Král je mrtev, ať žije král? Všichni fandové Diabla a akčních RPG vůbec se teď jistě ptají, zda je dlouhodobá hegemonie dosavadního vládce žánru konečně zlomena. Hellgate: London byl ostatně často přezdíván jako Diablo 3, byť téma i části konceptu se hodně liší. Celkové podobnosti se ale nelze vůbec divit, vždyť za Hellgate stojí studio Flagship, jehož vedení se rekrutuje z řad Blizzardu. Většina zaměstnanců se potom výrazně přičinila o úspěch Diabla 2. Situace je tak zdánlivě jasně daná – hra nemůže dopadnout špatně. Na první pohled určitě, jenže pokazit se nakonec může úplně vše. I hodně očekávané hry mohou být zklamáním. Zda to náhodou není i tento případ, prověří naše recenze.
Po vytvoření postavy a zhlédnutí krásného renderovaného intra se ocitnete přímo uprostřed zdecimovaného Londýna. Ten byl přepaden obří invazí démonů, která vyvraždila většinu lidstva a na co přišla, to zdecimovala. Jen někteří přežili a ti nyní tvoří odbojové skupiny v podzemí. Ačkoliv Hellgate: London není příběhovým RPG jako třeba Zaklínač, ale jde v něm především o drsnou akci, není od věci vyprávět sice jednoduchý, ale tažný děj. To se sice děje, nemůžeme se však ubránit pocitu, že by to mohlo být mnohem lepší. Navnaděni intrem jsme čekali další podobná videa, ovšem marně. O dalších událostech se tak dozvídáte výhradně od vypravěče a také přeživších lidí, kteří se při zadání úkolu vždy tak nějak rozpovídají. Až na několik nicneříkajících výkřiků se ale jako velká vada ukazuje fakt, že postavy nemají své hlasy, tedy že nejsou nadabovány. Jednak to ubírá na atmosféře – při rozhovorech panuje nepřirozené ticho, jednak jsme u sebe zaznamenali lenost všechny zprávy číst. Poslouchat je vždy mnohem lepší.
Četbě nenapomáhá ani to, že valná většina informací jsou zbytečné plky, pouze některé poodhalují pozadí světa a jen naprosté minimum je opravdu důležitých. Brzy se tak přistihnete při proklikávání dialogových oken, protože to podstatné – zadání úkolu si stejně přečtete v patřičném okně. I když jsme se ale pro účely recenze snažili číst opravdu poctivě, stále nám unikala řada souvislostí. S vysvětlováním reálií se tu autoři očividně nepárali a trochu neférově si tím dávají malou domů. Ku příležitosti vydání hry se totiž na trhu objevil i komiks, jenž se zabývá právě tím, co herním událostem předcházelo.
Vraťme se však ještě před samotný rozjezd. Tam totiž čeká navýsost důležitá tvorba postavy, respektive vybrání jedné ze šesti tříd. Ptáte se, proč mluvíme o šesti, když jsme ještě před nedávnem v novinkách a preview psali pouze o templářích, lovcích a kabalistech? Vysvětlení je snadné: každá z těchto tří frakcí se totiž dělí na dvě další třídy, jež jsou společné jen v opravdu hrubých obrysech a valnou většinu schopností i zaměření mají zcela odlišnou. Takže na počátku se dočkáte vskutku luxusního výběru z málo vídaného počtu šesti charakterů. Popravdě jsme hodně dlouho váhali, s kým se do hry pustíme, protože všechny třídy působí nesmírně lákavě. Nakonec jsme zvolili možná nejobyčejnějšího, na druhou stranu pro akční RPG naprosto příznačného Blademastera (Pána mečů), jenž je přímo archetypální mlátičkou, jež si nejlépe rozumí s dvěma hodně těžkými meči a velkým chumlem nepřátel k tomu. Druhým ztělesněním templářů je Strážce. Ten přeci jen své útoky více rozvažuje, čemuž odpovídá i jeho preference jednoho meče, doplněného štítem. Z kabalistů můžete mít buď vychytaného vyvolávače přisluhovačů, nebo metače víceméně klasických, tím pádem i hodně silných kouzel. A možná nejoriginálnější jsou na poměry akčních RPG lovci. První z nich je expertem na všechny střelné zbraně, a že kvérů tady v čele s raketometem najdete hodně. Druhý rovněž pálí, ale nemá k tomu tak extrémní dispozice. Zato se však může spolehnout na pomocného robůtka, kterého si postupně vylepšuje. Když už žádnou jinou, tak tuhle třídu si napodruhé rozhodně vyzkoušíme.
Každý z charakterů má svůj vlastní vývojový strom. V něm jsou zhruba dvě desítky schopností, které si můžete několikrát vylepšovat, čímž pochopitelně dosahujete stále silnějších účinků toho kterého stylu. Nečekejte ale, že se již po pár hodinách budete ohánět mnoha speciálními údery či kouzly. Vývoj schopností jde hodně pomalu. Za každý nový level totiž dostanete pouze jeden bodík. Zatímco prvních pět úrovní přijde snadno, poté už se na každou další docela nadřete. A aby nějaká schopnost byla doopravdy účinná, chce to do ní vložit bodíků několik. I jedno povolání je tak třeba formovat určitým směrem. Kromě schopností si vylepšujete i obecné vlastnosti, tedy sílu, odolnost, vůli a přesnost. Na ně každou úroveň dostanete bodíků pět.
Výběr povolání ale nepředurčuje pouze styl hry, ale i perspektivu, ze které budete dění sledovat. Všichni, kdož sáhnou po zbraních na blízko, budou na svého reka shlížet z oddalovatelného a přibližovatelného pohledu třetí osoby. To lze jedině kvitovat, protože přehled se tak jednoznačně zvyšuje a i kouzlo ladného máchání těžkou ocelí má něco do sebe. Změna ale nastává ve chvíli, kdy přesedláte na střelné zbraně. Pořád sice můžete jet v původním náhledu, ale jde o určitý hendikep. Proto nechybí ani perspektiva vlastních očí. To pak jako v kterékoliv akci ze své postavy vidíte pouze kvéry a uprostřed obrazovky zaměřovací křížek. Zatímco kabalistům a templářům stačí cílit hodně letmo, jelikož se mohou spolehnout na značnou benevolenci, kdy rozhodují převážně statistická čísla než umění zacházet s myší a rychlé reflexy, tak lovci musí být v tomto směru obezřetnější. Za ně je hra nejakčnější a nejvíce připomíná střílečku na úkor RPG (zase ale nikterak fatálně). To znamená, že je zapotřebí se poměrně přesně trefovat, což díky dobře propracovanému akčnímu modelu hry není zase takový problém. Přesto ale šikovností nenapácháte zázraky. Když na monstrum prostě nebudete mít papírově, nezachrání vás ani sebelepší skill (pokud tedy nenarazíte na jednu z četných chyb umělé inteligence a protivníka někde nezabarikádujete, aniž by na vás dosáhl). Za normálních okolností však dobře promyšleným postupem lze získat aspoň menší výhody.
Jistě není třeba připomínat, že se podíváte do Londýna, a to jak do povrchového, tak podzemního. Svět je rozdělen na vskutku značné množství menších úseků, mezi nimiž přecházíte prostřednictvím loadingové obrazovky. Je pravdou, že někdy je nahrávacích přerušení trochu moc najednou (levely jsou překvapivě malé), na druhou stranu se odbývají poměrně rychle a jejich nepřímým důsledkem je i to, že se v jednotlivých úsecích těžko ztratíte. Bývá jasně patrné, kde je začátek a kde konec. Mezitím jsou monstra a samozřejmě i cíl úkolů, který je tam třeba splnit. Do jednotlivých lokací se vydáváte ze stanic metra, jež slouží coby poslední základny lidského odporu. Narazíte tady na obchodníky, léčitele, příběhové postavy, ale také zadavatele obyčejných vedlejších questů. Každá stanice má hned několik východů do různých směrů. Některé vedou na povrch, jinými se dostanete do tunelů podzemky, nejrůznějších šachet atd. Potud v pořádku. Bohužel úrovně se nepodařilo zatraktivnit, a tak budete mít brzy dojem, že jsou všechny stejně šedé, nenápadité a lineární. Je to skutečně tak, a přestože ze hry sálá temná, díky některým postavám až sarkastická atmosféra, ubližuje jí absence momentů překvapení. Když jdete do další úrovně, tak už zhruba víte, co vás tam čeká a ono pověstné „wow" si z ohromení řeknete jen párkrát, a to ještě ne díky výstavbě levelů, ale kvůli pořádným bitkám. Nic na tom nemění ani náhodně generovaná struktura úrovní. Popravdě na první pohled jiné rozložení ulic a trosek ani není příliš patrné.
S monstry je to o řád lepší než s úrovněmi. Jako v každém správném akčním RPG se mezi nimi budete topit, aniž byste valně přemýšleli nad tím, proč se jich na tom kterém místě vyskytuje tolik, Řadových kreatur je zpočátku značné množství druhů, ale postupem času už jich bohužel tolik nepřibývá a po několika desítkách hodin je budete mít všechny odkoukané, byť se i později aspoň kosmeticky liší. Většina z nich se na vás prostě vrhne a bude se snažit zasadit vám co nejvíce ran. Narazíte ale i na stvoření s lehce odlišnými taktikami – těmi se však nechte sami překvapit. Příjemná je skutečnost, že když narazíte na epičtější monstrum, třeba uzavírající určitý quest, většinou ho poznáte už z velké dálky, protože je velké jako průměrný barák, případně má hodně neotřelý design. Takových dílčích bossů je tu vskutku požehnaně a je dobře, že na první pohled nesplývají s davem.
V Diablu 2 bylo jen několik málo questů – a stačilo to. Hellgate: London disponuje záplavami úkolů a nelze říci, že by to byl a priori lepší postup. Je tu hlavní příběhová linie, které se můžete věnovat, aniž byste prakticky sáhli po nějakém tom vedlejšáku. Notoričtí rychlíci budou sice zpočátku hrou postupovat jako nůž máslem, po několika hodinách ale zjistí, že bez většího množství zkušeností se dál prostě nehnou. Narazí na takové nestvůry, které jim dají pokaždé co proto, potažmo se při jejich likvidaci vždy neskutečně zapotí, což ústí v nepříjemnou frustraci. Vedlejší úkoly je proto víceméně nutné plnit. Bohužel ale už od počátku postrádají jakoukoliv invenci a oscilují mezi pouhými dvěma variacemi, konkrétně přines a zabij. To se hodně rychle zvrhává ve stereotyp. Ani hlavní úkoly nejsou často zázračné, občas se ale povedou a povětšinou se u nich nudit nebudete.
Hellgate: London je pochopitelně i o masivním sbírání předmětů. Jsou tu obyčejné, vzácné či ty nejluxusnější věci, kterých naberete jen pár za celou hru. Bohužel chybí setové předměty, ale i bez nich se dá žít. Obzvlášť když hra nabízí různé vylepšování výbavy u zvláštních automatů, kde vaše kousky získají speciální vlastnosti. Zbraně lze dokonce i rozložit a potom znovu složit v jiné variace. Jen ten inventář mohl být přehlednější. Ale můžeme říci, že sběratelská horečka funguje i tady. Postava se dá nejrůznějšími způsoby upravovat, přebarvovat, a to do té míry, že po nějaké době si charaktery nejsou vůbec podobné. Taková personifikace nutí k neustálému vylepšování svěřence.
Multiplayer má dvě roviny. Základní je přístupná všem majitelům originální verze a mohou v ní potkávat další hráče. Tedy většinou jen ve stanicích metra, kde tak bují čilý obchod, debaty a samozřejmě i srocování do skupin, v nichž potom vyrážíte plnit úkoly. Ty jsou stejné jako v singleplayeru, ale v partě pochopitelně chutnají lépe, byť je ještě třeba upravit obtížnost adekvátně počtu zúčastněných. Ale můžete si také platit měsíční poplatek deseti dolarů, za který dostanete více slotů na postavy (v základu pouze 3), získáte možnost využívat speciální předměty, ale především budete zhruba každého čtvrt roku dostávat nový obsah. Nyní se například plánuje zařazení lokace Stonehenge s novými questy, monstry a předměty. Hře by ale určitě slušelo lépe, kdyby byla zcela bezplatná, přeci jenom tohle žádný World of Warcraft není.
Graficky hra nakonec nevypadá tak dobře, jak jsme očekávali. Vůbec ale nepůsobí špatně. Prostředí je atmosférické, a jak už jsme psali, kdyby se tolik neopakovalo, neměli bychom výhrad. Snad jen pohyby postav mohly být přirozenější, takhle se nám zdá, že se místo chůze spíše kloužou.
V konečném součtu není Hellgate: London tak moc pozitivní záležitostí, jak bychom si představovali. Jde bezesporu o dobrou, povedenou hru, ve které se hráči budou prohánět ještě dlouho po vydání (i díky obsáhlému, byť částečně zpoplatněnému multiplayeru). Kdo však čekal revoluci v žánru akčních RPG, bude zklamán. Jedná se de facto o Diablo s lepším zpracováním, které umožňuje dostat se více do akce. To oceňujeme, avšak troufáme si tvrdit, že takovou závislost jako letitý král Hellgate: London nevyvolává. Přesto je pro každého fandu akčních RPG víceméně povinností. 86% odpovídá kvalitě hry v širokém kontextu všech možných předností, ale také chyb. Nicméně zrovna u tohoto titulu je důležité, zda si vás hned od počátku získá, nebo ne. V prvním případě se totiž přes nedostatky snadno přenesete a jako já strávíte s Hellgate: London několik dní takřka beze spánku.
Docela zajimavy :)
..je to dost dobrý a mohlo to bejt o dost lepší.
Neni to klasická Blizzard game. Oni kapku zapomněli, že Blizzard má interní test quality a tam se procedí jen nejlepší nápady. Tady těch nápadů prošlo kapku víc než bylo třeba.. Nicméně, už první patche ukázaly, že se to měnit ještě bude, hádam, že tak za půl roku to bude dost zajímavá hra.. pokud do tý doby neupadne do zapomnění.
tohle uz to tu bylo a tuhle hru sem hral u kamose pekna volovina ja bych za to dal 200Kc
Je podle mě to prostředí, pořád to stejné, metro, peklo, a venkovní prostředí.
Když jsem hrál betu tak jsem to pařil celou dou co se dalo (akorát škola že:( ).Ale co se týče budoucnosti tak si myslím že jí má zajištěnou.Já si original co se týče nejblišší doby koupím a znám hodně moc lidí se kterýmy budeme hrát na ofiku.Multiplayer s tskem a se všim....od toho se neotrhnu.Blizarde jen tak dál!!
Asi bych to nehral vubec mne tyhle hry nebavi :-b
Vadi mi tam moc NPC, uz to ztraci atmosferu a zapamatovaltelne momenty viz diablo. Kdo by si nepamatoval kovarku Charsi po dlouhych letech. Stereotypnost prostredi taky neni ono. Cekal jsme ze to bude daleko lepsi . 86% je moc. To si zaslouzi revolucni hry jako terba Final Fantasy nebo X. Je to ale porad dobra hra. jen memrzi nepritomnost LAN hrani. V tom vidim obrovsky problem
v tom případě musíme čekat dál na Diablo 3, snad tam ten multiplayer pořádně rozvinou
hellgate sem si koupil origo...a ono s tou linearnosti to pravda je ...prtz ono flagship studio pocita s tim poplatnenim coz vychazi bud 10 dolaru nebo euro na mesic(coz neni tak hrozna palka) ale zatim se to dle meho nevyplati zrizovat jelikoz v onom multiplayeru je celkem dost bugu...priklad je ten ze sme byli parta tri lidi kterou sme zalozili ve stanici a pri portu do lokace s monstry sme se navzajem nevideli..nebo jeden videl druheho druhy tretiho sa treti oba dva)z toho co sem vycetl tou linearnosti spise trochu nuti hrace do te placene verze jelikoz tam ma byt tuna novych veci ,lokaci demonu,questu dokonce nova pribehova linie,taky moznosti zakladat gildy a podobne.taky moznost cca tusim 12 postav..ale nikdo nerekl nebo spise nevi jak to bude kdyz si hrac koupi na mesic elite ucet,vybavi se a pak prestane platit...jak to v tomto pripade bude s gildama a vecma co ma u sebe..ja osobne si pockam...dodelam si tak 30 level a pak mesic dva predplatim a podle toho uvidim ..taky z toho co psali se bude chystat nebo spise chysta datadisk
myslim ze v zapomeni to neupadne pac tomu za pul roku klesne cena a nacpe se tam vic hracu :)navic za pul roku to dle meho bude uz celkem vychytane...ale sam sem zvedavy
co se tyce stereotypu tak me celkem fofrem takhle omrzel i diablo jelikoz to bylo porad dokola to same...tohle se snad v jednom kuse bude upravovat a pozmenovat coz by mohlo byt plus
mě se to velice líbí..a stereotypnost prostředí?...dyt u diabla to bylo skoro to samé..taky se pořád opakovalo prostředí...i když jich bylo vícero no...ale taky když to člověk hrál několik hodin denně tak ho to omrzelo jako mě...
u tohodle se mi to zachovává dýl v paměti díky grafické stránce...že mi prostředí nevadí, a když hraju za huntera tak mi to příjde i zabava si vyjít mezi demony a střílet si je jen tak jako kdyby to byla FPSka ...
jinak do budocna si myslím že LAN multi podpořej v nějakém datadisku, i postupně ty datadisky a věci z nich budou dávat pro free hráče aby donutili je třeba si to předplatit :D...ale je fakt kdyby to dali cel free..tak to bude hrát hafo lidí, jenže zatím není asi jistá popularita hry ...zda si to tolik lidí koup aby to jim pokrylo náklady na opravy,upravy,novinky a podobny...i když sponzoři taky jim platěj :)
PEACE...ale mě se ta hra líbí a jako nástupce diabla bych to nazval (prozatím) pokud blizard neudělá D3 ( i když nevím kde sežene lidi když flagship byli tvurci diabla :-D )
Huh, skořepý, čepelnatec, vrťouch, mrtvočerv....teda je fakt, že co název potvory, to perla:)
hru hraju už od víkendu a jako...je to celkem sranda, o tom žádná:) ale něco mi tam pořád chybí:)
Katastrofalni grafika, animace i optimalizace. Navic kvalita zvuku ... Možná tak 86 z 200 ale určitě ne 86%. fff
Njn Diablo se v tom nezapre:)
mam preorder i s rare wasp dye kit
a optimalizace je perfektni tahle hra jede i na peknejch shitech a pritom ma perfektni grafiku /ut3 engine/
byl tam bug s padanim kvuli memory leak ale ten odstranil 1. patch
Pro priznivce Guild Wars /je to v podstate to same/ nebo Diabla2, je to rozhodne to nejlepsi co lze ziskat.
Pokud ma nekdo zajem, sosnete z torrentu zahrajte single a kdyz vas bude bavit - prodam ucet - mam navic.. cena 1000kc /komplet baleni s uctem/ v krame 1400kc. /pro online hrani hraje to hafo cechu/
icq 10905813
jinak hr je plne lokalizovana i v multaku jsou vsecky questy v cestine
jinak asi udelam svoji recenzi protoze tahle je dost mimo hlavne co se tyce MP :(
omg ctu si tady komentare a je videt ze spousta lidi je taky mimo
viz ta nadavka na "portli jsme se s partou do instance a nevideli jsme se"
no jestli to treba nebude tim, ze kazda instance ma X instanci a pokud se chcete videt, musite se navzajem k sobe portnout - vedle jmena hrace v parte je na to tlacitko..
OMG tohle se deje, kdyz je nejaka instance preplnena.Tak se jako v GWE udela dalsi
hele ale ono to je taky tím že to asi nemáš třeba na plný s podporou DX10tky to pak pěkná hra...a taky je to dělaný pro větší rozsah kompu..takže opravdu to na minimálních požadavcích v poho rozjedeš...o tom to je aby to mohlo hrát plno lidí a ne jen hrstka kteří maj na novej super komp...viz : crysis ...to je ždímačka a jen málkdo si to zahraje skoro na full...
takže nesud hru podle obalu..ale podle druhu zábavy a jeslti nemáš tenhle styl rád tak se nevymlouvej na grafiku a hraj si své hry které ti nikdo nekritizuje...
me se tato hra velice libi.. mam na tom tezkej zasek.. MP je best
Svata pravda, na Hellgate jsem se dost tesil, prostě mě to jen zklamalo. Mozna jsem od toho cekal moc.
kdo vymýšlel názvy těch potvor :D:D:D
máš celkem pravdu, ale víš určitě, že je to UT3 engine? Tím bych si nebyl tak jistej ;-)
tak U3 engine to možná bude z části...a upravený...
to: swiftcz ... jj tak nějak...jako je to dobrá hra ale taky mi do toho něco málo pořád chybí...snad to napravěj když budou vydávat datadisky a zpřístupnovat je i pro freee na singl :)
Každopádně na dx 10 je to úplně jiné:)
jo ale mám dotaz lidi...když čekujete vlastnosti...je tam velké číslo a malé modré...co to znamená to modré číslo?tam kolikrát mám nějakej mínus a vůbec nevím jak jsem se k tomu dostal a o co jde:) nějak nemám manuál:D
cesta do pekel aneb ze školy ke kompu on už fotr zaplati elektřinu a až budu z hry zblblej opiju se a nekde v autobusu pobleju to je tak když děti jen sedi a cumi do kompu a z ostetniho života maji prd viz stači se koukat kolem sebe,fetuji,sprejuji,kradou a je to tim že jsou zblbly z pocitacovych her a votom to je jen nasili ale kdyby byli v iraku a za zadkem jim bouchla bomba tak se poserou strachy kluci jsou blbi už jako děti ...jen ničit a machrovat ale v realu je každej posera hehe
To sice jo, ze se k sobe mame portnout, ale striker tam zapomel napsat, ze jsem se skouseli k sobe navzajem portovat, chodit znova skrz mesto, skrze portaly do mesta a zpet a stejne sme se nesesynchronizovali. A kdyz uz se nam z mesta povedlo vylezt v kompletni sestave (vsichni sme se navzajem videli), dalsi prechod do lokace to zase rozhodil. Pokud je to dany tim ze sme byli kazdej v jiny spusteny casti serveru, je to mozny, ale to by meli poresit, protoze party jsou od toho, abysme byli spolu a ne se porad hledali na serverech. Uprimne receno ta hra v singlu je strasne nudna a jedine proc jsme si ji koupili, ze kdyz se to hraje online v parte, tak je to fakt zabavny a tezky a takhle nas to pomalu zacina sr*t. A takovejch bugu je v ty hre docela hodne.
Trosku zamrzi, ze ty bugy vetsina recenzentu prechazi jak nic, ale ja si myslim, ze kdyz uz vydavaji hru (notabene za 1300) mame pravo na plnohodnotnou verzi a ne betaverzi a to ze to nekdy opravi? Jak by se vam libilo, kdyby vam prodali auto s tim, ze nefunguje topeni a mozna nekdy casem ho nejaky patch sprovozni. Me moc ne.
mno to je jeden nazor...a kdyz u toho rodice nechaj sedet deti od 3 do 12 let a nic jineho nedelaj tak mozna zmagori..ale kdyz jim to obcas povoli dokaze to byt poucne...navic ja sem uz pracujici ....ale co se me tyce hraju dlouho a hraju hodne a ze bych fetoval hral si na machra a sprejoval na zdi?nebo mlatil na ulici lidi?myslim ze ne...
mno pod DX10 sem to este nepruboval ale asi to odzkousim
2rodier koukam ze asi moc odehrano nemas nebo aspon ne v parte :) jinak me se ta hra libi ale bugu je tam bohuzel pozehnane ..pisou o tom i na forech...a taky se mi nezda ze by to byl zrovna U3 engine
Nekolik dni beze spanku, a na screenech mastis nejvyssi lvl mobu lvl 5 .... nevim co si mam pod tim predstavit, navic kdyz vezmu v potaz ze neni screeen kde bys nemel stejnej equip....☺
ale tak jako kdybys delal recenzy jebal by ses s tou hrou a ztratil u toho hafec casu kdyz mas dalsi veci na praci? myslis ze se muze cely tydej jebat u tohle hry a delat si levely? myslim ze toho ma vic ....
BTW:jinak pekna recenze/hra me nijak nenadchla ale asi bych si ji i ozkousel
je od toho aby se clovek neco dozvedel z cele hry a ne jen z par lvl co to dotycny hral...takze dle meho dohrat to min na singl by clovek mohl nez to cele zhodnoti...
takhle mi to pripada ze do 5 lvl je clovek z tehle gamesy nadsenej ale uz se nedozvim ze za tejden po tom ani pes nestekne ...pac dal to je nuda ci blbost...
a myslite ze vsechny ostatni treba casopisy tu hru protoci a pak delaji recenzi?tezko..navic co se hellgate tyce jak uz bylo uvedeno vyse ono je vsecko dost stejne tagze i kdyby mel stejny armor (nebo podobny pac je tam toho hodne) ja v jednom typu armoru chodim uz 8 lvl.tak toho muze nahrat klidne 20 hodin..a vsechny levely jsou bohuzel ale hodne podobne ... a myslim ze tu recenzi imho napsal dobre...
nechapu proc porad rikaju ze je to diablo 3. kdyz to s diablem vubec nema nic spolecneho
moc se me to nelibi, dej zadny, strilet zombiky by me taky nebavilo to si zahraju radsi dooma
radsi to mely udelat ve stylu stredoveku
prave ze ji ..mimo stylu delani postav (skilly a skillpointy) rozdelovani ..prisery ..stejne nazvy priser nektere i s podobnou "funkci"jako grotesque v diablu 2 navic to spojujou s diablem proto ze to delaj snad vsichni tvurci diabla..navic je to klikfest
Mě tam hodně chybí luk a šíp, když tam jsou meče a štíty a střelné zbraně ( bez nábojů - kravina)
tak proč to tam sakra není..?
Pokial ma niekto zaujem, tak tuto hru predavam. Jedna sa o dovozovu verziu z USA, ktoru uz nemozno dostat a vsade je vypredana.
Viac info : http://www.pcforum.sk/p-account-na-hellgate-london-krabica-collector-s-edition-vt26003.html
Popripade ICQ 176 943 404
zdar
Mno hned při prvních minutách hraní mi padla do oka jistá spřízněnost s D2. Například charaktery, co jsou tam k mání se dají s trochou fantazie ztotožnit s postavama v D2. A i skilly přímo bijou do očí ;) Jinak hra je to dobrá, škoda jen jak už tu padlo těch stejnejch lokací
podivejte se na titan quest.... ten je taky mega zdlouhavy a stejne nudny.... a je celkem popularni
piste na icq 10905813
je tam i celkem vysokej level marksmanka , velke zazemi cz gilda.. LEVNE
stahuju už to konečně :D ale padá my rychlost :(
Ůplný blbosti kecáš.Začal sem hráv ve 4 letech diablo 2 od té doby furt jen pařim diablo 2 sem dohrál asi 300X.Skoro nejsem venku,ale že bych fetoval,kradl,sprejoval,vůbec ne,kámoš pořádně neví co je to počítač a sprejuje,kouří trávu.LoL