Právě o tomto titulu jsme již napsali mnoho a mnoho stran textu a ještě aby ne, když šlo o dlouho očekávanou FPS akci! Dokonce úplně prvním článkem po vzrodu GameParku bylo preview na Enemy Territory: Quake Wars. Během toho navíc množství novinek, první dojmy, atd… Nyní přichází v podstatě finální a nejdůležitější část celé této informační linie. Konečně jsme mohli otestovat finální verzi hry a tudíž je na čase zrecenzování. Jak to tedy nakonec dopadlo? Byly všechny doposud zveřejňované informace pouhým marketingovým lákadlem a nebo jde opravdu o prvotřídní titul?
Kde se vzalo, tu se vzalo
Přestože jsme všechny základní informace v jednotlivých článcích již několikrát opakovali, pro jistotu si je ve stručnosti projděme i zde. Tak tedy Enemy Territory: Quake Wars je jakýmsi pokračováním starého dobrého (a především freewarového) Enemy Territory. I když se slovíčkem pokračování musíme být opatrní, protože se změnily prakticky všechny známé principy. Hra byla především okořeněna některými prvky z Quaka či Battlefieldu.
Single nevedeme
Stejně jako jste patrně název tohoto titulu již někdy slyšeli, asi vám neunikl ani přívlastek multiplayerová FPS. Ano, přesně tak – Enemy Territory: Quake Wars je čistě multiplayerovou záležitostí, přestože by někdo mohl lehce pochybovat a nebo se domnívat, že tomu tak není. Obsahuje totiž určitý příběh. Pravda ten je značně primitivní a druhořadý (ne-li „třetiřadý“). Odehrává se v budoucnosti, kdy nastává hrůzostrašná situace – na Zemi se dostávají mimozemšťani (resp. pro nás vcelku přívětiví Stroggové) a lidé se s nimi musí vypořádat. A proto přichází válka, co jiného taky s nimi, že? Aby toho nebylo málo, tak se bojuje rovnou napříč celým světem. Zavítáme tedy jak do Evropy, tak do rozpálené Afriky, Evropy nebo naopak severněji do zasněžené krajiny. Zkrátka opravdu je to takový příběh nepříběh. A jaké herní módy nám tento titul nabízí? Inu pokud čekáte nějakou klasickou sestavu v podobě Capture the Flag nebo Deathmatche, budete zklamáni. Ničeho takového se nedočkáte. Hlavní mód, který si můžete online zahrát, se nazývá Objective. Právě v něm se setkáte se zmíněným „příběhem“, ovšem je to celé značně pofiderní. Jednotlivé mise totiž na sebe nijak zvlášť nenavazují, nehledě na to, že se jejich průběh absolutně nijak neodvíjí od výsledku mise předcházející. Druhý je potom Stop Watch, v němž má každý tým stejný úkol. A kdo vyhraje? Jednoduše ten, kdo ho jako první splní. Vraťme se však ještě na chviličku k oné kampani, respektive náplni questů. Ty se poměrně hodně často opakují, což nás rozhodně nepotěšilo. Ještě před vydáním plné verze vyšla demoverze s jednou hratelnou mapou. A právě té (resp. úkolů v ní obsažených) jsem se už dost přehrál a těšil jsem se na nové originální nápady. Ty bohužel takřka nepřišly. Velmi často tedy musíte obsadit určité místo, něco hacknout a nebo zničit. Velmi časté jsou i mise, v nichž musíte ničit (respektive bránit) obrovský transportér MCP. Suma sumárum při tvorbě jednotlivých map měli tvůrci rozhodně zapojit více svoji fantazii.
GDF vs. Stroggové
Jak jsme již řekli v minulém odstavci – ve hře se objevují dvě znepřátelené frakce. A protože jde opravdu pouze o multiplayerovou hru, můžete si zahrát za obě zmíněné strany, tedy buď za Stroggy a nebo jednotky GDF. Každá z nich vyniká v něčem malinko jiném. Hlavní zádrhel tkví v tom, že vesmírní Stroggové jsou několik let na vývoji vojenské techniky napřed. S tím si však dle našeho názoru dokázali tvůrci bravurně poradit a hru přesto vyvážit. O tom ostatně svědčí i výsledek naší malé statistiky jak často kdo vyhrává – šance mají skutečně všichni. Ať se přidáte ke kterékoli frakci, musíte si ještě zvolit, za jakou classu chcete hrát. Na výběr jich je dostatek – od klasického vojáka, přes mechanika, špióna, až po medika. Pochopitelně každý z nich potom plní určitou nepostradatelnou funkci. U vojáka není nad čím diskutovat, protože jeho hlavním cílem je ničit všechno co uvidí. To například mechanik už je různorodější. Někdy musí postavit nějakou útočnou stavbu, jindy třeba opravuje poničená vozidla. Co se týká vyváženosti jednotlivých profesí, už nemůžeme tolik chválit jako v případě Stroggů vs. GDF. Například medikové mají podstatně složitější pozici, navíc méně zábavnou než třeba zmíněný mechanik. V průběhu hry dostávají hráči rozdílné úkoly, především podle jejich zvolené profese. Je dobré, že si mezi jednotlivými questy můžete sami přepínat. Především na základě plnění úkolů získáváte body. Právě co se týká jejich výše v průběhu hry, je pěkně vidět ona nevyváženost profesí. Že by byl například medik na prvním místě jsem za celou dobu hraní neviděl, na rozdíl například od Team Fortress 2, kde jsou všichni skutečně bravurně vyváženi a vyhrát může kdokoli.
Dělejte si řidičáky
Ano, konečně se dostáváme k tolik očekávaným vozidlům, plavidlům a letadlům. Právě jimi nás autoři před vydáním solidně krmili. Ještě před psaním této recenze jsem si schválně přečetl a připomenul rok a půl staré preview, abych mohl informace porovnat s realitou. Nakonec jsou to zrovna vozidla, která ve finále dopadly úplně jinak. Slibováno bylo dokonce 40 různých dopravních prostředků. Nakonec jich je přesně třináct, přičemž pěti mohou využívat Stroggové a osm jich zbylo pro lidi. Nejde o žádné zvláštní kousky a liší se vždy sílou útoku, rychlostí a durabilitou, přičemž tyto tři faktory se navzájem vylučují. Tím myslíme, že když je něco extrémně rychlé, nemůže to takřka útočit a ke zničení stačí pár střel z kulometu. Nakonec asi nejpoužívanějším dopravním prostředkem se stal Icarus. Využívat ho mohou Stroggové a slouží především k rychlejšímu přesunu jednotlivce, přičemž z něj můžete házet jakési granáty. Dal by se také nazvat určitým jetpackem, můžete s ním zkrátka na chvíli letět vzduchem a útočit zmíněným způsobem. Na druhou stranu k útoku příliš dobrý není, protože při hodu granátů se těžko odhaduje místo dopadu. Ostatní vozidla jsou opravdu klasická a ničím vás nepřekvapí. Maximálně snad hezky zpracovaným pohledem ze vnitř, což ovšem na samotnou hratelnost nemá pražádný dopad. Kdy už se konečně dostaneme k letadlům? Právě nyní. Na výběr jich skutečně příliš nemáte a bohužel ani nejde o letadla jako taková, ale pouze o helikoptéry. U těch opět nedopadlo nijak zvlášť dobře ovládání, které je jako v mnohých jiných hrách nepraktické.
“Pouze“ Doom 3 engine?!
Dalším lákadlem bylo před těmi dvěma lety i grafické ztvárnění. A to oprávněně. Ale pouze právě před dvěma lety, kdy by šlo patrně o nejhezčí herní grafiku. Teď ovšem doba značně postoupila a propagovaný Doom 3 engine dnes nikoho ze židle nezvedne. Autoři ho sice ještě vylepšili pomocí technologie MegaTexture, přesně jako slibovali, na špičku se však přesto nedostane. Vykreslování na větší vzdálenosti malinko vázne a detaily, na které jsme již z konkurenčních titulů zvyklí, také chybí. Tím ovšem rozhodně nechci říci, že by scenérie či samotné modely byly graficky špatné, pouze nejsou tím úplně nejlepším, co dnes můžeme vidět. Například takový Bioshock na mne v tomto směru zanechal rozhodně lepší dojem. Na druhou stranu díky staršímu enginu nejsou nároky na hardware nijak krvavé a měli byste hru rozjet i na starších strojích. Abych předešel mnohým komentářům k článku, zde máte minimální požadavky: procesor 2.8 GHz, 512MB RAM, grafická karta se 128MB. Pochopitelně tohle je naprosté minimum a hru si po vizuální stránce nijak neužijete, ale zahrajete. Jen ještě dodám, že pokud snad máte Windows Vista, rovnou si minimální požadavky alespoň o stupeň zvedněte.
Zádrhele
K několika nedokonalostem jsme se už v průběhu recenze dostali, například poměrně stereotypní náplň misí nebo nevyváženost jednotlivých profesí. Pokud bychom však měli říci největší mínus hry, jsou jím rozhodně boti. S těmi můžete hrát jak v případě že nemáte zrovna přístup na internet, tak pokud se rozhodnete hrát (trénovat) sami v singlu. Při malém počtu hráčů na serveru jimi samozřejmě můžete i doplnit své řady, což vám rozhodně nedoporučujeme. Jejich umělá inteligence se totiž absolutně nepovedla a jde o tupé pobíhající panáky, nehledě na zvolenou obtížnost. Ostatně zvýšením jejich úrovně se stejně nic nezlepší, kromě jejich mušky. Chápeme sice, že Enemy Territory: Quake Wars bylo primárně vyvíjeno jako čistokrevná multiplayerová akce, ale když už se někdo rozhodne boty do hry zabudovat, musí onu myšlenku přeci dotáhnout do konce. Právě to se bohužel nestalo a hraní s nimi vás skutečně bavit příliš dlouho nebude.
Solidní počin
Jak jsme připomněli již v druhém úvodním odstavci, Enemy Territory: Quake Wars je jakousi směsicí několika výtečných a hráči ozkoušených titulů. Něco vzali tvůrci tam, něco zase jinde. Mohlo by se zdát, že pokud všechny tyto ingredience smícháme dohromady, získáme dokonalý produkt. Je tomu tak ovšem doopravdy? Po pravdě řečeno není. Ale nekamenujte mě. Zkrátka jde o slušný kvalitní titul, který patrně nejvíc doplatil na nízký počet inovací. Hraje se dobře, mapy jsou suprové, grafika také postačí, ale k dokonalosti mu zkrátka ještě pár krůčků chybí. Stejně tak je škoda, že absolutně chybí singleplayerová kampaň a že boti jsou na tom s inteligencí tak bídně. Rozhodně jsme se však po celou dobu hraní bavili. Pokud chcete zjistit, jak právě vás celý tento systém vezme, doporučujeme demoverzi. Právě na této jedné mapě poznáte absolutně všechno, s čím ET:QW přichází. Naše výsledné hodnocení se vyšplhalo na solidních 85%. Teď jsme zvědaví, jak dokáže tento titul obstát v kruté konkurenci multiplayerových stříleček. Například Team Fortress 2 ho dle mého názoru může sakramenstky ohrozit, jak poznáte již brzy z naší recenze.
to sem fakt first?x) ale jinak ta hra nevypadá moc špatně...ale ut 4ever:)
Nevim jak vy, ale ja cekal trosku lepsi.. :) Ti My hrali na low detaily nebo to tak skutecne vypada? :P
mna od hrania okrem toho ze to moj PC nerozbeha odradili uz aj tie screeny. moc sa my nepaci ze z klasiky enemy teritory z 2 sv. vojny urobyli sci-fi strielacku. pripada my to take .... nasilu, umele
Tato hra neni enemy territory ve sci-fi havu, ale spis kombinace hernich principu enemy territory a battlefieldu v prostredi Quake. Proste mix techto tri her a z kazde si vzala neco.
ET:QW stoji za hovno, grafika nanic, hratelnost skoro rovnaka ako ostatne hry, nevyvazenost, stupidita botov a najvacsi zadrhel je strelba lebo je urobena uplne na hovno lebo zbran ani nestriela tam kam mieri hlaven ale uplne inde, proste vzdy ked clovek vystreli, je to ako silvester, same prekvapenia co netrafil...
nic proti, ale ta grafikana videu je hnusna.
Ja som hral akorát demo a tiež ma to moc nechytilo. Okrem iného mi vadila šialene nízka výdrž vozidiel, to som mal pocit, že nesedím v tanku ale v papierovej krabici :)
ja si myslim ze doom3 engine nema blbou grafiku ( jak vylepsenej, tak ten starej)
nahodou me se libi a myslim si ze mnoho lidi pred 2-3 roky po Doom3 a jeho grafice dychtilo (kvuli jeho neginu vznikla i 6600, 6600gt a dalsi, protoze 6800 gt a ultra staly pres 15 tisic)
no nevim jak vy, jestly mate nazor ze kdyz se vyvyne nova grafika a že ta byvala revolucni už je pro vas fujj apod. No kazdy ma svuj nazor jako ja
Já bych se měl asi stydět, ale nijak moc mě to netáhne:( ale nepopírám, že je to dobrá hra:)
Zajímavé, hraju to od dema a mám úplně jiné pocity než autor. Hraje se to skvěle. Na pořádných strojích to vypadá úžasně (ten asi autor nemá - viz screeny a já bohužel taky ne), ale viděl jsem to na LANce, kde jsme to hráli 4 dny v kuse a na strojích poslední generace to vypadá nádherně a hlavně se to hýbe opravdu velice svižně.
Medik, když pochopí, že je medik a jeho primárním úkolem není střílet, ale léčit, tak je v čele tabulky. Narozdíl od autora článku jsem to viděl na vlastní oči. Jinak ta tabulka je jen pro honibijce ega, protože tady jde o týmovou hru a ne o nějaké body u jednotlivce. V některých situacích stačil jen jeden medik na správném místě a situace byla opravdu úplně jiná. Dobře postavený sniper zdrží soupeře na hodně dlouhou dobu, ikdyž za to nedostane moc bodů. Pro tým je to ale klíčový moment. Protože na každé mapě jde o čas. Medik v pravou chvíli oživí vojáka a ve dvouch se protivník zdolává určitě lépe a nebo oživí klíčového hráče pro splnění úkolu. Tahle hra je maximálně o kooperaci. Podstatné je kdo si na konci zařve Strogg! nebo GDF! Voice hlášky jsou opravdu povedené a chytlavé... :)
Vznášedla jsou zde naschvál více zranitelná, protože nevím jestli znáte BF2, ale tam kdo ovládne vzdušný prostor je jak v moderní válce prakticky vítěz. Zato ale můžou velice rychle opustit "žhavý" prostor, někde opravit a opět vrátit.
Životnost tanku v reálných bojích taky není valná. To, že se to někomu zdá, že sedí v "papírové krabici" je asi v tom, že neumí využít všechny možnosti, které takové vozítko nabízí. Každé vozidlo může vyhazovat klamné cíle (decoy default klávesa 1) a dobře postavený tank zlikviduje proti-obrněnou obranu během chvíle. Kámen nůžky papír zde funguje více než dobře. Na všechno je útok i obrana. Jen to umět šikovně využít. Taková dobře sehraná posádka tanku dokáže udělat v řadách protivníka pěknou paseku.
Mám pocit, že autor snad ani nehrál všechny mapy, protože by nenapsal, že "...poměrně stereotypní náplň misí...". Mise jsou samozřejmě různorodé a každá mapa je složena z několika postupných úkolů, jejichž splněním dosáhnete "konečné vítěztví". Není to jenom o eskortu MCP na místo, haknutí štítu a umístění náloží. Je to např. také o sebrání datového chipu a jeho umístění do počítače jako kurýr a odeslání dat (mapy Outskirts a Island). V mapě Volcano zase musíte navigovat za Stroggy pět flydrone (létající výbušná kamera) k jakémusi energetickému zařízení a ty v pravý čas odpálit. Až pět správně odpálených flydrone povede k destrukci zařízení a vítězství Stroggů. Než se však dostanete k tomuto úkolu projdete si krvavou lázeň ala Omaha Beach. :)
Na mapě Quarry musíte po zničení generátoru sebrat 3 destrukční články a dopravit je do autodestrukčního zařízení ztroskotané rakety. Po dodání všech kusů je raketa zničena a nepadne tak do rukou lidí. Na mapě Slipgate existuje jakási teleportační brána ala Stargate, kterou si Stroggové postavili na Zemi. Po vypnutí jejího štítu, se s MCP (nosič balistické rakety) zkrze tuto bránu přesunete z horkých písků afriky kamsi na zasněženou potemnělou planetu Stroggů. Zde postavením MCP na správné místo docílíte odpálení ničivé rakety na jejich "hlavní stan".
Ještě stále vám to připadá stereotypní? Mě tedy ne. :)
QW je multiplayer. Nehraje si na nic jiného. Boti jsou boti a kdo od nich očekává nějakou inteligenci je naivní. QW je pro hraní lidí proti lidem. Pro lidi co u toho myslí a hlavně myslí na cíl týmu a ne na sebe. Nenechte se odradit složitějším ovládáním, dejte si trochu času. Stáhněte si demo a najděte si server kde je dostatek lidí a chvíli třeba jen spektujte. Demo se dá samozřejmě hrát i zde na GP a večer zde bývá dobrá partička :)
Všímejte si co vám hra říká a jaký je hlavní úkol (panely velo a vpravo nahoře). Najednou se časem se přichytíte u toho, že nestřílíte na vše co se hýbe, ale cíl si vybíráte. Protože ne každý je v daný moment ten důležitý. "Sejmout" totiž vojáka, který jediný m
nic moc jako grafika de ta mi ve hrach nevdi a sem rad ze neni nak satansky dobra protoze potom by ta hra byla narocna a malokdo by ji rozjel tim padem by ji po netu hralo malo lidi a to je nanic, ale hratelnost ta je desna a kdyz ktomu pripoctu zasrane scifi prostredi ktere mi nevadi jenom u quake a unreal tak na tuhle hru z vysoka seru
(meli to nechat ve druhy svetovy a ne pomichot 2 nebo tri hry ktere do sebe proste nezapadaji bud quake scifi prosatredi rychlost atd nebo enemy teritory 2sv valka krasa tymova spoluprace atd)
Přesně tak ;) ............................já sem demo hrál pořád dokola po netu a asi pudu do plnej hry...
no taky sice nemam silnej komp spis naopak(e4300, 1gb ram, x1600xt) ale zkousel jsem to na nejvetsi a celkem jsem nevidel nebo tam proste nejsou ty tlakovy vlny po vybuchu co byly v trailerech a to me mrzi na to jsem se celkem tesil :)
ps. jestli to nekdo jede na super kompu s super grafikou a ma to tam tak at me opravi, thx
Chlapče, ty mi někdy připadáš jak retard...
http://img265.imageshack.us/my.php?image=lolgpbl3.jpg no pokud bude chtit klient muj acc tak at nikdo neceka ze se bude hrat etqw na gp nikdo nebude davat svuj acc do uber klienta gp !
lol nevidim duvod proc by to tam nemelo byt. Kdyz ma xfire a chces se pripojit na server ETQW tak ho tam zadavas taky. Pokud mas lepsi napad jak se pripojit do hry prez klienta aby si to nemusel zadavat tak mi ho klidne napis. Ale jinej zpusob neni. mam originalku zadal jsem ho tam a nevidim duvod proc bych nemel.
Konecne na tuhle hru sem se hrozne tesil!!!!!
...ty maj blby nacasovani. zrovna kdyz si najdu holku tak vydaj takovouhle super-mega-hyper-dobrou parbu(:-D). No holt smula, to si to tedka moc nezahraju, realnej zivot ma prednost..nebo ne? ;-)
a co se treba logovat az ve hre ? to jako nejde spustit klienta a lognout se az ve hre ?
Ne nejde, protoze GP klient generuje pri prvni spusteni xxxx dlouhe heslo, proto jsou GP servery ostatni hracum kteri by se chteli pripojit jen tak nedostupne pouze prez GP klienta. Proto se musi uz dane jmeno a heslo zadat do GP klienta. Aby pri zpusteni hry automaticky predal veskere informace serveru a vy se uz nemuseli nicim zabyvat.
Stale ale nechapu ceho se bojite??? Myslite si ze vam GP chce krast vase ucty ke hre..??
Na tuto hru jsem se opravdu hodně těšil, protože Quake mě hodně bavil, obvzlášť Quaka4 jsem dohrál Xkrát. Ale když jsem zkoušel demo, byl jsem hodně zklamán. Grafika je slušná, ale ovladání, míření i ty vozidla my přišli moc odbité. Hrál jsem ale jenom demo, možná že je plná o něco lepší ; )
Kdyby chtěl programátor odeslat klíče všech her které máš u sebe, tak už je dávno někde má a ty ani nemrkneš. Spuštěním jakéhokoliv exe se vystavuješ tomu, že se to může pokusit odeslat cokoliv z PC kamkoliv. Takže jestli používáš klienta, tak už se bát nemusíš, z registrů si ho vytáhl a poslal k sobě i bez tvého zadání do klienta :)
to cybopat: -SS or didn't happen-
kdyz si ho teda vytahl k cemu ho potrebuje zadavat ?
generuje heslo nebo preposila hesla s heslem chraneneho serveru mne se zda ze jen preposila hesla kvuli tomu at se logujou lidi pres klienta .
druha vec pokud se prihlasim na heslem chraneny server musim se predtim logovat na acc ? zda se mne ze taky ne, protoze mne to prihlasi na server ale taky se me to ve hre zepta na acc !
a naposled je mne uprimne jedno pres co se logujes do hry ! ale neznam duvod proc davat heslo treti strane ?! doufate ze se nekdo takto bude logovat na server ?
ps tohle tema jsem rozebral na irc etqw.cz a ptal jsem se na nazor ostatnich lidi vedsina se nehodla pripojovat takto nikdy a ta druha nebude hrat na gp.
ale nevim to jiste nahoda je blbec treba tu jednou bude plno !
2 Qoliker:
Ja něpanimaju ja inastraněc...
2 suN?:
To máš pravdu. Mluvil jsem o klíčích ne o účtech a spíš o paranoje kolem přihlašovacích údajů. To už rovnou nemusí důvěřovat MS, bůhví co a kam posílá samotný systém. :)
Ale máš pravdu, že když si někdo udělá účet tak přeci nemusí pořád vyplňovat přihlašovací údaje, nebo snad ano? Nemám "opravdovou full", takže tyhle operace neznám :) Klidně mě sprdněte. Určitě tam ale je volba aby si pamatoval přihlášení (login+heslo) abych jen kliknul na Online a hrál. Nebo ne?
Myslím, že někde v kompu to je. Tipuju, že tady:
"C:Documents and SettingsVáš účetLocal SettingsData aplikacíid SoftwareEnemy Territory - QUAKE Warssdnet..."
ne zadny zapamatovani hesla tam fakt neni, ale muzes si to hodit do configu
seta net_accountName ""
seta net_accountPassword ""
jenze to moc stastne reseni taky neni, nejlepsi je si to proste napsat za tech 5 sec pri loadovani
a kdo rikal ze ms verime ? v pripade treti strany paranoja ale proc ? kdyz to jde udelat jinak !
2 Qoliker:
Oki. Ale to "zapamatování" tady v podstatě tedy existuje (např nastavení příkazů v autoexec.cfg), ikdyž je to samozřejmě pro minimum lidí. Minimum lidí ví na co je notepad :) Takže úpokud to tam někdo má, dalo by se to vytáhnout...
Ty dvě políčka v nastavení klienta určitě nastavují jen právě tyto dvě hodnoty:
seta net_accountName ""
seta net_accountPassword ""
Stejně jako další hodnota v příkazové řádce putuje na herní server IP:port a heslo na server. Proto klient který toto heslo od klientserveru získá a přes parametry v příkazové řádce jej hernímu serveru předává. GP prostě vede politiku uzamčených serverů na které se dostanou hráči jen přes klienta. Důvod? Se jich zeptejte, asi ta reklama v klientovi na kterou všichni klikáte. :)
Tip: dejte tam nesmysl. Když jsem chtěl se jen tak ze zvědavosti dostat do klienta QW, tak sem tam napsal nesmysly a byl jsem v klientovi. :)
tak proc tam davat vubec acc kdyz rikas ze tam muzu davat fake ? ale co te zajima acount = to je jasný ze posila udaje server heslo na server ale accout in game nemusi nikoho zajimat ! pokud jo jakou ochranu klient gp pouziva kdo ma pristup ke klientovy ? neni to uz trochu sporne kdyz upozornujete na to aby nikdo nedaval ucet tretim stranám ? ruci gp ze svuj program "!" co kdyz se me acc strati ? a proc tam vubec prihlaseni k acc je kdyz se muzu prihlasit pod fake acc ? proc tam neni napsano ze se to nemusi vyplnovat ! dekuji za odpovedi
Zajímavé otázky, ale já s tebou jen "meditoval" jako hráč. Neprogramuju klienta. :)
Zkus fórum.
protoze jako admin bys mohl vedet zakladni veci o klentovy ktereho tady mate ? nebo se milim tohle uz neni v kompetenci admina ! takze zabespeceni klienta zna pouze programator ?
A všiml jsi si které hry jsem admin? :) QW to není...
Jinak to poresit nejde. Hra vyzaduje prihlaseni k online uctu pred tim, nez te vubec dovoli prihlasit se na server.
Nikdo te samozrejme nenuti u nas hrat a pouzivat naseho "uber klienta".
Aby ses dostal do klienta, muzes tam napsat cokoliv. Ale jak bys chtel jit do hry, tak se s tim "cokoliv" neprihlasis ke svemu online uctu ETQW a tudiz se ani nedostanes na server.
je to zajimave akorat me nepotesila grafika doom byl hesky jen proto ze se odehraval ve tmne a vse se za tim zkrylo ale podle meho nazoru uz prvni UT bylo po hratelne strance lepsi nez Quake 3 pak se snazil id. to napravit team arenou ale to uz bylo pozde. proste unreal turnament byl hustej ut 2004 bylo taky slusny ale chybel tomu duch ale jestli UT3 bude mit stavu jako ut1999 k tomu par inovaci a proste unreal-grafiku tak at jse jdou ostatni zahrabat a to hodne hluboko maximalne ze COD 4 budou lidi hrat akorat ty fanatici do sv .valky ale proc ne :-) PS proste s bohem ID software hahahahahahahahahahahahahahaha
ok kid, nejdrive se nauc psat cesky a potom se nauc menit nastaveni - alespon ingame, potom se klidne vrat ;)
tak mi napis co tam mam za chyby a nastaveni to snad umi menit kazdy ne!
a jestli se cejtis ukrivdenej ze doom engine je sracka tak promin?
no tak ja tu chodit nebudu !
a kdyz se prihlasuju s hlsw chce to prvne heslo a potom to chce acc tekze v cem je jiný klient ?
Supra hra, staci demo a dokonale se zabavim na par hodin
po těch leteech bych OFF topicc is hrou..,bez nejnovějšího patche je to tady je nom na okrasu?
Vypadá to zajímavě.