Pokud jste hráli první Guild Wars, jistě víte, že to byla hra, která vnesla do žánru MMORPG něco zcela nevídaného, co se v mainstreamové tvorbě do té doby neujalo. ArenaNet, tvůrce hry, totiž umožnil hrát zcela neomezeně zadarmo, pouze za cenu samotné hry. Díky tomu si vytvořila obrovskou fanouškovskou základnu, která hltala každou novou informaci o připravovaném druhém dílu. Ten nám NCsoft a ArenaNet před pár týdny dodali a my jsme se samozřejmě vypravili do krásné krajiny Tyrie.
Tyrie je sice krásná země, ale určitě ne klidná, protože ji, 250 let po událostech prvního dílu, obtěžuje prastará rasa draků v čele s vůdcem Zhaitanem. Příběh proto sleduje vznik týmu Destiny’s Edge, který se s nimi má utkat a ve kterém se mají spojit schopnosti všech ras. Ras je celkem pět, Charr, severští válečníci Nornové, Sylvari, Asura a pak klasická rasa lidí. Volba rasy je samozřejmě vaším prvním krokem při zakládání nové hry. Tuto důležitou volbu poté doplní volba povolání, kde si můžete vybrat z klasických variant jako guardian, bojovník, necromancer a podobně, i když hratelnost to neomezí pouze na schopnosti této třídy, jak se dozvíme dále, až se podíváme na souboje a skilly. Další zajímavostí při tvorbě každé postavy, krom editoru vzhledu, který má standardní a poměrně široké možnosti, je série otázek, které vytvoří pozadí a historii vaší postavy, což se následně projeví i v některých momentech dalšího hraní.
Oproti prvnímu dílu už hra není složena pouze z instancí navzájem propojených městy, ale jedná se o klasický MMO svět, kde se potkáváte s ostatními hráči a pouze občas, především při plnění příběhových úkolů, se vám, případně vaší partě, vytvoří unikátní instance, do které vám nemůže nikdo zasahovat. Posun děje probíhá především plněním hlavních dějových úkolů, které jsou propojeny řadou animací a rozhovorů a občas nabídnou možnost volby posunu několika směry. Rozhodně to ale není to jediné, co můžete při pobíhání po obří mapě plnit. Mapa je rozdělena na řadu sektorů, rozdělených podle startovní lokace postavy a také levelu, pro které je sektor určen. V rámci každého sektoru můžete plnit řadu úkolů spojených s pomocí obyvatelstvu, které jsou vyznačeny ikonkou srdíčka. Plnit je nemusíte, ale přinesou vám tolik potřebné zkušenosti pro postup dále.
Navíc každý sektor na mapě obsahuje řadu dalších činností, které můžete plnit, přivydělat si skrze ně a také získat zajímavé bonusy. Po celé mapě jsou rozsety body zájmu, které stačí navštívit, a které vás provedou skrze zajímavé lokality daného sektoru, dále můžete hledat Vistas, což by se dalo popsat nějak jako výhledové body, z nichž některé vás zavedou na opravdu neuvěřitelná a těžko dostupná místa a často jsou spojeny se zkouškou vašich skákacích schopností. Dalším a neméně důležitým bodem na mapě, které se vyplatí hledat, jsou „Skill challenge”, po jejichž navštívení a občasném splnění nějakého boje získáte dalších skill point pro nákup nových schopností. Pokud se vám povede splnit vše v daném sektoru na mapě, získáte bonus v podobě nějakých speciálních a těžko dostupných předmětů. Je to alternativa různým achievementům prvního dílu, kde jste například prohledávali mapy na sto procent a podobně, ale jejich nový podoba nám přijde daleko zábavnější a nenásilnější.
Vše výše popsané ale zdaleka není vše, co můžete na mapách plnit. Velmi se nám líbí především náhodné události, které se dějí pravidelně po mapě. Je jich několik typů od běžných, které se opakují stále dokola, přes méně časté, které uvidíte pouze tu a tam až po World eventy, které jsou opravdu zásadního charakteru a podílí se na nich spousta hráčů. K takové běžné události se nachomýtnete většinou náhodou. Pokud jste někde poblíž, objeví se vám u úkolů informace o probíhající události a vy se k ní můžete, ale nemusíte připojit. Občas se jedná o zabití nějakého bosáka, ochranu obyvatel, dobytí kentauří pevnosti, nebo její následné ochránění před útokem a podobně. Náhodně generování událostí je skvělé a nenásilně vás donutí vyhnout se rychlému pokračování v hlavních úkolech a natáhne tak hru, nemluvě o zkušenostech a bonusech, které za to získáte. Ty se odvíjí dle toho, jak moc se do akce zapojíte. Dle toho jste odměněni medailí a příslušnou výší zkušeností, bodů karmy a samozřejmě zlatých. Krom toho všeho můžete rozdělávat nalezené předměty na materiál, vytvářet zbraně a další výbavu, sbírat květiny, dříví, různé rudy a spoustu dalších podobných činností, které se do rozsahu jedné recenze už nevejdou.
Veškeré plnění úkolů vede k jedinému, ke zvyšování vaší úrovně, kterých je celkem osmdesát. Díky přítomnosti spousty úkolů a náhodných událostí v podstatě nemusíte provádět, v některých hrách tolik nutný, grind, tedy neustálé zabíjení stejných potvor za účelem získání zkušeností. Zkrátka běháte po světě, plníte přirozeně úkoly, hledáte zájmová místa a level plynule narůstá. Za každou úroveň můžete investovat nějaký ten bod do vlastností. Ty profilují druhotné schopnosti vaší postavy, například ovládání zvířat, lepší sílu při výstřelu a řadu dalších pasivních schopností. Dále investujete získané skill pointy, za které si nekupujete aktivní skilly. Z počátku nemáte dostatek bodů na všechny a musíte vybírat, co využijete. Stejně tak musíte vybírat, které skilly použijete, protože pozic pro schopnosti je pouze deset. Pět je vyhrazeno pro schopnosti zbraně a druhých pět je schopností postavy, které si můžete libovolně vybrat. Je to zajímavý systém, protože pokud máte v ruce luk, automaticky máte prvních pět schopností náležejících k němu, vyměníte za meč a schopnosti se přehodí, vy nemusíte kombinovat nic. V některých situacích je změna zbraní během boje zcela nutná a pro tento případ máte k dispozici dvojici setů, které můžete aktivně využívat. Jejich změna je důležitá především při některých kombech, která můžete využívat. Například pokud ranger má v jednom setu louč a v druhém luk, může loučí zapálit trávu kolem sebe a přepnutím na luk střílet zapálené šípy. A takových komb má každá postava několik, jen je třeba je objevit. Souboje jsou tedy kombinací toho, jak jste schopni si připravit sadu schopností, využívat je a také používat vlastnosti postavy, jako je možnost uskakovat a pobíhat kolem.
K soubojům se ještě sluší doplnit, že jsou vždy výzvou, protože pokud se dostanete do lokalit, kde jsou potvory na určitém levelu, i váš je snížen na příslušnou hladinu a tak v podstatě nikde nejste přehnaně silní. Schopnosti vám samozřejmě zůstanou zachovány. Samostatnou kapitolou jsou také souboje pod vodou, kde se odehrávají celé úkoly, jsou zde skill challenge, ale i body zájmu a Visty. K bojům pod vodou máte ještě třetí sadu zbraní, většinou různé harpuny, kuše a další podvodní zbraně a samozřejmě také příslušné schopnosti. Je jasné, že některé pod vodou nelze využít, například práci s ohněm.
Zatím jsme hovořili pouze o klasické hře PvE, tedy hraní proti hernímu prostředí. Nyní se také podívejme na souboje hráčů proti hráčům, a vezměme to od konce. Nejdříve se podíváme na World vs. World. V něm se utkávají hráči tří serverů na jedné obrovské mapě, která je plná zajímavých bodů, pevností a dalších prvků. Všichni mají automaticky maximální 80tý level a k dispozici mají skilly, které si zatím sami otevřeli. Vy jako hráči se snažíte zabrat co největší kus území, získat pro sebe hlavní pevnosti, obranné věže, nebo i jen zabrat zásobovací stany, napadat karavany se zásobami nepřátel, ničit jejich útočná zařízení a podobně. Většina zabraných budov se dá vylepšovat, můžete k nim dokupovat lepší obranu, obranná zařízení a podobně. Celou hru je samozřejmě lepší hrát v partě, ale pokud zrovna nemáte kamarády, kteří by se s vámi do hry pustili, můžete se prostě připojit k první partě, na kterou narazíte a společně s nimi plnit některé dílčí úkoly. Výsledkem takových meziserverových bojů je rovnováha, která poté vašemu serveru přináší určité bonusy. World vs. World je ale daleko širší herní varianta a určitě si v budoucnu zaslouží svůj speciální článek. Prozatím můžeme shrnout, že se jedná o velmi zábavnou, variabilní a skvěle udělanou část hry, která je aktuálně tak oblíbená, že bohužel občas čekáte i desítky minut ve frontě, než se do lokality Borderlands dostanete. Během toho samozřejmě můžete hrát, nicméně do budoucna by měly fronty co nejvíce omezit, aby to hráče neodrazovalo.
Souboje světů v hraničních oblastech ale nejsou jedinou PvP možností, které se můžete účastnit. Pokud se vypravíte do Mists, tedy řekněme mlžných oblastí, můžete se zúčastnit zápasů, které jsou velmi podobné těm z prvního dílu. Odehrávají se na menších mapách a účastní se jich až šestnáct hráčů ve dvou týmech. Úkolem každého týmu je dosáhnout 500 bodů, čehož lze dosáhnout různými postupy. Samozřejmě zabíjením nepřátel, získáváním zájmových bodů, používáním získaného vybavení a podobně. K dispozici je ještě několik variant podobného ražení, ale zatím není možné zahrát si duely, které snad budou přidány v některém z následujících updatů. K PvP se ještě sluší doplnit, že v něm můžete používat zcela jiné vybavení, které si nakupujete za získané body a můžete též automaticky využívat všechny skilly, i ty, které nemáte ve vlastní hře otevřené.
Zřejmě si také říkáte, jak je možné hru provozovat bez pravidelných měsíčních poplatků a tušíte něco nekalého v podobě mikrotransakcí. Ty jsou zde samozřejmě přítomny, ale za reálné peníze si můžete kupovat (zatím) pouze nějaké vzhledové doplňky, povzbuzující elixíry na dvojnásobek zkušeností nebo rychlejší léčení a podobně. V podstatě se (znovu opakuji zatím) nejedná o nic, co by platícímu hráči dávalo zásadní výhodu oproti ostatním a to je velmi dobře! Prozatím mají všichni stejné možnosti, jen platící si mohou některé věci trochu ulehčit. Další obchodování je možné provádět v aukčním domě, který je již dnes plný všeho na co si vzpomenete, ale který funguje velmi zajímavě. Pokud se rozhodnete něco nabídnout k prodeji, aukce vám automaticky nabídne kupující, kteří mají o tento artikl zájem, a vy se můžete rozhodnout, zda přijmete cenu, která je nabídnuta, nebo necháte předmět v aukci a pokusíte se získat více. Z počátku aukce trpěly občasnými výpadky, nefunkčností nebo pomalostí, ale v poslední době je takové chování spíše výjimkou.
Grafická stránka Guild Wars 2 je opravdu luxusní. Engine, který hru pohání, podporuje nejmodernější grafické efekty, včetně možnosti zobrazení ve 3D na kompatibilním monitoru. Díky opravdu pohlednému ztvárnění oceníte neustále se měnící krajiny od hor, kopcovitých krajin, pouště, travnatých luk plných lesíků až po zasněžené lokality. Všude hra běží plynule, až na místa, kde je v záběru voda. Zde jsme zaznamenali znatelný pokles snímků za sekundu, při plném nastavení hry až na hranici viditelného cukání. Zřejmě se jedná o nějaký problém s ovladači nebo optimalizací vodní hladiny, nicméně nemusí neprojevit každému. Hezké výhledy oceníte především při návštěvě již zmíněných Vist, po jejichž aktivaci kamera dramaticky poodjete a dlouhým záběrem vám ukáže, co je v okolí zajímavého. Vše dokresluje nádherná hudba, která by se dala poslouchat i jako samostatný soundtrack.
Při plném nastavení jsou Guild Wars 2 docela náročnou hrou a i počítač s Core i7, 16gb operační paměti a dvěma grafikami Nvidia GeForce GTX470 ve SLI měl občas problémy s poklesem frameratu (již zmíněná voda). Jednalo se skutečně ale o plné nastavení a víme, jak například antialising dokáže grafiky zaměstnat. Na druhou stranu v nejnižším rozlišení běžela hra i na běžném kancelářském notebooku s integrovanou grafikou. Sice běžela na hranici hratelnosti (kolem 25 fps), ale hrát se pohodlně dala. V tom případě ale nečekejte nějakou pastvu pro oči a při větší koncentraci hráčů nebo pohyblivých elementů čekejte i větší škubání. Nastavení hry nicméně nabízí široké možnosti pro optimalizaci, takže si výkon může každý vyladit dle své potřeby.
Jeden odstaveček věnujme i koncentrování negativ, které jsme na hře našli. Krom občasných chyb v optimalizaci enginu se tu najdou i bugy, které brání dokončení některých věcí. Speciálně bychom jmenovali jeden skill challenge, kde chybí postava pro zadání úkolu, respektive je pod úrovní země a nedá se s ní komunikovat. Chyba byla ovšem jen na našem serveru a po změně na jiný (což je zatím zadarmo) se povedlo vše bez problému splnit. Dále jsme nenašli rukojmí v hnízdě harpií, kteří tam zkrátka nejsou, ač je po vás úkol chce a podobných drobností by se ještě pár našlo. Občas trpí výpadky market neboli aukce. Hodně velký nedostatek je desítky minut dlouhé čekání na přístup do Borderlands, což hodně lidí určitě štve. Trochu problém také je, abyste se s kamarády spojili do jedné party a hráli hned od začátku společně. Každá rasa totiž začíná zcela jinde a dostat se k sobě už vyžaduje trochu orientace v teleportacích, přesunech mezi městy a lepší koordinaci. Celkově je hra ale dostatečně vyladěná a je vidět, že veřejné i neveřejné betaverze měly svůj smysl.
Více obrázků najdete po rozkliknutí galerie.
Guild Wars 2 přinesly přesně to, co jsme od nich očekávali. Jedná se o zábavnou, akční a moc hezkou hru, jejíž výhodou je, že je zadarmo a tak vás nic nenutí hrát stále, abyste neměli pocit, že platíte zbytečně. Prostě si hrajete svým tempem, zapojujete se do života kolem sebe, tvoříte si party, stavíte, vylepšujete, levelujete a vše velmi nenásilným způsobem. Arena Net také na hře neustále pracuje, upravuje a vylepšuje mechanismy a je vidět, že je to pro ně hlavní činnost. Úspěchem je i prodejnost, protože hry se za první dny prodalo více než 2 miliony kusů, takže vydavatel musel dočasně zastavit prodej hry, aby nedošlo k přetížení serverů. Nyní by měla být hra již opět v prodeji. Od nás si Guild Wars 2 zaslouží 95% a určitě je budeme ještě dlouhou dobu hrát.
super hra , ale kdybych se do toho pustil, tak tenhle rok neudělám maturitu :D
Hodnocení je velmi vtipné:). Já nechápu, jak se může testovat MMO z krátkodobého hlediska - pár týdnů je v MMO jako jehla v kupce sena. Z krátkodobého hlediska je to krásných 95%, budiž, ač i tak nesouhlasím s přemrštěným hodnocením. Ale z dlouhodobého hlediska bych hodnotil vcelku negativně. Mám za sebou roky MMO hraní a desítky titulů a nevím, možná už jsem znavený hraním, ale GW 2 mně opravdu nepřijde jako pecka. Ono kdyby se někteří z vás i trochu zajímali o dění kolem GW2, tak si uvědomíte, jak přibývá lidí, kteří začínají uznávat, že se tahle gamesa zkrátka přehypovala až do nebes a po čase už se začíná zjišťovat, že je to nuda. Ano, věřte nevěřte, GW 2 je sakramentsky nudnou záležitostí. Když jsem říkal v betě, že je SW:TOR nudný a něco tomu chybí, každý se mi smál a kde je dneska TOR? To samé se stane časem i s GW2, rozdíl je v tom, že GW má nespornou výhodu v tom, že je B2P, takže si můžete kdykoliv znovu zahrát - mít měsíční poplatky, tak věřím v brzkou zkázu. Osobně si na GW2 vážím pouze krásného světa, svět je opravdu vydařený, ale jinak nevidím nic, co by stálo za zmínku.
jen doporučit.Neříkám, že hra nemá i chybky.Ale pokud nějaké MMORPG oživilo tuto scénu, tak GW2 se to veskrze povedlo.
Pokavaď by někdo zavítal na Aurora Glade server, tak jako jedni ze zástupců CZ/SK guild zveme do našich řad Ignis Aqua...více na http://ignisaqua.guildlaunch.com/ :)
Vidíš to :)
100 lidí 100 chutí. každému se nezalíbíš. Mě hra naopak docela chytla a líbí se mi že není jednoduchá jako ostatní MMO co jsem hrával (
WoW, L2 atp.)
Dal jsem za ni 750,- a jsem spokojenej :)
- Omylem sem odklikl -
Co dneska existuje AAA tittulů co mi nevydrží ani týden, a stojí to mnohem víc. Za tohle zaplatím tisícovku (záleží kde kupujete) a mám aspoň na sto hodin zábavy, což mě vydrží několik měsíců ;)
..plně souhlas.GW2 ať už na tom bude kdokoliv hledat jakékoliv chybky, nasadily laťku MMORPG dost vysoko, od technické stránky hry až po propracovanost úžasného herního světa.Jumping puzzle apod.vychytávky jsou kolikrát zárukou zábavy na opravdu dlouhou dobu (pokavaď má člověk pevné nervy :D )
PvP ano, sic mi tady trochu chybí takový ten adrenalin z L2, kde se člověk musel bát protihráčů na každém kroku, potažmo i ve WoW.Ale World vs World a další pvp mody to dokáží velmi slušně nahradit, nemluvě o skvělých dungeonech a k nim parádně zpracovaných příbězích ( animace stojí za to) .
za sebe taky hodnotim kladne .... chapu, ze to muze nekoho nudit, protoze hra neni zas az tak rozsahla a hodne hracu uz ma prolezlou defakto celou mapu, ale i kdyz to hraju znova za jinou postavu je to pro me jako novy, jiny pribehovy quest, jinej styl hrani ... furt me to bavi a ve WvWvW mi taky neni ndela problem byt nekolik hodin a bavit se .... hlavni vyhodu vidim opravdu v tom, ze nejsou popltaky ... nemam na to dneska naladu ? Tak nebudu hrat, zadny prachy mi neutikaj ...hra ma urcite co nabidnout a za ty penize jsou opravdu minimalne desitky (spis stovky) hodin zabavy.
vypadá to hodně slušně... brzy zahraju
a až teď toto a nechci znít zaujatě,ale styl GW2 je pro mne o mnoho lepší. Ať už povrchně hodnotím grafickou stránku o kterou zas až tak nejde,tak bojový systém a hlavně PvP musím vyzvednout téměř do nebes. Ono jde o to,že ve sPvP je pro mě oproti WoW něco neskutečně příjemného a nevídaného a to,že jsou si všichni rovni gearem a rozhoduje pouze skill a vámi zvolený build. Měl jsem zatím čest pouze s prvním dungem a byl jsem nadmíru spokojen s jeho provedením a těžkostí. Nenaleznete tady žádný nucený grind, vše co během expení zažijete Vás baví včetně spolupráce s ostatními hráči. Ve wow jsem jen koukal na exp lištu a modlil se ať leze rychleji a když se někdo přiblížil ke mě,tak jen nasraně sledoval kde mi co dke vyžere. Tady ne. Tohle mě zkrátka baví. Nestane se vám,že vám někdo vyžere expy z moba nebo vykutá rudu před xichtem. A k tomu,že po čase začne nudit? Může,samozřejmě,že může jen se zde také může objevit snaha vývojářů a vylepšení obsahu,který bude, světe div se, ZDARMA! Já nevím,ale rozhazovat rukama,že to po čase bude na hovno, že to dopadne jako TOR, přesvědčovat jaká to bude nuda jen aby potom mohl říct, já to říkal je značně omezené. Hra si zaslouží 95% a zmínky o hypování titulů je už takové trapné počítačové klišé,těch kteří musí dát internetu najevo jak moc tomu rozumí.
Moc se mi líbí lol
Lépe bych to nenapsal :) Kvalitní názor!
good hra těším se =)
Byla to nejočekávanější hra, pěly se na ni ódy, že bude skvělá a já tomu naivně věřil. Po necelých 2 týdnech, ve kterých spousta důležitých věcí jako aukce téměř nefungovala, jsem poskládal full exotic eqip > !! JENOM Z PROFESE !! < a zjistil jsem, že lepší se sehnat nedá, jenom můžu mít jinej vzhled... Ve hře se toho tedy moc dělat nedá a ani není žádný důvod hrát ji dál, leda založit další postavu, nebo chodit pvp, které je opět o vzhledu equipu, nebo WvW sekající se naprosto všem bez rozdílu stroje, na kterým hrajete.
se už ted vracej k pandičkam stači mrknout na General ve WoW jak to tam každej řika měsic pohoda jazz krasna hra a po měsici neni co dělat a pořad chodit PvP pchee!Ovšem rozhodně svoji komunitu si tahle hra najde neřikam že ne.Ja jsem odkojenej na WoW a zustanu u něj,tohle si koupim ale až časem a jen kuli tomu že mužu opravdu hrat jen když se mi bude chtit žadne 13eur měsičně :D
Vsichni nadavate .. Vzdyt ta hraj je venku teprv mesic.. Zadna MMO nebyla po takovy dobe perfektni.
„ nebo WvW sekající se naprosto všem bez rozdílu stroje, na kterým hrajete.“ Chlapče, uvědom si co říkáš, lidi chodí do WvWvW ve velkých bitkách a ještě mají zapnutý fraps + výsledné video v hd a bez jediného zaseknutí. Naprosto všem bez rozdílu stroje může říci naprostý pitomec, který nikdy neviděl z čeho se PC skládá a že existují i lepší komponenty. Nejdřív se začni pořádně tomu věnovat a poté něco takového napiš.
PS pro všechny: Anet splnil VŠE opakuji VŠE co psali a to, že je to nová éra MMO se jen potvrdilo. Každý tu nadává na endgame, ano, samozřejmě se skoro nic dělat nedá pomineme-li PvP a tato hra je převážně založená na PvP. Když se ohlídnete na GW1, tak i tam jsi mohl mít lvl 80 během 20 hodin a i tak se stále hraje. Tak prosím nepište tu takové hovadiny jako tu už někdo z děcek na GP napsal, že je to epic fail roku. Anet odvedl a neustále odvádí nejprofesionálnější práci ze všech MMO startů v historii. To, že to bude nejlepší hra, který sesadí WoW, vzniklo jen a pouze v těch vašich zabedněných hlavičkách, kteří si nyní stěžují, že není co hrát, a něco Vám povím, ten, kdo chce si něco najít, si vždy něco najde. O tom, že to sesadí WoW vývojáři necekli ani slovo.
Pro tebe Pan chlapec. Můžeš mi prosímtě mistře vysvětlit, že mi hra využívá GK na 20% a přitom procesor na 60%? Patrně to bude tím, že tomu vůbec nerozumim, jinak bych měl určitě 300 fps a celý to nahrával frapsem na diskety
Sekani ve WvWvW me az tak neobtezovalo. Mohlo to bezet lepe, ale proti optimalizaci ve SWTORu to bylo stale uzasny.
Jinak mi GW2 prijde fajn. Utracenych penez asi nelituji, ale uz to nehraji. Hra me zkratka nemela cim udrzet. Funkce odmen a pogressu jako ve wowku (ukamenujte me) tu neni, a gameplay tak dobry, abych u toho dobrovolne sedel, take neni.
To se tyka vlastne jen PvPka, protoze na max lvlu neni co jineho ve hre delat. A smutne musim konstatovat, ze PvP (nezbyva mi nez hodnotit samotny gameplay, protoze tu opet nejsou zadne odmeny ani poradny progress) neni rozhodne prevratna zalezitost. Tedy ne neco, kvuli cemu bych u te hry chtel jen tak sedet kvuli odreagovani.
proste super
hral sem GW1 nekolik let , prevazne PVP a dvojku sem koupil jen z "povinnosti" ke starejm znamejm a ted hraju pandy :D
za tu dobu co na GW2 pracovali neudelali nic noveho :
publick questy (v gw2 eventy) zneme uz z warhammer online taakze nic noveho
umime skakat (v gw1 vubec neslo) tak rovnou nandame jumping puzzle bo jak tomu rikaj
svet je fajn akorat hranatej kazda oblast je obdelnik . to malovali deti z pomocne skolky
pvp oproti prvnimu dilu kleslo o 93%
obchod je postavenej tak ze nikdo nikdy nebude mit nic . a na to ze nekoho potkate na ceste a neco mu prodate muzete zapomenout protoze tlacitko trade z prvniho dilu ve druhem nejak neni vse pres trading post kde se plati super dane .
profese sou fajn prvni tyden kdy dosahnete na maximalni level . a pak nakoupite za 3 zlate vyrobite zbran a zjistite ze prodat se da bud s minimalnim ziskem nebo jeste prodelate .
ja za sebe muzu rict ze po tom cekani je hra zklamani bez ducha a sanci na nejakej dlouhej zivot :(
Jestli tenhlé díl bude alespon z časti tak kvalitní jak jednička tak je to u mě vítěz v online hrách :))
Nebude to čirou náhodou tím, že když je kolem tebe ve WvWvW ve velké bitce +- 100 lidí?
Popíši Ti systém pokud ho nechápeš.
Odesíláš souřadnice pozice na mapě na server ostatním hráčům (vytížení uploadu) a ostatní hráči stahuji tvojí pozici (vytížení downloadu), dále to jde přes procesor, který musí vypočítat těch +- 100 lidí a následně to poslat grafice pod nos s umístěním daných textur/armoru a já nevím kterých všech blbostiček co jsou okolo, aby to zobrazila, tzn. že v MMO má nejvíce práci procesor a WvWvW je nejvíce namáhané na procesor.
trocha luxusní bum