Podaří se vám vydat úspěšnou hru. Prak přirozeně máte radost a užíváte si svého úspěchu. No a pak dostanete ten znamenitý nápad, že vyrobíte její pokračování. Výtečně, opět úspěch! Jste dobří a nestydíte se tedy hrdě vydat do tvorby dalších dílů vašeho dítěte. Jenže s přibývajícími vráskami je vám stále jasnější, že budete muset předvést něco nového, neotřelého a vyhnout se prvkům, kterými jste již jednou ohromovali. A to je vskutku nelehký úkol. V sérii Splinter Cell by byla hloupostí měnit její zažitou hratelnost jako takovou. Každý si na ni zvykl a tak trochu ji tedy od dalšího dílu očekává. Zároveň byste ale jistě byli schopni vyjmenovat několik prvků, které ze hry notoricky znáte a považujete je již za jakési klišé. Jednou z nich by zajisté byli více funkční brýle, kterými je možné vidět i v infra modu či v režimu nočním. Nu a právě proto zde nebudou.
Pokud ve vás hrklo a zmateně klikáte myší jinam, snažíc se utéct od této prapodivné hry, můžu jen doufat, že vás zpět přitáhne zmínka o tom, že tyto věci nebyly ze hry zcela vymazány. Kdepak, to by lidé moc protestovali. V zásadě jde tedy o to, že je nebudete mít stále při ruce, ale zrovna tak je můžete najít na jakémkoliv místě a nějakou dobu používat. Další věcí, na kterou se v novém pokračování autoři zaměřili, je kooperativní styl hry. Zatímco v dílu Chaos Theory tento prvek nebyl vyšlechtěn ke své dokonalosti, zde autoři doufají, že se jim to již povedlo. Nápad mít svého parťáka není vůbec špatný a to ať jde o toho z masa a kostí, který sedí u jiného PC, nebo toho jenž vám bude přidělen uměle. Pokud se tak stane, je jasné, že hrajete sami a jste stejným Samem Fisherem jako v předchozích dobrodružstvích.
Vaším novým úkolem nebude nic snadnějšího nežli infiltrovat se do teroristické skupiny. Celá akce je naplánována tak, že vy jste odsouzen za fiktivní vyloupení banky a čirou náhodou do stejně věznice, ve které platí za své hříchy jeden z teroristů. V lochu se strhne vzpoura a vy stojíte před částí svého úkolu a tou je pomoc v útěku právě zmiňovanému teroristovi. On sám se vám bude po cestě také hodit, neboť je skrze něj provádět úkony jako je otevírání dveří nebo šplh přes překážky. On vás potřebuje k tomu, aby prošel skrze bachaře a celkově zůstal naživu. Pokud by vám vrtalo hlavou, jestli váš souputník bude opravdu tak chytrý, jak se to zatím prezentuje, tak jako přiklad by mohla posloužit situace, která v minulosti moc doladěná nebyla. Když jste s někým šli a potkali jste hlídku, bylo celkem nudné vyzvedávat si ho za rohem, když jste ji sami vpředu zneškodnili. Tyto situace jsou zde řešeny automaticky a on se k vám pak prostě přidá.
Jinou věcičkou, která stojí za zmínku je jistá otevřenost příběhu. Jestli si vpomenete, tak v dílu Pandora Tomorrow jste vždycky dostali nějaký příkaz a ten jste prostě splnili. Zabij informátora, bum a bylo. Žádné vysvětlení proč a jak vám to pomůže. V Double Agentovi to bude jinak. Například při útěku potkáte stráž. Stojí vedle vás člověk, do jehož přízně se chcete vetřít a následně mu pak rozložit organizaci zevnitř. Zabití, ať už tiché nebo brutálnější by k tomu jistě dopomohlo. Nuže, jak říkám, je to jen na vás, můžete zvolit tuto variantu nebo si vymyslet jiný způsob jak zaujmout teroristu. Během čtení vám již asi došlo, z čeho tedy pramení název hry. Díky takto pojaté zápletce jste nyní trochu nadneseně sluhou dvou pánů. Jedním z nich jsou samozřejmě kazisvěti a tou druhou pak vaši kámoši z NSA. Podle toho také budou vypadat jednotlivé náplně misí a bude jen na vás, jak budete šikovní. Balancovat na takto tenkém ostří totiž vyžaduje aspoň trošku šikovnosti., což jistě chápete.
Autory celkem dost překvapilo, že ve hraní multiplayeru hráči v drtivé většině preferovali spy vs spy, namísto spy vs mercenary. Díky tomuto jevu se k vám v tomto dílu dostane jen oblíbenější spy vs spy. Půjde o dva teamy proti sobě, kdy se každý může skládat až ze tří jeho členů. Tento malinkatý počet hráčů vás možná překvapuje, ale je zde hlavně z toho důvodu, aby se hra nestala obyčejným deathmatchem, ale zůstala hrou na agenty :). V podstatě třetí nabídkou vedle singlu a multiplayeru je kooperace. Odděluji ji z toho důvodu, že kampaň pro ni bude zcela odlišná, než-li jinde. Co si budeme povídat, koho by bavilo hrát to samé dokola s vaším online kamarádem, když už to budete oba znát. Jak jsme zmiňoval, hlavním lákadlem bude tlak na vaše rozhodnutí, které ovlivní další spád událostí. Jak byste třeba řešili situaci, kdy můžete zabít jediného člověka a věděli byste, že to zachrání tři tisíce lidí? Že znáte jasnou odpověď? Hm, nemyslím si, stačí si představit, že ten člověk by byla třebas vaše holka. To už se rozhoduje hůře, co? (Tímto je zde myšlena ekoteroristka Enrica, do které se Sam zakouká.)
Až se dostanete ven z basy, budete postaveni před další těžké rozhodnutí. Uprostřed teroristů, a že patří k těm výše postaveným, budete donuceni zastřelit nevinného člověka. Opět bude na vás, jestli to uděláte, nebo ne. Autoři si zde opravdu hodně hrají s tím, pro co se rozhodnete. Krom jiného zde bude i výukový level, který se odehraje na Islandu. Budete zde muset najít a zneškodnit odpalovací rampu na rakety, která má na svědomí několik dopravních letadel. Takto hozeni do neznámého prostředí pak potkáte parťáka jménem Doe. Ten vám bude pomáhat a učit se od vás, jak efektivně zabíjet. Jiným prostředím pak bude Kinshasa v Africe, kde zrovna zuří občanská válka. Nebudete to tedy již jen o plížení temnými zákoutími, ale o slunečných mapách, které jsou tak světlé, že si jako Sam raději vezmete sluneční brýle, tričko a kapsáče. Hra nabídne minimálně tři zakončení, před nimiž se potkáte s pěti hlavními teroristickými hlavami. Všechny tyto velké změny jsou vymyšleny na základě hráčských reakcí. Dříve to bylo celkem jednoduché a šlo v podstatě jen o to, se někde schovat a počkat si. Nyní se dostáváte ven, do mnoha jiných prostředí a je nutné přemýšlet i trochu jinak.
Čeká na vás zde klasický barevný ukazatel, který vám signalizuje jak jste na tom s vaším krytím. Zelená značí, že jste dobře skrytí, oranžová že můžete být objeveni a hledají vás, červená pak, že dojde ke střetu. To se hodí například ve sněhové bouři. Předtím jste neměli potuchy, jestli vás vidí nebo ne. Příběh je také laděn na dvě strany proto, aby se hra nezvrhla v prostou střílečku, ale zůstala především hrou na utajení. Pokud vás totiž někdo uvidí, jak někde střílíte hlava nehlava, bude to pro vás znamenat antipatie té či oné strany, pro kterou se snažíte hrát. Ve vnějším prostředí, kde zuří válka, samozřejmě nebudete mít problém se schováváním těl. Čekají na vás nové série výbavičky a zbraní, než-li na jaké jste si již mohli zvyknout. Zbraněmi budou spíše primitivnější kousky, které sice nejsou nejmenší, ale zato ohromně ničivé. Z věcí by se pak jako příklad mohl použít Wave Vision, věc, díky které uvidíte elektromagnetické a zvukové vlny. Ovládání hry zůstane oproti Chaos Theory nezměněno.
Autoři vsadili na divokou kartu a vnesli do hry spoustu změn. Jak to bude vypadat v reálu se můžete přesvědčit již v srpnu tohoto roku. A stejně tak, jak se nám nelíbí vykrádání jedněch her druhými, tak možná by nebylo úplně špatné, kdyby autoři jiných titulů okoukali ono dvojí zadání pro vaše mise, kdy se snažíte zalíbit oběma stranám.
vzhledem k tomu, ze se mi sekaly i predesle dily tohle asi nevyzkousim (:
fakt jako todle je serie co se fakt povedla a i ten MP
Tak na tuhle gamesu se celkem těším, ptže SC je hooodně dobrej :) BTW aji prezentačka na E3 byla nááááářezová :) Takže keep it goin'... :)
Na DA se tesim,. hral jsmepandoru, ale ta me moc nenadchla, pak Chaos theory a situace byla lepsi, ale vsemas ve ale, ve SC mi situce kde muzet vyuzit ruznych urcitych vychytavek prislo jaksi umele a predem celkem dost nadefinovane...dale ovladani sama je celkem tezkopadne, kolikrat jsme si pral byt ve vzducu mezi dvemi stenami, pisknout prilakat dve straze jednoho srazit padem a v mziku vteriny druhemu vrazit nuz do bricha, ale ouha, zotavovani Sama trvalo az prilis dlouho, nerealne dlouho...co Pribeh, , chcete pribeh ??? tak si radsi sezente Metal gear solid 1,2 nebo nejlepsi 3ku kde Snake je v Djungli a opravdu to stoji za to, ovladani u Snake je take rychlejsi intuitivnejsi a prijde mi mnohem prijatelnejsi a realistictejsi... no snad DA bde nejlepsi a ackoliv jswm SCCT doghral do konce ahra me bavila, porad je tu prostor pro ALE u MGS jsme se bavil vice . To by snad mohlo stacit :)
že MGS je na PC docela zapomeuté přitom je to ale král SA. jednoznačě nic nemá na MSG protože tam bylo mnoho cest jak se tam a tam dostat a bylo to taková apínavější u SC i když je to moje oblíbené tak prostě si měl plno hračk ale využíval sem tak max kameru v kablíku a noční viděí.. jiač bylo využívání ostatních hračiček vynuceé jednou za čas...
Nasdar
Vy sem napisete MOC NAROCNY ale HW sem nehodite ...jak k tomu prijdu ja ktery vubec netusim jaka je optimalni konfigurace ...me by to taky celekm zajimalo...... ?!?!??!
...NA 3-TIM OBRÁZKU HNĚDEJ PADÁK KDYŽ JE NĚKDE V ZIMĚ. TO JE MASKOVÁNÍ JAK STEHNO :D
hlavně že napíšete že je to moc náročný a že vám to nepude a nikde nejsou napsaný HW nároky...mohli byste je pls napsat? sice je mi docela jasný že mi to nepude dyž se mi sekal chaos theory ale třeba by to pomohlo i jinejm ke zjištění jestli jim to pude nebo ne...
Opravdu je to sprinter, jak pisete v nadpisu? Neni to spise splinter? :)
Heh tak to je hezky... Sprinter Cell: Double Agent a pod tim je obrazek s : Splinter Cell: Double Agent, mno nevim, asi to je komentář o dvouch hrátch, nebo o jedný, ale že by jí přejmenovaly čeští vydavatelé, na : Sprinter Komora:Dvojtý Agent :D mno nevim nevim kluci.. :D Sranda musí bejt i kdyby na sůl nebylo.. HG░▒▒▒▓»»
Ahoj, bohuzel k teto hre jeste specifikace nejsou, ale k Pandora Tomorrow to bylo
Recommended System Requirements
* CD-ROM: 0X CD-ROM
* CPU: 1.8Ghz
* Hard Drive Space: 2500 MB
* DVD-ROM: 0X DVD-ROM
* Other:
* RAM: 512 MB RAM
* Video Memory: 128 MB VRAM,
takze jestli ti to pomuze, rado se stalo ;)
░▒▒▒▓»» ░|░ << kaamo ty si typek.. uricte si rikas czech h4x00r ... a mas taky proc! 8-)
moc brzo ste to sem nedali ...
Grafika jako tuctovej americekj film....
Uz se na to hrozne tesim hned az to vyjde tak si ti koupim.
tak si aspon postahuj vsechny obrazky :D:D:D
Tak co těšíte se na Double Agent? Ja docela ja posle screenu to vypadá fakt cool,Chaos Theory sem už zajel,ale Double Agent bude prostě lepší!
jj se tesim jak svin tak uz se tesim az to budu mit v pc a instalovat
SICE TO JE NAROCNY , ALE ZA TU GRAFIKU TO STOJÍ NE?VSAK TO MATE UZ JAK REALITU,JAK KDYBYSTE VIDELY NEJAKEHO PLESATEHO CHLAPA :D.JA TED HRAJU SPLINTER CELL CHAOS THEORY JE TO SUPA HRA.PROJEL JSEM 1.DÍL ,2.DÍL A TED SE CHYSTAM NA TRETI :D. TED JSEM V KOLE PENTHOUSE.ALE JE TO DIVNE KDYZ JEDU PO TOM ELEKTRICKEM DRATU TAK U POLOVINY SAM OD SEBE SPADNE.CO MAM TAM UDELAT? PLS PORADTE CHCU TO TOTIZ PROJET :D:D . A JESTE BYCH CHTEL JAK JA SE PRIPOJUJI NA COOP MODE TAK TO PO MNE CHCE CD-KEY NAPISTE MI HO PLS. DIK A AT ZIJE SPLINTER CELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NA STRESE KDE PRISTAVA VRTULNIK TAM JE VELIKY NADPIS A TAM JE ZEBRIK A ELEKTRICKY DRAT A KDYZ PO NEM JEDU TAK U POLOVINY SAM OD SEBE SPADNE DOLU A JSEM KILL...CO MAM UDELAT NAPISTE CO NEJRYCHLEJI DIK.... A JE TO VE SPLITER CELL CHAOS THEORY A KOLO PENTHOUSE (DIK SPY_875)
Zdravim vespolek
Potreboval by poradit jak zrusit u teto hry v nastaveni grafiky moznost NEXT GENERATION!! Vzdycky tuto volbu vyskrtnu nastavim si vsechno podle sebe, dam pouzit a ulozim to, ale stejne kdyz spustim hru znovu porad tam mam zaskrtly to blby NEXT GENERATION!! Pokud nekdo poradi tak predem DIK
mooc se tesim na DA prave za tyden si jdu kupovat 1GB RAM protoze mam jenom 256 MB RAM tak budu myt 1280 MB RAM uz se tesim to se my nebude sekat konecne CHAOS THEORY ale je na hovno ze chcou minimalni pozadavky 3.0 PIXEL SHADER to je nejlepsi shader a oni to daji na minimalni pozadavky ......Jsou to dylinaci....Ale co uz.....PLEASE NAPISTE MI NEKDO KOLIK BY MOHLA STAT GRAFARNA S PIXEL SHADEREM 3.0 dik a at zijou STEALTH-AKCE ! ! (SPY_875)
S tím PIXEL SHADEREM 3.0 to bejt na pytel mít grafárnu ATI Radeon 9600 XT 128 běžet na tom v pohodě GOTHIC 3 a Splinter Cell: Double Agen hovňajs bejt to svině nainstaloval jsem veškerý možný ovladače nejnovějších verzí a je to k šitu no zasranej PIXEL SHADER 3.0.Bej to super hra ale tím mne pěkně nasrali mněli by brát ohledy i na hráče co si nemůžou hned ten den co si zakoupí onu hru hned běžet taky pro novou grafárnu.
Ahojky.Tuto hru jsem zkoušel rozjet na Athlon 3000+,1GB RAM a 2x 6600GT do SLI,
No žádná sláva-škubalo se to .
Teď jsem trochu poladil PC: Opteron 165,2GB RAM a 8800 GTX.
Zatím jsem si nepomohl,protože a´t dělám co dělám,mám roztrhané textury.Pak jsem se dočetl,že tato hra ještě tyto nové karty nepodporuje.Štve mě to,ale doufám,že brzo nato vyjde nějaký PATCH.
Nebo máte někdo radu?
Si myslis ze ti pomuze pouze dokoupeni ramek? si ftipny, se ti bude sekat i tak vsechno, musis mit good procak a grafiku potom ramky :)
na CHAOS THEORY to nema ale udjeto na PS2 je to ale lepsi
tak tahle hra natchne skoro kazdeho i po 2Ocatem dokonceni pribeh je jako scenar pro hodne dobrou akncni řezbu s brucem:)
3.2 GHZ, 4 GB RAM, HD 3850 512 MB, všechno na full, občasné lehké škubnutí, téměř nepoznatelné, hrát se to dá naprosto v pohodě..