Tento týden vyšla velmi objemná demoverze (1050 MB) velmi nadějné strategie Supreme Commander. Nemohli jsme si odpustit zahrát si ji a podělit se s vámi o první dojmy.
Už od dob, kdy jsem dostal první počítač, jsem byl velkým fanouškem realtimových strategií a podstatnou část mládí jsem strávil na sérii Command & Conquer, StarCraftu, Total Anihilation a Age of Empires a i dnes, i když to již s časem není tak růžové, hraji tu a tam Command & Conquer Generals po internetu. Když byla ohlášena strategie, na jejímž vývoji se podílí fenomenální designér Chris Taylor, začal jsem ji sledovat a velmi jsem se na ni těšil.
Autoři sice přímo neříkají, že Supreme Commander je nástupcem Total Anihilation, ale je tomu více méně tak. Práva na značku Total Anihilation totiž drží společnost Atari a ta je jen tak nedá. A tak se tým Gas Powered Games rozhodl založit novou značku – právě Supreme Commander. A nyní tu máme demoverzi a já se s vámi mohu podělit o první poznatky z jejího hraní.
První a důležitým poznatkem je, že Supreme Commander (dále už jen SC) již ani není realtimová strategie jako spíše taktická válečná simulace v reálném čase. Boje, nebo spíše války, se odehrávají na OBROVSKÝCH mapách o velikosti i hodně přes 400 Km čtverečních (v demu je k dispozici skirmish mapa o velikosti “pouhých” 10Km a začátek jedné z kampaní – za Cybrany) a i ta je obrovská (viz screeny). Na takové mapě musíte mít odpovídající přehled a tak se dá bojiště zoomovat od detailního zobrazení každé jednotky až po pohled z vesmíru, kdy vidíte celou mapu, po které se pohybují zástupné symboly za vaše armády. Můžete tak z výše koordinovat útok třeba pěti obrovských armád na základnu nepřítele. A pokud říkám obrovských tak myslím stovky jednotek v jediné z nich. A že je z čeho vybírat …
Celá hra se odehrává během dlouholetého konfliktu tří nepřátelských ras, které kolonizují vesmír. Všechny tři rasy mají spojitost se zemí a s jejich příběhem vás seznámí úvodní intro, z něhož jsou první screenshoty. Jedna z nich je Sjednocená Federace Země (UEF), kteří jsou asi nejvíce podobní lidem a i jejich jednotky jsou takové „lidské“ (tanky a tak). Druhou rasou je Cybranové (robotičtí protivníci – něco jako SCS z Earth 21XX) a poslední jsou Aeoni (hybridní jednotky, prostě něco mezi). Rasy spolu bojují o neobsazené planety. První co se vysadí na planetu je takzvaný Commander (odtud název), což je velká základní stavební jednotka nesoucí vaše jméno, s jejíž pomocí postavíte základní budovu a můžete se dále expandovat. Krom toho vám Commander zajistí i základní obranu proti slabším jednotkám, než se dostatečně rozrostete a vyvinete.
Každá z ras má něco mále přes třicet jednotek a i přesto, že jednotky jsou často ekvivalentní, tak najdete na každé straně několik unikátních. Navíc má každá ras zcela unikátní superzbraně, které jsou sice neuvěřitelně drahé a pomalu se staví, ale svou ničivou silou mohou zvrátit průběh celé války. Každá rasa má po třech takových superzbraní. Cybrané mají pavouka s laserovým dělem, který je velmi silný na pozemní jednotky, UEF má artilerii, která ale má minimální protileteckou obranu a Aeoni mají takřka nezničitelný, ale slabší kolos. Dále jsou k dispozici všechny klasické zbraně a technologie jako je atomová zbraň, která opravdu nemá směšný účinek jako ve většině rts, ale její výbuch je vidět i z oběžné dráhy a zničí opravdu velkou plochu krom výjimečně silných jednotek, kterou je například zmíněný Aeonský kolos. Dále jsou tu letecké, námořní, pozemní a další jednotky. Platí, že na každou jednotku se dá nalézt protijednotka a žádná z nich není vyloženě silnější (zde vzpomenu mnou oblíbené Generals Zero Hour, kde u SuperWeapon generála, zvláště pokud má prostor vydělávat, najdeme extra silná letadla Aurora, která ve dvojici zničí klidně deset patnáct tanků během mrknutí oka a je problém se proti nim jakkoliv bránit, ale to jsem odbočil).
Než se ale dostanete k obří armádě, strávíte nějaký čas expanzí své základny. Jak jsme řekli, základní kámen položí Commander a pak už výroba jen jede. Je třeba těžit suroviny (jednou je jakási tajemná hmota a druhou je energie). Z počátku i s tím pomůže Commander, který může zpracovávat stromy, vraky vozidel a další „zbytky“, ale dále už musíte těžit, protože vaše základna začne brzy mít vysokou režii. Sympatickou možností je nastavit Commanderovi a dalším stavebním jednotkám frontu, kdy nastavíte stavbu budovy přes SHIFT a budova se tak zařadí k postavení. Pokud máte dostatečné zdroje, můžete si tak nastavit stavbu celé základny a věnovat se třeba boji. Stavbu budov lze znatelně zrychlit použitím inženýrů, ale citelně to zvyšuje „finanční“ nároky na stavbu, nicméně v pozdější fázi se bez nich neobejdete. Budovám je třeba dodávat energii (i když i to není nezbytně nutné) a to pomocí elektráren, které se postaví poblíž továrny a samy se napojí pro dodávání energie. Elektrozdroje jsou jedny z nejslabších budov a tak je to zpravidla první strategický cíl útoku.
Stavba jednotek probíhá souběžně v libovolném množství budov, takže platí – více továren = více vozidel zároveň. Dokonce je možné vzájemně provázat budovy, které si poté od sebe přebírají výrobky a celé proces se tak zautomatizuje s minimálními nároky na sledování. Skoro každá budova a jednotka se dá upgradovat (povýšit) a většina takových vylepšení je velmi drahá, ale velmi účinná, silná a rychlejší. Některé jednotky také mají (nebo získají) sekundární útoky. Jednotky jsou poměrně inteligentní a sami reagují na napadení, hledají si nejlepší cesty a prostě se chovají smysluplně. Pomoci jim v tom můžete i klasickými waypointy. Můžete naplánovat celou cestu, spojovat je, rozdělovat a vůbec práce s nimi je velmi pokročilá a její zvládnutí přispěje k vaší výhře.
Krátce k hernímu systému. Nečekejte typické strategie typu postavím 30 tanků a tak porazím jeho protože on jich má jen 28. Naprosto nezbytné je strategicky uvažovat a stavět. Vzhledem k velikosti map je přesouvání pozemních jednotek velmi pomalé a takové jednotky jsou náchylné na letecké útoky. Napadne nás tedy přenést je letecky. Naložíme vozidla do transportních letounů a získáme rychlost, ale zase jsme náchylní na protiletecký útok. Výhru může zajistit jen propracovaná strategie a kombinace všech možných a dostupných jednotek. Důležitou činností je detailní informovanost o terénu. Díky obrovským mapám se můžete dozvědět o nepřátelském útoku hned jakmile vyjede a máte klidně i deset minut na přípravu protiútoku (nebo napadnete základnu zezadu?). Nepřátelé se mohou i mást pomocí rušiček radarů, desinformací a různých dalších taktik (či intrik).
Co ve hře nefunguje (a autoři si to tak i přáli) je obranná strategie – no nefunguje …. ano zůstaňte si v základně a opevněte se, ale nepřítel mezitím zabere celou mapu a vás pak zničí jako smítko prachu na bílém ubruse. Je třeba neustále expandovat a útočit, což hře dodává na akčnosti a dynamičnosti. Hra je velmi realistická a vliv na zásah má třeba i vzájemný pohyb vozidel, trajektorie střely a další vlastnosti. Například tankem nemáte šanci sestřelit pohybující se objekt, natož letadlo a tak podobně.
Čeho si všimnete hned po spuštění hry je poměrně složitý, ale čistý interface se spoustou informací. Můžete si zapnout minimapu, zobrazit si dohled a dostřel jednotek a vše na co si vzpomenete. Interface poskytuje veškeré informace o stavěné jednotek, počtu vašich jednotek, stavu financí, vývoje a dalších důležitých ukazatelích.
Grafický engine je neskutečně robustní a umožňuje jak zmíněné detailní záběry na jednotky, které je samozřejmě možné rotovat, až po vesmírný pohled, kdy vidíte celé bojiště. Zoom probíhá v reálném čase bez cukání (pokud na to máte stroj samozřejmě) a samozřejmě záleží na počtu jednotek na mapě. Uvidíme co hra bude provádět na mapě o rozloze 400 Km čtverečních s 10 000 jednotkami, ale věřím, že autoři vše správně odladí.
Ruku v ruce s grafikou jde hardwarová náročnost hry. Oficiální doporučené požadavky jsou 3GHz procesor, 1Gb ram a grafika s aspoň 256MB paměti. Trochu jsem se obával plynulosti hry, ale ta byla rozptýlena záhy po instalaci. Loading do hry trvá kolem pěti vteřin a vše včetně zoomu je perfektně plynulé a to i na rozlišení 1280*1024 a vše na plno včetně stínů. Je dobré říci, že vlastním počítač s Intel Core2Duo E6300 1,87GHz, 2Gb ram a Radeon X1900GT, ale po vypnutí některých nastavení si zahrajete i na znatelně slabším stroji. Engine podporuje WinXP, Vista a má přímou podporu pro DirectX10. Dále podporuje dvoujádrové procesory, dva monitory (což bude nesmírný zážitek pro strategické fajnšmekry), prostorový zvuk a víceméně vše na co si vzpomenete.
Závěr článku je tu a s ním i letmé zhodnocení. Supreme Commander nebude hra pro každého. Rozhodně to není hra na hodinu, ale spíše boje na desítky hodin a proto si své fanoušky bude hledat poměrně těžko jako Total Anihilation. Ale je to hra velmi kvalitní a propracovaná a minout by ji rozhodně neměl žádný fanoušek rts. Se závěrečným soudem počkejme na recenzi, kterou můžete očekávat během několika týdnů, ale už teď mohu s klidným svědomím říct, že půjdu hodně k absolutní hranici. Stejně tak počkejme do recenze se soudem multiplayerové hry, která v demoverzi není přítomna a neměl jsem tak možnost ji otestovat. A ještě na úplný závěr jsem chtěl… ale už nic, volá mne můj Commander a jdeme zase válčit, možná se na některé z planet setkáme.
Hrál jsem betu a musím říct že hra je to parádni.
mno jako to intro je udelaný velice zajmavě :))
Myslím si že to bude dobrá hra, jako jejich předchozi Total Annihilation
pokud sis nevsiml/a tak byla open mp beta.. dobra prilezitost zkusit si MP
... na plnou verzi. Bude behem par dnu a bude tam vse odladene. V te multiplayer bete pry nebylo doladene spojovani po internetu a slo to cele nejak divne. Nez si zkazit chut nevyladenou sitovou komunikaci to je lepsi si pockat a hodnotit hotovy produkt. BTW ted jsem po dvou hodinach porazil ve skirmishi nepritele a musim rict ze je to fakt hukot. Stovky jednotek (v desitkach druhu) proti sobe, vybuchy, nalety, skvele ovladani, hezka grafika, realisticke stvarneni. Moc se tesim na plnou verzi, kde budou dalsi rasy a spousta novych moznosti v cele se superzbranemi.
jo ta kempici strategie nefunguje... postavil sem 6 shield generatoru vedle sebe a kolem dokola obrany veze a artilerii.. :) pavouk to projel lejzrem jako horkej nuz maslem... :[
a hra na dvou monitorech je super.. nevim kam driv koukat :)
už se nemůžu dočkat hral sem betu a vůbec mi to dojem nezkazilo je to výborná věc ... pavouk se dá složit jen ho člověk musí voběvit včas jako všechny experimentální jednotky ... prostě před linií musí lítat hejno průzkumníku a v linii mít hromadu artilerii ty si ho pak podaj ... pavouk jako z mála experimentálů je dobře chráněnej jak pozemi tak ve vzduchu /ve vodě vlastně ne ale tam ho člověk potká málokdy tam na něj stačí jedna lepší torpedová věž
ale co je na supremu nejlepší je výborně vymakaný vovládání pomocí šiftu zadávat postuný cíle a pak je zase průběžně upravaovat jen pomocí myši a podobně nedávno sem si spustil earth 2160 a hodně sem se divil jak se to blbě vovládá ... to se prostě nedá srovnávat
doma mám starou jedničku :-D a byla to moje oblíbená hra i když tam byli jen 4 kola :-P
je mi z tech obrazku na bliti..
Rekl bych ze autor to psal asi nekdy nad ranem, kdy se zacala projevovat jeho kofeinova zavislost.(asi jako moje :-)) Nevim mozna moc premyslim nad malickostma, ale pripadalo mi to jako nejaka slohova prace 15ti leteho kluka na tema "Nas spolecny vylet". Strasne spatne se mi clanek cetl. Napr. veta "Důležitou činností je detailní informovanost o terénu". Slysim poprvev zivote o cinnosti, ktera se jmenuje detailni informovanost terenu - to neni cinnost. Snad by si to mohl autor po sobe aspon 1 precist, ale jinak nemam vyhrady :-)
už se strašně těším!!! ..... total annihilation byla nejlepší RTS v mým životě.
na x600pro si to asi nezahraju co? xD
to takhle přibližit a oddalit jak je to v tom videu?
Uplně stejnej systém jak TA.... jen škoda, že vývojářum došlo co je to pořádná strategie až po deseti letech.... tady přesně sedí lepší pozdě než nikdy....
pentium ceneron 3,25ghz 1,5gb ram Nvidia 6600GT ??????
procesor 1.8 GHz, 512 MB RAM, 8 GB volného místa na disku, videokarta se 128 MB RAM nebo lepší, s podporou DirectX 9 Vertex Shader / Pixel Shader 2.0 (Nvidia 6x00 nebo lepší)............. takže nejspíš si za vodou :)
hodne hutna strategie .. podle dema to bude paradicka .
jen me sere ten pavouk postavim stit a on si dojde a udela mi tam s jednotek pecene varene :o)omg
Jako souhlasim s tim ze to v bete urcitel nebylo doladene.. ale tady slo spis o tu moznost a poznat koncept cele hry....
nikdy neudela takovy dojem, jako kdyz je treba 5 000 jednotek mezi nekolika velkymi kolosy. Je jen skoda, ze to co je delane npr. ve vesmirnych simulatorech, materske lode atd. nekoliksetinasobne vetsi stroje, se jeste nedostalo do strategii.
super hra, ale neprisiel som an to, ako predat budovu :D
pro me je tahle hra zatim tabu dokud si nekoupim lepsi stroj,uz pri startu hry mi to napsalo neco ve smyslu abych si zkontroloval minimalní systémové požadavky :'( :D
rekl bych ze je to takovej TIBERIAN SUN v lepsim :D
bude mi to demo fungovat kdyz mam : Pentium(r) 4 CPU 2.60 GHz 2.60 GHz , 1.00 GB ram ???
ja mam GeForce 5600 :-DDDD. Ved to ani nespustim................. Ale podla vsetkeho to je naozaj ultimatna strategia :-)
Ja uz dohral demo, narez. Na tu hru se tesim uz hodne dlouho, hned kupuju.
Hral jsem demo a vubec ale to vubec me to nabavilo. StarCrafta hraju uz nekolik let a muzu vam rict, ze tohle na nej mit urcite nebude, pac se jedna o uplne odlisnou hru, takze jakekoliv spekulace nejsou na miste. Nehajim ST, ale jen poukazuju na jiny typ RST.
A co se hry tyce, tak nevim, co vas vsechny na tom bavi? :) Me to prijde jako hrozne neprehledne a celkove takove podivne pomaloprimitivni az hole :) Nevim, asi jsem staromodni no :)
Preji prijemnou zabavu :)
lol starcraft tj uz lepsi hrat tetris z roku 1993
zajimavy..pises ze si to nepochopil..ale ze je to primitivni
tak to si na tom hodne spatne ;]
ja sem hral total annihilation a je to GENIALNI RTS snad suprema neposerou a nestane se jak v pripade carbonu...
Starcraft a Supreme Commander jsou RTS presne odlisneho konceptu. Nemuzes srovnavat, proste ve starcraftu de o mensi pocty jednotek, rychly spad, presnou kontrolu kazdy jednotky, mikro, spis taktika, teprv Supreme commander dostoji nazvu strategie, nezabyvas se kazdym vojackem ale posilas jich na smrt stovky a dalsi stovky nicis a mas obrovske moznosti jak ohledne valceni tak ekonomiky... Tahle hra potrebuje hodne casu na zvladnuti, sem z tech kvant jednotek uplne blbej.
Jakožto kluk jsem strívil cca rok a půl u Total Anihilation a pořád mě to bralo víc jak AGE a podobný strategie takže tudle hru si 100%koupim i klidně Zběratelskou edici
Spacewar je lepsi volba ;)
http://tomicolo.sormik.cz/spacewar.mpg
Hodne spatne na tom si asi ty;) pise ze MU to prijde takové;) ne že to tak skutečně je;) v tom je obrovský rozdíl
to Fishbone2: Jo, ja to same ... TA nejlepsi strategie co sem hral a todle je ve vsem lepsi :D
Taky jsem zkousel obranou strategii ... drzel sem se v pohode, letadla se o me rozbijela a padala na me budovy, lode koncily na tezkych torpedovych vezich, stiti hucely ... a pak prisel pavouk, udelal mlask a ja papa .... :D Tady je blby, ze nepritel nevytezi vsechny zdroje a neomlati se o moje vezicky ... Tady se musi aktivne znicit :)
Jen zpresneni clanku: Elektriku zere skoro vse. To ze elektrarnu postavite velde budovy ma za nasledek dve veci:
1) budova ma mensi spotrebu
2) vybuch elektrarny hodne poskodi budovy kolem ...
Jednotky se neprodavaj, pokud se dostanete na limit, je tu starej dobrej kill -> CTRL+K
mimochodem, pokud mate subcommandera skoro mrtveho v jejich bazi, neni nic lepsiho nez sebevrazda na vhodnem miste :D
Třeba Peevee,Millenium,nebo Ripper atd...
Hrál sem BETU (DEMO) dohrál sem kampaň jsou tam lehký mise ale krásně se to člověk naučí trochu mi chyběl tutorial kterej byl na netu v podobě videí ale jinak super pak přišla skarmish dohrál sem jí na HARD obraná Strategie celkem de ale musí se hrát na BRAKY tzn. Mít v záloze Slušnou armádu kterou když přijde pavouk obětujete.Samozřejmě alspoň dva těžký lodě kterejma skosíte skoro všechno + pak pošlete zbytek vaší army do útoku a vyplatí se vám to pokosíte jim nějaký elektrárny poškodíte economy a pak to de s nima s kopce
Strašně se mi líbjeji štíty udělal jsem obří obranou stanici 10Generátorů nějaký ty věže raketomety Který jsou dost dobrý a to velký dělo pak proti vám nemá nikdo šanci
to mega delo je husty ... stavel sem ho desnou dobu ... ale o pul hodinky pozdeji sem vyhral aniz bych si vsiml co se stalo ... to delo vykostilo vsechno u nepritele a to je dost nepresny :D
Stity se vyplati postavit aspon tri u sebe, pak to trva sakra dlouho nez se prostrili. Me se hodne libi ty upgrady u commanderu ... jestli bude ve finalnim vetsi vyber, tak to bude dobra vecicka :) Mimochodem, jestli to bude dobre modovatelny (jako ze to ma byt), tak bude zajimave sledovat co zvnikne :) Docela dobre si dokazu predstavit mod ala SimCity :D
tak až to vijde tak dáme Multiplayer
ten kdo tvořil tu ukázku se musel koukat na SG(stargate-Hvezdna brana) Treba to mesto na vode to je Atlantis to cim cestujou to je Cervi dira a ke vsemu ty zeleny ble priponij ORI ty cerveny sou stylem klasicky Goauldi a modry sou nasi.Generator stitu taky mi pripomina SG ale je to jen muj nazor
Tato hra neni vubec spatna,ale nechapu,proc delaj takovoudle videoukazku,kdyz ta hra je uplne o necom jinym.Ale to neznamena ze si ji neporidim :)
Dobre... ale.....
nektere veci bud nejsou doladene nebo je musel delat idiot a nebo jsem si neceho nevsiml....
1Transportery
jako super ze jdou delat prepravni trasy ale...
jak zmenim cil urceni (fronta se posunula)
vzdycky mi udela novou trasu z mista kde se zrovna nachazi. a ne od fabriky ze ktere odvazim...
navic skuzte udelat jednu trasu s vice letouny to vubec nejde..
Proc nemohu definovat koridor kteremu bych pak jednoduse priradil letecke transportery...
Vzdyt tohle bylo uz v prvnim CC ze se vytvoril koridor a do nej se nasmeroval vystup z tovarny a jednotky pak pekne obihaly nepritelovu zakladnu......
Jo co dokaze uplne nasrat je kdyz oznacim skupinu jednotek poslu do jednoho transporteru, a zbytek chci poslat do druheho a ejhle ty z toho prvniho vyskacou a vesele si to sinou k druhemu...
Boze clovek by rekl prkotiny ale dokazi tak neuveritelne nasrat... a kazi celkovy dojem z hrani...
2. letadla letiste a letadlove lode.
letadlum dochazi palivo coz chapu,
(osobne se mi zdal lepsi princip dochazejici munice z CC vcentne zniceni letiste
takze se to resi dotankovanim na letisti...
Tohle jsem asi nepochopil vubec letadlo na letisti neni pristupne a neni s nim mozne pracovat... pouze s letistem a to ma jedinou funkcnost vylozit... uzasne a co s tim.. asi mi chybi nejaky tutorial.. (stahl jsem jich 16 ale bohuzel krome toho ze jsem se dozvedel jaka letadla mohu pouzit coz bych si asi nedomyslel o tom neni ani zminka)
s lodemi je to to same.. kdyby tam byla aspon moznost utoku, nebo pokud bych chtel moc tak letecke patroly nad oblasti... nic - zase jen vylozit..
Abych rekl pravdu doufal jsem vic
U tak velke strategie jsem cekal ze budu moci nechat cast uzemi v tylu ve sprave pocitace kde bude budovat hlavne ekonomiku a plosnou obranu dle poskytnutych zdroju. (napriklad jak to by lo v Imperium Galaktica 2 kde se davaly do spravy kolonie)
Ze budu moc definovat obrany perimetr kde se jednotky rovnomerne rozptyli dle a v idealnim pripade tam zase poslu inzenyry aby budovali obrane budovy..
A v neposledni rade ze budu moci definovat smery frontalnich utoku)
Tato hra je na to nachystana jako zadna jina...
Snad ty veci vyse budou odladeny a ma prani se objevi v nejakem modu.
se provadi ze si oznacis ten transportni letoun, zmacknes shift a pretahnes cilovy bod kamkoliv jinam (pretahnes, ne kliknes) a je to. navis muzes treba 10 transportu napojit do jednoho ferry bodu a oni odnaseji po stejne trase, nemusis jich definovat vice. Pro letadla plati to same, muzes jim nastavit trasy dle libosti.
transportery jsou super, jen s nima neumis :) Pokud chces, aby korydor byl odjinud nez to letadlo zrovna je, tak ho posly na startovni misto a pak dej ferry na cilove misto. Nemusis cekat az doleti na start, od toho jsou prece waypointy, ne? :)
Letadla to same. Neposilej je tankovat rucne, to jim das prikaz pristat. Dej jim treba hlidkovani a oni se budou doplnovat samotni.
me spis vcera nastaval nejaky bug, kterej zpusobil, ze mých deset letist prestalo poslouchat prikazy, nic nechtely stavet, nesla dat autodestrukce ... jen je slo rozebrat ... :(
jeste neco, koordinovany utok je SUPER! :D Videl jsem ho jen v Jagged Alliance 2, nikde jinde, ale doufam ze se chyti i v jinych hrach :)
Kdyby nekdo nevedel jak udelat koordinovany utok: poslu jednotky na nejaky cil, vezmu jine jednotky, zmacknu shift a dvouklik pravou mysi na tom cile (hra to tam napise primo). Takhle to je docela k nicemu, ale kdyz poslete letadla na spoustu malejch robutku po ceste a pak na velkeho pavouka, tak chcete aby zacaly utocit zaroven s druhou letkou, jinak je pavouk rozseka
ehm, na jedne strance sem nasel info ze by to melo vyjit dneska (16.2.2007 - evropa) a 20.2.2007 (US). Co je na tom pravdy? Ja du hledat dalsi info :)
já četl 28.2. no tak nevim a četl jsme to na stránkách CD projectu
tak jsem se ptal v JRC ... 28.2. bude u nas česká verze :(
Jelikoz nemam rad cestiny ve hrach, protoze to dost veci zkazi ... pochybuju ze zrovna u SupComu to bude jinak, ze se konecne zlepsi ... No, jelikoz se v evrope uz prodava, tak se chci zeptat jestli nekdo nemate zkusenosti s koupi v zahranici? :)
Kupoval jsme hru na PSP v POLSKU a bylo to nanic objednal jsem to a přišlo to až za 10dní tzn. den před uvedení na českej trh + poštovný drahý jako piča
stahuju pres torrent uz mam pulku :P
ja si to muzu taky stahnout, jenze to chci orig bez cracku ... Tahle hra za to stoji :-P
btw: asi sem blbej, ale jak naklapim kameru? Umim ji otacet, ale nemuzu ji dostat nahoru/dolu. Jednou se mi to nejak povedlo ale nevim jak :D V navodech nic o tom neni, ani v ovladani (nebo to nevidim) :(
Zahraje si někdo přes lan (hamachi). Moje icq-310-166-648
Teda mam pocit ze hra se vice nez chytne, zatim sem narazil na 2 mouchy a to ze se mi koncove reklamni obrazky po zkonceni kampane zacyklili a pak se mi ve hre nevim jak povedlo nastavit rally point pro shromazdovani jednotek mimo mapu a zpatky sem ho uz nedostal, jinak me to dosti chytlo...
bohuzel nemohu si pomoct ale eart2160 byl lepsi, ale vysel moc brzo
je to nice game supr trupr a narocna jako pra*e hlavne na procesor a musite mit SM 3.0 kartu jinak vas to nepusti ani do menu :-D
konecne mi prisla-je to uzasna gamesa a kdo hral demo a libilo se mu s FINAL VERSION bude ohromen-Dlouho jsem nehrál zářivnější hru
Vsichni kdo si chcou poradne zafrkat a nemaj kvalitni verzi dupejte sem -> hamachi- SupCom CZE heslo - supcom
lidicky je to bozi hra fakt si ji kupte je super !!!
to dobré více posoudím až ji zkusím