Tento projekt má své kořeny až v Turecku. Pro herní svět je tato země celkem vzácná, o to lákavější překvapení mohou však vývojáři z této země nabídnout. Samotní autoři jsou si toho vědomi a tak se chystají představit něco, co mohou opravdu pokládat za svůj vlastní produkt a s tím spojený fantasy svět. Historie herního světa pro tuto hru má za sebou celých sedm let vymýšlení a koncipování. Nepotkáme zde však jen výmysly fantaskní, ale taktéž velmi dobře technicky promyšlené, na což jsou autoři právem hrdí a nezapomínají stále připomínat, jak je jejich svět unikátní. A on i je. Nenajdete zde žádné elfy, trpaslíky, či jiné známé rasy. Těch je okolní svět plný a je celkem správné, že je konečně někdo také vynechal. Pro tuto hru je připraveno dvacet tři nových ras, o kterých jste ještě neměli možnost slyšet a také velice detailní herní mapa, jejíž rozloha je větší než Asie. Dalším lákadlem je pak promyšlený vesmírný systém a prostor, kde v souladu žije sedm rozličných národů. Další změnou je pak používání jakési elementární energie namísto profláklé magie, jíž je nasáklá většina her.
Autoři se taktéž nechávají slyšet, že hratelnost, příběh a fikce jsou nejdůležitějším kořením, jenž by každá správní RPG měla obsahovat, ale samozřejmě to jde ruku v ruce s technickou a technologickou dokonalostí. Proto mají spřátelenou firmu, jíž není nikdo jiný než Gamebryo, kterou asi znáte z titulů Oblivion a Civilization 4. Tito lidé ví velmi dobře jak na technickou stránku hry a tady budou plnit část grafického enginu. Krom těchto pomocníků jsou zde ještě Speedtree a PhysX záležitosti, které jen dodávají na realističnosti hry. Samozřejmě samotní autoři nedávají dohromady jen střípky posbírané odjinud, ale vytvářejí si vlastní věci, mezi kterými byste našli například vzhled hry jako takový a umělou inteligenci nepřátel. Hra vás zatáhne do problémů, které budete muset řešit. Základní myšlenkou je, že v tomto světě existují dvě základní filozofie, celé se to točí okolo užívání energie. Jedni razí to, že by to mělo mít nějaký řád, zakládají společenstva a chovají se podle toho, druzí pak dělají, co chtějí a více méně tyto zdroje zneužívají.
Zatímco ze skupinky prvních jsou ve hře známi slavní válečníci a hrdinové, tak ti druzí jsou podávání spíše jako odpadlíci, kteří se přesunuli do hor, aby se o nich tak nevědělo. Takto silné užívání energie má totiž za následek hlavně to, že občas slyšíte mluvit mrtvé, vidíte věci co byste nechtěli a to jistě má nějaký dopad na vaše chování. Dalším rozdílem, který autoři slibují bude trochu jiná podstata hry, nežli klasické řeznické RPG, kdy se prosekáte levelem a na konci jen seškrábnete červené pyré z vašich podrážek. Není to ani MMO, ani klon Diabla a není to ani hybrid RTS a RPG. Co to tedy k čertu vlastně je? Sovereign Symhony je RPG, kde váš hlavní charakter a jeho přátelé budou čelit úskalím opravdu nevšedním způsobem. Bude k tomu potřeba strategické myšlení, interaktivita prostředí, kontrola jednotlivých čelnů v teamu a hlavně také využívání vašich osobních schopností a dovedností. Inu, taková všehochuť, pro kterou se opravdu nedá najít škatule. Na grafické podobě hry pracuje hlavní grafik, jenž vymýšlí podobu tohoto světa (jak se můžete podívat na pár artworcích zde), otravnou prací je pak tyto kresby uvést v život. Na to se právě bude hodit Gamebryo, kteří vědí, jak si s podobnými věcmi poradit.
Fyzický engine je pak ještě důležitější nežli ten grafický. Bude zde potřeba ohromná interakce prostředí, jelikož Atrón – ona nová energie – je možné používat na spoustu věcí. Nejen že to bude vypadat hezky, ale bude to také nutné k dohrání hry. Vymýšlení strategií se tak stává daleko komplikovanějším, jelikož pokud nemáte moc omezení, je zde vždy více kombinací. Samozřejmě autoři to zabudují do hry jako nutnost a vám nic jiného nezbude. Hra se chystá na začátek příštího roku a to nejen na PC. Pro ostatní platformy zatím autoři čekají na registraci u Sony a Microsoft. Demo pro tuto hru by se mělo dostat na trh již tyto Vánoce a tak si vyzkoušíte na vlastní kůži, o co vlastně půjde. Co je opravdu zajímavé, a hra to bude obsahovat,je generátor na věci. Pokaždé, když ji budete hrát, můžete očekávat jiné předměty, nežli když jste tudy šli naposled. To samé bude fungovat ve hře více lidí a stejně tak to bude aplikovatelné na jednotlivé potvory. Pokud ji píchnete, něco z ní vypadne a příště to bude něco jiného. Je to vcelku normální v tomto druhu her, ale i tak to potěší slyšet. Nevím jak u vás, ale u nás umíral Diablo tolikrát jen kvůli předmětům :).
Samozřejmě zde budou i místa, kde si můžete zdokonalovat svoje postavy. Akademie, arény a tréninkové komplexy, to vše zde bude hlavně proto, abyste si vaší partu trochu vycvičili a nebyli taková másla. Rozdíly mezi hrou jednoho či více lidí budou patrné hlavně v náplni misí. V partě se přeci jen lépe obléhají nějaká místa, lépe vyhrávají velké bitvy a jiné specifické akce, ve kterých je třeba více lidí pro úspěšné zakončení. Akce také budou daleko více pohotové, nežli ve hře jednoho hráče. Nemusíte zde čekat na příběh, jen prostě skočíte do hry, najdete spoluhráče a máte zde misi, kterou je třeba splnit. Rychlé, zábavné. Protihráči mohou být buďto z řad umělých oponentů, či zcela reální lidé, schovaní za herní postavu. A jak se to dnes dělá, aby vás hra nenudila, budou se o ní autoři do budoucna starat. Samozřejmostí jsou patche na vylepšení hratelnosti a druhou věcí pak přídavky, díky nimž se dostanete k novým postavám, povoláním a věcem. Editor modů a levelů bude ke hře taktéž přiložen. Zbraně ve hře budou dvojího rázu. Jedny budou klasické fantasy meče a zbroje, samozřejmě hezky ověnčené tajemnými silami, druhé pak více vědecké jako pušky a děla.
Rasy ani potvory nejsou založeny na žádné známé mytologii. Autoři si půjčují funkční věci od lidí, kteří v tom umí chodit a mají již něco za sebou. Kombinace všech možných žánrů vypadá také velmi zajímavě a hlavně onen sedmiletý čas na promýšlení zákonitostí jejich světa. To všechno zní celkem lákavě, hra má před sebou ještě velký kus cesty, takže to, co vidíte na scrennshotech nyní, nemusí být za půl roku pravdou a pokud se přiblíží dostatečně blízko oněm kresleným předlohám, máme se opravdu na co těšit. Nechme se tedy překvapit vánočním demem a vydáním v prvním kvartálu příštího roku.
tak na to sem zvedavej
Kravina, grafika rok razdvatři
..jestli bude úspěšný, tak to bude zázrak..
Oprava : Podle videa zas tak špatná grafika ne, ale tak ... zbytečnost :-P
udelej te uz ten sacred sakra
Jezisi Pomlcte neposuzujte hru dokud si ji nezahrajete aspon demo a vy byste neudelali ani hru tetris tak si aspon vazte co ostatni lidi delaj, a ani nezalezi na grafice aby to lidi hrali znam spousty lidi co hraje napriklad Knights and merchants coz je hra stara asi tak 10let a hrajou to furt pac je to originalni a dobry
viděl jsem několik videí už dřív, ale ta hra mě zkrátka ničím nevzala, i když možná bude dobrá, to já nevím:)
pomlc ty!!!!!! ja sem se podilel na tvorbě crysis co ty ajo naprogramoval si tu jednu kostičku v tetris aby se mohla itačet nebo co?
crysis ta ja som Hitler
podilel ses na tvorbe Crisis??? fakt?? A co jsi tam delal? fackovaciho panaka? ze kdyz se jim nedarilo tak si an tobe vybily zlost? :) Ale i to je zasluzna prace :) Nebo mozna jim nosil kafe :)
ale kvuli vam co tady pišete tak sem udelal ještě obtižnost je tam soldier veteran predator a ja vam zařidil ještě obtižnost stupan to je něco jako že pro vas :DDDDD
vtipálek :D
Docela by me zajimalo jakej ***** si kupoval za 6litru physx akcelerator kdyz je to holej nesmysl a velkej propadak. Procto teda vyvojari implantuji do her. Kdyz je to jenom brzdi. Jeden priklad za vsechny Ghost Recon Adwenc Warfighter 1... snad tom vsichni vite jak to dopadlo........................