V posledních letech jsme o Rage slýchávali velmi často a v mnoha případech v různých superlativech, které dávaly naději, že se dočkáme něčeho přelomového, co nám přinese legendární id Software po sedmi letech od vydání Doom 3. Proto asi nejen nás trochu překvapilo, že Rage vyšlo bez větší reklamní masírky v minulém týdnu. Již počátky hraní byly trochu problematické, protože hra má velké problémy s některými kartami, na kterých dochází k výpadkům textur a podobně. V aktuální době by snad většina podobných problémů měla být vyřešena minimálně komunitou, nicméně jako start to nebylo zcela dobré. Nyní se ale podívejme na samotnou hru.
Příběh hry je naprosto jednoduchý, stejně jako mnohokrát využité kulisy postapokalyptického světa. Apokalypsa je, v případě Rage, způsobena pádem meteoritu, který většinu planety zničil a lidstvo zanechal o řadu let v minulosti. Vy, jako jeden z mála členů posádky lodi Archa, přežijete její havárii a poté co vystoupíte pod modré nebe, jste konfrontováni se zcela nehostinnou krajinou, kde se okamžitě stanete terčem útoku místních banditů. Naštěstí vás jeden místní dobrodruh zachrání a tím se spustí kolečko úkolů, které postupně vedou až k místní despotické organizaci, která si přivlastňuje čím dál více moci. Než se ale dostanete na konec příběhu, budete muset splnit řadu úkolů od jednoduchého shánění materiálů, převozu zboží, opravy různé techniky a podobně. Úkoly jsou často dost jednoduché, ale především poměrně nelogické. Když vám například na začátku v jedné z prvních vesnic zadají úkol opravit vysílačku, řeknete si, že to nebude tak jednoduché. Během chvíle ale zjistíte, že vysílačka se nachází 200m od tábora a stráží ji pouze tři bandité. Proč si to ochranka města, čítající několik plně ozbrojených vojáků nevyřídí sama a pošle tam úplného nováčka? Sice se jedná o hru, ale neměla by z hráče dělat vola. Takových případů je bohužel během hry více.
Úkoly vás postupně vedou po hlavní lince, ale čas od času jsou přerušeny nabídkou nějakého bočního úkolu, jehož splnění vám většinou přinese nějakou výbavu navíc. Problémem hlavní dějové linky je, že není dostatečně zajímavá a zábavná, takže záchrana lidstva vás moc nemotivuje na úkor převážení materiálu z jedné strany na druhou. Mnohem zajímavější jsou ale postavy, se kterými se v průběhu hry setkáte a které vám úkoly zadají. Většina modelů je moc pěkně vytvořená, vypadá sympaticky a především je velmi kvalitně a uvěřitelně nadabovaná. Je třeba pochválit id Software, že na postavách si skutečně vyhráli. Rozhovory neumožňují žádnou volbu odpovědi a nedají se odklepnout, takže občas musíte vytrpět trochu toho tlachání, než se dozvíte, co vlastně chtějí zařídit. Textu ale není mnoho a některé důležité odpovědi se vůbec nedozvíte.
Většina úkolů vás zavede na nebezpečná území nebo rovnou do doupat různých pirátů a loupežníků, které jsou vyvedeny jako instance a načítají se zvlášť. Nepřáteli vám budou různí mutanti, bandité, zloději a jiná cházka a později narazíte na nepřítele největšího, skupinu Authority. K likvidaci nepřátel poslouží široká paleta zbraní od různých pistolí přes brokovnice jednohlavňové a dvouhlavňové, samopaly, kuše až po sniper pušky, raketomety a různé typy granátů. Většina zbraní může nabít více než jeden typ munice, přičemž každý je vhodný pro jinou situaci. Zbraně můžete pouze získat nebo si je vydělat, protože není možné sbírat zbraně po mrtvých nepřátelích. Naopak kapsy mrtvol můžete obírat o různé věci určené k prodeji, výrobě, ale také o peníze, alkohol a další, v postapokalyptickém světě, důležité předměty.
Souboje jsou na větší obtížnost slušnou výzvou, protože nepřátelé jsou schopni se krýt, hází po vás granáty a útočí zpoza překážek, zatímco jednoduší mutanti na vás útočí bez rozmyslu. Většina nepřátel vyžaduje několik dobře mířených ran, případně využití lepší munice. Přesto často v posledním záchvěvu života střílí, i když jsou smrtelně zranění. Souboje jsou hodně akční a svižné, ale přesto jsme při hraní měli jeden dojem, že něco není zcela v pořádku. Když totiž nepřítele trefíte například do hlavy, on se v animaci chytne za hlavu, a když ho v tu chvíli trefíte znovu, jakoby se nic nestalo. Jakmile ale počkáte, když animace skončí, okamžitě ho zabijete. Přišlo nám, jakoby během animace byl nepřítel nezranitelný. Sice je to jen dojem, ale stalo se to vícekrát, takže těžko říct, zda to byla jen náhoda. Jinak jsou boje velmi podobně jako například v Doom 3, chybí uklánění a využijete vlastně jen pohyb dopředu, dozadu a úkroky do stran. Zranění je způsobeno v dnešní době klasickým rudnutím obrazu, a pokud se nestihnete včas schovat a budete smrtelně zranění, můžete v některých případech využít poslední šanci, váš automatický defibrilátor, který nejenže oživí vaše umírající tělo, ale dá pořádnou ránu i nepřátelům kolem, takže se budete moci rozkoukat a schovat. Přesto se vyplatí si hru pravidelně ukládat, protože sama ukládá jen na hlavních bodech.
Z nalezených předmětů můžete časem, dle nalezených nebo získaných plánků, stavět různé předměty. Z počátku to bude jen speciální klíč k otevírání zamčených dveří, ale časem si budete moci sestavit výbušné autíčko na ovládání nebo pomocného robota, který vám pomůže v boji. Při stavbě nepotřebujete žádné speciální vybavení, zkrátka stačí najít správné součástky a v menu si vyrobit požadovanou hračku. Je to element, který spíše zdržuje, než aby hře přidával nějakou zásadní herní složku. Na druhou stranu například zmíněné autíčko je hodně zábavná zbraň, protože vám umožní schovat se někam do rohu a na dálku ovládat vozítko, které při odpálení mohutně exloduje. Vozítko je hodně zranitelné, ale umí udělat velkou škodu, dostane se různými šachtami na poměrně velkou vzdálenost a některé mise jsou na jeho využití přímo založeny.
Přeci jen je tu ale jiná velká herní složka, která skvěle doplňuje základní chození a střílení po všem co se pohne. Je jí jízda vozidly, které pomáhají cestovat na větší vzdálenosti mezi městy a osadami. Rage nabízí slušnou řádku různých čtyřkolových vozítek od malých čtyřkolek po těžce ozbrojené buginy, které s výhodou využijete při cestování a hlavně při soubojích s motorizovanými piráty. Z počátku vám bude bohatě stačit, pokud nepříteli ujedete, ale jakmile po vás začnou útočit vybavenější vozy, bude to chtít přesednout do něčeho většího a vybavit se minami, kulometem nebo i raketometem. Z ježdění se pak najednou stane slušná zábava, protože likvidace nepřátel vyžaduje trochu šikovnosti, ale přinese také další finance do vaší kapsy. Trochu zamrzí, že v dnešní době vám jízdu omezují neviditelné bariéry, většinou symbolizované žlutými sloupky, za které se zkrátka nedostanete a musíte po vlastních. Vypadá to na dnešní dobu dost nelogicky a je to jen další nucení hráče, aby hrátl tak, jak si autoři přejí. Vozidla můžete využít také při závodech, které jsou oblíbenou kratochvílí postapokalyptické společnosti. Zajezdíte si s dalšími protivníky v různých typech závodů a za odměnu si postupně odemknete nová vybavení pro své koráby, nová vozidla a pár dalších věcí. Postupně si tak z obyčejného vozidla vytvoříte vyzbrojené a pancéřované auto, které můžete navíc vytuningovat v řadě technických parametrů.
Grafická stránka měla být výkladní skříní celé hry a engine byl dopředu často vychvalován. Pravdou je, že exteriéry vypadají fantasticky a pohledy do dálky skýtají neuvěřitelné pohledy na vyprahlou a poničenou zemi. Na obzoru uvidíte téměř zničená města, při cestě všude vidíte zbytky silnic, neukončené dálniční přivaděče, zbytky infrastruktury a další krajinné elementy. Městečka a osady mají každá svůj osobitý ráz, jsou detailně vytvořené a moc pěkné. Zatímco v rozhledech engine exceluje, při pohledu z blízka už to tak není. Některé textury mají velmi nízké rozlišení, jsou rozmazané a interiéry skýtají málo detailů. Postavy jsou ovšem skvělé, jak jsme již psali. Ostatně engine byl vychvalován právě kvůli svým schopnostem v exteriérech, ale rozdíly jsou někdy skutečně veliké. Na hře je také místy znát, že je navržena původně pro konzole a některé položky menu nebo ovládání během hry se snadněji ovládá pomocí klávesnice než s využitím myši.
Posledním kamínkem skládačky je multiplayer, který umožňuje si společně s třemi dalšími kamarády závodit v různých vozidlech na různých tratích a s různými úkoly. Najdeme tu klasické závody, jejich verzi se zbraněmi nebo demoliční derby na uzavřených stadionech. Pokud vás závodění omrzí, můžete si zvolit jednoho kamaráda a společně vyzkoušet mise nazvané Legend of Wasteland, ve kterých si vyzkoušíte lokace podobné těm ze singleplayeru, ale musíte společně čelit silné přesile, snažit se zabít co nejvíce nepřátel a současně se vyhnout co nejvíce zraněním tak, abyste získali co nejvíce bodů. Je trochu škoda, že misí je pouze devět, přesto se jedná o zábavnou akci, která rozšíří základní herní dobu, již tak čítající zhruba patnáct až dvacet hodin.
První krůčky v Rage můžou být pro citlivější hráče hodně frustrující, ale postupem času se začnou otevírat další herní možnosti a hra se slušně rozjede i nabere na zábavnosti. Přesto se nemůžeme zbavit pocitu, že obrovský potenciál hry a apokalyptického světa, který jinak vypadá skvěle, zůstal nenaplněn tak, jak si autoři, a hlavně hráči, představovali. Pokud máme naše dojmy shrnout, jedná se o poměrně zábavnou a kvalitní akční hru s PRG příměsí, která ale nepřináší nic zvláštního a více než 75% si od nás nezaslouží.
myslim si že ta hra je dobrá a moc věcí bych tam nevytknul
mi přijde že tady hodnotíte poslední dobou docela na prd. ta hra je skvělá. aspon těch 85 si zaslouží, já vim že 75 není málo ale takovejm blbostem jako space marine dáte skoro to samí.
článek pěkný 5*,rage už hraji a už mám odehráno zhruba 6 hodin,ale kdybych mel zhodnotit hru tak si nejsem jist,samo osobe je to vzdy na způsob vydej se tam a tam a zab toho a tyhle...co me naopak oslovilo jsou rozhovory(dialogy) ty jsou na 1,uvidíme třeba mě hra jeste překvapí,jinak tech 75% sedí
luxusni hra muzu doporucit ze vsema misema hratelnos 21 hodin
vzdyt je ta hra plna grafickych chyb, hned po vydani museli vydat gigovy patch, aby se to dalo alespon solidne hrat a rozhodne nezustane u jednoho, trapna konverze na konzole, s tezi prumerna hra, ktera mela navic
Hraju tu hru a je docela zajimavá. Škoda je,že to pořádně neotestovaly,než to vyšlo do prodeje. Dost lidí má s tou hrou problémy. Ale ten patch dost vyřešil. (teda jak komu). Tím si to zkazilo dost z hodnocení....
Proimtě tvů příspěvek má něco říct?? Ty jsi někde dal ctrl c a potom ctrl v z článku. Když chceš psát připomínku, tak konkrétní.
Hra zujme grafikou, ale ihned první věc co člověka zamrzí, že je nalajnovanej koridor, kudy člověk musí jít. ísta, kam by třeba Fallout pustil tady jako by neexistujou..
Druhá věc.. V detailu je zajímavý, že na některých místech je vidět díra po kulce a někde ne a co je největší překvapení, tak jak tu redakce lobuje nad krásou vykreslení postav, tak proč není vidět následek střelby. Jen jakýsi rudý oblak, ale díra po kulce ne?? Dokonce Soldier of Future - velmi oldschoolová FPSka to měla ve standardu.
Třetí věc jak tu blbě naznačil Pho3n!x : Update !!! Není prolém, že musel být vydán, to je normální, ale to že do menu zapomenou přidat nastavení graiky a všeho co se týče kolem. Vykreslování, detaily filtry a rozišení - tomu říkám síla. Zde nejspíše opět blbě Phoenix naznačil, že to je spíše konzolovka..
A tady souhlasim s GameParkem - kdyby byl potenciál přírody využitej jako u Fallouta 3 a 4, tak se neni o čem bavit a je to nekompromisně pecka, která za třetí kvartál seehne konkurenční nabídku.
Nápa geniální provedení neni zlý, ale ohlo být víc. klidně bych si počkal ještě 4 měsíce, abych si užil hru, ke který bych se třba 4x vrátil. Takhle ji dohraju a ím, že pokud nepřijde nějakej lepší datadisk, tak ji už neoprášém.
vypadá to hodně v pohodě
Za to se omlouvám. Je to Soldier of Fortune.
A to jsem to hrá asi padesátkrát.
psal jsem pripominku ke hre jako takove ne k clanku, tak nevidim zadny duvod nic z clanku kopirovat....vydani patche je samozrejme normalni vec, ale kdyz to nekdo vyda tak 4 dny po uvedeni hry na trh, tak je to jasna znamka odflaknute prace aneb podpora grafickych karet ATI je temer na nulove urovni a patch to vyresil jen castecne, navic potencial pouzitych technologii a enginu byl daleko vetsi nez je predstaveny vysledek aneb klasicka uboha pc verze kdyz existuje i konzolova, nic moc noveho pod sluncem...na to jak ta hra mela byt revolucni, tak jediny zazrak na ni je mnozstvi nedotazenych veci a potesujici easter eggs jinak nic
psali ze ta hra zabere kolem 30 Hodin hrani ja to prejel kolem 9 hodin
hodne veci vynechali od 1 traileru
+pekna grafa as na par bugu u postav
zbrane
destrukce nepratel
pripominalomito film Sileny max a Bordelands
-kratky singl
Více jak 75% si hra nezaslouží. Po tolika letech vývoje světoznámého studia by hra měla bejt ještě lepší. Inovace se koná snad jen v případě nepřátel, kteří využívají různých skoků a lezení po zdech a stěnách, dokáží vyhodnotit situaci a stáhnout se pro posily - toto mě velice zaujalo. Co mě však naprosto vytáčí, je neskutečná výdrž nepřátel (hlavně u základní assault guny), protože vysypat 2-3 zásobníky do jednoho člověka je prostě holá zhovadilost, obzvlášť, kdy člověk musí náboje dokupovat za peníze, které ze začátku nejdou tak snadno sehnat. Další negativa existují v případě banditů brázdící pustinu, jsou totiž vždy na stejném místě a po dvou setkáních vás už prostě nepřekvapí. Stačí jen dojet do města, vrátit se a jsou tam zase. Člověk opět vraždí miliony nepřátel sám a nemá prakticky žádnou pomoc, opět světový hrdina. Vývojáři mimo jiné věnovali dost času minihrám, které přiznejme si, jsou úplně od věci a nikdo, kdo není úplně zažranej do hry, je prostě nehraje. Místy jsem se setkal i s dosti komplikovaným a hloupým ovládáním (vystupování z vozidla altem? Pro voice chatery hloupost desetiletí), přemrštěnými možnosti craftění itemů, zbytečné itemy, které jsou jen na prodej.
Hra dobrá, ale rozhodně mohla být lepší.
souhlasím, taky to tak vidím, bohužel :(
hra sice dobra ale na to jak je velka je kratka a s dost omezenym pohybem...tak nejak sem to puvodne chtel oznacit za novodoby fallout ale k omezenosti a kratkosti hry se to bohuzel neda
Tak to si nedělal vedlejší mise, protože ty zaberou ten čas a pravděpodobně jsi to hrál na nejmenší obtížnost :D
tesim sa na to az si to zahram vyzera to dost naslapane :D
dost mi to připomíná borderlands,jenom to je lepší.ale už jen to že to je od autorů dooma a quakea je samo o sobě skvělý.
ja si hru cením určite na viac ale 100 ľudí 100 chutí, ked beriem do úvahy coop na konzole tak by som dal aj viac...
Revoluční hra těžko, když to mělo být jako staré "doomovky" a právě pocta jim... Navíc nelze od her či filmů čekat 100% jedinečnost a bude to těžší a těžší. Já už jen čekám na změny v grafice a hratelnosti, neboť očekávat kdovíjakou neotřelost je bláznovství. Pokud se jí však dočkáme bude to sladké překvapení ¦]
nechápu, proč si stěžujete na hrací dobu ? já si hru vychutnávám a mám už asi nahráno 18 hodin a že bych byl u konce tió se říct nedá. Možná to bude tim že většina z nich si tu hru stáhne a propaří to co nejrychlejš může aby mohl na další warez pářku. Pak jestli si někdo stěžuje na hru za kterou ani nezaplatil tak at radši zavře držku. PS kdyby se mělo řešit jak dlouho trval vývoj, tak nevim jaký hodnocení by si zasloužil stalker, nebo DNF.
SP parádička až nato že v pustine nenajdete nikoho len banditov a nic ine.. hry ako Borderlands su moje najoblubenejsie a RAGE je top .. SP kvalitka ale MP je dost onicom chyba tam Deathmatch
Nad CoD se slinta do dneska a patche taky na to vychazej jeste dodnes :D
Jinak jsem rad ze tu neni system kryti. Je to nejvetsi zhovadilost co kdy vymysleli. zmacknu X, necham vsechny strilet do zdi za kterou jsem a az budou vsichni najednou nabijet tak je dam? Co to ma bejt? Vyrustal jsem na hrach typu DOOM,Quake a jinych, kde jedine kryti bylo na par vterin se skrcit nebo proste nekam zalyzt
Hra trpi na dnesni dobu hodne neduhama.
Pribeh je hodne plytky a bezi si tak nejak na pozadi, coz bylo sice u vsech her ID, ale ty alespon oplivaly skvelou akci, takze cloveka nepustily od pocitace, tady to vsak neplati, jezdeni autem je celkem nuda a akcni cast hry, taky neni buh vic co.
Velke plus je prostredi, i kdyz casto ne do detailu vykreslene, ale je rozmanite
Grafika nekdy exceluje, ze vam skoro pada celist a potom se otocite a vidite neco co by jste cekaly ve hre tak v roce 2000.
Nejvetsi minus je fyzika. Svet absolutne nereaguje na podnety. Streliute do vazy a do ni se udela dira jakoby byla z betonu a zustane stat ani se nepohne, a takto je to se vsema predmetama, je tu vse naprosto staticke. Reknete si, vsak co to me nevadi, ale kdyz to hrajte, tak si obcas reknete, jaka to je hrozna blbost a dost to tu hru shazuje.
Nevim ja osobne odehral asi 30% a to jenom protoze to delal ID, delat to jina firma tak se na to vyseru uz po uvodnich problemech s nastavenim, kdy to bylo na grafikach HD4850 nepouzitelne.
U me tahle hra jednoznacne ocekavani nenaplnila a popravde sprazeni s Bethsedou je vazne citit, protoze zabugovane hry hned po vydani to je u bethsedy normalni vec uz od dob TES2:DAGERFALLU !
ID mel zustat sam sebou.
Proč nenapíšeš svou vlastní recenzi?? Nikdo ti nebrání.
K těm "pár grafickým kartám, které měly problémy.." - problémy spíš NEmělo těch PÁR karet. Jinak zpožděné vykreslování textur bylo běžné u většiny hráčů.
Herní logiku bych až tak nenapadal - tohle bych řekl, je dnes minimálně průměr, a to nás BF a MW teprve čeká.. :-)
Pravda - pořádat závody ve světě bez benzinu (obchodník ochotně odkupuje každý kanystr, který najdete..) nepatří k nejlepším nápadům, ale asi opravdu potřebovali ty závody do hry nacpat..
Spíš to je nezáživná hra .. mise dojeď pro tohle > tohle dostaneš až uděláš tamto > tamto můžeš udělat až..>...; spíš tohle mi přijde hloupé a nezáživné.
Dá se říct že tahle hra je miš maš fallouta 3 a Borderlands bohužel musím říct, že obě zmiňované hry byly pro mne zábavnější než Rage, jak už někdo výše zmiňoval Grafika místy uchvatná místy hodně odfláknutá, dějově to také není žádná sláva, pěkný arzenál zbraní + velké množství munice dává pocit že zbraní je ještě více, co se akce týče totožné s Doom 3 ( dojdete do lokace běhají hordy nepřátel dokud je nevystřílíte) cestování buginou je celkem fajn i závody + pár zajímavých miniher na rozptýlení, atmoféra je celkem dobrá, hra má délku hraní cca 20 hodin na normální obtížnost. Abych to shrnul nečekejte žádnou průlomovou hru,klasická FPS akce s pár RPG prvky, je to taková oddychovka pro fanoušky her z postapokalyptického světa.
nevypadá to špatně dávám 4/5 :)
Mě osobně hra hodně oslovila a troufám si říci, že lepší jsem v poslední době nehrál. Pravdou je, že na hru se těším už asi dva roky a proto možná nevidím zápory (nebo je nechci vidět?). Tu optimalizaci posrali, ale jinak na té hře negativa nevidím. Za mě 95% a klidně mě tady ukamenujte, já si du hrát na nightmare :).
https://www.youtube.com/watch?v=XopAOcBItKo
Jsem treba fanda filmu Mad Max, kteremu se tato hra dosti podoba a myslim, ze kdyby ji autori udelaly v podobnem duchu, vcetne tech zavodu, tak by to mohl byt hit. Tohle je opravdu takove " kostrbate" chozeni odnikud nikam, stylem "dones pejsku". U her jako treba Mafia si k tomu uzijete alespon ten pribeh a hra vas tlaci kupredu, tu je ale pribeh, jednak az v druhe rade a jednak jeho vyprava je na urovni vecernicku, a to mu jeste fandim.
parádní hra :-) doporučuju
Tuhle hru bud nenavidite nebo ze srdce milujete, tam nic mezi bejt nemuze. Ma to velky nedostatky otom zadna ale tech lepsich veci tam je mnohonasobne vic. Od HL2 sem se u strilecky vic nebavil.Ted uz jen doufat ze nas zasypou hromadou DLCecek aby sme si svet RAGE mohli uzit vic a vic :)
Vypadá to líp jak DOOM, chci si to zahrát, tak doufám, že to pobere i ten můj starší počítač =D
Zkus novej Deus EX :) Treba te to nadchne jeste vice .-)
Náhodou plánuju udělat videorecenzi, akorát to vypadá že na to zas nebudu mít čas a skončí to u plánování, navíc tady jde o to že na gameparku to čte dost lídí. nikdo mi taky nebrání se vyjádřit :) vim že každýmu se líbí něco jinýho. jen se divim
žádná sláva tato hra očekával jsem mnohem víc spousta věcí by potřebovala doladit
.. čtete to po sobě vůbec?
".. jste konfrontováni se zcela nehostinnou krajinou, kde se okamžitě stanete terčem útoku místních banditů. Naštěstí vás jeden místní dobrodruh zachrání a tím se spustí kolečko úkolů, které postupně vedou až k místní despotické organizaci ..
Úkoly vás postupně vedou po hlavní lince, ale čas od času jsou přerušeny nabídkou nějakého bočního úkolu, ..
Nepřáteli vám budou různí mutanti, bandité, zloději a jiná cházka a později narazíte na nepřítele největšího, skupinu Authority. K likvidaci nepřátel poslouží široká paleta zbraní od různých pistolí přes brokovnice jednohlavňové a dvouhlavňové, samopaly, kuše až po sniper pušky, raketomety a různé typy granátů ..
jedná se o poměrně zábavnou a kvalitní akční hru s PRG příměsí "
............ Tyhle pecky nacpat do "článku dne" .. potěš koště..
Souhlasím! S tímhle se tu setkávám dost často na to, abych to už přehlížel.
A abych neodbíhal od tématu: myslím si že hra by si mohla zasloužit i víc než 75%...v recenzi se mi zdá podhodnocená. Ale je to asi tím, že mám tento typ her docela rád a cením si každého titulu, který za to stojí.
vypada to zajmave
Včera jsem poprvé hrál tuto hru u kámoše, a totálně mě natkla. Grafika, děj prostě všechno. Nemůžu se dočkat až jí budu mít já, doporučuji.
Tato hra je velice chytlavá a i příběh má něco do sebe podle mě tak se to vývojářům velice povedlo u mě má tento článek za 100%.
to mam doma 2x ale ja tyhle hry nerozjedu :D
Aji bych si to stáhl
To by mě nebavilo.
WAw
fakt luxusní hra :D
Ahoj lidi, tak včera jsem tuto skvělou hru dohrál. Hra běžela v pohodě až na občasné dokreslování textur, ale to se dalo v pohodě přežít. Já tu hru hrál na střední obtížnost a zabralo mi to cca 14,5 hodiny. Zdůrazňuju, že jsem se zdaleka nezúčastňoval většiny dobrovolných závodů a úkolů. Během hry jsem se ani na chvilku nenudil. Ve hře je snad všechno, střílení, jízda v buginách, kupování a vylepšování zbraní, prostě vše. Takže vřele doporučuji !!!!
dobre provedena hra z jedny casti strilecka a z druhy zase zavodni uz mam dohrane trosku mi to propomina bordelands ale toto je 100x lepsi :)
tato hra se mí líbí už od toho okamžiku co sem o ní slyšel :-)
Nainstaloval, dohral za 13 hodin,odinstaloval. A konec ten me teda dost znechutil clovek ceka celou dobu na nakyho bosse nebo neco velkyho ale na konci na vys vytasi par muties na ktery si vystacite s windstickem tak co to je. Jinac mise docela dobry. A ografice radsi nemluvim. Trailery vypadaly líp.75% sedi.
Takové podobné hry jsem hrál a chtěl bych skusit i tuhle doufám že jim dám do těla a ne oni mě:)
múže to bejt supr hra až nato že se mi to nechce stahovat :d
no nevim nepreferuji tuto hru ale de to
Myslím, že ne :o)
asi všichni znate fallouta 3 je to dobra hra ale po negativních recenci se Bethesda rozhodla dokazat si že vytvoři brutalni RPG na motivi postRadalni doby a to se taky povedlo :) rage je ve všech ohledech paradni doporučuji všem :) jen mě zklamalo že 12h hrani a jste na konci.davam 80% teto hře a vřele ji doporučuji :)