismus se tedy minimálně v tomto směru podařilo navodit. Na druhou stranu musím konstatovat, že na jízdní model a celkové ovládání jsem si musel docela dlouho zvykat. Především na mě Shift 2: Unleashed působí zvláštně v tom, jak hrozně brzy je potřeba zatáčet. Zpočátku jsem tak každou druhou zatáčku vůbec netrefil, zkrátka musíte myslet a dělat věci o nějakou tu vteřinu dříve, než jste zvyklí v jiných závodních titulech. Až si na to ale zvyknete, bude se vám už jezdit pohodlně. Každopádně jde tady jak o váš skill s ovladačem, tak pohotové reakce a přesnost. Především při prvních krůčcích doporučujeme zapnout alespoň nějaké asistenty. Ostatně po prvních „tutoriálových” kolech se vám hra sama pokusí doporučit ideální nastavení, ale moc to nefunguje a nastavila mi automaticky laťku až příliš vysoko. Každopádně vzhledem k realistickému jízdnímu modelu se asistenty hodí, ale zase vám znemožňují dosahování lepších výsledků. Třeba pomocník s brzděním totiž brzdí až příliš brzo před zatáčkami, a tak je skoro nemožné předjet protivníky.
Základní náplní se nemohlo stát nic jiného, než klasická kariéra. Ta není nikterak složitá (jako byla třeba v Gran Turismo 5) a nese se na vlnách série NFS. Takže postupně se vám odblokovávají nové závody vyšších tříd (rozumějte rychlejších a luxusnějších aut) a zpestřují to různé eventy jako třeba driftování nebo souboj s časem. Dohromady na vás čeká cirka nějakých 40 různých tratí, což pro potřeby této hry naprosto dostačuje. Ostatně nejezdíte zde „na výlety” jako v nějakých arkádových závodech, je potřeba všechny tratě zmáknout co nejlépe technicky. Takže na rozdíl od jiných titulů jsem byl v Shiftech 2 dokonce rád za to, že jsem jel další závod na stejné trati znova. Když už ji totiž znáte, máte teprve potom možnost se dále zdokonalovat a vylepšovat zajeté časy.
Nabídka tratí naprosto dostačuje našim požadavkům, podobný názor máme i na automobily. Samozřejmě kompletně licencované a od 36 světových výrobců aut. Zamrzí tedy trošku absence nějaké Škodovky, ale co naděláme. Modelů zde najdete okolo 150, a to různých typů. V základu se dělí podle jejich účelu a přibližného roku výroby. K dispozici jsou i možnosti upravitelnosti, jak vizuální (nečekejte ale klasický tuning, jde spíše jen o laky, polepy a maximálně nová kola), tak především toho, co máte ukryté pod přední kapotou. Z výkonnosti můžete vylepšovat samotný motor, brzdy a další základní věci. Automobily se pak dělí do jednotlivých tříd a typů, a podle toho musíte vybírat z omezené nabídky konkrétních závodů. Docela zajímavá je možnost v nějakém autě upgradovat celý motor, respektive do něho dát nějaký z výkonnějšího vozu.
Abyste si mohli koupit tyto vylepšení natož pak celá nová auta, musíte v první řadě vydělat peníze. A to především výhrami v závodech kariéry. O něco zajímavější se nám zdálo sbírání zkušenostních bodů, což se děje ve všech herních režimech. V první řadě jsou vám zkušenosti připisovány na konto v situacích, kdy předjíždíte své protivníky, držíte se v ideální lajně nebo ostře řežete zatáčky. Fanoušci prvního Shiftu budou jako doma, protože základ je podobný. Na nasbírání potřebného množství bodů se přesunete na vyšší level, čímž se vám odemykají nové možnosti a závody. A získáváte také dost tučné finanční prémie.
Jízdní model a menší překážky v podobě dlouhého zvykání na ovládání jsme již zmiňovali. Důležitou roli hrají v případě Shift 2 i vaši protivníci, jejichž dobrá umělá inteligence musí být hlavním předpokladem pro realistické vzezření hry. A naštěstí se to celkem povedlo, oceňuji hlavně bojovnost počítačem řízených jezdců. Trošku výhrady mám k občasným výpadkům inteligence a především k bourání. Dost často do mne nesmyslně naráželi, a když vám tímto absolutně zkazí celý závod a musíte jet znovu, hodně to rozčílí. V této souvislosti si musím postesknout nad absencí takzvaného druhého pokusu. Pokud mě paměť nešálí, tak featurku v podobě přetočení času zpět měl jako první DiRT, ale najdeme ji v různých variacích ve většině závodních titulů. Něco podobného mi v Shiftech zkrátka chybí. V dobách minulých bychom to brali jako neskutečné a nesmyslné zjednodušování, ano, v současné době jsme si zvykli na mnohé usnadňování ve hrách, je to prostě tak. Stačí totiž opravdu maličká chybička ke konci závodu a můžete ho restartovat. Na všechny obtížnosti je hra relativně těžká, nebo řekli bychom to spíš takto: díky bojovnosti protivníků se stává výzvou pro každého hráče, a to je správné. Především v zatáčkách by ale do vás nemuseli tolik narážet AI řízení protivníci. Stejně tak se divíme, že hra neuděluje nějaké tresty (časovou penalizaci) za zaviněné nehody, přeci jen v realistických závodech bychom nečekali, že si občas budeme připadat jako při destruction derby.
Jak jsme říkali v úvodu recenze, jedinou společnou věcí s posledními NFS: Hot Pursuit je online sociální propojení zvané Autolog. Ten se zde dočkal několika spíše jen kosmetických vylepšení, v základu tak funguje úplně stejně. Nejjednodušeji ho lze popsat jako takový off-line multiplayer, kdy si ve hře přidáte své přátele a u všech závodů a tratí vidíte, jakých časů oni dosáhli. A cílem je pochopitelně své kamarády překonávat, takto s nimi nepřímo soupeřit a přetahovat se o to, kdo dosáhne nejlepších časů. Přímo konkrétním přátelům můžete posílat i výzvy, aby nějaký váš čas pokořili a když se tak stane, jste o tom informováni zprávou. Relativně jednoduchý systém připomínající sociální sítě, který skvěle funguje, razantně prodlužuje hratelnost a motivuje k dalšímu hraní. Kromě toho samozřejmě nechybí ani tradiční multiplayerové závodění. Zajímavý je třeba systém jakéhosi turnaje, kdy se postupně v několika kolech utkáváte s náhodně vyhledaným protivníkem a musíte ho pokořit, abyste postoupili dál.
Po vizuální stránce nemůže být nikdo z nových Shiftů zklamaný. Všechno je krásně vymodelované, textury kvalitní a zážitek ve vysokých rychlostech perfektně dokresluje blur efekt. Naštěstí s ním ale tvůrci šetřili a tak není obrazovka jen věčně rozmazaná. Pochválit musíme speciálně za precizně zpracované automobily, samozřejmě všechny včetně detailních interiérů. Zrovna v tomto směru nás třeba loňské Gran Turismo na PS3 zklamalo.
Shift 2: Unleashed možná trošku troufale vycházejí jen půl roku po minulém dílu Hot Pursuit. A v této souvislosti se obávám, jestli to není až moc krátce po sobě. Oproti arkádovému dílu z loňského podzimu jde ale o diametrálně naprosto odlišné díly. Tvůrci zvládli vypilovat hru prakticky po všech směrech a i když není nikterak inovativní a odlišná od svých konkurentů (Forza a Grand Turismo 5), nabízí skvělý zážitek. Rozhodně tak dokáže uspokojit všechny fanoušky hledající trošku reálnější zážitek ze závodění. Nám se Shift 2 líbily, i když z počátku trošku daly zabrat, než jsme si zvykli na jízdní model. Nejvíce bychom vyzdvihli především Autolog a pohled přímo z očí závodního jezdce. Na závěr ještě dodejme, že jsme hru testovali na PlayStation 3, kde se přímo vybízí srovnání s Gran Turismem 5. Musím říci, že u Shiftu jsem se bavil více. Na jednu stranu je zde kariéra trošku více strohá, ale byla zachována maximální přehlednost, aut tady na výběr není tolik, ovšem všechny jsou precizněji zpracované. Naše hodnocení 80 % doufejme samo vypovídá o tom, že Shift 2 vám nabízejí kvalitní realisticky pojatý zážitek, na druhou stranu nejde o nic převratného či revolučního a pár drobných chybiček nám celkový dojem lehce zkazilo.
Clanek super, ale hra me strasne zklamala. EA si vzala opravdu obrovske sousto, kdyz sebejiste tvrdila, ze vytvori nejrealistictejsi zavodeni co bylo doposud videno. No tak nevim nevim teda. Nejvic ze vseho me zklamal pohled z kokpitu. I kdyz ne sam pohled jako takovy, jako rozmazavani, ale ne krajiny, nybrz prave kokpitu pry vysokych rychlostech. Tenhle nesmysl jim proste nemuzu odpustit. Podle me si vzali moc velke sousto, kdyz o SHIFT 2 tvrdili to co jsem psal na zacatku. Revoluce bych tomu rikal, ale urcite ne simulator a uz vubec ne nejlepsi nebo nejrealisticejsi.
Perfektni clanek :). To rozmavani je mozna trosku prehnane. Nevim jak ty, ale ostre pri vysoke rychlosti opravdu nevidim.
Nainstaloval jsem a po hodině zase odinstaloval, mě to hra absolutně nechytla, to už mě víc baví hot persuit !
mně taky ta hra docela zklamala,kde sou ty starý dobrý NFS...doufam že se příštím dílem polepší ;-)
No jasny, okoli rozmazany mam, ale i kdyz sem jel 180,tak sem nemel tolik (jestli vubec) rozmazanou pristrojovku jako tady ve 120 km/h.
Podle mě výborná hra. Graficky výborná, hratelností oproti Shift 1 taky super (na volantu :) a na rozmazání pohybu nebo pohled z očí jezdce si nemůžu stěžovat. Chce si to jen zvyknout.... a pak už jen pálit gumy ;)
Super,musí to být dobrý požitek hrat to z kvalitním volantem
:)
Osobně mě Shift2 nezklamal. Dokola se tu probírá rozmazávání přístrojovky, já se na přístrojovku podívám tak maximálně na startu, při závodu už ji stejně nevnímám. Hraju bez HUDu, pohled z helmy, elite model řízení. Věřím, že na klávesnici to musí být peklo a člověk si hru asi neužije, ale pro klávesnici jsou tu klasická arkádová NFS a ne Shifty. Nečekal bych, že to řeknu, ale závodění v Shift2 mě baví víc jak v GT5. Dost bylo keců, jde se driftit s BMW E30 V10 :).
už t neni co to bejvavalo ty NFS.. ten tuning ty pouliční závody atd.. proste je to sklámání akora vrazily lepší grafiku jinak je to test drive
Prostě mi v NFS chybí tuning, kdyby ho udělali třeba jak byl v underground 2 tak by hra předčila ostatní závodní hry, protože dobrý tuning nemá žádná hra a zrovna NFS od toho opouští a chce dělat realistické závodní hry a na to prostě nemá a takových her je už hodně.
věřím že ta hra je pecková na volantu,i když s hratelností oproti GT5 si fakt nejsem jistý.. Ale taková hra by měla být udělaná tak,aby se aspoň trochu dala hrát na klávesnici. Ze začátku to šlo,ale jak jsem měl jet ten závod o Exige (s Exigem) tak se to prostě nedalo uřídit..ten náhon na zadek se prostě škubl a šipkama to fakt rychle nevrátím.a jezdit na nejlehčí úroveň hry a ovládání se mi fakt nechce,nic bych z toho neměl.
no nwm staré nfs třeba most wanted to bylo tuning zavodění s policii a né nějaké oficiální okruhy nebo tak něco.
ale článek vydařený :-)
jedna z věcí ,kterých si fakt na té hře vážím je Brněnský okruh..jelikož tu bydlím,dobře ho znám a bude to pecka si tam zajezdit.. Brno bylo vždy akorát v MotoGP hrách ,ale motorky jsou ve hrách nezáživné :)
hru mám je dobrá a kvalitní i když nějaké muouchy tam jsou ale jak tady někdo píše že kde jsou ty staré nfs tak tohle už není nfs to je simulator jinak pro debily dělá EA hot pursuit
Ujde to.
Je to drsny doporucuji si to stahnout akorat fakt lepsi je ten volant
Shift 2 jsou snad jeste horsi nez prvni dil a navic je to i vic narocny na HW ale to je uz jen dalsi detail proc to neinstalovat
Souhlasím s tím jak už tu někdo psal, že NFS už nejsou to co bývaly... kde jsou ty výborné tuningy aut? kde jsou ty výborné pouliční závody...no nevim jak vy ostatní, ale podle mě je NFS Shift i Shift 2 totální kravina...
hodně velká sračka ........humus hra oproti 1 teda určo !
Na HW to není moc náročný, hraju to na maximum a nemám kdoví jak novej počítač. Rozmazávání interiéru je dost divný, ale to se překousnout dá. Ale co se překousnout nedá, je to, že na klávesnici nejde odehrát driftování. Ta hra si jako taková zaslouží tak 80% Ale nesmíte to srovnávat s minulejma dílama. Každopádně pokud bych se rozmýšlel na PS3 mezi GT5 a Unleashed2, tak rozhodně GT5.
On je taky dost problém v tom, že třeba ty porovnáváš tenhle díl s novejma NFS jako jsou třeba Underground, Carbon, atd. Ale my co pamatujem první díly Needů, tak na to se nechytaj ani ty Undergroundy. Ale konec fňukání, Mohli by ale udělat remake dílu NFS 2, ale aby to byla aspoň z části simulace. To by byla hnedka jiná pařba. Kdo hrál, tak mi dá za pravdu.
No vypadají pěkně určitě budou skvělí ale podle mně kdybi udělali underground 2 s tůtou grafikou a dali tam trošku takovídleho reálnýho pohledu a třeba to eště prodloužili a trapet vylepšili tak by to byla pecka.
souhlasim s tebou, ja to rikam porad, podle mě byly NFS underground 1,2 - carbon nejlepsi dily, pak uz to bylo pomalu to stejny, uz nevedej co by delali, jinak dobrej clanek
naprostej souhlas... ani ty undergroundy se necyhtalj na starý dobrý NFS. osibně jsem nejvíc hrál NFS3HP a ND4SPDHP2 ... to tehdy byly kódy :-D Ale ty NFS2 a NFS3 byly prostě nej... a když si vzpomenu tak se suprově hrály na volantu...
Grafiak těchto NFS Dobra , ale stejne lepší jsou ty díly, který jsou delany na street zavody :)
jednička ano, dvojka ne xD
pekny moc
NfS Most wanted proste nejlepsí ;)
hadam, ze si chtel napsat : doporucuju koupit, ne? ;)
Luxus :))https://www.gamepark.cz/img/smile/dance.gif
Tak to si du stáhnout :D
Vypadá to dobře. Možná si to i koupím :D
Dobrý hlavne grafika
celý shit mě nebere nebpť jezdit jenom po okruhu už není to co bývalo mezi nfs ! já preferuji volnost a tuning v té hře jako ve 2ce a honičky sem tam jak v undercoveru nebo v most wanted takže až vyjde takový díl co to spojí bude to konec nfs a to si šetří v záloze pořád ..
tak to je hodně luxusní hra!!!....100% koupim :)
Je to to samé jako SHIFT 1. Na klávesnici se to skoro nedá hrát a volant si kvůli jedný nebo dvou hrám kupovat nebudu. Obrovské sklamání. Ať se tam proberou, ne každý má doma volant.
Dirt 3 je neejvic toto je slabí čajček!! Můj osobní názor!!
někdy mi to příjde nerálně, a ten zvuk motoru ... nevím, mohli to udělat lépe. A chce na to pořádný volant, mám jen for fun volant za 1000 a vůbec mi to nestačí.
asi nejlepsi dil co serie need for speed vydala fakt bestovni hra nejlepis je asi ten pozitek ze hry =D
Musím přikoupit do svojí "SBÍRKY" EA Games !
nechápu, jak mohla tato hra dostat 80%... hratelnost mi přijde tragická, ovládání menu naprosto tristní, snad jen grafika a vozový park jsou slušné. Přijde mi, že na ovládání menu zvolili náhodná tlačítka roztroušená po klávesnici. Vrcholem je drift, ve kterém je, dle této hry, základem jezdit na půl plynu... probůh, jak má člověk s klávesnicí jezdit na půl plynu??? Obávám se že napůl zmáčknuté tlačítko nestačí. Pokud člověk nemá kvalitní volant, hra je pro něj takřka nehratelná...
krásnej článek o, doufejme, skvělé hře...
screeny i videa vypadají taky velmi povedeně, tak snad bude dobrá celá ta hra
ty auta jsou hakt hezky a maji docela dobrou grafiku
Važně nechapu jak to že na pc není žadnej super vívojař,tak jak je to u forzy 3 a gt5!! na pc prostě nikdy nebude realnej simulator z ohromujicí grafikou... ja miluju auta a rad se jimi ve hře kochám:) a realnou jízdu jako v gt5 a forza 3 prostě miluju!!! a ted když višel ,shift 2 tak sem se strašně těšil ale po první jízdě sem hru odinstaloval a proklínal ty kreteny co ji udělali... fakt hruza měli bisi prvně koupit ,ps3 + gran turismo 5 a učit se co je to realne chovaní auta!!!! Ten kdo prostě miluje ,gt5 a forzu 3 tak tohle prostě je jen legrace ,hezky ozvučena....
drifty jsou strašné na to opravdu potřeba jen tan volant a pedály na klávesnici se to nedá ovládat jinak já bych tomu dal 90% u mě zabodavl ten pohled z helmy :P
Super článek i hra , ale ten tuning je škoda, není nic moc, a taky by tam mohli dát nějakou tu Škodovku....
Předně bych chtěl pochválit za pohled s helmy jezdce a s ním spojené realitu napodobující natáčení hlavy, to chybělo. Jízdní model a fyzika jsou také v pořádku. Dále zpracování nočních závodů, zkoro real. Ale co rozhodně nepochválím, je malý výkon Ati/Amd grafických karet, no snad update, nebo nové ovladače zlepší framerate. Za mě 75%.
článek je dobry :)
slabý výkon na ati ? možná by to chtelo u tebe update graf. karty, jak na 5770 tak na 6950 to jede naplno to ti mohu potvrdit na 100%
hodne pekny clanek :-) 5/5
To už jsem si řikal tolikrát, proč tam proboha nedaj aspoň Octavii RS. Netvrdim, že to je Top kára, ale určitě by to spoustu lidí potěšilo.
nfs se furt snazi a snazi ale kazdy dil je podle me horsi a horsi,jsou mohem lepsi zavodni hry,nfs zije uz jen z jmena a 12 letych deti :)ani nevim jaky cislo nfs to je 150?
Nevim co by ste tam chteli dat za skodovku Octa RS neni buhvi jak rychla....a jediny mozny me tam napada tak Suberb 3.6 FSi ale opravdu byste chteli jezdit v NFS s necim takovym jako je superb :).....jinak lidi co tady pisou ze to neni NFS tak maji pravdu...je to samostatna serie tak nevim na co si stezuji...Volant nebo aspon gamepad nutnost...
volantem je to jak v doopravdickém autě fakt doporučiji
Chtěli se přiblížít realitě a hram jako GT5 a F3 ale to se jim nepovedlo ani zdaleka! Místo toho je to nesmyslnej mix fyziky vozů, která se naprosto hrozně ovladá na volantu (mam Logitech G25!!!) a o klavesnici ani nemluvim takže hra nehratelná pro obě strany jak fandy simulatoru nebo na opačné straně arkád. Nechápu jak tohle mohli dát na světlo světa a pekná grafika a občas nějaké dobré zvuky vozů to opravdu nezachraní. Forever rFactor a snad již brzo vychazející rFactor 2 :-)
dobri líp bich to nedoved
mrte hra
hra je ohodne lepsi nez predchozi shifty
bych tomu dal tak max 50%, to si radši nainstaluju GRID a popř. počkam na novej díl...
Smůla, že do hry nezařadily i auta z automobilky Škoda. Přeci jen je to jedna z mála firem, která má super auta ;)
vypadá to dobře ..
mooc pěkná hra už se těším až ju budu mít :D
Nejdřív si 2x přečti na co reaguješ. Já psal, že bych tam bral třeba Octavii RS. Sice to neni Top kára, ale dost lidí by to potěšilo. Fakt GP :-))
co třeba NFS underground 3 hm? zlata NFSU2 ! lepsi auta lepsi tunning poradny pribeh a ne takove ho*no !
Proč se mi zdá jen z toho traileru že to bude sra*ka?
Nereagoval jsem jenom na tebe...ale ted me nenapada vykonostne horsi auto nez je Octavia RS co by bylo v shiftech...a vytvaret kvuli tomu dalsi tridu aut :)....holt diky VW se nedockame nakeho hot hatche jako je Scirocco R...a diky tomu se nedockame Skodovky ani v zavodnich hrach...krome WRC tam Fabia S2000 vali :)
hru jsem si stahl naistaloval cracknul a hral 2min odinstaloval a vžyvote ji hrat nebudu davam ji ne 80% ale jen 10% že si stim dali nakou praci jo a od nws undergrand 2 je to humus maximalne jeste most wanted od te doby je to otres jen grafika a zdarec radeji si zahraji test drive unlimited 2 stokrat lepsi hra než toto tohle nema co vubec delat ze starim dobrym nfs myslim si že nejsem jediny koho posledni nfs rani podle me už to zabalte a nic nedelejte malem bych zapomel na ovladeni již zminovanou jednou osobou a doporucuji zkus si zahrat word champion rally 2010 to je spravne ovladani jak ma byt diky za proslov
drsný vázne drsný :)
paradni gamesa
Tak to sorráč :-) Jinak svatá pravda s tím VW, ty nikdy nedopustí, aby někdy byla škoda lepší jak VW vždycky to nějak osekaj aby to bylo jen podřadný auto. Je to škoda.
clanok je dobrii ale hra ma moc nebavila :(
dobry
.., ale zlatý NFS Underground 2 :P
mě se to líbí.
vazne dobra hra co se tyce teto kategorie her je v nich nejlepsi
nic moc!!!
Pěkná Grafika luxus 5/5
NFS ma už dlhší čas prestáva baviť pretože je nuda jazdiť s takými autami ako sú aj v shifte..napr lambo a podobne..ja mám radšej klasiky a pekne si ich vytuningujem napr starší wv golf atď. Ale grafika vyzerá pekne
dobra hra
Další díly NFS už jsou nuda. Od undercover už to není ono.
lol
nejsem fanda
vao, tie videá sú veľmi dobré...tá hra môže byť fajn :)
.....zustanu u Gran Turisma 5 8-)
doufám ze boudou lepsi nez predesli dilshiftu!!
zvlast na tu grafiku
Volant nemám, takže to ani stahovat nebudu :D
fak luksusní hra
Lepší simulátor automobilových závodu zatím asi neexistuje :)
Luxusní hra
Super hra ;)
dobrá hra ovladatelnost taky dobrá ale na undergroundy 2 nemá žádná závodní hra
...hra, skvělý článek :-)
parada pro fanousky shift :)
Vy jste asi ještě nebyli ani v autoškole, když melete jaký je to simulátor.
V celku dobrá hra ale zdá se mi že čím víc různých grafických úprav tím méně fyzických vlastností...mluvím hlavně o DRIFTech....ty jsou podle mě tak zanedbaná že to ani neni možný....nejlepší drifty byli ve U2 pro mě 65%
Prvni bylo mnohem lepsi, tohle mne trochu zklamalo
moja skusenost so shift 2 je posledna co sa tyka seria need for speed, dlhe roky som bol priaznivcom serie a tesil sa na kazdu novu, ale ako ma sklamal shift tak tato dvojka a hot pursuit boli klinec do rakvy, viac vsetkemu co bude mat v nazve need for speed sa budem vyhybat.. necakal som ze v tak pokrocilej hre bude chybat nastavenie grafiky, zvuku (kde je 5.1,7.1..??), ze bez volantu je nemozne to hrat.. kde su stare dobre NFS ked cele dni sa nedalo od nich odtrhnuuut.. a grafika v tomto diely no nic moooc.. od shift nic novee, akurat dynamicky pohlad z prilby.. hmmm nic moooc.. pre mna sklamanie a viac tuto seriu v mojom pc nestrpiiim..
ja sem cekal od toho trochu vic
kez bychc mel volant
pekna je ta grafika ale zbytek.... jednicka je pepsi :D
Můžu říct že jsem hrál pouze první díl shift ale jsem dost zvědavý jaká je dvojka doufám že bude o něco lepší i když jsi dělám nějaké iluze o tom že tady někdo píše že je sprominutím na hovno nebo že má špatnou hratelsnost já osobně jsem hrál shift na volantu a byl jsem spokojený takže doufám že budu spokojený i v ruhém díle jen mě zaráží že tam není žádny tuning jako třeba v undergroundech nebo carbonech ale co je to prostě závodní hra ketrou si musíte užít :D
škoda že je to jen na závodní trase ne jako normál needy ve městě a okolí.
no newm jak vam ale me to prijde na chlup stejne jako 1. aji graficky.... jinak celkem fajn hra
Need for Speed je snad milion verzí to je strašný.
Jsem zvědav na spracování, ale NFS jako dost promakaná hra s auty u me jina nema konkurenci ;-) ted si jen pockat na volant a pak zacit instalovat ;-) uz se nemuzu dockat ;-)
A hlavně se ty auta dobře ovládají!
čekal sem od toho více