Medal of Honor je spíše značkou konzolí, avšak ani na PC se čas od času nevyhneme novému pokračování tohoto titulu, který debutoval s přídomkem Allied Assault a způsobil tehdy revoluci ve svém žánru. Dnes se můžeme podívat na zoubek očekávanému třetímu PC dílu, který ponese podtitul Airborne. Jak již název napovídá, vydavatel postavil celou reklamní kampaň především na seskocích, s jejichž pomocí máte dosáhnout naprosté volnosti a svobodné volby. Skutečnost je však trochu jiná a jakkoli je seskok efektní, efektivní se již rozhodně nazývat nedá. Místo vašeho dopadu je totiž omezeno nejen vaším doletem, ale i umělým přistrkováním vaší postavy, které je nenápadně zakamuflováno do podoby poryvů větru. V misi, kterou dává k dispozici demoverze, je seskok opravdu čistou fraškou a hernímu nadšenci tak dá jen pramálo zážitků navíc.
Krom letu a samotného seskoku se dá mluvit pouze o volbách mezi „vlezu tam hlavními dveřmi“ a „vlezu tam oknem“. Toto obrazné přirovnání má samozřejmě své výhody při výběru taktického místa, odkud se dá odpor Italů snáze zlikvidovat, nicméně spíš dříve než později stejně budete muset vkročit na cestičku vyšlapanou autory hry a to obzvláště v případě, že zvolíte seskok do jedné z takzvaných bezpečných zón, označených zelenou dýmovnicí. Zmíněná mise je navíc pro propagační účely „Airborne“ docela nešikovně zvolená, protože všechny tři úkoly jsou naprosto stejné – zlikvidovat posádku, a poté i samotné protiletecké kanóny, takže možnost výběru se opravdu příliš nevyvedla. Ale dost bylo řečnění o sporném přínosu seskoků, pojďme se podívat na hraní samotné.
V briefingu, který je vyveden in-game filmečkem, se dozvíte, že jste byli přiřazeni k operaci Husky, která probíhá v červnu 1943 na Sicílii. Váš velící důstojník vám bude u diapozitivů vysvětlovat, jaká je situace a vytyčí cíle mise, kterými jsou čtyři protiletadlové flaky. Dva jsou rozmístěny na okrajích vesnice a dva jsou přímo na střeše starostova domu, dnes hlavního velitelství nepřátelských sil. Vysvětlí vám také, kde jsou bezpečné zóny pro seskok a pak už vás odešle splnit misi. Ještě předtím, než se usadíte do letadla, dostanete na výběr výzbroj, kterou chcete s sebou. Unesete dvě dlouhé a jednu krátkou zbraň. Trochu zvláštní je, že si můžete vybrat i zbraně německé mocnosti, nicméně třeba to bude v plné hře ošetřeno tak, že co si přinesete z dřívější mise, dostanete později k výběru. To jsou ovšem jen spekulace. Vraťme se k faktům a naskočme do letadla.
Hra vás vrhne nemilosrdně přímo do okamžiku, kdy vás ostřelují protiletadlové baterie a hoří vám jeden z motorů. Ještě několik okamžiků musíte počkat na zelené světlo a pak už se z řevu vojáků a burácení motorů dostáváte do klidného vánku a pomalu se snášíte k zemi. Ačkoli po vás nepřátelé střílí ze země, ve vzduchu vám nemohou nic udělat. Jiná situace však nastane, jakmile se dotknete pevné půdy pod nohama. V zásadě máte dva způsoby, jak přistát. Buď přímo bez jakýchkoliv zásahů do řízení, udělat pár kotoulů a pak se těžko zvedat ze země, a nebo včas zpomalit a dosednout hladce. Druhá možnost přináší logickou výhodu, kterou je podstatně rychlejší připravenost k boji, vyžaduje to však správné načasování. Ve skutečnosti existuje ještě třetí způsob, kterým je změkčit si přistání o některého z nepřátelských vojáků. Ne že by vám to nějak pomohlo při těžkém zvedání se ze země, nicméně když takhle přistanete na kulometčíkovi, alespoň si ušetříte práci při dobývání 🙂
Jak už jsem naznačil výše, seskok s padákem je přeci jen omezený a za hradby města se s padákem dostanete jen tam, kde máte zrovna plnit úkol, a to ještě jen tak tak. K přistání si můžete zvolit tři základní zóny. Buď se můžete snést se svými kolegy do bezpečné zóny, přistát na střeše, a nebo se vrhnout nepříteli přímo na hřbet. Všechny tyto možnosti jsou hratelné, já osobně jsem hned při prvním seskoku zamířil na střechu hlavního hnízda nepřátel, kde chrlili oheň hned dvě protiletecké baterie. Přežít se mi bez problémů podařilo a ihned, jak jsem zahájil boj proti italským fašistům, začali mí spolubojovníci skákat přímo na moji pozici, aby podpořili snahu zmocnit se hlavního velitelství nepřítele.
AI vojáků je na docela obstojné úrovni, dobře se kryjí za překážkami, svižně reagují a přebíhají do nejlepšího úkrytu. Když jste moc blízko, naběhnou na vás a začnou do vás bušit tak, že se kolikrát ani nestačíte zorientovat. Tím ale výčet schopností protivníka končí a nějaké cílené obkličování příliš nehrozí. Své spolubojovníky sice nemůžete ovládat, nicméně jakmile se vrhnete někde do boje, okamžitě se k vám začnou přidávat. Pokud boj opustíte a půjdete plnit jiný úkol, jsou vojáci většinou schopni udržet pozici, bez vás však dále nepostupují. Jakmile ale přijdete k nim, jsou schopni často sveřepě bojovat a nějaký ten metr nepřátelské hroudy urvat pro sebe. I tak na vás ale zůstává hodně střílení a budete muset soupeře hodně oslabit, aby ho vaši spolubojovníci sami takříkajíc dodělali a postoupili o něco dál.
Životy vašich bratrů ve zbrani jsou v Airborne dotaženy do naprosté bezcennosti, jakmile některý z nich umře, je nahrazen novým paragánem, který se snese na zem. Tímto způsobem nakonec funguje i vaše znovunarození, takže kdykoli umřete, objevíte se opět ve vzduchu na padáku a splněné úkoly zůstávají. V takovém případě vám jen seberou část vylepšení zbraní a ztratíte dobyté pozice v aktuálně plněném úkolu. No a pokud byste náhodou nevěděli kudy kam, na kompasu je vyznačeno, kudy se dostanete k nesplněným úkolům a je jen na vás, který z nich si vyberete jako první.
Každá zbraň má v MoH:A tři stupně vylepšení, ke Coltu 1911 dostanete kožené pouzdro, lepší spoušťový mechanismus a silnější střelivo, u Thompsona se zase dočkáte vyšší přesnosti nebo bubnového zásobníku. Vylepšování zbraní je rozhodně zajímavou záležitostí pro hru jednoho hráče, jsem ale zvědav, jak bude tato vymoženost implementována do multiplayeru, kde by v zájmu vyrovnaného boje rozhodně být neměla. S každou zbraní lze zacílit a to je také jediná možnost, jak dostat možnost výklonu. Jakmile totiž zacílíte, místo pohybu do stran se budete vyklánět a místo pohybu vpřed a vzad se buď postavíte, nebo skrčíte. Je to docela zajímavý a intuitivní systém, tvůrci naštěstí neopomenuli možnost hýbat se i při výklonu, a tak stačí stisknout v základním nastavení shift a můžete si vesele pobíhat i se zacílenou zbraní. Další možností pohybu je běh, který je vizuálně zpracován opravdu pěkně. Při běhu logicky nelze střílet, ale zato ani není omezen kapacitou vašich plic jako v sérii Call of Duty.
Nový Medal of Honor oplývá krásnou grafikou, která je postavena na Unreal engine 3, avšak ta je vykoupena poměrně vysokými nároky. Na stroji s P4 3Ghz, 1GB RAM a X1600 se hra hýbe rozumně až při rozlišení 1024*768 se středními detaily a jen efekty vysokými. Majitelé silnějších strojů se však nemají čeho obávat, protože benchmark na stroji s Intel Core2Duo @ 3.20Ghz, 2GB DDR @ 1Ghz a 8800GTS 640MB napočítal průměrných 55 FPS při rozlišení 1680*1050 a plných detailech. I v grafice se však sáhlo k určitým kompromisům ve prospěch arkádovitosti hry a tak vám budou lékárničky, náboje a krabice s granáty svítit. Další velkou pihou na kráse grafického kabátku je překvapivě obrovský HUD, který předčí drtivou většinu dnešních her a trvá opravdu dlouho, než si na to dnešní zkušený hráč navykne. Konkrétně u HUDu doufám, že se do plné verze dočká razantního zmenšení.
Je trochu škoda, že se nový engine nepromítl také do fyziky ve hře. Drtivá většina předmětů je totiž nezničitelná, ať už se jedná o židli, okna, různé bedýnky nebo vázu. Přitom vzpomeňme na první trailery, kde příliš rychlý seskok mířený na střechu končil propadnutím skrz a voják se zřítil přímo do náruče nepříteli. Naopak ve zjednodušení Airborne ještě pokračuje a oproti MoH:AA už zde nejsou žádné dveře k otevírání.
Airborne rozhodně pokračuje v atmosférickém zážitku z Allied Assault. Hudební doprovod jej skvěle dotváří a ozvučení je celkově na vysoké úrovni. Na 5.1 sestavách si určitě bude každý jen libovat.
Demoverze nám prozradila, jakým směrem se bude série Medal of Honor na PC dále ubírat, někteří jsou nadšení, jiní to berou s větším odstupem. Na konečné hodnocení si ale budeme muset počkat až na plnou verzi hry, která vychází již příští týden.
1. to je vse
to vypada dobre ale prectu si az rano dobrou noc
musim ho nekdy skusit :)
No doufám, že ano. Jeden z těch nejlépe napsaných článků, co jsem zde četl....
No, zatím hra vypadá celkem slušně. Každopádně si MoH:A seženu. Nesmí mi v mé sbírce ww2 first person akcí chybět.
Ty krávo doufam že to převálcuje CoD4..
mi pripadaju dost umele :P
Skvele, jen mi to pripada jako koncert Jimmiho Hendrixe pro absolventy diskosky Dady Patrasovy. ;)
me se to zas tak nelibi...prijde mi to trochu az moc arkadovy :D...
Tak ja nevím jestli tento článek psál zapálený "CODčkář" nebo človek se slabým mozkem. Vůbec nechápu toto : "Místo vašeho dopadu je totiž omezeno nejen vaším doletem, ale i umělým přistrkováním vaší postavy, které je nenápadně zakamuflováno do podoby poryvů větru. "
Ty tvé " poryvy větru" můžeš ovlivnovat pomocí pohybových tlačítek, tedy AWSD, nebo sipek jeslti to hrajes na nich, ani bych se nedivil. Dopad je omezený doletem, a co je na tom divného? čekáš že bude v této hře nahrána mapa celého světa a tím budeš mít možnost putovat kdekoliv kam budes chtít? =oD Připada mi trochu komické co jsi až od té hry očekával. Hra má dokonalé ovládání, můze nabídnout výtečnou umelou inteligenci, bezkonkurenční hudbu a zvuky strelby a veškerých válečných výbuchů. Mnoho možností pohybů a zejména špičkové grafické zpracování.
Dále nechápu tvůj popis demoverze, co myslíš tím, že seskok je pouhou fraškou a že nic jiného než vystrilet neprátele a zničit děla, jsi nenalezl. Nevím proč hned podle toho hodnotíš hru, podle sotva jedné setiny celé hry a to jeste k tomu singleplayeru. Jinak, nechápu co jsi dále cekal, o cem FPS z druhé svetové valky jsou? o bránění pozic, zneškodnení nepřítele a jejich válečných prostředků. O tom byla opravdu druhá světová válka a jelikoz tvůrci se touto válkou inspirovali a inspirují, je logické ze se to promítne i do hry jako takové. Vsude byli vzdy stejné cíle, COD i MoH. Zničit nepřítele a jeho pozice a prostředky. Nechapu tedy tuto kritiku. Jestli čekáš že budes s paragánama hrát slovní fotbal nebo cvrnkat kuličky, zajdi si zahrát flashky.
Jinak respawn hráče a i vojáků, je logický ze je ve vzduchu. KDyz se jedná o paragány, kde jinde by mel být? pripada mi ze kritizujes ze po smrti jsi opet v letadle a seskakujes znovu. Co čekáš, že te na zemi oživí a budes ihned ze země? Vzdyt kritizujes naprosto logické veci, ktere provazeli a provádí a budou provázet kazdou FPS střílečku. Které jinak neudelas a jsou logické. Zdá se mi, že ve článku neinformuješ, ale pouze kritizuješ.
Tato hra je opravdu dlouho očekávaná a už ted velmi uznavaná a ma nepřeberné množství nadšenců, kdybych sam se o to nezajímal, po tvém članku bych mel pocit, že si radsi půjdu zahrat Tetris nez MoH:A.
Další vecí je, že nevím co je dulezité pro multiplayer hráče, ze lze rozestrelit židle, či konvice.
Hodnotíš věci naprosto neobjektivně a pripada mi velmi zaujatě PROTI.
Jinak přeju více štěstí a objektivity při příštím článku.
není sprint vůbec , natož omezen kapacitou plic.A to že , je místo dopadu omezeno doletem padáku je celekem logické-přece nemůžeme čekat že při seskoku ze 300m (nebo z kolika se to tehdy skákalo) přeletíme na padáku Atlantik.Mě osobně v demu spíš vadilo ,že protivníci jsou stále na stejných místech a ,že se bez vás (stejně jako vaši spolubojovníci) nikam nehnou.Tajně doufám , že to v plné verzi bude vypadat jinak.
v Cod2 1.3 bol sprint :P
vypada good no
Je to možný , já žadnej CoDčkař nejsem, u obou co jsou na PC sem projel singlplayer a multiplayeru se nevěnoval.
Ja doufam, ze to bude pecka jako byl tenkrat prvni dil a ne neco jako Pacific assault, ktery kdyz sem hral tak sem ziral s otevrenou pusou, co ze to je za hruzu... beze srandy sem si rikal, ze to je jedna z nejhorsich FPS co sem kdy hral. Jestli chcete realne valcit, hrajte OFP...
btw vojenske padaky jsou kruhoveho typu(viz obrazky)... ty se ovladaj hodne spatne, tam nejde o to nekam doletet, ale o to pri seskoku dopadnout pokud mozno, co nejbliz mistu odkud ste z letadla skocili
to demo mi vnutilo myslenku "podelany CoD2 v lepsi grafice"
...
tyhle hry mi prijdou uz na jedno brdo. Ok mozna si clovek skoci padakem ,ale jinak to bude furt to samy jako CoD, starej medal ,atd.....snad to zachrani multiplayer (coz bych medalistum pral)
Jde vidět, že si někdo dal záležet, viď Guru :-)
nelíbí se mi to.
mno zajimate se o same pičoviny, mě zajima na moh a jen hratelnost a zabava a ne kurva kam doskocim co rozstrelim nebo kde se objevim, to uz je generace retardovanych magorů co hledaji jaky nesmysl by našli a by se hra dala pošpinit, kdysi jsme hrali wolfa, dooma a koho kurva zajimalo ze beham i se zaměřovačem nebo ultra rychle to byla ta nejlepší zábava, ja bych se vůbec nezlobil kdyby styl mp zustal jako v prvnim dile, zeby zaměřovač zustal při běhani za běhani a to i u snipy, protoze to je prdel nezajima mě ze v realite to neni možne nato seru z vysoka ja se chci pobavit a ne hledat co je realne a co ne vubec nejlepši by bylo kdyby to byl stary dobry AA v mp s lepši grafikou a odstraněnymi bugy a pořadna mlatička a ne nějake zkurvene kempovani CoD atd. za běhu nikoho nesejmout porad se nekde ukryvat takovou hru at si strči dořiti mě zajima krev, rychlost a zabava kdo ma jiny nazor muže jit taky dořiti :D
Uz se na to moc tesim
Koukám, že je tady ohromné množství paranoiků. Každý za vším vidí CoD2. Někomu se nelíbí napsaný článek? Určitě bude autor hráč cod2, že? Někomu se nelíbí hra? Určitě to bude to samé jako CoD2. To musí vývojáře cod2 těšit, že jejich hra vyvolává takové emoce i bez spuštěného klienta hry.
Hej sem lama a nevim co znamena HUD . Mohl by mi to tu nekdo objasnit ??? pls pls
Mno tohle jsi nam vubec psat nemusel tohle vi kazdej z dema, obcas je lepsi nic nepsat nez dat dohromady neco tak nudnyho.
do parasutystu se strilet nesmi...
az na jednu vec ze mužem skakat z letadla :)
Ta Grafika,Multiplayer... no kurva ... to bude fakt promakana hra... uz se tesmi az si to stahnu .... nevite kde stahnu demo ?:)
jeikož výsadkáři používaly kruhové padáky ( psal to někdo nahoře) přesněji typ T5 , kterej se opravdu snad ani nedal ovládat, mi to přijde jako hovadina to řídit, ale na druhou stranu, aby člověk dopadal furt někam stejně, tak to je taky na kus drátu... člověk prostě musí rozeznat tu mezeru mezi realitou a hrou..., ale skočit kulometčíkovi na hlavu, to mi přijde opravdu už trochu jakotakový....
Ty kravo ... tadle hra vypada fakt nadherne :-) jednou v budoucnu bych si ji chtel zahrat ale rekl bych ze me na muj komp nepujde :-DDDD
stáhl jsem si demo a když si to zapnu, tak se dostanu až do té fáze dke ukazuje tu mapu kama máme zaútočit(hned na začátku) a pak mě to restartuje PC, nwt někdo čím by to mohlo být? Jesi je to řeba špatná verze dema ??
Jo bezva grafika. Nový příběh... mám rád takové akce z padáky. Například u America's Army. Škoda že mám teď slabý komp ( ten bývalý shořel když jsem moc pařil :D . )
HUD je "Head-Up Display", což znamená, že jsou to vlastně údaje po obrazovce, které ti zobrazují tvé život, zbraň a náboje, kompas, atp...
Řízení padáku v této hře je opravdu historický nesmysl, nicméně nemá vůbec smysl se zabývat tím, že padáky se v té době a ještě dlouho potom vůbec nedaly řídit, když je to hra a navíc taková, která staví právě na výběru místa, kam může hráč dopadnout.
to musi byt dobre jak cod2 cetl sem o tom aj vo gamestaru GOOOD.
tak nwm co je na seskoku padakem spatny? dopad si vyberes sam, dneska lepsi fps z ww2 s takovouhle volnosti nikde nesezenes jinac zvuky sou luxusni....a velkej hud? ani mi neprisel jak uz sem rikal at si cod4 strcej za klobouk ;) a prislo mi ze autor clanku je nejak zaujaty vuci moha... jinac chtel bych videt recenzi treba na armu (ktere by musel vytknout snad vsechno) jinac jak rikam ten seskok bych urcite bral do plusu hry preci jen takova volnost jeste nikde neni (bavime se o hrach z ww2) tot asi vse...
Naopak, jsem bývalý MoH:AAčkář a MoH:A se s velkou pravděpodobností stane pro mně nástupcem pro klanové hraní. Každopádně je zvláštní, jak když se člověk nad vším u MoH:A nerozplývá a neopěvuje to nejkošatějšími slovy, které dokáže dát dohromady, tak ho hned lidi považují za zaujatého vůči dané hře... Prostě jen nejsem tak nadšený, jako všichni, když z toho v praxi zdaleka nemám tolik, jako mi to servírovali v reklamě.. Každopádně je to hra velmi dobrá, jen bylo potřeba, aby někdo konečně poukázal i na nedostatky a ne ji jen stále slepě vychvalovat. Vychvalování jsem se ale v článku taky nevyhnul, pokud jste ho četli celý a ne jen první odstavec ;)
No a moji recenzi na Armu snad ani nechtěj vidět, u mě dostala jedno z nejvyšších hodnocení z recenzí vůbec, což si nakonec ani nezasloužila. Jenže fakta, který by hodnocení drasticky snížily, se ke mě dostaly až později (asi jsem měl zázračnej komp, že se mi většina bugů vůbec nepřihodila)
xD
...jako COD1-2:(
..Pacific Assault...
uz se tesim
Hlavně když se hra bude hratelností podobat spíše Allied Assaultu. Pacific Assault byla neskutečná sr.čka.
no vypada to dobre ale nebavilo by mne to
Nevim jestli si reagoval primo na me, ale jedinej pocit, kterej jsem z ty hry mel bylo obrovsky zklamani... nevim jak moc tuhle hru sledujes a tim padem nevim kolik klasickejch velkohubejch kecu od EA jsi slysel, ale podle toho co rikali, ta hra mela byt uplne jina... a zatim z toho mam CoD:UO (Singleplayer - neuveritelne predskriptovany) a cast CoD, to cely jenom v lepsi grafice, kterou si na pul roku starym kompu nepustim skoro ani na medium, takze je mi stejne uplne k nicemu...
myslel jsem CoD2, ne CoD... (napriklad ukazatel granatu)
CoD 4 bude lepsejsi!
Fakt husta hra jeste ji tak mit !!!!!
Cus tady mate vic hezcich kvalitnejsich lepsicejsich :D:D screenu z moha >> http://www.ag.ru/screenshots/medal_of_honor_airbo
rne
1250,- wow to se nevyplati :D:D
...
jeste 22000 a mam na zbytek soucastek do kompa super:D
COD AT DE DO PRDELE, TOTALNI DEBILOVINA!!!!!!!!
A TI CO RIKAJ COD4EVER A PODOBNE AT SE POSEROU V KLIDU!!!!!
joo je to husty a libi se mi ta grafika hral sem pacifik a nic moc se nezmenilo ale urcite to prubnu
No de videt, ze si malej spratek, ktery neumi vypnout ani CapsLock, bez toho aby neco napsal a v jeho komentech se obevuje jen nespocet vykricniku a vulgarity signalizujici jeho demenci !
no ase ani o to nemusim zajimat protoze to na sve masine nerozjedu:DDDDDD
taky multiplayer sem fakt nevidel uz se na to tesim
Ne nereagoval jsem přímo na tebe, spíše jen obecně.
Možná, že Moh:A nebude splňovat všechny požadavky herních recenzentů a kritiků, ale myslím, že bude splňovat ty mé. A to jednoduchou lineární FPSku s hutnou atmosférou, dobrou hratelností a snadným ovládáním. Pro mě jako dělané. Na odreagování po náročném dni přímo skvělé. Jak to ale poběží na mém pc, to už je jiná otázka...
tak to jo tak namakanu hru sem jeste nevidel!
hodne promakana hra doufam ze ji sezenu brzo:D:D=)
K demu jsem přistupoval bez předsudků (snad jsem se jen lehce těšil na všechna free-cool-in vylepšení) a hrál jsem demo víceméně 8h čistého času- první dva seskoky se mi líbili, ale hned při druhé hře jsem si uvědomil to samé co vypíchl autor článku- boj je vždy stejný, padákem se mohu snést jen do okruhu vnitřního města (úplnou volnost jsem samozřejmě nepředpokládal- takže jsem si to mířil k přístupným částem vně- NIC, max. na hradby :( ), nejdéle mě drželo vylepšování zbraní, když jsem ale zjistil jaké pytloviny by měl normální výsadkář zvládnout namontovat v průběhu boje... :(
Nezničitelné prostředí mě ani tak nebere- není to zvykem (v tomhle aspektu mě zaujal BF:BC, pokavaď vyjde nějaký 2WW mod proč ne :) )
Hra není špatná, ale také není to za co byla vydávána, osobně teď upírám své největší naděje k nové BiA.
Vypada ta hra dost dobre ale bohuzel ta hra nepodporuje moji grafiku Ati Radeon 9600 pro atlantis :( to nastve co achjo, tak se neda nic delat :(
Tam mi napsalo ze to nepodporuje moji grafku :(
CoD2 ma konkurenci....
Gratuluji k prvnímu článku. Pěkně se to čte, má to hlavu a patu. Zhruba vystihuje i moje pocity z dema. Nějaké tupé SP, do doby něž někdo nevymyslí opravdovou AI, je stejně jen o jednom a jediném - "jdi z A do B a dones/vystřílej/popovídej si mezi tím s XYZ"
Toto bych bral jen jako předkrm, počkám si na hlavní chod kde je opravdová AI - multiplayer.
Vypada to hodne dobre :)
to budou pozadavky jako krava
gra fika dobra ale mohli tomu manikovi pridat mlou pusku a nevim ze bise pouzivali topsny skulatym zasobnikem jako paragani a nevim jaktoze de ridit padag kulate patagy nejdou ridit jenty nove a ne kulate zlata jednicka!!!!!!!
prvni hra kterou mi moje grafika nevezme :-((((,a to mam redeon 9800pro nebo nejak tak
Pěknej koment Ádo hehe, Jirka0015 sice hrál MoHAA, ale hraje (bo hrál) CoD:UO :), ale i tak pěknej a "nestranej" článek. Jen doplním pár detailů:
1) je to jen demo SP, nezapomeňme
2) zahrajte si to demo na Expert obtížnost s novym mód zvyšující AI a myslím, že přehodnotíte chování tupých nascriptovaných axisáků, kteří v tom módu házej igranáty (v def demu ne) :)
3) Jirko0015 zapoměl jsi na 4 způsob seskoku a to v nízkém úhlu, kdy se ihned po dopadu odpojí padák
4) granáty se dají také odkopávat :))
5) myslíte, že oni hned všechno v demu odhalí?
6) vyzkoušeli jste si v demu snipu?
7) HUD - jeden příkaz do konzole a nastavíš si hud jak velkej chceš .)
8) HW nároky nejsou tak hrozné na relativně slabých mašinách (AMD 3800+,1 GB RAM, nVidia6600) se dá při 800x600 a stáhlých detailech udělat 40 FPS (febrik to prase s nVidií 8800Ultra dělá 140 FPS a ptal se mě jak se vypíná omezení efpéesek :D)
8) stejně všichni čekaj na multiplayer :)
CoD2 nebo MoHA? Nechápu jak je můžete srovnávat. Vždyť ty hry maj společnýho jen to, že jsou z 2. světový.
Já se na to moc těším a seskoky mě neomrzely, se mi snad ještě nestalo abych skočil 2x na stejný místo a už jsem splnil i Airdrop #3 a to jest skok do okna :p GG
AIRBORNE2WIN
a seka se mi ta jako svine.....hmhm mohli to lip opimalizovat bo to ma grafiku jak cod2
MSI NX8500GT?
Jasná volba na co přejít z CoD:UO, jen ta mapka :(, vždyť je to jak wallhack.
jj
ten multak vypada moc pekne
Bude možnost hrát mp tady na GP?A taky sme se chtěl zeptat,nebo spíš navrhnout,jestli by se tu nemohl hrát Br 1942,je to fakt pařba,myslím že by se to tady chytlo.
úplně pohltit...MoH jasná volba...fakt libová gamesa na plný detaily
.
cod 2 bude plne zit do te doby nez vyjde cod4 pak pujde stejne jako jednicka pomale ke dnu a lidi budou hrat zase ctyrku, ktera vypada fakt luxusne
Pekny komentář Koníku =oD
Že MoH:A bude upadat po vydání CoD 4? Nemyslím si, jelikož COD 4 je zase z uplne jinyho prostředí, a tématika 2.svetový je prave to, co plno lidí drží u her jako je COD a MoH
PS3 je nej..
no to sem se zase dojebal...stahuju to jak debil, a hned ráno když to jdu vyzkoušet, Vámi používaná grafická karta není podporována....no nic, valím si objednat grafiku.
MAM MAM MAM tu hru je to narez jak svina uz se tesim na multiplayer az budu parit doufam na GP
Demo jsem hrál, a musím říct, že se mi to moc líbilo, pořádně to ohulit a "užít" si válku, kdepák, to nic nenahradí:) Sice jsem ještě nepřišel na to, jak si načasovat dopad, abych se nerozsekal, ale to se podá časem:) já se na hru těším;)
no hral jsem demo a musim uznat ze grafika je solidni ale hratelnost je mizerna uz asi zadny vyvojar neudela hru s pevnym zamerovacem a poradnym skillem uz delaj jen same pičoviny a trapacke kemparny asi se vratim k doomu 2 :)
lagy lagy lagy, počkejte na konecny vytvor a pak muzete hodnotit.Demo vypada dobre.tod vse Cus
nebo se to az moc podoba cod2 ? nevim no hezka grafika ale unskill lamarna pro deti ... kdyby mel takovou grafiku starej MOHAA tak je to hra na MULTI uplne super a to ho nehraju. Zahrat single s pribehem OK. Hrat multi s detma co zmacknou fullaut a padaj mrtvy ani nevi jak SKODA. Vypada to dobre ale to neznamena ze hratelnost bude taky dobra.
admini = zbrane hromadneho niceni, mazou, mazou...
vypada to dobre kolik to stoji
hraju to na sempronu 2ghz 64bit 1gb ram 400mhz radeon x1300 256mb na plny detaily s rozlisenim 1024x768 uplne v pohode
mrte dobry lepsi nez cod 4;-) tyhle hre fandim
no panove uz sem mel tu cest videt COD4 v chodu jako multak a muzu vam rict ze je to pecka a tuto hru s prehledem prevalcuje.
na to, že CoD4 je v MP jen blbě zkopírovanej Battlefield 2 si moc fandíš .)
Až vyjde mulťák, tak ten tu hru prověří a doufám, že se brzy začne hrát tady na GP a ve světě a na ESL se vytvoří pro ni ligy..... Jinak by tu asi byla nuda, kdyby si zarytí přiznivci svých her nepomlouvali hry navzájem (což je 90%příspěvků)....Každému co jeho jest.... a zkuste se na vzájem tolerovat.... Pokud jste hráči z velkým H tak se nemusíte snižovat k pomlouvání hry toho druhého... a pokud jste Lamy tak s tím se nedá nic dělat.....elm
proč někdo srovnava MOHA s CoD4?? že cod 4 bude lepší :-) haha!! viděl sem video na cod4 v multiplayeru a to střílení přes zdi mě připadalo fakt divný nemyslite? dopadne to jak cod2 mozna jestě hůř !!! ale lepší by bylo kdyby obě dvě hry byli perfektní.
bohužel hra funguje pouze na grafikách se shaderem 3.0 :-(
Mel sem demo a bylo to super fakt neke ale grafika is gooooood very gooood jed mi to na plne detajly bez sekani takze uz se tesim az ji budu mi a efekty no nemam slov
strucne : i kdyz jsem od toho moc neocekaval... dostal sem solidni zabavu... ne nic zavratnyho... ale prdel to proste byla ... ukoly nudny... najdi znic , najdi znic.. najdi a seber..... 5 misi je ale opravdu malo,v kazde sice dost ukolu... ale proste to nestaci,,, vzpomenme treba na singl cod1 a ty hry , co sou uz tak stary... jak me to prislo kratky... nebo HL2... tohle je opravdu hodne kratky... ale kdo nebude hrat na low, zase to tak rychle nebude... zajimave loudovani po smrti... vysadite se znova... ale uz predtim hotove ukoly nebudete muset delat znova, docela zajimave... u hry sem se hodne bavil... i pres tech par chyb... grafika fakt jen pro good masiny... moje 2x4600+ , 1gb ram , ATI X1950XTX(800mb-nakej default) to hrotil na vse high jen 30-50fps , nektere hodne osvicene casti mapy jen 20... rozhodne roporucuju zahrat...
S grafikou ATI sa mozem ist pasť...
AAA
ale blbe se ovlata :(
Toto je super hra upa se trefili do mého žánru a ty seskoky padákem no prostě bomba
tuto je pekna hra.Grafiku ma peknou fakt doporucuji