Od roku 2006, kdy vyšel čtvrtý díl série Elder Scrolls pod názvem Oblivion, čekala početná fanouškovská základna, zda bude další díl. Dlouho to vypadalo, že se nic nechystá až do prosince loňského roku, kdy byl konečně představen očekávaný pátý díl. Stalo se tak na vyhlašování videoherních cen VGA a od té doby se nashromáždil dostatek informací na to, abychom si mohli udělat ucelený pohle, co na nás Bethesda chystá v novém díle nazvaném The Elder Scrolls V: Skyrim.
Příběh Skyrimu není ani tak plnohodnotným pokračováním předchozích her, jako spíše nová kapitola příběhu. Děj je zasazen do regionu Skyrim, který se nachází severně od provincie Cyrodiil, kde se odehrával čtvrtý díl – Oblivion. Velikost oblasti bude zhruba stejná a nabídne více než 40 kilometrů čtverečních, které jsou pokryty různými typy krajiny, především ale horskými masivy a skalisky, ve kterých se dobře ukryjí různé potvory jako jsou yetti, mamuti a dokonce také draci, o kterých byly náznaky vlastně ve všech předchozích dílech. Samozřejmě ale narazíme také na lesy, travnaté plochy a v neposlední řadě na města. Těch hlavních a největších bude pět a každé bude trochu jiné. Krom změny prostředí se posuneme i v čase a to o dvě stovky let kupředu po uzavření bran Oblivionu, kdy ve Skyrimu zuří občanská válka způsobená smrtí krále i jeho nástupce. Navíc kolují zvěsti o návratu draků a nejhoršího z nich, ztělesněného boha destrukce, dračího démona Alduina. Vzdorovat drakům dokázala jen hrstka jedinců, drakobijců, kteří vládnou stejnou silou jako draci a jsou tedy schopni je porazit. Bohužel tyto schopnosti se dědí pouze v rámci rodu a tato linie zmizela již před lety. Nikdo vlastně neví, zda vůbec existuje nějaký potomek těchto hrdinů. My si samozřejmě můžeme říci, že existuje a bude to váš, bezejmenný hrdina, jehož putování opět začne ve vězení. Váš úkol je tedy jasný. Je třeba se vytrénovat a poznat své schopnosti tak, abyste se ve finále mohli utkat s démonem Alduinem.
Na počátku tedy budete obyčejný člověk, kterého opět tak nějak zachytily události a je nucen hledat v sobě to nejlepší. Postavu si budete moci zvolit z desítky různých ras a Bethesda slibuje také velkou míru personalizace postavy, obličeje a všech možných parametrů. Díky postupu hrou budete samozřejmě povyšovat své schopnosti skrze nové levely. Maximální level bude zvýšen na padesát a to z důvodu větší možnosti individualizace každé postavy. Levelovat půjde i po této hranici, ale bude to nesrovnatelně pomalejší než před ní. Každá nová úroveň pro vás bude znamenat zvýšení množství života a také možnost zvolit si, zda chcete ještě více zvýšit život, přidat něco k maně, nebo ke stamině. To jsou ostatně tři základní prvky, které vás budou celou hru zajímat. Nečekejte ale žádné přidělování bodů, systém funguje zcela automaticky. Pokud bojujete s mečem, automaticky se vám bude vylepšovat schopnost boje, pokud sáhnete na luk, bude se vám vyvíjet schopnost střelby a obdobně to bude i u kouzlení. Tento systém je mnohem přirozenější k vašim potřebám a nese sebou ještě jednu zásadní výhodu. Totiž že není nutné si na začátku zvolit cestu, kterou se vaše postava bude ubírat. Naopak si můžete vyzkoušet všechny možnosti, které vám každá postava nabídne a vybrat si postupem hry tu, která vám vyhovuje nejvíce, aniž byste o cokoliv přišli. Každý nový level ale bude znamenat volbu nového perku (tedy řekněme schopnosti). Těch je mnoho desítek a vztahují se k osmnácti schopnostem postavy (například přesnější střelba, kradení a podobně). Samozřejmě ale platí, že ne všechny perky společně mohou fungovat dohromady a tak bude třeba volit velmi uvážlivě. Všechny skilly se budou vylepšovat v mnoha úrovních, přičemž platí, že z počátku půjde vylepšování pomaleji. Například z levelu 10 na 11 bude změna trvat mnohem déle než z 34 na 35, protože je logické, že v pozdější fázi jste již jasně profilovaní a učíte se rychleji.
Zásadních změn se dočkáme také u soubojového systému. Ten má důrazně zohledňovat práci obou rukou a tak v každé z nich budeme moci nosit libovolný předmět nebo kouzlo. Zkrátka si do levé ruky dáte nějaké kouzlo a do pravé meč, nebo jednu využijete pro štít a druhou pro palcát, případně každou ruku ozbrojíte nějakou dýkou. Díky této možnosti bude existovat řada kombinací a především u kouzel půjde vytvářet zajímavá spojení jako například jednou rukou nepřítele zapálit a hned poté ho zmrazit a podobně. Více realistické by měly být boje na blízko, nepřítele bude možné chytat, uhýbat jeho výpadům a v neposlední řadě ho dorazit řadou speciálních útoků. Těch bude mnoho a budou specifické pro každou kombinaci zbraně a nepřítele, na kterou se použije. Razantního omezení se dočká rychlost pohybu dozadu, protože podle autorů je podivné, když je postava schopna běžet pozpátku stejně rychle jako dopředu. Nebude tedy nijak snadné z boje utéct.
Úpravy se také dočkají boje na dálku. Například u luků dojde ke snížení rychlosti střelby, ale navýšena bude efektivita vystřelených projektilů. Bude tedy možné zabít nepřítele na dálku i na jednu ránu, pokud se dobře trefíte. Změny se nevyhnou ani kouzlení. K dispozici bude pětice magických škol – destruction, restoration, illusion, alteration a conjuration. Bohužel se už nemůžeme těšit na mysticism, i když některé skilly se objeví v jiných školách. Kouzel bude více než 85 a budou mít i různé typy použití. Například pokud budete v ruce držet ohnivé kouzlo, tak jedním stiskem vytvoříte fireball, podržením tlačítka budete foukat plamen jako plamenometem a také můžete položit runu na zem a tím vytvořit ohnivou past. Takových možností by měla být celá řádka.
Boje ale budou jen částí možností, které vám hra nabídne. Pokud si budete chtít chvíli odpočinout, budete si moci vyzkoušet celou řadu dalších povolání, které vám i mohou přinést nějaké bonusy. Můžete si vyzkoušet jaké je to být kovářem, zkusit namíchat nějaké magické lektvary, případně zkusit ušít nějaké to oblečení. Krom toho můžete dolovat rudy, farmařit, vylepšovat magické schopnosti zbraní, kácet stromy nebo vařit. Ve městech najdete celou řadu míst, kde můžete něco takového vyzkoušet. Města navíc budou přirozeně zalidněna a se skoro každým budete moci promlouvat. Při rozhovorech by měla být využita filmová kamera a postava, se kterou budete mluvit bude dále pokračovat ve své předchozí činnosti, bude po vás pokukovat, uhýbat očima nebo jen tak chodit kolem. Velký důraz by měl být kladen na výrazy tváře a emoce obecně. Bethesda také najala mnohem více dabérů tak, abyste při průchodu hrou nenarazili na řadu stejných postav.
Hodně zásadním prvkem celé hry je takzvaný Radiant story. Je to systém, který neustále zaznamenává co děláte, koho jste potkali, na co jste narazili a jaké úkoly jste plnili. Podle toho se vám ve hře otevírají nové možnosti a přizpůsobuje se to, na co můžete v postupu hrou narazit. Například pokud zabijete nějakého obchodníka, později se dostanete do města, kde žije jeho dcera a ta si vás bude chtít najmout na úkol. Může se stát, že úkol bude jen pastí a snahou pomstít se za svého otce a podobných provázaností má být celá řádka. Velmi zajímavě vypadá také příklad, který vývojáři popsali, kdy hlavní hrdina zahodí nepotřebný meč. Může se stát, že ho najde malý kluk a hned vás dohoní s tím, že jste ho ztratili a bude vám ho chtít vrátit. Stejně tak se ale může stát, že na meč narazí skupinka mužů a protože ho chtějí všichni, povraždí se navzájem v boji o jeho vlastnictví. Ale zrovna tak se může stát, že meč zůstane ležet na dně bahnité louže navždy. Hra si údajně zaznamenává obrovské množství informací o každém vašem pohybu a podle toho dokáže situovat také úkoly. Například pokud přijmete nějakou výpravu do podzemí, hra automaticky prověří, ve kterém z okolních dungeonů jste ještě nebyli a úkol umístí přímo tam, abyste nechodili znovu do již navštívené lokace. To vypadá více než fantasticky a pokud to bude skutečně dobře fungovat, mohlo by to zaručit pokaždé jiný herní zážitek.
Základní pohled na hru bude prost jakéhokoliv HUDu nebo informace zobrazené na obrazovce. Veškerá interakce s hrou bude probíhat tak, aby nerušila zážitek z hraní a nevytrhla vás z aktuální lokace. Například návštěva přehledu skillů proběhne jako pohled na nebe, kde se jednotlivé školy a kouzla vykreslí jako souhvězdí. Na obrázcích to vypadá velmi pěkně, ale uvidíme, jak to bude přehledné ve hře. Autoři se údajně velmi inspirovali obchodem iTunes a zamysleli se nad tím, jak by k systému menu přistoupil právě Apple. No nevíme jak vy, ale nám zrovna iTunes nepřijde jako vzor přehlednosti a příklad vhodný následování. Stejně tak inventář bude přehledně rozdělen do různý skupin podle typu předmětu a každý předmět, který budete mít u sebe si budete moci prohlédnou ve 3D modelu s možností přibližování a detailního studování. Také knížky budou ve 3D formě a bude možné je číst. V neposlední řadě si můžete zobrazit mapu, která se ukáže na zemi před vámi a bude také plně 3D, takže uvidíte přesnou strukturu oblastí, města, hory a vše si budete moci detailně přiblížit. Navíc bude možné skrze mapu rychle cestovat do dříve navštívených lokací.
Celá hra bude poháněna kompletně novým enginem, který je podle prvních zveřejněných obrázků úžasný. Hlavním motorem je zcela přepracované jádro a renderovací systém, který dokáže ve spojení s generátorem stínů vytvořit neuvěřitelné scenérie a údajně umožní až neomezený dohled z vysokých míst. Velmi realisticky vypadá také voda a například padající sníh pokrývá rovnoměrně všechny prvky se kterými přijde do styku v závislosti na podkladu, překážkách a podobně. Jedním z prvků enginu bude také fyzikální engine havok, který umožní nepřátele mrazit, zapalovat, zapalovat okolní předměty a také realisticky řešit interakci mezi postavami a předměty. S tím ovšem souvisí hardwarová náročnost a když byl jeden z vývojářů tázán, jaké nároky budou, řekl, že to neuslyšíme rádi a že máme raději hrát na konzolích. Inu uvidíme, ale na plné detaily bude hra vyžadovat zřejmě nejmodernější železo na trhu.
Jak jste si určitě povšimli také z rozsahu článku, nám se Skyrim velmi líbí a pokud splní všechno co slibuje, mohlo by se jednat o jedno z nejlepších RPG poslední doby a hlavně důstojného nástupce kvalitní série. Vše uvidíme na podzim, kdy má hra stanoveno datum vydání – 11.11.2011. Skyrim vyjde pro obě velké konzole a samozřejmě pro PC.
skvělá zpráva, doufám, že hra bude typicky konzolově zdebilněná, hlavně se těšim na ovládání
5/5* moc pekny članek
pokud vás zajímají novinky ze světa skyrimu
Vypadá to dobře, už se nemohu dočkat.
kdyby jen ovladani... co ta grafika..
...jen hrstka jedinců, drakobijců, kteří vládnou stejnou silou jako draci ... TES5:Fairy Tail mod :D (moc to neřeště :D)
to vypadá hodně dobře i dobrá grafika
vypadá to dobře, hra nebude určitě dokonalá, ale budou zde možnost upravit hru pomocí módů viz. Oblivion, takže pohoda. Akorát jsem teda zvědav na tu HW náročnost :)
Tak tohle bude o5 srdcová záležitost
po letech konecne dalsi dil ,,, no uvidime jak to dopadne ... morrowind forever :)
vypadá to bombasticky
Perfektní,4 díl Oblivion je už téměř dokonalý,S nadšením čekám na vydání .
5/5
vypada to dobre
lol pocitac a konzole super ! :D
viděl jsem to už před delší dobou na ytb, vidím to i teď a pořád slintám!!! ''IV'' to byla pařba a ''V'' z těch screenu vypadá úžasně, a že tvůrci vědí, jak má RPG vypadat a co za příšerky tam má být. Konečně mi nenakope řiť přerostlej krtek nebo zakrslej goblin :))))
¨no tvl musim začit šetřit na novy PC :(
konečně dobrá hra i na PC, už nemusím se trápit s konzolemi :DD juhuuu ! xD
Už se na to těším. Jak to vyjde tak kupuju na PS3.
A pro ty co říkají, že kvůli konzolím bude blbá grafika tak se podívejte na vítěze nejlepší grafiky roku 2010.
Ano, je to God of War 3 - exkluzivní hra na PS3. Takže není důvod to vše svádět na konzole...
TAk přece jen jsem se dočkal.. tohle je nejlepší herní série co jsem kdy pařil... běžím do sámošky pro šampáno a de se oslavovat :D
zajmave.. vypada skvele.. ale bojim se tech konzoli uz ted je to kvuli nim brzdeny.. viz: mafia 2 ... jeste bych mozna to vydeo kde to rikali nasel..:D ale co se tyce narocnosti to bude v klidu nemusim hrat na plny detajli... nebo to kdyztak spustim na plny jako prezentaci:D
jakmile čtu ,,draci,drakobijci'' poslední dobou se mi začíná zvedat kufr...Proč ty nebožátka musej furt někam cpát??A co zmínka o multyplayeru???Určitě nic nebude,jasně, že se soustředěj na ,,příběh"...Jinak doporučuji mod na Oblivion:Nehrim.....
..fotky (díky kvalitě jsou to evidentně fotky focené snad mobilem) evidentně z konzolové verze. Ovládání vypadá tradičně debilně, tak doufam, že to nějak normalizujou pro PC.
Ten Teaser vypadá luxusně..
No každopádně na nový Elder Scrolls se teším..takže to asi koupím :)
už se těším
Elder Scrolls mám rád. Skyrim vypadá sympaticky
Hry na konzole mohou mit klidne takovouhle grafiku: http://www.sector.sk/files/novinky/2011-2-3-9-13-0%5C/58608-9874808.jpg
Takze spatna grafika PC her rozhodne neni zpusobena konzolemi. Nabo aspon ne PS3 konzoli.
vypadá to skwěle
velice se tesim..4ka byla hodne dobra!
vypada to na doboru hru, mam jednu verzi Nooblivion a ta docela jela
hra vypadá moc pěkně hlavně po stránce grafické, jinak podle toho co jsem četl tak mi to hodně připomíná Fallout: New Vegas, ovšem vůbec se nedivím, stejná firma. Každopádně už se na to moc těšim
je ohromující moc se těšim nehledě k tomu že to vyjde na můj svátek ..... moc se tesim IV byla moc pekná
Už se těšííííím :D:D:D:D:D
Po zprzněnym Oblivionu je tohle příjemné překvapení... :)
vypada hodne dobre...
konecne zase neco poradnyho na "PC"
k clanku 5* https://www.gamepark.cz/img/smile/IiiI.gif
vypada to fakt moc dobře
Pro ostatní tady mám slušnou sbírku videí z Bethesdy:
Jsou anglicky, tak se nelekněte, řekl bych že jsou docela dobře stravitelná i pro pasivní angličtináře:o)
Jak se žije a pracuje v Bethesdě
http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/01/10/video-behind-the-scenes-of-skyrim.aspx
Jak se něco málo k ozvučení Skyrimu
http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/01/14/the-sounds-of-skyrim.aspx
Artworky a vše kolem umění ve Skyrimu
http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/01/26/the-art-of-skyrim.aspx
Vylepšené bojování ve Skyrimu
http://www.gameinformer.com/games/the_elder_scrolls_v_skyrim/b/xbox360/archive/2011/01/24/skyrim-building-better-combat.aspx
hej to jo uz se konecne delaji dobre hry :D
Bethesda už s Oblivionem dokázala, že její sliby se nadají brát na lehkou váhu. Ve finální verzi Oblivionu se nakonec objevilo až 95% všeho, co přislíbili.
Navíc v té době neexistoval pojem next-gen her, jak je známe dnes... Dá se říct, že Bethesda vydala první hru s pokročilou grafikou. A nutno poznamenat, že na vlaštovku si Oblivion vedl více než dobře. Vůbec nejlepším tahem Bethesdy podle mě bylo, vydání trailerů a game in progress worků, přímo ze hry, aby prezentovali jak je celá hra graficky nadupaná...
Ještě teď si pamatuji jak jsem se z toho div nepos.. A zarytě sám sebe utvrzoval, že něco takového není možné vytvořit a že se určitě jedná o render, jak bylo v té době běžnou praxí... Pro ty, co by mi snad chtěli oponovat, že textury ve hře jsou nic moc, tak v té době se hrálo na max. 17p crt, lcd a na anachronickém rozlišení 1024x768, max. na 1280x1024. Na sedmnácti palcové obrazovce prostě lepší textury než má Oblivion nepotřebujete. Monitory podporující FullHD, byly výsadou movitých, ne jak dnes. A pokud máte dnes 24 palc. monitor s rozlišením 1920x1080, stáhněte si hi res mod, který podstatně vylepšuje textury, ale vraťme se k tématu.
Třešničkou na dortu pak byla po technicky nevydařeném Dagerfallu a sem tam bugglém Morrowindu špičková optimalizace, kdy hru jste si mohli zahrát i na slabším železe - říkám zahrát, ne vychutnat:o) To až s tehdy nejvýkonnější grafikou do AGP 8x -Ati RadeOn X1950 PRO (bohužel tehdy také mimo finanční možnosti běžných smrtelníku... Ještě že jde ten vývoj tak dopředu a zároveň silná konkurence ve formě nVidie tlačí ceny tak dolů, viďte:o), po roce 2006 už přišlo PCI-E, ale to tu nebudu rozebírat.
Jisté je, že Bethesda, se řadí k nejkvalitnějším herním studiím na této planetě, která pro hráče nastavuje s každou nově vydanou hrou "takovou menší herní revoluci", což bych přirovnal například k id Software s jejich prvními 3d enginy...
P.S. jestli to Bethesda spáchá rovnou v dx11 api, hra bude zpětně kompatibilní s dx10 i dx9 api obou konzolí, ale na PC bude ještě krásnější (a také žravější), Nemine den, abych neděkoval za Havoka, jelikož Physx, je bohužel stále zadržován nVidií pouze pro jejich segment graf. karet.
dufam ze to aspon na stredne rozchodim na mojom compe, AMD Athlon II x4, 4Gb RAM, ATi Radeon HD 5570 s 1Gb VRAM. mohli by to dobre optimalizovat, aby sme si to uzili aj na compoch.
proc to vyhral GoW3? protoze vse co vychazelo na PC je port z konzoli :)
Perfektní článek... nad míru spokojen
ale podle me na gothic 3 proste nemel:)
jo oblivon byl super hra casto se k ni vracim vlasten vcera sem si zapnul :D. a na toho gotikare nademnou: tyvle jak muzes srovnavat tak zabuglou hru Gothic s uplne prisernym bojovym systemem s takovym veledilem :D
Tak to je luxusní gamesa ! Ale neutáhnu, to je jasný .... ta grafika ...
nerikam ze oblivion byl spatnej bylo tam vic moznosti ale pro me je veledilo gothic 3:)
Vypadá to krute, uvidíme co to bude
bude to stejná hovadina jako oblivion..
Oblivion mě moc nebavil,proto si tohle kupovat ani stahovat...
Tahle hra bude urcite nejlepsi hra na svete ! Oblivion sem dohral asi 100x a tohle planuju hrat nekolik let vkuse
Tak tahle hra bude boží !! Škoda jen že nemám čtyřjádro a tak 4Gb Ramek......
no nevypadá to tak špatně snad to bude good gameska:)
Oblivion byl fakt nejlepší...tohle bude totální bomba!!!!
Zdravím, hrával jsem (a stále hraji) TES III Morowind a IV Oblivion, vypadá to hodně jako Oblivion (kromě té grafiky samozřejmě :)). Snad nebuda tak stereotypní jako IV. Těším se hlavně na další příběhy z Tamrielu. Bethesda se zase ukázala v dobrém světle.
všechny díly The Elder Scrolls jsou dost dobry a těším se na další díl
vypada tu super, ale prosim at tam nedavaj level scaling nebo jak se tomu nadavalo nebo at ho aspon solidne prepracujou :E
dost kruta hra
pekna grafika :)
No to byla doba než něco připravily ale nakonec si ještě nějákou tu chvilku počkáme mno...:'(
Pro mne jako milovníka Morowindu,Oblivionu si tuto hru nenechán ujít... dokonce jsem i ochoten si kvůli této hře vylepšit počítač.
to je fakt mazana hra
super
tak to je kruta hra
moc se na oblivion tesim
jupíííí
je fakt že oblivion se po čase stal takovou jakousi rutinou, všechno se opakovalo, bylo to jedno a to samé, jestli však opravdu přibude tolik nových možností jak slibují, tak se žádné nůďo objevit nemůže a velice se na to těším
tuhle hru jsme hrál a je fakticky super duper ale sere me to ze tam neni iambot xD
Oblivion mě nebavil,tuhle hru hrát nebudu...
:D:D:D:D:D tak to mě dostáváš...
btw pěkný grafika
těším se jak malej kluk
tesim se bude to zajimave
jako fanda RPG her se tesim na dalsi pokracovani teto uspesne serie. Taky pridavam pochvalu za clanek !!!
Nevim jsem spis pro starsi hry. . nez ty nove
Už se nemůžu dočkaat : už mě přestává bavit Gothic 3
hrál jsem IV ta mě zcela ochromila na 4 měsíce neustálého hraní jse zvědav,jak tomu bude u V.
Pokuď se vám narodí dítě 11.11.2011 a to dítě pojmenujete potom hridnovy :D Tak dostanete všechny předešlé a budoucí hry od těchto vývojářu zadarmo :D
Tahle hra vypadá velmi dobře :) těšim se
podle tohodle popisku to má být skoro dokonalé! už se nemůžu dočkat!
nice... :-)
Ty frost dráčci vypadaj uplně jak Mana Wyrmi z WoWka, ale jinak to vypadam moc dobře, stejně jako oblivion když byl novej
je t moc kruty
vyzera to super urcite by som ju chcel v buducnosti vyskusat
Jsem zvědavý jaké to bude Oblivion mě strašně bavil hlavně s češtinou to byl skvělý zážitek tak snad tohle bude ještě lepší už aby to bylo
drsne jak cYp!
nic moc
presne tesim se jak malej kluk a to zas tak malej nejsem
mas pravdu :))))
A v ten den, kdy to vyjde, odhodim kalashnikov a vytasim meče ;-)
pěkná práce
Ten popis je nádhernej, doufám že to bude takový jak si to představuju. Jen mě štve, že už to nebude o deadrách a o oblivionu, to byl skvělej námět
tak to sa teda teším 4 bola super dufam že 5 minimalne 2x taka dobra
vypada to velmi zajimave pokusim se si to zahrat
Hrál sem oblivion a dost se mi líbíl...tedy..až na dějovou linii, byla příliš krátká. Na tento díl se těším...
Paráda, mrtě se těšim :)
ze tato hra bude naprosta lahudka jako oblivion vcera sem ho musel nainstalovat:)
Vypada to dobre , asi si zahraju
Po skvělý 4ce končně pátej díl.Vypadá to dokonale.
Já si jí sice nezahraju páč mám notebook tak akorát na Most wanted a CoD 3 ale jinak pěkná a určitě zajímavá.Jak už to po grafické nebo hratelní stránce ;)
jde to
padada :-)
Snad to dopane dobře ... jak vydím tak se mi zatím nelíbí že imperialky mají nalíčené xichty jak ve středověkém hollywoodském filmu o dobytí svaté říše. Já ale Bethesdě věřím a těším se i když se mi to nerozjede :3
nej hra co znam
Hej brutal hra :)))
to je ůplně nářezová grafika ... bude to masakr
muj bracha to mel a rikal ze to je husty a fakt ma pravdu
drsny musim stahnout :)
Uz se nato tesim,Oblivion byl skvelej,asi si koupim novej NTB kvuli tomu :D
Hergot to je grafika ))
Nehorázně se těšim, ale to už abych začal šetřit na novej komp...
tak urcite se moc tesim na dalsi dil elder crollu a snad bude stejne povedeny jako predesle...
chcel by som si to zahrat nevyzera to zle
zbytecnost
pěkná hra a dobrá grafika
moc se na tuto hru tesim :)
mazec hra
Tak to bude mazec, podle screenů to je fakt v libovej grafice..čtyřka mě nějak moc nezaujala tak doufam že tohle bude špica
No jo no :)
Hra vypadá dobře jak hratelně tak graficky
tak na tuhle bombu se uz tesim :) obliviona sem dohral asi tak 50krat :D
tak hra z téhle doby by mohla bejt hodně dobrá
v pohode hra
vypadá to dobře.
Já osobně mám TES radši než Gothic...ale jelikož jsem do nedávna nic o pokračování TES po Oblivionu neslyšel, tak jsem se dost bál, že se na to vykašlali...ale co se nestalo? :)...vznikl SKYRIM ! ... *yahoo*
TES ftw
to bude hardcore!
Vypadá to zajímavě, Oblivion mě potěšil mohlo by i toto :)
Nejlepší hra na světě a kdo říká že ne, nikdy to nehrál a chybí mu tak asi 120% mozkové kůry.