Vývojářské studio Codemasters je odjakživa známé právě závodními hrami. I když v poslední době se už naplno pustili i do jiných herních žánrů (na mysli máme hlavně Operation Flashpoint), na závody stále nedají dopustit. Aktuálně stále rozvíjejí právě rally závody DiRT a od loňského roku nově i F1čky. Právě Codemasters se vlastně díky rally závodům proslavili po světě a jejich starší díly Colin McRae Rally jsou zapsány do videoherní historie zlatým písmem a to pořádně tučným. Právě relativně mladá série DiRT se postupně vyklubala z Colina a aktuální trojka se už jmenuje opravdu čistě jen DiRT 3. Právě toto odklonění se nakonec projevuje i do hratelnosti. I když jde pořád o rally závody, ze hry se stává spíše show, která chce hlavně pobavit, a to i na úkor nějak realistického zpracování.
Základem se samozřejmě klasicky stala kariéra, zde pod názvem World Tour. Tentokrát se nám zdá dokonce lépe zpracovaná a ucelenější než u minulého dílu DiRT 2. Celá kariéra se dělí na čtyři sezóny, každou z nich symbolizuje jeden trojúhelník, který v sobě ukrývá jednotlivé dílčí akce sezóny se samotnými závody. Logicky se vám přístup k dalším závodům postupně odblokovává za získané body reputace, díky nimž vstoupáte po úrovních – zvyšuje se vaše úroveň řidiče. Počet bodů reputace závisí jak na dojeté pozici (umístění), tak plnění dílčích úkolů v každém závodu. V tomto směru docela podobný systém jako v Need for Speed: Shift 2. Sezóna je nakonec docela otevřená a nabízí se plno závodů, takže pokud vám zrovna nějaká disciplína nešmakuje, můžete ji směle přeskočit a pokračovat dál.
DiRT 3 opět boduje v nabídce typů rally závodů a jak procházíte kariérou, stále jsou závody rozmanité a různorodé. Jedním dechem musíme dodat, že závody se zdaleka nesmrskly jen na rally tratě a vozy. V pozdější fázi recenze si představíme hodně velký odklon v podobě Gymkhana závodů, ale i v klasických typech závodů si zajezdíte třeba v obrovských trucích nebo ve čtyřkolkách. To má skutečně od rally dost daleko, ale proč ne. Bavili jsme se naprosto u všech závodů a to je přeci hlavní. Přestože postupujete v kariéře, naprosto tady chybí jakákoli měna. Takže získáváte za závody pouze reputaci a podle této úrovně jsou vám nové vozy automaticky odemykány. Přesněji řečeno se k vám přidávají noví sponzoři a právě ti se starají o stále inovovanou nabídku automobilů. Nechybí licencované automobily světoznámých značek, a to konkrétně různé modely počínaje těmi z šedesátých let a konče nejmodernějšími vozy.
V průběhu sezón zavítáte do mnoha zemí a tratí, které se od sebe docela razantně liší. Nechybí třeba Monaco (které byste možná v rally hře nečekali), ale ani Kenya, americký Michigan nebo severské země jako Norsko či Finsko. Právě se zasazením tratí do odlišných koutů světa se pojí i značná rozmanitost. Ještě před vydáním byly velkým lákadlem zasněžené lokace a ty skutečně nezklamaly. Na sněhovou pokrývku je radost pohledět (speciálně když k tomu navíc ještě i sněží) a odlišnosti povrchů se skutečně projevují na chování vašeho vozu. Rozdíl mezi dvěma extrémy zaručeně poznáte a skvěle to pořád osvěžuje hratelnost a závodění. Mimochodem občas si užijete závodění i v noci.
S pěkným prožitkem pro vaše oči se naštěstí pojí i hodně slušně zvládnutá hra po technické stránce. Jak s ovládáním, tak jízdním modelem a chováním vozů jsem nadmíru spokojen. Reakce jsou hodně pohotové a na gamepadu se mi závodilo příjemně. K jízdnímu modelu tak nemám sebemenší výtky a mohu jen schválit. Dvojnásob když k tomu vezmeme v úvahu to, co jsme psali v minulém odstavci – tedy rozmanitost tratí a odlišné chování na různých površích.
Naprostý odklon od rally závodů nebo tedy vlastně úplně od klasického závodění na čas jsou disciplíny Gymkhána. Tady musíte totiž předvést skutečné schopnosti v ovládání auta a poznat tak trošku jinou stranu mince vedle klasického projíždění po prašných cestách. Tady se dostáváte na úplně zvláštní mapy a lokace, ve kterých musíte plnit přesně dané úkoly. Ty spočívají většinou ve smykování, driftování nebo skákání. A vězte, že se u nich pořádně zapotíte! Některé z těchto závodů se zaměřují jen na jednu disciplínu, další jsou naopak univerzální a musíte předvést co všechno ve vás je. Některé úkoly se hned na první pohled zdají jako nesplnitelné. Zpočátku musíte počítat s neúspěchem a neustálým opakováním, naštěstí jak si zvyknete na ovládání, tak se to krapet zlepší. Ale stejně mi nezbývalo moc od toho, abych si vytrhal všechny vlasy na hlavě. Všechny triky jsou zde přesně dány a navíc je po vás vyžadována naprostá přesnost při jejich plnění. Takže se musíte třeba na přesně daném místě otáčet smykem dokola, nebo naopak v driftu objíždět dokola bagr. Jakmile ovládání naprosto zmáknete, tak se dostaví první úspěchy. I tak se pro mne ale stalo získání platinových medailí v těchto úkolech prakticky nemožné. Nemůžu se zbavit dojmu, že Gymkhana závodění je tady tak nějak navíc a vůbec mi nesedí do konceptu DiRT 3.
Samozřejmě nesmí chybět ani multiplayerová část hry. S dalšími skutečnými lidmi můžete soupeřit snad ve všech herních módech. A můžete si to s nimi rozdat třeba i v Gymkháně. Hodně musíme pochválit za speciální party módy, které jsou ideálně navrženy pro hraní s kamarády během nějakého domácího mejdanu. A zaručeně se u nich pobavíte. Když se bavíme o možnostech DiRTu 3 po internetu, tak musíme zmínit podporu automatického uploadu videí na YouTube. Takže přímo záběry nahrané během vaší domácí párty (nebo jen výtečně zajetý čas nějaké tratě) pak lze jednoduše a přímo ze hry uploadnout a podělit se o něj s celým světem.
V rámci snahy o přizpůsobení hry všem skupinám hráčů (počínaje naprostými laiky až po ty největší nadšence) nabízí DiRT 3 bohaté možnosti nastavení obtížnosti. V základu je předdefinováno rovných šest stupňů, přičemž na tu nejlehčí nemusíte během závodů dát ani jednou nohu z plynu a jen zatáčíte (a i to s asistentem), naopak na nejtěžší obtížnost funguje hra docela solidně a řekněme i realisticky. My jsme zvolili zlatou střední cestu. Alespoň vyzkoušet určitě doporučujeme závod při vypnutí všech asistentů, s pohledem kamery z očí řidiče (tedy z kokpitu) a také s vypnutým HUD. Skvělý zážitek.
Ani tentokrát nechybí známá featurka v podobě možnosti vrácení času. Takže pokud uděláte během závodu nějakou vysloveně chybu, můžete obratem stisknout tlačítko a přetočit si čas trošku zpět, čímž získáte další pokus(y). Maximální počet využití této featurky v jednotlivém závodu ovlivňuje nastavená obtížnost. Tudíž nemusíte mít strach, že byste se stresovali neustále opětovným hraním toho samého závodu dokola. Co bychom bývali za tuhle možnost dali v letošních Shift 2: Unleashed, kde nic podobného nebylo!
Stejně jako minulé DiRTy se i třetí pokračování nese hodně na „cool” vlnách. V tomto směru si musí každý udělat svůj názor, mně osobně se to zdá snad už trošku přehnané. Nemůžu ale hře vytknout specifický styl a moderní zpracování, tentokrát se celý interface a menu nesou na vlnách trojúhelníkových tvarů a obrazců. Zkrátka od klasického Colin McRae Rally to má relativně daleko, ale masovému publiku určitě bude tento cool a moderní styl vyhovovat více. Nadšení hardcore jezdci mají bohužel smůlu a musí se spokojit se staršími díly série, protože ani konkurence v tomto směru nenadchne. Přestože loňské WRC Championship Rally působí reálnějším dojmem a dostává svému jméno, naprosto propadl co se týká zpracování a hratelnosti (více v naší recenzi).
Opravdu úžasný je DiRT 3 po vizuální stránce. Hra běží opět na ECO enginu, který pohání také sérii F1. Oproti minulým DiRTům ale herní engine Codemasters značně vylepšilo. Postupně závodíte v různých lokacích a během odlišného počasí, přičemž všechno tohle se podařilo skvěle ztvárnit po grafické stránce. O preciznosti vymodelování samotných vozů nemusíte mít nejmenší obavy. Nechybí ani režim poškození, taktéž docela realistický, i když závisí jen na vás, zdali chcete mít poškození skutečné, nebo jen vizuální. Celkově skvělé atmosféře přidávají i krásné světelné efekty. Co se týká zpracování počasí, musíme speciálně vyzdvihnout a pochválit hlavně sníh. Ten vypadá (včetně sněžení) nesmírně realisticky a vězte, že když vám ohodí protivník před vámi čelní sklo právě sněhovou vrstvou, budete mít pěkné hoňky.
DIRT 3 se nakonec stalo slušnou závodní hrou. Schválně ani neříkáme rally simulací, protože od té má relativně hodně daleko. Tvůrci se na reálné zpracování a simulaci vykašlali a místo toho nám nachystali zábavné závody. To mi osobně ani nijak nevadí, snad jen trošku zbytečné a pro mě nesmyslně stresující se staly Gymkhana dovednostní závody. O hodně radši bych místo nich přivítal více tratí a přímo rally závodů v přírodě. Odklon k arkádovějšímu zpracování je zde naprosto evidentní, především se DiRT 3 snaží být možná až moc cool a moderní, i když to závisí na vkusu každého z vás. My jsme se během závodění bavili dobře, novinky oproti DiRTu 2 jsou patrné (byť né nijak převratné) a závodění vám vydrží na dost dlouho. Takže takhle před startem léta ideální odpočinkový titul, jemuž udělujeme 85 %.
Pekná Grafika
Z vlastních zkušeností už sem dohrál i tenhle díl.. Hodně zajmavých úkolů krom tentokráte nečekaně povedenýho ovládání.. o proti předchozímu dílu se vykašlali na prostředí menu a soundtrack je zde naprosto nulovej!! ale aspoň si dali záležet na ostatním.. takže DIRT 4 by moh bejt konečně bezchybnej a nepřekonatelnej..zas si musíme počkat :)
Že to nebude jako dvojka...Proč?No protože to bylo hrozný..auta jak zatáčela grafika se sekala..Někomu to běželo v klidu..Ale mě prostě ne..Celý to bylo náký seklý..Pomalý a to se mi na tom nelíbilo..Nevim ale Dvojka mi prostě nesedla..Snad tohle bude lepší..
bez volantu jste ztracený, na šipkách se to hrát nedá, když to zkusíte, moc z toho nemáte
Dirt1 pecka 2 este lepsia tak chcem vediet co mi da tato xD
Tak to opravdu nevím, na jaký mašině jsi to hrál, ale Dirt 2 je dobře optimalizovaná hra. Pak je další věc, jestli jsi majitel originální kopie. Jestli ne, tak ti to klidně mohl dělat crack.
vyzkoušim to neni to drahá hra
ale nevim jestli to bude mít cenu :-)
to tak ver tomu dal :-D ( podstatne velkej rozdil od Shift 2 )
ale dvojky jsou lepší, aspoň podle mě
Na každém díle něco je
naprosto souhlasim s touhle recenzí!
!!! kdo si stahne taky napis LIBI SE MI TO :D
Mazec článek a hra taky za 5/5 :D
A hlavne uz to neni takova reklama na Blocka jako dvojka i kdyz se tu jezdi jeho autem, ale je tu i Rally,ktera u dvojky chybela. Muzu jen doporucit, ja byl hodne skeptickej prave kvuli dvojce ale vetsinu chyb napravily
grafika skvělá,reálný chování auta i soupeřů, obtížnost taky super-závody se nevyhrávaj hned, jak je tomu u jiných her..prostě toto se povedlo
Pěkně napsané,dirt3 jsou hodně dobrá hra,už je mám a hraji je,doporučuji všem
Už se nato těším :-) až si zajezdim
Tak to by mohla bejt hustá game.
Jezdím ho,tedy po netu pokud mě to tam pustí ale že bych byl z toho nějak hotovej,ani omylem.Nebejt tam ty voloviny typu gymkana nebo jak se to jmenuje tak by se to ještě dalo,ale tímhle to u mě kleslo hodně nízko.Nic neříkající voloviny.Jak tohle může někoho brát,to nechápu.Co se týká rally závodů,velmi dobře udělané,grafika je dobrá.Ale připadá mi,že jsou tratě hlavně ve Finsku na zapamatování jednoduchý,ale je to asi jen můj dojem.Bejt více oblastí v rally,bral bych tu hru jako povedenou,ale díky Blockovi mám smíšený pocity.Nebudu dál rozepisovat co je tam ještě zbytečný,ale když to shrnu,není to zlý,ale ani to není zase tak dobrý.Lepší průmer.A teed do mě
Mrtě pěkná hra :) good grafika
nehral sem ale dirt2 byl narez
Na Dirt3 sem se fakt těšil, ale když sem ho teď konečně začal hrát, tak mě neskutečně zklamal. S Dirt2 sem měl jediný problém a to, že se jezdí pořád po stejných tratích. Bohužel toho samého sem se dočkal znova. 2 sem dojezdil do konce, sice trochu s přemáháním, protože ty tratě mě už fakt nudily. Tady už po pár hodinách hraní vážně uvažuju, že půjde pryč, protože tohle fakt nedohraju... V menu mě celkem dostaly ty pyramidky, na první pohled se mi to líbilo, po čase mi to ale začlo solidně lézt na nervy a naprosto zbytečné animace před závodem a při restartu závodu mě dorazily.
Auta, to je kapitola sama pro sebe, jedno jak druhé, setup nemá skoro žádný vliv, kdybych si aspoň mohl prohlédnout trať a statistiky povrchu a počasí, ale to ne, to by pro některé hráče bylo moc složité na mozek. A výběr sem fakt nepochopil žlutá impreza a černá impreza, rozdíl pouze v získaných XP... co to dopytle je?
Nemožnost si vybrat co chci jet a kde chci jet je dost otravná. Ale co mě fakt v úvodu dostalo byly drifty, fakt mě to tam naštvalo. Ale to sem netušil co příjde za chvíli, gymkhana mě dostala do kolen a doslova na..rala. A když už tam chtějí mít rally, tak ji měli udělat pořádně. Rally stylem "tady odjeď 2 tratě (to v lepším případě, v horším jednu tam a zpět) a hotovo". Navíc pokaždé na 1. trati startuju první, to mě fakt irituje.
Takže ve výsledku hodnotím pozitivně pouze grafiku a engin jako takový, když zapomenu na nastavení aut. Dávám tomu tak max 4/10. Pokud vedle Dirta nezačnou paralelně vyvíjet zas pořádné CMR, tak sem s tímhle definitivně skončil. Takže pro mě končí další kdysi kvalitní série.
nejlepsi motosport hra
DiRT 2 je docela parba takze sem hrozne zvedavej
dvojka podle me byla hodne povedena tak doufam ze trojka bude taky
Myslim si že nic nezkazili. Nic tak moc důležitýho =DD
Asi se udelam!! :DDD
třetí dil vypada dobre bohuzel se na nej muzu divat jen na videu..:D...moje sestava ho jednoznacne nezvladne..:(
dost dobra hra :)
tak tro je slaby :D:D:D
vypadá to dobře....určitě zahraju:-)
Dost dobrá hra,
good clanek a hra taky
skvelá hra, skvelá zábava a ten split screen je veľké +
Tak dirt3 jsou graficky pěkně zpracovaný,líbí se mi tam závody s KENEM BLOCKEM,HEAD TO HEAD je taky parádní nebo split screen(rozdělení obrazu pro dva hráče na jednom PC)závody též pěkně udělané-shrnuto závodění jako takové,či grafika je best,ale co mně tam opravdu naštvalo je trapný soundtrack,nějaký disco,pop apod...hnus to se k té hře vůbec nehodí,dále menu vypadá tak trochu plastově,chyybí mi tam efektní výbuchy v cíli nebo karavan,prolínající se hudba se závody,či mapa světa apod....hodně se vytratilo,ale i hodně přibylo nemůžu říct,že je to propadák,ale určitě řeknu za většinu,že DIRT2 byl mnohem lepší!
viacmenej nesklamal.. akurat z tym menu sa mohli viac vyhrat ako v dirt 2 .. tiez travisov hlas mi bol viac sympatickejsi.. inak grafika, hratelnost je super.. a som prekvapeny ze moja 4rocna zostava to zvlada na velmi peknych detailoch bez problemov.
Dirty 3 jsou docela kalba :D akorát na klávesnici se na tom jezdí blbě a ta angličtina mě tky jebe, plus se to dlouho načítá, ale je to kalba :D :D
To bude mazec
ještě jsem nehrál ale vypadá to fakt slibně
Fakt mazec.skvělá hra.mám ji doma.je moc super.:D
ale na dvojku to nemá
"_.:Fredy(cz):._ " sorry,ale podle toho co píšeš ti odhaduju tak na 13 let.To odpovídá tvému pohledu na tuto hru.Jde ti o ježdění nebo koukání na nějaký výbuchy,nějakej karavan a podobný voloviny?Proč si nepořídíš nějakou tu střílečku,tam je výbuchů mraky.Nechápu některý,jak může nědo "oslavovat" blbiny typu Gymkana a podobný blbosti.Proboha,to nemá s ježděním nic společnýho.
Uz jsem to hral a prvni co me zaskocilo je az trapne efektni menu pro 10 lete hrace s konzoli ale to uz je asi vsude,kdyz nadtim tak premylsim tak jedine coje pekne je grafika (este aby ne) jinak nechapu jak takove hry muzou vydelat takove penize dit je mnohem vic lepsich moto her napr. GT-R ale bohuzel tuty hry nejsou dost cool pro hloupejsi a mladsi hrace kterym staci ke stesti aby jim v akcni ukazce zamaval Ken Block
Vzhledem ze to je hlavne o Blockovi jdu do toho..:D
Tk grafika je LUXUSNÍ, ale bohužel si nezahraju (nekdo velmi inteligentni vynalezl integrovanou Grafickou kartu) :(
Tak hra je suprová - grafika, trocha zvykání na rychlé ovládání...
Trochu mě překvapilo, že na konci, kde se v DiRT 2 dalo dělat lvly do 100 a možná dál, tak tady to jde jen do 30.
Jinak dával palec nahoru za skvěle provedenou Gymkhanu a dlouhej Flashback....
jo je to pecka, mám to dohráno
:D super konecne :)))
vypadá to fakt dobře
Krásná hra na Full HD 165 Fps jinak at si každej fanda dobryho motosportu užije pařbu ) 5*
Po výtečné dvojce jsem se na trojku tešil, ale trochu mě zklamala. Není zde vůbec nic nového, když nepočítáme lepší grafiku.
Te "trojůhelníkový" styl mi tam vůbec nesedí, všude samý trojúhelník a kvádr.
Soundtrack dvojky jsem měl stažený v mp3, byly tam skvělé skladby, ale trojka má takovou nemastnou neslanou hudbu.
Já osobně bych vyrazil designera za to menu a jeho provedení.
Jinak závody jsou to stále výborné.
no dirt 3 sem ejste nehral ale grafika je supr ale vyc semi teda libí shift 2 ty už sem hral ale dirt 3 jeeste ne tak uvidím
pěkná hra
super jra
Mě to teda jako takova pecka nepřijde, mozna je tam par veci ktery mi v D2 chybeli ale jinak, dejte auta z D3 do D2 a bude to nej hra :-)
good uplne bruts tvl
Ještě jsem do konce sice nedohrál, ačkoliv mi toho moc nezbývá. Mezi klady Dirt 3 bych uvedl určitě především výbornou grafiku a její vyladěnost. Ve hře je spousta nejdrobnějších grafických detailů, které jsou pohlazením pro oko a to vše při vysokém výkonu. U závodní hry je samozřejmě grafika důležitá (jako u každé jiné), ale dozajista jde hlavně o prožitek z jízdy a celkovou zábavnost/realističnost závodů. Osobně až tak úplně nesouhlasím s GP recenzí a to konkrétně s tím, že autoři vyzdvihli herní prožitek na úkor simulace jízdy. Před každým závodem jde kromě obtížnosti vypnout či zapnout různé podpurné systémy, které ulehčují řízení a nutno podotknout, že ač to není simulace, není od reálného chování aut DiRT 3 vůbec daleko. Jedinou nevýhodou je nemožnost nastavení parametrů auta. To je však pro běžné hráče, ať už řidiče či nikoliv, dle mého názoru ne tak potřebné. Na menu se těžko zvyká, jak už zde bylo zmíněno, ale přesto si myslím, že autoři hry zaslouží určitý způsob poklony za unikátnost zpracování menu a hlavně za to, že se dokázali naprosto oprostit od vizáže menu DiRT 2, k čemuž samozřejmě pokračování her vždy svádí. Závody jsou tedy opravdu zábavné a dle mého názoru zde ani není tak málo tratí, jako bylo v DiRT 2.
Záporně bych ze svého hlediska hodnotil závody Gymkhana, ve kterých máte za úkol v uzavřené aréně předvést co nejvíce triků. Není to zkrátka můj šálek kávy.
Pro shrnutí tedy určitě můžu tuto hru doporučit všem, kdo mají rádi závody od Rally až po závody terénních bugin. Určitě má něco do sebe a zabaví vás na slušnou řádku hodin. Autoři dozajista mají co do příštího dílu zlepšovat, ale určitě stojí DiRT 3 za to... pro mě hodnocení 4/5
Jenom tak baj d vej... nestojím o žádné komentáře typu "seš debil" nebo "ten komentář stojí za ***" a podobně. Kdo chcete přidat objektivní názor, přidejte, ale laskavě se do mne neopírejte... vše jsem zdůrazněně předkládal jako SVŮJ názor, který má sloužit čistě jen pro lidi, kteří by si z komentářů tohohle článku chtěli udělat nějaký obrázek...
Tahle hra nikdy nesklame, vsechny dily byly super.
bez volantu to není nic moc, ale na šipkách to taky není špatné, ale právě že to není ono :) njn jinak grafika na 80% skvělá, hratelnost 90 %(volant) 70%(šipky), 75% atmosféra....celkem 80%
tak to bude lahůdka, screeny vypadaj dost pěkně :)
hral sem u kamoše a moc pjekné
další velice slušná závodní hra
Doporučuju !!!
vypadá to moc dobřwe :)
.. vše už bylo řečeno .. Gymkhana mód byl perfektní nápad. jediné mínus z mého úhlu pohledu jsou poslední závody, kdy mají 4, 5 kol.. to už potom začíná být nuda a nuda (při opakování se tratí pořád dokolečka) pro mě znamenalo předčasné odinstalování DiRT 2, ale tady to stále drží Gymkhana mód, u kterého bych jen doplnil nějaké znovuotevření misí.
prostě paráda, doporučuji
tož to je dobré ale ten vykon ktery to chce po grafice :D
Gymkhana je peknej Blockovskej shit:D. To tam vůbec nemá co dělat tendle mód. jinak parádní hra. Oproti dvojce vylepšili i reálnost řízení, což mě hodně potěšilo. Hrajte to na volantu a dejte si to úplně na hard. Nemáte vůbec šanci:D Je to fakt masakr! palec nahoru jak za grafiku, auta, tratě, a ovladatelnost auta! prostě super. Asi největší pokrok je, že konečně ustoupili od arkádovýho přetáčení prdele, kdy stačí podřadit a auto se Vám srovnalo. Tady to už neplatí! hehe! :)))
Vypadá to velice slibně! Už se nemůžu dočkat!
Grafika a auta se mi zdají slušné ale to menu nic moc, ale to už bylo zmíněno...
skvělá hra ve ktery ještě závodíte jakoby všude )
colin už nieje to čo bývalo hral som dirt 1, dirt2 a aj tento posledný diel graficky je to pekne spracované najmä na plných detailoch ale robia z toho nfs drifty, skoky a pod... najlepsi colin bol podla mna 2005 v ktorom boli aj dlhsie trate...
líbí se mi jak se tam rozbíjej auta
vipada luxusne
Doporučuju :)
Luxusní na XboXu !! =)
nádherná grafárna
nezávidím to těm kterým to nepůjde :D
Určitě koupím :)
pecka
asi nejlepsi ve sve kategorii :))
Jak je to s multiplayerem?Je zase přes Windows Live? Já si koupil origošku Dirt 2, že to budu hrát přes net, a pak mi to nešlo.....
Celkem dobra hra..;)
Je do velice zajímavá hra, ale.. vývojáři nedotáhly do konce tratě .(podle mého názoru) dochází k opakování se trtí ...(projíždění různými směry...,stejná trat alle jiné počasí atd) škoda no. Jsem zvědavej kdy konečně nějaká hra bude 100% dodělaná. nadruhou stranu je to velice pěkná hra graficky velice pěkně povedená ;)
je to pecka
dbra hra
hra je to boží, ale na trenažéru který s tebou hází ze strany na stranu je to ještě lepší :D
vyzerá to fajne fajne,,,sa už teším.
už se těším až si to zajedu! :-)
Grafika vypada moc dobre a bezva auta.
tahle hra ma v sobe zalibani jiz z predchozich dilu dirt ... tenhle dil je skvely graficky i hratelne
Moc moc dobrá hra, hlavně grafiky a styl hry!
hra , líbí se mi na ní hlavne grafika , nebo to že jsou tam různé stroje ne jen normalni auta 5/5* pěkný článek ;)
me se to liby
Dirt 2 je už celkom haluz,ale DiRT3 bude nakladačka :)))
Hrál jsem to a má to moc hezkou grafiku , jen mě tam nebavil ten ken block,jinak dobrá hra
dobra hra
určitě si jí koupím ;)
proč se mi to nechce rozjet na XP
tak tohle si hnedka stahuju to je bozi hra
collin mcraelly hraju us od 04
Ale pokud to nemá možnot řízení na myši, tak se to nedá hrát na klávesnicí. Musím si konečně koupit volant.
ten dirt 3 je perfektnýý :)
moc mazana hra moc pobavila
Výborně zpracovaná hra, to nelze popřít, ale podle mého by tento titul počínaje již předchozím dílem nést název spíše Ken Block drift apod. Původní myšlenka Colin McRae raly - vyber auto, trať, nebo šampionát a jeď, neřešit extrémně realistické chování vozů již obsžena víceméně není, takže sérii Dirt bych hodnotil výše zmíněným verdiktem pouze bez ohledu na kvalitní titul z kterého vzešla.