Když byl nový Unreal Tournament v roce 2005 ohlášen, ťukala si většina lidí na čelo, proč že nese za názvem číslovku 2007 – vždyť datum vydání bylo stanoveno na rok 2006. Jenže brzy bylo jasné, že přehnaný optimismus nebyl na místě. Ačkoliv jak se to vezme. Pokud by hra skutečně vyšla v původním termínu, s největší pravděpodobností by se nejednalo o nic většího než lehké rozšíření možností 2004ky. Ročníkový koncept ale Epic Games rychle odsoudili, uvědomili si, že pár let jaksi propásli a akce přeci nejsou sportovní hry, kde číslovky znamenají především updatování licencí, což počátkem tohoto roku vyústilo v přejmenování na mnohem smysluplnější Unreal Tournament 3. Složitá odysea názvu, řeknete si. Bohužel jeho změna sebou může přinášet i jedno negativum: UT 3 se možná nestihne dodělat letos. Nezbývá než doufat, že je to příliš pesimistická úvaha, a spoléhat se na oficiální datum vydání, stanovené stále na konec tohoto roku.
Pokud byl doteď Unreal Tournament synonymem pro multiplayer, a hra jednoho hráče se co možná nejvíce upozaďovala a omezovala na soupeření s nepříliš chytrými boty, tak třetí díl se poměr mezi oběma složkami pokouší vyrovnat. Epic navíc došel k hodně zajímavému zjištění: více než polovina hráčů UT 2004 hrála tento titul bez připojení k síti. Takže ani zdaleka nevyužili všechen jeho potenciál! Je to překvapivé a je také pravděpodobné, že nyní by si multiplayeru užilo už více lidí, nicméně stále tu je evidentně velká skupina zákazníků, kteří dávají přednost (nebo nemají jinou možnost) singlu.
Tvůrci tak dali hlavy dohromady, a zjistili, že za sebou přeci mají jednu povedenou příběhovou střílečku: Gears of War pro Xbox 360, který se zřejmě chystá i na PC. Podobným způsobem jako v tomto titulu by děj chtěli vyprávět i v UT 3. A nenechávají nic náhodě. Vedle pracovníků z GoW týmu byla pro tyto účely najata profesionální herní scénáristka, jež sotva dokončila hodně očekávaný příběh v Bioshocku. Jistě, nedá se očekávat taková hloubka zápletky, jakou bude mít tento podmořský titul, který je na ní ostatně postaven, ale jistou zárukou kvality to určitě je. Příběhu tu rozhodně nebude do počtu, a konečně se rozvine dále než do pouhého konstatování „je tu turnaj, tak se snažte“.
Nejde ani tak o vcelku omšelý rozjezd, který obstará útok agresivní rasy jménem Necris na nejvýznamnější body lidské aliance. Ta se tak už nemůže věnovat pouze kratochvilným turnajům, ale nejlepší z „hráčů“ se musí postavit těmto cizákům. Měla by tu být i rovina osobnější, kdy bude zapotřebí pomstít se za smrt parťáků apod. Jak už však bylo řečeno, o to zase tolik nejde. Mnohem důležitější totiž je, co se z toho autorům podaří vytěžit, tím máme na mysli příběhy jednotlivých misí a s nimi spojené úkoly.
O nich, a vůbec o celém pozadí galaktického konfliktu, bychom se měli dozvídat díky krátkým videím renderovaným přímo v mocném enginu hry. Tím nám autoři chtějí ukázat, co všechno jejich nástroj dovede, protože při nejlepší vůli není možné tu nejkrásnější grafiku do hry zakomponovat. A to z prostého důvodu: dnešní technologie je sice hodně výkonná, ale tvůrci její velkou část musí využít i na propočty umělé inteligence a fyzikálního enginu. Filmečky ale jasně doloží, co bude za pár let běžnou praxí. I grafika v samotné hře však bude vypadat neskutečně dobře, dost možná nejlépe ze všech her vůbec. Vždyť tu mluvíme o nejvyspělejším enginu současnosti, se kterým konečně pracují jeho tvůrci, takže z něj mohou vytáhnout extra kvalitu.
Ačkoliv je singleplayeru věnována velká pozornost, nedočká se zcela vlastních úrovní. Ty budou jen lehce obměněnými multiplayerovými arénami (při jejich výstavbě se ale počítalo i se singlem, takže buďte bez obav z vyváženosti), které spolu budou nejrůznějšími způsoby provázány a protkány právě oním dějem. Někde budete osvobozovat zajatce, jinde zase dobývat ztracené pozice – to všechno s vlastním týmem, jakoby jste hráli po síti, nicméně s jasně daným cílem a také s tím, že se po (ne)úspěchu situace nějakým způsobem vyvine dál. Jednak byste měli mít prakticky vždy na výběr, do jaké z misí se vydáte, přičemž si tak zvolíte svou vlastní cestu kampaní a po novém rozehrání můžete zažít zcela novou, jednak hra nabídne jiné varianty po vítězství a porážce. Samozřejmě, pokud byste neustále prohrávali, tak nekompromisně končíte, ovšem několik neúspěchu nikomu definitivně vaz nesrazí, jen třeba budou další úkoly obtížnější.
Prý se opravdu nemusíme bát narychlo poslepovaných úrovní – autoři prostřednictvím singleplayeru UT 3 chtějí docílit spojení výpravnosti, jíž jim síťová klání neumožňují, a všech adrenalinových výhod multiplayeru. Parťáci nebudou jen anonymními boty, ale měli by mít své vlastní osobnosti, motivaci k boji a především jedinečné styly hry. Jelikož vás bude stále provázet zhruba stejná partička, byť si z omezeného množství bude možno vybrat, tak se je brzy naučíte dobře znát.
I kolonka multiplayeru se dočkala připsaných novinek – autoři se však především soustředili na vyvážení zážitku, jenž je pro sérii typický. Velké změny se tak nedají očekávat v otázce zbraní, opět půjde o víceméně stejnou sestavu, kde se možná obmění účinnost či poupraví sekundární módy střelby, ale ty dlouhodobě nejpopulárnější kvéry rozhodně zůstanou. Budou však zaobaleny do velice atraktivního designu, na nějž by měla být radost pohledět.
Kromě lidí si v multiplayeru zahrajeme i za Necris, samozřejmě pouze tehdy, kdy to bude nastavení i daný mód podporovat. Progamingové soutěže se s největší pravděpodobností budou odehrávat po staru, tedy s konvenčními podmínkami. Velké zlepšení nás čeká v případě vozidel a útočných strojů. Na lidské straně sestava zůstane zhruba stejná, těšit se můžeme třeba na obří tank Goliath či svižné vznášedlo Manta. Necris spoléhá na monumentálního Darkwalkera, což je jakýsi tripod, jenž je ovládán jedním hráčem (ten bude obsluhovat i některé zbraně), druhý hráč se potom chopí mohutné střílny. Jde jednoznačně o nejsilnější stroj ve hře, jeho nevýhodou je ale zoufalá neobratnost a nízká rychlost. Opakem je futuristická motorka Viper, s níž sice mnoho bitev sami nevyhrajete, ale v případě potřeby se velice rychle vzdálíte, případně přiblížíte. Slibován je i nový mód Warfare. Ten se bude odehrávat na rozsáhlých mapách, přičemž každá ze stran má mít jeden energetický reaktor. Týmy se je budou vzájemně snažit vyřadit z provozu, a to tím, že na mapě zaberou speciální stanoviště a budou tak konkurenční reaktor přetěžovat.
Unreal Tournament 3 má rozhodně potenciál k tomu, aby se znovu stal králem na multiplayerovém poli. Když už ho autoři tak dlouho cizelují, musel by v tom být čert, aby se jim to nepovedlo. Mají skvělý engine i letité know-how, jak se podobné hry dělají, takže je větší než slušná šance na to, že se vše povede tak jak má a budou spokojení jak příznivci multiplayeru, tak singleplayeru.
těším se na to, vypadá to good
pekne schrnuti.. i kdyz jsem se nedozvedel nic noveho :)
btw. zadne "oficialni datum vydání" zatim neni :) pouze polooficialne potvrzena doba priblizneho vydání (konec roku 2007) nicmene bych tipoval ze to vyjde az 2008..
co se tyce zmeny názvu tak ta byla zcela logicka a je to dobry tah od vydavatelu/vyvojaru :)
docela se nudim tak ... pisu prvni co me napadne :D
Muj tip stale plati... cerven az srpen 2007 (: . Neptejte se proc, proste to citim. Je to hra na kterou se tesim uz pres dva roky. Vsechny UT pred nim jsem hral, a to spokojene, proste me nemohou sklamat (: .
ma to byt UT 2007 nebo UT 3 ???
by me zajimaly HW pozadavky
minimum: 2.8GHz, 512mb Ram,Geforce6
- for high details: 3-4GHz, 1Gb Ram, Nvidia 6800GT/ultra or 7800GT/GTX SLI
- Dual-core Processor use: Multi-Threading is supported and should provide much better performance.
- 64 Bit version available with better textures
- Renderers: Shader-3.0, Fallback-Mode for Shader 2.0 maybe a dx8 renderer.
- HDR: yes
- physics: Novodex-Physik-Engine.
- Ageias PhysX Processor supported.
Tak já jdu šetřit ... většinu splňuju nebo převyšuju ... ale chtělo by to ještě aspoň 8800GTS s 320MB, ta bude dostačující a pak tu posranou Agelii ... a mám hotovo :)
UT 2007 byl "pracovni" nazev.. hra se bude jmenovat UT3
podle poslednich informaci se vyvojari snazi stihnout hru do vanoc 2007. pricemz demo by melo byt nekdy v okoli rijna :) ale osobne si myslim ze si na oboji pockame jeste o par mesicu dyl ;)
v cervnu hra na 100% nevyjde.. nejblizsi mozny termin je opravdu listopad. Epic nechteji nic uspechat jako udelala Pirahna bytes v pripade Gothicu 3.
Oficialni datum vydani je porad : "hra vyjde az bude hotova" :)
To zase bude kalba uz aby to vyslo!!! :)
víte co potěší?...když víte že budete mít novýho kompa a v něm 2x 8600GT ve SLIi s procesorem AMD 64 :D a ramkama 2x 512 DDR2
potesi no :) ale SLi sux :P strasne narocny na zdroj, a ne nevyrovna se to fakt kvalitni high endovy karte..
takova vykonna sestava a POUZE 2x512? to nedoporucuju.. nasetri si este 2000 na 2x1GB to za to stoji..
1GB RAM je fakt málo ... já teď kupoval 2GB ... noo 1GB zbyla tak mám teď dohromady 3GB :DD A jinak 8600 fakt sux ... má tak 50% výkon než 8800GTS 320 MB takže to si raději koupim 8800GTS která je zároveň méně náročná na zdroj ... jiank dvou jádro už mám dávno ... takže to neřešim :D
to je fakt marasna hra doufam ze se pak objevi na GP!!!:)
Az to vyjde tak se vratim a semnou prijde muj skill .... Mas strach Pete ? :)
ještě aby mi to jelo a mužu začit hrat :)
Peknej clanek, o genialni hre (doufam), akorat nechapu proc jsou tady stray traiery, kdyz uz vysel i oficialni pro UT3 (ne pro UT2007) a jedno super video kde je i BioRifle a Flak Canon...
Jinak za sebe dekuju za clanek, uz docela dlouho se nic kolum UT3 neudalo, takze me tohle potesilo :)
Tak to, abych už začal šetřit :-)
Hrál jsem všechny Unrealy, nejvíc mne (svého času) bavil UT, nejhorší byl UT2003...
Toť mé honocení, tak doufám, že tohle bude lepší ;-)
Podle mě by to mohlo bejt ke konci zari, v par zahranichnich obchodech kde maj predplatny se u toho pise ze produkt bude dostupnej od konce zari, tak proc tomu aspon z casti neverit :D kazdopadne demo bude tak mesic pred vydanim, tak se nechme prekvapit. Doufam zee to nasvy masine rozjedu, snad bude 7600GT stacit a kdyz ne tak holt aspon budu upgradovat :D
Na především multiplayer hru mi ta grafika... no špíše design map příjde příliš přeplácaný a tím nepřehledný, všechno do sebe splývá a protivník nejde ani pořádně vidět což je v multiplayer hře tak trochu vo držku. V single se to dá překousnout, ale takhle? Autoři si možná až moc hráli s hejblatkama a jizvama všech postav, ale nějak zapomněli na estetiku.
tak tohle bude fakt pecka nato jse moc moc tesim ale hlavne na xboxu 360 to bude masakr
je už HW dost zaostalej za PC... s příchodem DX10 to můžeš rovnou vyhodit :D Někdy se podívej na porovnání grafiky z PC a XBOX360 ... XBOX je na blití :D
kupte si G80 hodte ji do SLI k tomu si kupte PhysX ...pak třeba 4GB ramek;)... a 4jádrovej ;) :D...sice zaplatíte mrrrrrrrrrrrrrrtě peněz ale vydrží to na dýl :D...řekl bych že na 50k se nezastavíme :D
fakt nechapu jak se v takovy hre vyznam, myslim ze to bude dost tezky hrat proti nekomu kdo to bude hrat kazdej den a budou tam hrozny rozdily! to v CoD2 jsem se zacal chytat(+skore) uz po dvou dnech hrani i proti klanum, tohle myslim bude potrebovat hrozne moc casu a to me a urcite i jiny lidi odradi! Zlate predchozi dily unrealu! To jsem si poustel jednou za mesic a byla to supr rezba!
spis bych rekl ze je vic lidi co to hrajou lip ... :) ale pokud to bude na GP tak se budes chytat treba rychle.. ;) ja sem muj prvni online deathmatch v zivote na GP vyhral :D nejdulezitejsi je se naucit pohyb... to ostatni pak prijde (vetsinou) casem... aspon tak je to v ut04 :) nekdo potrebuje min casu.. nekdo vic casu :)
Amazon rika ze by to mohlo vyjit kolem zari. Epic porad nic neslibuje.
Hw naroky podle me taky nejsou oficialne zverejneny.
Clanku na podobny tema je fura, staci jenom hledat.
O tom, ze hra bude tezka na nauceni v multiplayeru nepochybuju. Mozna tim ztrati par hracu, ale bude lepsi na progaming.
tak ted musim rict hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!koupim
uz se tesim jak svin uz ut2k4 mluvilo za vse,, tak at se ukaze ut3 xD....
Je pravda ze jsem tak docela nemyslel plnou hru, protoze demo by mi po tech dvou letech cekani uplne stacilo...s demem bych do plne hry mohl cekat klidne dalsi pulrok.
Demo vyjde mesic pred plnou verzi, jako tomu byvalo predtim.
A proste rikam, ze minimalne to demo bude venku do 31.8.2007 (:.
konecne tu vidim aj nejaky clanok zo sveta UNREAL :)
mno doufam ze mas pravdu ;) jo.. ted chci hlavne demo :D s demem se da cekat vpohode protoze to je vlastne to samy akorat mas jenom jednu mapu a omezenej singl atd. multiplayer by mel byt vpohode :))
Akorat novy Warfare mod vypada upe stejne jak onslaught. A taky se vam zda ze v tom druhym videu jim nejak komp nestihal?:D Jinak ty min hw naroky se me zdaj az moc maly...
Epic se chlubi tim, ze tuhle muzou hrat lidi uz dneska ale na plny pecky si to budes moct vychutnat az mnohem pozdeji :)
Amazon.de má UT3 vyjít 30.září 2007. viz http://ut3.vokr.com/
podle me jsou to debili vydaj hru na ktere delaj 3 roky a stavi to na dxd9c a ted kdyz vyjde dx10 tak je to furt v plenkach boze...proc uz to nevydali pred rokem.... ta grafika se s crysis srovnavat neda....
má to vůbc low detaily o malý rozlišení ??? :D:D:D:D:D:D::D:D:D
Uvedomujete si co by se delo kdyby se to dalo rozbehat jenom na high end PC ? NIKDO BY SI TO NEKOUPIL !!!!!! Takze je v zajmu vyvojaru aby to dobre optimalizovaly. Na max to treba nekdo nerozbeha, to je v poradku ale na min by to meli rozbehat vsichni (ne zrovna kazdej, ale s rok starym hernim PC by nemel bejt problem).
2 RulezZzOr : Myslis ze je takovej problem predelat hru z DX9 na DX10 ? Samozrejmne ze to neni zalezitost pro nejakyho amatera ale tlupe profiku by to prece nemohlo zabrat dyl nez par mesicu.
Tak vypadáto pěkně ten Engin ... :-)
Som taky happy konecen vide UT3. Nevie niekto zatial prepokladanu cenu? Toto bude parit cely svet :).
Jses docela neinformovany. Hru delali samozrejme na DirectX9, v roce 2004 bylo na E3 krasne video z Unreal Engine 3. Ale oni delaji nejlepsi engine a vsechny vymozenosti pridali (i z DirectX10).
Porovnani s Crysis (ikdyz to moc porovnavat nejde):
V Crysis se soustredi na to, udelat nejrealnejsi prales a na venkovni prostory plne vegetace.
V UT3 zase delaji akcni rezbu s co nejvice efektama.
Po technologicke strance jsou na tom myslim na stejno. Ale UE3 je UE3, si myslim ze je jasne, co bude mit uzasnejsi grafiku. na Unreal Tournamentu 3, jak se pise v clanku, pracuji jeho tvurci :) a ti to pekne vysperkuji :)).
Slintáááám. Já osobně "žeru" všechno z rodiny Unreal.
- Starej dobrej první Unreal - ten si vždycky rád znova zahraju (o prázdninách tuplem, to je každoroční povinnost ;)
- Unreal: Return to NaPali - to bylo velké zklamání, Epic omlouvalo jen to, že to pro ně dělal někdo externě :(
- Unreal Tournament - tuhle gamesu jsem hrál tak nechutně dlouho a "pečlivě", že jsem časem znal každej koutek naprosto nazpaměť a vraždit Boty na nejvyšší obtížnost nebyl problém - jen ten Xan, mrška jedna, dával zabrat :D Ale zajímavý na tom je, že jsem to nikdy nehrál v MP - neměl jsem ještě iNet :D Nedávno jsem to z nostalgie znovu nainstaloval, ale skill zmizel...:( (Vzpomínáte na Bota jménem Botanika? Takovej ten brejlatej frajer s šedýma vlasama? Ten byl v singlu taky pěkná mrha :D
- Unreal Tournament: Operation NaPali - Naprosto dokonalý SP mód pro UT, u kterého jsem si zase zavzpomínal na stařičký Unreal a prořil si obdobnou zábavu v enginu UT
- UT2003 - tohle nebylo jako vyplnění mezery mezi UT 99 a 04 až tak špatné, ale...
- UT2004 - to už byl iNet, ale jen vytáčený modem, takže jsem si MP taky moc nezahrál :( Ale okamžitě, jakmile vyšlo to první 100MB demo, tak jsem ho na svém modemku začal tahat - ty prachy za celodenní připojení mi za to stály - celý den se to tahalo a když jsem to instalnul, tak to nešlo :( Vyřešil to až následný pád systému a crash starého 5400 disku - nový 7200 už byl pro UT2004 ono a já se do něj zcela ponořil (CZ) - rozhodnutí, zda dát v předobjednávce těch 1400,- za hru padlo - další kousek do sbírky originálních krabic rodiny Unreal se skvěl ve vytrínce :D
- UT3 - slintám neskutěčným způsobem - jen se obávám, že to 9800Pro 128MB neutáhne, ale uvidíme :) (R6 Vegas si díky SM3.0 u mě ani neškrtly :()
Ad. hudba - Hudba z Unrealu, datadisku RtNP a UT je skvost, což musí potvrdit každý fanda UT. UT2003 a 2004 už sice trochu hudebně spadl do stereotypu, ale Kevin Riepl (www.kevinriepl.com) i tak dokázal udělat skvělou hudbu. Kevin bude mít na svědomí i hudbu k UT3 (mj. má na triku i hudbu ke Gears of War), ale na stránkách Gamasutra.com je ve starších zpávách ohledně hudby několik zajímavých věciček - mazi pracovními projekty tu mají UT3 zařazeny taková jména jako Jasper Kyd (Hitmani - všechny Hitmani) nebo Alexander Brandon (Unreal, UT, DeusEx) - ale ví Bůh, jak tito zasáhnou do melodické stránky hry - O jasperovi je jen známo, že dělal hudbu k technologickému demu Unreal Enginu 3 - ale slintat nepřestanu, snad tím nezkratuju základovku :D
PS: omlouvám se za délku příspěvku, ale teď mi to prostě nedalo, slint... (a hurá zpátky k učení - zatr. konec semetru... :(
Jééé, já zapomněl na Unreal 2!!! Na těch pár hodin mezi obědem a svačinou to nebylo zlý, ale jinak,...
pokud si chcete zavzpomínat: http://savagesteel.free.fr/unreal/ - OSTy to nejsou, i když to tam autor píše! Ale pokud máte OST Unrealu, tak víte, že je oproti "finálnímu" vydání ve hře trošku jiný - tady máte i některé skladby, které se nakonec do hry nedostaly!
Nezlobte se na me ale musim se malicko smat. Jak vsichni resite grafiku ktera bude potrebovat pc na ktery si nikdo neusetri!:D No 50k kc me pobavilo nejvic!:) Rulezor ma podle meho vkusu nejobjektivnejsi nazor a pokud si koupite nejakou nvidii 8xxx tak vam to pujde...
PS: Nechapu proc to sem pisu... :x
Teda ne rulezor ale Ceneon a d!Ne74 :) no stejne to je fuk
Prominte, ale ja se musim smat, co furt vsichni nadelate s tou grafikou a "plkama", co vsichni nadelas s tou grafikou a kolik za to vyhazej - tahle hra o grafice nebude - i kdyz bych mel super-hi-end sestavu, tak to povypinam, aby to slusne bezelo v MP - na low to bude bohate stacit...
..v rámci přehlednosti se vypne půlka věcí a původní UT bude vypadat lépe. :)) Ale tak o to ani nejde, vcelku mě zaujal ten single-player.. Gears of War a Bioshocková scénáristka. Wow. Ten může bejt hodně dobrej, jen ať nechvátaj.. Bylo by fajn, kdyby tam byly zase dual pistolky.. :))
Dual pistolky v UT3 budou ! Mas je i v jednom z tehle dvou videi v clanku (kosi to tam s nima do toho zluteho "jadra")
jj pistolky budou a to znamena ze nebudou hazet granaty a to znamena ze rocket hazet granaty bude!!! Je to i v jednom videu, ktery tady bohuzel neni :(
mno takze si to nezahraju na svem "starickem" pc :)
a novy PC si nebudu kupovat jen kvuli hram
sbohem UT..
V previewu se píše žu to bude 3. díl UT ale on to je už 4.
Neni to ctvrty dil, kdo se o tohle zajimal, tak vi ze 1. = UT, 2. UT200X, 3. = UT3
UT 2003 bylo vlastne takovy demo 2004ky. UT2003 totiz puvedne melo vypadat jako UT2004, ale protoze chteli stihnout termin, tak to vydali nedokoncene.
jim zase někdo vobloží nějakou Betu, u 2003 to zapříčinilo dobrej příval map hned po vydání gold:)
bohuzel vyvojari tu hru delaj aby se prodala co nejsirsimu okruhu hracu. mi ut fajnsmekri to asi jen oplakame.. zadna shild guna zadny lg, proste koncept hry posranej tak ze se bude hrat jen ons, muj nazor fuck ut3 , ut2k4 4ever
tak to mi nepojede....:'-(
ja to vidim s tim nazvem UT3 trochu jinak
- Unreal, Unreal 2, Unreal Tournament 3 (jelikoz UT3 ma obsahovat slusny single player, takze je to teoreticky i pokracovani Unrealu(nejen UT))
ale muze to byt i jak rikate
- UT(99), UT200x, UT3 (protoze UT3 ma byt "vic" nez jen pokracovanim typu UT200x)
rekl bych ze z obou pohledu to tak celkem sedi, a proto se tam ta trojka hodi ;)
Sing s jednim botem utáhne i dnes průměrná mašina na vysoký detajly...
UT (hlavně 2004) mi dycky přišel jako hra u který jde dost o CPU a ani ne tolik ramku... a říká to víc lidí.. já mam stejně ramky jako kamarád, jenom o málo novější grafárnu (on 5600, já 5700), a jediná silnější věc u mě je CPU. No a rozdíl ve výkonu, fps/detaily je nesrovnatelnej.
No, nevim jakej smysl to dává, ale podle mě, pro kvalitní hraní trojky, zase bude třeba dobré CPU a RAM, + normální grafárna = vám to velmi dobře utáhnou. Jistě, onslaught s 16 hráčema je co do PC o něčem jinym, ale tak to je vždycky.
Ale nebojte. UT bylo vždycky dobře optimalizovaný, vzpomeňte na takovej doom3. I nejnovější engin dokáže utáhnout obstojně stará popelnice u vás pod stolem.
Hra je na DX10 s podporou DX9c
Supr svižná akce