Preview

Supreme Commander 2

Komentáře(187)
  1. Guest

    Pěkné a hra vypada opravdu slibně zajem bude 5*

  2. Blue.Shark

    Po návratu z hospody nemůže být nic lepšího, než si přečíst o druhém díle své oblíbené hry. Přítomnost příběhu mě velice těší a dost mě zajímá, jak to bude s mapami. Byl bych totiž velice nerad, kdyby se SupCom2 oproti jedničce změnil na arénovou RTS. Snad se to ještě nějak objasní. Jinak Supreme Commander - tentokrát myšleno jako jednotka - byl v prvním díle pro mě až přímo neužitečnou jednotkou. Bylo riskantní s ním útočit kvůli jeho zranitelnosti, kvůli jeho pomalosti s ním nebylo moc chytré ani prozkoumávat terén. Pokud tomu rozumím, má se to teď výrazně zlepšit, za což jsem rád. Konečně tu "nejmocnější zbraň galaxie" taky jednou budu moci použít :) Dobrou noc

  3. Guest

    zw by konecne zase jedna dobra strategie! tesim se jak malej

  4. Guest

    Hm Hm Zkusím

  5. Darke

    " Avšak tentokrát bude možné objednat si jednotku či upgrade do řady jen tehdy, budete-li je mít čím zaplatit. Nikoliv tak, že si je naklikáte a jejich výroba začne automaticky tehdy, kdy na ně budete mít. Vypadá to sice jako detail, ovšem zejména pro multiplayer tak přibude mikromanagement a hráči se tak budou muset skutečně ohánět"

    Takze vybornou strategii opet menime na klikfest? Doba kdy automatizovane vyroby hrnuli nekonecne rady jednotke prevazenych automatizovanymi transporty do pohyblive prvni linie je fuc? Tak to dik, nechci! Zlaty Supcom: FA (nebyt debilnich Aeonskych AAgunshipek tak diamantovy FA :) )

  6. marw...

    To sem teda zvědavej

  7. Guest

    určitě si ji koupím

  8. Guest

    pěkne priew ae ta hra se mi něak nezdá :)

  9. Guest

    pekna hra

  10. Guest

    vypadá to jak velká plbost ale ten druhý by mohl být lepší ( díl )

  11. mirek44

    urcite si zahraji!

  12. Guest

    jako jednicka

  13. Xeis

    Vypada hratelne :)

  14. -Mates-

    Ze by me to nejak extra zaujalo....

  15. Guest

    v celku hra ujde

  16. SilverKiller

    Jsem na to zvedavi...vypada v celku pekne...uvidime no :-D

  17. pantrick

    fakt to vypadá pěkně. myslel sem, že to bude kravina, ale po shlédnutí těch videjek se mi to zalíbilo

  18. Qvixi

    Mno nevim toto neni zrovna muj styl asi se na takovyto typ her nikdy nedostanu ale jinak clanek je peknej .-)

  19. Guest

    skoda ze temhle typum hry nefandim

  20. Guest

    "Nikoliv tak, že si je naklikáte a jejich výroba začne automaticky tehdy, kdy na ně budete mít. Vypadá to sice jako detail, ovšem zejména pro multiplayer tak přibude mikromanagement a hráči se tak budou muset skutečně ohánět."

    Tak to nebude. Jednotky si stále budete moci "naklikat" dopředu. Akorát samotná výroba začne teprve až když budou suroviny. (tohle opatření je mimochodem kvůli lidem, kteří stavěli experimentální jednotky na jednom mass extractoru apod. a nedokázali smysluplně balancovat input a output surovin a potom to dopadalo tak že nedokázali dokončit vůbec nic :-) ).

  21. Darke

    Jestli je to tedy tak jak pises, tak porad to znamena nekde zasadni zmenu, vem si vsechny vysi experimentalky, potazmo jejich cenu, ono naakumulovat dost skladist aby jsi pokryl kompltni cenu pri zacatku stavby by byl dost extrem, uz Monkeylorda takhle stavet z jednoho zatahu v rozumnem case (dokoncit do 18cti minut po zacatku hry za beznych podminek) bylo umeni (hive a expansive rush rulez :)). Nicmene nedokazu si predstavit, ze bych musel stavet tolik mass a hlavne energy storage abych pokryl stavbu Rippra, ci nedej boze Scathise. Takze bych rekl, ze tenhle system budovy a experimentalky prave mine, nebo to bude jeste uplne jinak.

  22. *666*

    neamm rad moc laserove zbrane , stare dobre naboje a krasne zvuky kulometnich hnizd

  23. menymen

    mě strategie moc neberou

  24. Guest

    Hmm mna ta hra monezaujala.. slaba grafika.. a este jak sledujem je to vesmirne tak ...davam 2

  25. Guest

    pekne udelany clanek

  26. Guest

    Ale není to můj styl

  27. Guest

    hmm to vypada dobre luxusne je to asi good hra

  28. FEJKYYYY

    Kravina mno

  29. Guest

    twe nechapu lidi co davaji koment dobry a ani si to poradne neproctou

  30. JACKY1

    to slušně, možná to bude dobrá hra

  31. Guest

    tak na tento záner som dávno zanevrel,no ale TO TO je PeCkA ... ))) a to si aj potom zozeniem ... ))) pekný clánok 5/5 aj hra )))

  32. Guest

    nova technologie

  33. Guest

    nic moc teda ...tahle hra je takova divna

  34. __sXe__

    skríženie Red alert 2 so Star wars ale jinak je to fakt celkem hezký

  35. Si0di

    vypadá to pěkně ale nic moc

  36. drakstar

    skoda ze tomuhle typu hry nefandim

  37. ^1*^9F!L!p^3

    v pohodě hra

  38. Guest

    Vypada to dobre doufam ze to i tak dobre bude xD

  39. Guest

    nic moc teda

  40. Dav!d

    Popravdě řečeno mě to ze screenů nějak nenadchlo.

  41. sHamzOr

    nevypada to špatně ale takovy hry me moc nebaví)

  42. Banks47

    stary dobry Total Annihilation

  43. Guest

    mas to pekny palec nahoru :)

  44. Netusiim

    neoc jako Star wars co ?

  45. #-Davis-#

    čoveče ta hra vypada fakt dobře a taky mi připomíná command conquer asi si ji zapařím teda jestli nebude mít tak moc velký hw nároky

  46. Lukinsons-cz

    strategie co jsem kdy hrál, zbytečně vyhozených 19,- kč

  47. Lukinsons-cz

    199,- za 19,- bych žádnou gamesku nekoupil

  48. TrojisCZ

    pekne na hovn....

  49. PoLy007

    dobra parba ale je na prd ze to je z budoucnosti

  50. DeIv_155

    nebo star wars ???!! :-D

  51. Guest

    vypadá to dobře.

  52. Guest

    První díl byl super jen doufám že se ty HW nároky trochu sníží

  53. Geniuuus

    doufam ze to bude jeste lepsi nez jednicka protoze mne jednicka hodne bavila

  54. RyneoN.cz

    stáhnu aspon jestli pide demo

  55. Cpt.Reed

    tak to si musim sehnat

  56. LorD.Horusa

    grafika hodně kvalitní ale bojím se aby to nebylo stjné jako ve většině strategií tzn co nejfřív udělat co nejvíc jednotek a pak to vrhnout na nepřítele bez jakého koliv taktizování-doufám že to bude vyřešeno podobně jako třeba ve warhammeru 40K protože tam bylo jednotek presně tolik aby ses mohl zajímat o každou z nich a mohl jsi s nimi krásně taktizovat
    tady to vypadá jen na multi grafickou řezačku bez taktiky

  57. V.i.z.i

    snad se i povede jeho nástupce, tahle hra má velký herní potenciál moc se těšim ...

  58. Guest

    hrali ste nekdy total anihilation? nejlepsi strategie co sem kdy hral a taky je to od Chrise Taylora, taky pravda ze supreme commander 1 se moc nepovedla ale na dvojku se tesim jak to zlepsili nebo naopak zmrvili :)

  59. Guest

    je to taky nemastny neslany. Neni to moc přehledná hra

  60. ^4Mikis

    no vypada to zajimave:-) urco vyzkusam:-D

  61. Guest

    Tohle bude pecka :)

  62. Michles

    na videu na Youtube se mi video seká. Čím to je? Že by jim nestíhal komp? xD to snad ne... Nevíte?

  63. Guest

    i přes to že jsem milovník strategických her tak tady ta mi nesedí už prvni dil Supreme Commander byl takový divný..prostě není to dobrá hra ..ale článek pěkně vypracovaný dávám 5z5 :-)

  64. Caesar51

    Na tohle se tesim

  65. Guest

    bych tuto hru nevyskrtnul z meho denicku jako velmy velmy ale fakt velmy gooooood hra a uz se na ni velmy ale fakt ale fakt velmy desne nadrban https://www.gamepark.cz/img/smile/smile.gif

  66. Guest

    myslim si ze je mnohem lepsi stary dobry c&c

  67. Guest

    První díl byl sám o sobě skvělej a co teprve dvojka....moc se těším

  68. gibon7608

    Tak tohle mě nebere

  69. Guest

    Super uz se tesim az si to zahraju

  70. Daxstr

    me strategie bavej vzdy jenom chvili

  71. Guest

    teda vyzerá to velmo pekne.. ale neviem prečo ale trocha mi to pripomína ten star craft2... no čo ja viem aspoň mne ale to bude asi tým že v tejto dobe vychádzajú len "takéto" stratégie

  72. Marcus.Phoenix007

    No vypada huste ale me tyhle vesmirny (strategie) moc neberou.Strategie samy o sobe mam rad hlavne jsem si oblibil hru Age of Mythology.Ale rozhodne stoji za vyskouseni.

  73. Guest

    hmmm bude to fakt pekny

  74. F.r-4-n.K

    je to docela zajimva gamesa jednicka byla dobra a todle muze bejt taky

  75. Guest

    super hra

  76. Guest

    naroky nejsou moc velike a kvalita a inteligence PC presto vypadá velice dobře no tohle si zahraju:d

  77. Guest

    vyzera to dobre to budem musiet skusit

  78. Guest

    Tak tedy, podařilo se mu ze zajímavého konceptu strategie vytvořit klasickou tuctovku alá série C&C. Jestli to je jen nátlak distributora (Square Enix - pochybuju) nebo si myslí, že bez Tech-Levelů nebo právě nákupu jednotek "na dluh" má hra právo být dalším z následníků původního Total Anhillation... well, god help us all.

    PS: Pro většinu místní populace, snažte se vyjadřovat pochopitelně. "To je z budoucnosti fuj" je sice výstižné ale zároveň také není nic jiného.

  79. Fanda-Johna-Woo

    jako uz nejsem tak velkym zastancem strategii ale tahle vypada fakt moc lahodne :) jak pro me tak aj pro muj pc ten uz taky po ni slinta:)

  80. Guest

    TIBERIUM WARS! jednoznacne

  81. dandiwaldu

    viborna hra

  82. Guest

    No jak bych to řekl jednička byla supr ale nároky na PC byli opravdu na tu dobu ohromné a já si to mohl zahrát až těď a svojka jestli bude taková jako jednička tak si to asi nezahraju ale i tak to je dobrá hra best strategia a svojí rozlouhou bila i dosti kpnvenční. :-)

  83. Momo_cz

    vypada to dobre

  84. Fenomen1

    de to stale nahoru

  85. Buliwyf

    vapada to krasne ale este aby to skousnul muj komp :-)

  86. .energy

    se tesim az to vyjde hned koupim ))

  87. T.Hanich

    jako strategie přímo miluju a tato vypadá víc než dobře, určo ji seženu

  88. Dameonm

    podle me nejlepsi Scifi strategie sam mam prvni dil a moc pekne

  89. Guest

    také strategie nejsou pro mě
    ale jina dobře o proti ostatním strategiím to jde

  90. Guest

    strategie nemusim, ale tahle vypadá hodně solidně

  91. sifusan

    uvidime za zkousku nic nedam

  92. spoony_

    nemam rad strategie :-P

  93. Barney.Stinson

    vypadá to dost dobře, docela se mi líbí grafika, ale nevím jestli bych si to koupil

  94. Guest

    grafika o ničem jinak dobré

  95. Marumonkey

    ta to hra mi připomíná star wars války klonů :-)

  96. Paaata

    ...ale tenhle typ her není moje gusto.... :) ale pekny clanek...

  97. Guest

    Znám Command & Conquer, nebo Red Alert, ale co je tohle?

  98. ^4Pe^1te_^7CZ

    Zajímavý nápad;)

  99. notkiller

    tato hra je fail

  100. baazik

    jednička mě vůbec nebrala, tak nevím co tohle...

  101. gh__?

    tak čekal jsem od toho vice ale zase nic takze tuto hru ani stahovat nebudu

  102. Guest

    uz se tesim

  103. Tanaka_San

    Vypada to slusne

  104. Guest

    skoro stejný jak red alert , skusil bych jí

  105. Guest

    Trochu mi to připomína Starcraft a KKnD2 xD... jinak pekna hra, me tohle dost bere, takze si ji koupim ;)

  106. Guest

    uz aby bylo tohle :)

  107. Guest

    tenhle typ mě nebaví

  108. Xeis

    asito neue ys takova parba jak se cekal no

  109. kerss!

    naprosta blbost nehral bych to ani kdyby mi to nekdo dal zadaco

  110. Guest

    je to fain

  111. Guest

    mno...moc nic spis nic nez moc .-)

  112. Guest

    Mno jak to bude konkrétně implementovaný sám nevim, ale mluvil sem s pár lidma od GPG a alespon zatim to rozhodne neni udelany ve stylu napr. Starcraft. (asi to vypadá že si tady vymejšlim :-), ale je to opravdu tak. Na GPGnet mám nick TheArmCommander ... kdyžtak si o tom rád promluvim tam)
    Taky je třeba mít na paměti, že tyhle záležitosti se budou ladit v průběhu BETA verze, takže nikdo, ani já, ani sami vývojáři natož pak redaktor GameParku, nemůže s jistotou říct jak taková věc bude fungovat ve finální verzi.

    Nicmene se domnívám, že to bude vyřešeno elegantně nějakym kompromisem, neboť udělat z hry tohohle typu klikačku je skoro neproveditelný a nedalo by se to vůbec hrát.

  113. Holou$

    tak to je dobre to si zahraju

  114. Guest

    3 je mnohem lepší a neni tak lehká

  115. Guest

    nevypadá špatně

  116. Guest

    to by mohlo byt dobry

  117. Guest

    čekal jsem to ze to bude lepší

  118. Guest

    dá se to

  119. Guest

    i kdyz ta grafika

  120. Guest

    dávam tomu 80 %

  121. *ABRAK*

    cekal sem víc

  122. Guest

    vypada to zajimave

  123. Guest

    nvm jak vy ,ale tady ten styl moc nemusim ...

  124. Guest

    pekna gameska celkem aji bych zahral

  125. Guest

    moc dobry

  126. Guest

    takyhle hry me moc nebo radsi simulator

  127. Polovis

    a chci i dvojku

  128. .Glumíček.

    hra je to dobra a co myslite vy

  129. Guest

    ale ty videa celkem dost o nicem mohli by udelat neco lepsiho

  130. Guest

    Pěkné a hra vypada opravdu slibně zajem bude 5

  131. Guest

    Pěkné a hra vypada opravdu slibně zajem bude

  132. Guest

    nevypada to spatne

  133. Guest

    Budu muset stahnout :D

  134. Guest

    Brulni grafarnu i provedeni hry ...nice

  135. 2v2nebo3v3KB?

    Vypadá to dost slibně ......

  136. Guest

    Vypada to skvele ... Ale nevim ci skusim...

  137. Guest

    dos dobry se zda

  138. Guest


    hmmmmm.... dobry

  139. Guest

    a snad i dosti originální.. tohle vidím buď na pecku, nebo propadák.. no fandím první možnosti

  140. Guest

    něco jako star wars

  141. ^^20#^J^^20_^^02u$^^20T_^^02"

    da se:)

  142. Guest

    uz se na to tesim

  143. Guest

    moc se mi to líbí 100%

  144. Guest

    znam lepši hry

  145. FEJKYYYY

    Tak tohle jeste neznam ?

  146. Guest

    Mám u sebe 1 Supreme Commandes, jsem fakt fanda, tesim se na to az si zahraju 2, ty screeny vypadaji fakt uzasne a myslim si ze clanek zasluhuje kladne hodnoceni!

  147. Guest

    jednička je dobrá ale dvojka se fakt povedla

  148. Gh0st^3i^5i^6i^7k

    Tak to je síla já mám doma 1 originál a hrajeme to s kámošama po netu.

  149. Guest

    ediné, co v téhle hře stojí za to, je demolování budov, které je už samo o sobě trochu smutnější v tom, že budovy jsou k demolici vyloženě určené a rozhodně nepůsobí dojmem, že by se hodily i na klasické "používání". Jinak je to samozřejmě oranžovější GTA. (gta nestojí za nic.).....

    docela mi chyběj zmínky o multiplayerech na GP recenzovanejjch hrách..Kupř.necrovision,wolfenstein,tedkom Red Faction..Předce si nepořídím smažbu jenom pro singel..

    Mohla by to být skvělá hra co se týče hratelnosti jediné čeho se bojím je aby neupadla do stereotypu ale vzhledem k ostatním recenzím to nepovažuji za zas tak velkou hrozbu, takže si to určitě zahraju


    škoda,že vývojáři nemysleli na ty hráče,co dávaj přednost těm ZLÝM..bylo by paráda hrát za EDF a snažit se potlačit vzpouru,možná u multaku...

  150. Vinnetouu

    tohle bude pařbička:)

  151. M4D

    Jsem zvědavý jaký bude oproti prvnímu dílu

  152. works5

    Vizera to dobre ale newim ci sa to oplati kupit.

  153. Guest

    je to fakt husty bavi me to protoze ja takovy hry miluju????????????

  154. Guest

    to bude zas propadak :D

  155. €lijo

    tak to bych docela pářnul

  156. ChickenCorpse

    grafiku to ma slusnou mozna to skusim

  157. Guest

    je to výborná hra, fakt super

  158. 0gh6O0st6

    dnes tu hru vydim poprví a moc mě nezaujala

  159. Guest

    ale nerozjedu to :-P

  160. ZRALOKZMORE

    ale asi bych nestihal ovladat

  161. hittman12

    prvni dil jsem hral porad ... takze jsem zvedavej na ten druhej .... vypada to pekne :)
    (ale asi to uz nerozjedu :(

  162. ^2c^9h^2l^9u^2b^9k^2o

    pěkná hra,ale to ovládání by mě teda zajímalo:-D

  163. **^^22BR^^33az^^22IL

    uvidíme

  164. Guest

    hry tohoto typu me vubec nepritahuji

  165. Guest

    zajimava hra;)

  166. Guest

    Zdá se tedy, že tým kolem Chrise Taylora má ve vývoji Supreme Commander 2 jasno. Chce vytvořit titul přinejmenším tak komplexní jako byl první díl, ale zároveň přístupný i méně zkušeným hráčům. To nutně neznamená, že bude zjednodušen. Spíše více propracován a zatraktivněn. Nepůjde tak už jen o holé, byť vynikající bitvy, ale i o příběh a atmosféru, což si mainstreamový hráč žádá. Hra by měla vyjít v průběhu příštího roku, a to nejen na počítačích, ale i na Xboxu 360.

  167. Guest

    Už je tomu několik let, co vyšla chválená a především monstrózně velkolepá realtime strategie Supreme Commander. Hlavní designér a majitel studia Gas Powered Games, Chris Taylor, znovu dokázal, že realtimovky rozhodně umí, a že jeho prvotina v tomto žánru – Total Annihilation – nebyla žádnou náhodou, ale jen předvojem ještě lepších počinů. Rovněž rychlá akční strategie Demigod nedávno zaujala a dokonce zaútočila na první příčky prodejních hitparád. Taylor si ji ale vytvořil jen v mezidobí mezi prvním a druhým dílem Supreme Commander. O dvojce už se sice začalo hovořit před delší dobou, vlastně krátce po vydání prvního dílu, ovšem Chris Taylor následně veřejně oznámil, že tehdejší technologie, respektive míra jejich rozšířenosti, zatím nedovolují to, co si pro dvojku předsevzal. Doba ale pokročila a čtyřjádrové procesory a výkonné grafické karty dnes nejsou žádnou výjimkou a už vůbec ne v hráčských mašinkách. Supreme Commander 2 tak může jít směle vstříc technologickému trůnu a především zase pobavit hráče svým rozsahem, s nímž se nemůže měřit žádná jiná RTS. Zajímavostí je změna vydavatelského domu. Zatímco jedničku produkovalo THQ, na druhý díl si zajistil práva expandující japonský vydavatel Square Enix, jenž nedávno pohltil Eidos/SCi.







    Ovšem kromě technologie se chce Chris Taylor se svým týmem více věnovat záležitostem okolo, které v prvním díle nebyly úplně do detailu promyšleny a propracovány. Přeci jen, první Supreme Commander místy působil až příliš odosobněně a anonymně. Hráč se jen těžko ponořoval do příběhu a ztotožňoval se s motivací jednotlivých frakcí. To by se mělo tentokrát změnit. Velký důraz tak bude kladen na děj motivující k dalšímu hraní. Každá mise by měla přinést něco nového a korespondovat i s příběhovými událostmi. Důležitou součástí mají být také hlubší charaktery.







    Na prezentacích ukazoval Chris Taylor mapu zvanou Illuminate 5, která jakoby z oka vypadla jedné z arén známých z Demigodu. Především pak prostředím, které sestává z arény vznášející se nad osvětleným městem. Jedná se o kombinaci trojrozměrného a dvojrozměrného prostoru. Ostatně, nejde o jediný aspekt, který je podobný předchozí hře Gas Powered Games. Také grafický engine je shodný jako v Demigodu, což je poměrně překvapivé. Těžko si totiž představit dvě rozdílnější realtime strategie. Zatímco Demigod sázel na komornější, ale o to záživnější bitky, tak Supreme Commander 2 počítá se stovkami a tisícovkami jednotek, kde ztráta několika z nich nic neznamená. Možná, že Taylor tak trochu upustil od svých původních plánů, kdy měl být Supreme Commander 2 skutečně grafickým vrcholem. Nebo možná je tento engine tak flexibilní a kvalitní, že se na něm dá postavit hra tak graficky kvalitní, jak jen je výkonný počítač. Každopádně, tady nejde jen o grafiku, ale také síťový kód, jenž byl v počátcích provozování Demigodu docela problémem. Vývojáři to připouštějí a tvrdí, že mušky už vychytaly a multiplayerové partie Supreme Commander 2, jež jsou jedním z největších příslibů celého projektu, by neměly trpět nedokonalostí kódu. Ostatně, v případě tak masivní hry by to byl opravdu problém.







    Hráči se mohou těšit opět na velice flexibilní přibližování a oddalování kamery, které nemá v jiných hrách obdobu. Od naprostých detailů, kdy si budete moci prohlédnout jednotky skutečně zblízka, se můžete vzdálit do takové míry, že na obrazovce uvidíte celou planetu a na ní jen symboly jednotek. Nicméně přechod mezi jednotlivými úrovněmi má být mnohem plynulejší než minule, stejně jako přeměna modelů jednotek v pouhé ikony a symboly. Právě na to si v případě prvního Supreme Commanderu řada hráčů stěžovala – že hra se nakonec hraje v úplně jiné podobě, než jak vypadá na obrázcích. Ale co se dá dělat, monstrózní šiky jednotek se dají jen těžko ovládat tehdy, když jich na obrazovce vidíte jen pár. Tohle je zkrátka strategie velkého měřítka. Každopádně, určité zlepšení a zkompaktnění by mělo nastat.







    Co se týče jednotek, očekávejte mnohem menší míru jejich generičnosti. Ačkoliv i minule byly jednotlivé frakce odlišné a hrálo se za ně poněkud jinak, graficky ten rozdíl zase tak patrný nebyl. To se nyní změní. Ostatně, jedna ze stran konfliktu, Aeon, se přerodila v nové uskupení, které si říká The Illuminated. To znamená velmi výrazné přepracování. Jejich jednotky mají být výrazně organičtější než minule. A velkých designových změn doznají také dvě přetrvávající frakce, tedy UAF a Cybrané. A základě prezentací můžeme říct, že jejich vzezření je výraznější a specifičtější. Dále se rozevírajících nůžek se dočkáme i z hlediska hraní za všechny tři frakce.







    Významným jmenovatelem Supreme Commander 2 je flexibilita. Pakliže jste hráli první díl, jistě víte, že počáteční jednotky se velmi záhy staly zbytečnými. Nakonec, to je věc, která má většina strategií společnou. Avšak ve dvojce by tomu mělo být jinak. Bude možné vylepšovat i ty úplně nejzákladnější jednotky, a to tak, aby se daly použít i v pozdějších fázích. Například jim přidáte protiletadlovou zbraň, prodloužíte dostřel apod. To vše bude možné na základě stromu schopností, který byl rovněž adaptován z Demigodu, kde s ním tvůrci udělali dobrou zkušenost. Samozřejmě bude ve formátu Supreme Commander 2 fungovat odlišně. Flexibilnější by měl být také ACU, tedy nejdůležitější jednotka ve hře, od níž se vše odvíjí, a která když je zjištěna, tak hra končí. Na ramena jí budete moct připevnit třeba artilerii, torpéda a spoustu dalšího. Ačkoliv celá řada jednotek vychází z prvního dílu, těšit se můžeme i na dostatečné množství nových. Nakonec, různé jednotky Supreme Commanderovi nikdy nescházely.








    Rovněž ekonomika dozná renovací. Dvě základní suroviny – energie a masa – zůstávají zachovány. Avšak tentokrát bude možné objednat si jednotku či upgrade do řady jen tehdy, budete-li je mít čím zaplatit. Nikoliv tak, že si je naklikáte a jejich výroba začne automaticky tehdy, kdy na ně budete mít. Vypadá to sice jako detail, ovšem zejména pro multiplayer tak přibude mikromanagement a hráči se tak budou muset skutečně ohánět. Nově budete získávat zkušenosti na vývoj technologií také tím, že budete útočit a ničit nepřátelské jednotky. Tím chtějí autoři docílit toho, aby hráči více vylézali z ulity. Upgrady si sice můžete koupit i za jiné suroviny, ale mít je jako vedlejší produkt útočné strategie není vůbec špatné. Ušetřené zdroje se pak dají vždycky investovat jinam. Pokud jste si minule stěžovali na horší pathfinding (hledání cest k cíli jednotkami), vězte, že tvůrcům se také příliš nelíbil, ale nemohli s tím nic dělat. S velkým množství jednotek se totiž výrazně zvyšuje náročnost jen a pouze tohoto aspektu na procesor. Se současnými čtyřjádry by měl pathfinding fungovat už bezproblémově.







    Gas Powered Games se rovněž soustředí na hutnější atmosféru. Ta prvnímu Supreme Commanderu přeci jen scházela. Proto se můžete těšit na mnohem atraktivnější a variabilnější prostředí. Autoři se chystají použít skutečně umělecky pěkné exteriéry. Přes všechno to, co Supreme Commander 2 hodlá nabídnout, by se hardwarová náročnost měla udržet v celkem rozumných hranicích. Na prezentacích běžela dokonce na tři roky starém počítači. Takový už se dnes dá sehnat poměrně levně. Velmi slibně zní rovněž zbrusu nová umělá inteligence, která se dokáže vašim akcím přizpůsobit už v průběhu jedné mise či úrovně.








    Zdá se tedy, že tým kolem Chrise Taylora má ve vývoji Supreme Commander 2 jasno. Chce vytvořit titul přinejmenším tak komplexní jako byl první díl, ale zároveň přístupný i méně zkušeným hráčům. To nutně neznamená, že bude zjednodušen. Spíše více propracován a zatraktivněn. Nepůjde tak už jen o holé, byť vynikající bitvy, ale i o příběh a atmosféru, což si mainstreamový hráč žádá. Hra by měla vyjít v průběhu příštího roku, a to nejen na počítačích, ale i na Xboxu 360.

  168. Guest

    Už je tomu několik let, co vyšla chválená a především monstrózně velkolepá realtime strategie Supreme Commander. Hlavní designér a majitel studia Gas Powered Games, Chris Taylor, znovu dokázal, že realtimovky rozhodně umí, a že jeho prvotina v tomto žánru – Total Annihilation – nebyla žádnou náhodou, ale jen předvojem ještě lepších počinů. Rovněž rychlá akční strategie Demigod nedávno zaujala a dokonce zaútočila na první příčky prodejních hitparád. Taylor si ji ale vytvořil jen v mezidobí mezi prvním a druhým dílem Supreme Commander. O dvojce už se sice začalo hovořit před delší dobou, vlastně krátce po vydání prvního dílu, ovšem Chris Taylor následně veřejně oznámil, že tehdejší technologie, respektive míra jejich rozšířenosti, zatím nedovolují to, co si pro dvojku předsevzal. Doba ale pokročila a čtyřjádrové procesory a výkonné grafické karty dnes nejsou žádnou výjimkou a už vůbec ne v hráčských mašinkách

  169. Guest

    tato hra mne nezaujala :D

  170. wh0w

    no myslim si ze jsi na velkym omylu, podle me tohle propadak nebude ani nahodou!

  171. Guest

    hmm 1cka byla nuda. 2ka bude podle mne to samy. ...

  172. Guest

    vylepšovat i ty úplně nejzákladnější jednotky, a to tak, aby se daly použít i v pozdějších fázích. Například jim přidáte protiletadlovou

  173. Guest

    Taylor si ji ale vytvořil jen v mezidobí mezi prvním a druhým dílem Supreme Commander. O dvojce už se sice začalo hovořit před delší dobou, vlastně krátce po vydání prvního dílu, ovšem Chris Taylor následně veřejně oznámil, že tehdejší technologie, respektive míra jejich rozšířenosti, zatím nedovolují to, co si pro dvojku předsevzal. Doba ale pokročila a čtyřjádrové procesory a výkonné grafické karty dnes nejsou žádnou výjimkou a už vůbec ne v hráčských

  174. Guest

    technologie, respektive míra jejich rozšířenosti, zatím nedovolují to, co si pro dvojku předsevzal. Doba ale pokročila a čtyřjádrové procesory a výkonné grafické karty dnes nejsou žádnou výjimkou a už vůbec ne v hráčských mašinkách. Supreme Commander 2 tak může jít směle vstříc technologickému trůnu a především zase pobavit hráče svým

  175. Guest

    Už je tomu několik let, co vyšla chválená a především monstrózně velkolepá realtime strategie Supreme Commander. Hlavní designér a majitel studia Gas Powered Games, Chris Taylor, znovu dokázal, že realtimovky rozhodně umí, a že jeho prvotina v tomto žánru – Total Annihilation – nebyla žádnou náhodou, ale jen předvojem ještě lepších počinů. Rovněž rychlá akční strategie Demigod nedávno zaujala a dokonce zaútočila na první příčky prodejních hitparád. Taylor si ji ale vytvořil jen v mezidobí mezi prvním a druhým dílem Supreme Commander. O dvojce už se sice začalo hovořit před delší dobou, vlastně krátce po vydání prvního dílu, ovšem Chris Taylor následně veřejně oznámil, že tehdejší technologie, respektive míra jejich rozšířenosti, zatím nedovolují to, co si pro dvojku předsevzal. Doba ale pokročila a čtyřjádrové procesory a výkonné grafické karty dnes nejsou žádnou výjimkou a už vůbec ne v hráčských mašinkách. Supreme Commander 2 tak může jít směle vstříc technologickému trůnu a především zase pobavit hráče svým rozsahem, s nímž se nemůže měřit žádná jiná RTS. Zajímavostí je změna vydavatelského domu. Zatímco jedničku produkovalo THQ, na druhý díl si zajistil práva expandující japonský vydavatel Square Enix, jenž nedávno pohltil Eidos/SCi.

  176. Guest

    že jeho prvotina v tomto žánru – Total Annihilation – nebyla žádnou náhodou, ale jen předvojem ještě lepších počinů. Rovněž rychlá akční strategie Demigod nedávno zaujala a dokonce zaútočila na první příčky prodejních hitparád. Taylor si ji ale vytvořil jen v mezidobí mezi prvním a druhým dílem Supreme Commander. O dvojce už se sice začalo hovořit před delší dobou, vlastně krátce po vydání prvního dílu, ovšem Chris Taylor následně veřejně oznámil, že tehdejší technologie, respektive míra jejich rozšířenosti, zatím nedovolují to, co si pro dvojku předsevzal. Doba ale pokročila a čtyřjádrové procesory a výkonné grafické karty dnes nejsou žádnou výjimkou a už vůbec ne v hráčských

  177. Guest

    jojojo jajaj nicnic moc moc super super

  178. Guest

    Ale myslim ze na stareho dobreho redalerta nema

  179. Jugmaster

    pekny ale ja nejsem pro takavy typy her

  180. Guest

    Hra je sice hezká, ale má moc vysoké nárkoky....jinak paráááda

  181. crackers222

    dobr ahra budu t ohrat

  182. Odex

    |Vypadá solidně už aby jsem to hrál

  183. Guest

    Hned ji budu kupovat na tu hru se těšim uš pul roku...Mam jedničku a i datadisk forged alliance....A je to fakt super hra :-)

Copyright © 2018 Allstar Group s.r.o