Na herním písečku už máte možnost hrát pěknou řádku let. Někteří z vás byli zdatnější a stali se z nich dokonce vývojáři těchto akceptovatelných pojídačů času. Mezi ty lepší patří také Betsheda Softworks, která za tu dobu již stačila dorůst ve slušně výkonného jedince. Možná nejvíce ji budete mít spojenou s Elder Scrolls, což je série, jenž nás vtáhla do žánru RPG a chlapíci z Betshedy si ji vyvíjeli sami. K jiným titulům, kterým Betsheda dělala „třetí stranu“ patří Pirates of the Caribbean a nebo nadcházející Star Trek: Legacy. To vše se již událo nebo se stane v tomto roce. V roce příštím se s touto firmou setkáme u titulu s názvem Rogue Warrior, který je takovým jejím malým comebackem na pole FPS. Určitě také ale musíme zmínit, že vývojáři této hry jsou Zambie Studios, známí třebas svým Shadow Ops: Red Mercury.
Hnací silou, která vás potáhne skrze celou hru nebude jen příslib výtečné akce a samotný FPS žánr, ale především pak kvalitní podklad, na kterém vždy hry stojí nebo padají. Richard „Dick“ Marcinko. To je jméno, které s tím vším má velmi mnoho společného. Tento pán je autorem nejprodávanější knihy roku 1992, které nebyla fikcí. Popisuje zde svůj třicetiletý život v armádě a také to, jak k tomu vlastně přišlo, že založil protiteroristickou jednotku SEAL Team Six. On a jeho muži se tak prostřednictvím služeb pro tento oddíl podívali skoro všude, kde to nějakým způsobem vřelo. Později byl přeložen k jednotce Red Cell. V té se zabývali hlavně tím, že testovali vojenské základny svými dobře promyšlenými útoky. Tento projekt ho v podstatě stál jeho kariéru, neboť díky němu skončil na 21 měsíců za mřížemi. Oficiální důvod jeho uvěznění byl špinavý obchod s armádními granáty. Sám Marcinko to však vysvětluje tím, že poté, co se dostali do několika základen a ztrapnili tak jisté vojenské špičky, začal hon na čarodějnice, ve kterém ho nakonec dostali. Po napsání knihy Marcinko ještě vydal několik titulů, které již fikcí byly. Jak sami uznáte , s jeho minulostí není ani tak těžké najít práci, takže jste ho mohli vidět v několika filmových titulcích jako konzultanta (The Rock, GI Jane) a zrovna tak u seriálů typu 24 hodin. K tomu si přidejte ještě ten fakt, že vlastní soukromou bezpečnostní agenturu.
Je zajímavé, jak se s posledním vývojem událostí postupně mění i herní témata. Samozřejmě opět půjde o potírání zla, ale již to nejsou fanatičtí muslimové, ale nepřátelská Severní Korea. Samotná postava Marcinka bude ve hře také přítomna a autoři dostali vcelku volnou ruku při její tvorbě. Začátkem všech problémů, které na vás ve hře čekají je nepodařený výsadek. Marcinko se chce se svým teamem za pomoci miniponorek dostat do Severokorejského přístavu a páchat neplechu :). Něco se však porouchá a oni zůstanou trčet v nepřátelské zemi. To je, myslím, dostatečný důvod k tom, začít si z toho dělat hlavu. Další věcí, kterou uvidíte zpočátku hry bude invaze severních jednotek na území těch jižních. To zde bude pro dokreslení atmosféry, ale hlavně jako vysvětlení, proč vás nikdo nemůže evakuovat – protože o jediného blízkého spojence jste přišli touto invazí. Vám samotným v celé této hře nepůjde o nějaké hrdinské činy či snahu zvrátit všechno jiným směrem, ale prostě o to, dostat se domů v pořádku a tak, aby pokud možno nikdo po cestě nevšímal.
Podle zdrojů, ze kterých čerpám poběží hra na Unreal Enginu 3, za použití všech jeho krásných efektů a velmi detailních modelů. Vozidla, která budou ve hře, sice nepůjdou řídit, ale zato mají vlastnosti jako v normálním světě. Tím je myšleno hlavně to, že když někomu budete chvíli střílet do nádrže, tak vybouchne.
Mapy ve hře mají být celkem slušné rozlohy a hlavně je důležité, že jejich řešení nebude dopředu lineárně dané. Vždycky budete mít na výběr, jaká cesta vám bude připadat nejvíce přitažlivá, jestli preferujete ohromující výbuchy, nebo jemné vraždy z potemnělých zákoutí. Vaši tři spojenci, budou stejně dobře ovladatelní jako v jiných hrách tohoto typu (Rainbow Six, Ghost Recon). Zombie se ale chlubí tím, že jejich postavy nebudou jen hloupé terče pro nepřátelskou palbu. Jakmile někdo z nich objeví nebezpečí dříve než vy, začne střílet a bude si hledat vhodný úkryt. Ano, něco podobného už tady bylo, ale novinkou je, že i pokud vaši parťáci jenom pojmou podezření, tak se jdou podívat, jak se situace vlastně má. S tím už se dá celkem pracovat a nemusíte si připadat jako chůva pro další tři chlapy. Pokud se vám podaří potichu odstranit někoho z nepřátel, máte výtečnou možnost nastražit k jeho mrtvole bombu. Až se přijdou ostatní podívat, tak máte víceméně zaručeno, že nespustí poplach. Nebo alespoň ne tou klasickou cestou :). Takové a hodně podobné akce slibuje hra od začátku do konce. Autoři si dali opravdu záležet, aby zde byl výběr věcí, které můžete udělat nebo nějak vymyslet po svém.
Prostředí, ve kterých se budete pohybovat, by měla taktéž trpět notnou dávkou originality a rozličnosti. A pokud mluvíme o členech SEAL týmu, tak se můžete samozřejmě těšit také na podmořské mise. Další velmi zajímavou částí této hry bude Multiplayer. V klasických střílečkách je to o tom, že jsou buď stejné mise pro hru jednoho hráče a pro hru více lidí nebo jsou levely odděleny a jsou zde speciální mapy pro obojí. Možná si při popisu vzpomenete na stařičké Diablo. Všechny mapy v této hře se skládají z jakýchsi čtverců. Ty mají svou denní a noční verzi a dají se skládat všelijak dohromady. To ale neznamená, že celé levely budou uměle generované, i když už je to blízko realitě. Ve skutečnosti to bude probíhat tak, že každý tým si vybere svých šest nebo sedm čtverců, které by v nastávající misi rád viděl a engine to potom smíchá dohromady a doplní o další materiál. Dohromady tak vzniká přes 200 možných kombinací, což je opravdu dost. Tento systém se před lety snažil uplatnit Soldier of Fortune II, ale následné recenze pak odhalily, že se ve finále jednalo spíše o průměrné až obyčejné mapy.
Samozřejmě se nemusíte bát, že jednotlivé čtverce ve hře uvidíte a bude z toho jen nevzhledná mozaika. To mají autoři ošetřené. Velmi potěšující informací je možnost hrát hry kooperativně. Účastnit se jí mohou až čtyři hráči, přičemž pokud vás nebude dost, hra to nahradí botem. Velkou pochvalu si potom autoři zasluhují za samotný systém COOP, který je řešen tak výborně, že se hráči mohou do hry připojovat a odpojovat, kdy se jim zachce.
Online verze hry by mela být schopna pojmout až 24 hráčů. Prozatím se mluví o třinácti modech, ze kterých budete mít při startu hry na výběr.
1) DM – klasický deathmatch, všichni proti všem
2) TDM – opět klasika, team DM, týmy proti sobě
3) CTF – modifikace klasického CTF, tady se cestuje s „vlajkou“ na jednotlivá místa, která si po jejím donešení můžete podmanit
4) VIP – pouze jediná osoba z každého teamu je schopna zabírat kontrolní body. Pokaždé když tato důležitá osoba zemře, přejde tento úkol na jiného člena teamu. Vítězí ten team, který drží všechny stanoviště déle, nebo jich má víc
5) Hold and Conquer – zajetí a držení všech dominantních bodů ve hře, přičemž si je musíte udržet po nějaký stanovený čas
6) Squad Capture – zabírání bodů funguje jen tehdy, když jsou na něm jeden a více hráčů
7) Capture Once – aneb rychlejší vyhrává. Zabrané body se již nedají odebrat.
8) King of the Hill – budou aktivní jen body ve středu mapy, které si musíte udržet co nejdéle
9) Pure Time Capture – za zabrané body se vám načítají časové bonusy, ze kterých se pak počítá vítěz
10) Promotion – za zabití nepřítele dostanete body. Pokud zabijete někoho, kdo těchto bodů bude mít více, vám jich také naskočí víc. Naopak, když se trefíte do někoho, kdo je statisticky pod vámi, bodů bude méně. Cílem je samozřejmě být nejlépe hodnoceným hráčem na konci hry
11) Demotion – hra vybere jednoho z hráčů a prohlásí ho za Fleet Generala. Ten se automaticky začne potit, protože se právě stal lovnou zvěří. Kdo ho sejme, stane se touto postavou. Vyhrává nejtrvanlivější generál.
To jsou prozatím všechny uváděné mody, které samozřejmě půjdou hrát i v offline s boty, na kterých se můžete trénovat. Vaše hodnocení, které bude vidět u vaší postavy, se bude skládat dohromady ze single a multi playeru. Závěrem snad jen říci to, že je sice hezké, že jsme se namlsali již tuto zimu, nicméně na hru si rok počkáme. Do té doby se u ní ještě určitě setkáme a řekneme si více podrobností.
uh pekne
Kdo pak bude naše kuře :D jooo ta hra vypadá slušně :D
vypada to vazne pekne... ze by predkrm pred rainbow6 vegas?:)
Zda se mi že je špatně propracována grafika okolí
MASAKR
špatně propracované okolí? suď až to vyjde
mislim ze to ujde
tahle hry vypada fakt dost huste.BWT:v myslim je y a ne i :)
Zas další střílečka. Už jich bylo dost ne??!!
good
mno jen aby to nedopadlo jako u ostatnich her....vyjde hra s fakt peknou grafikou ale hratelnost nulova.....stejnak si ted vsechny hry kopcej vsechno na vzajem.....skoda ze ted uz kazda druha hra neni dodelana a hned vychazej patche ktery toho moc nezmenej....uz se hry delaj jen kvuli prachum a to je spatny =(
prej špatná gráfa okolí von asi neviděl to vodu stany stromi njn je to matlák
jinak je to dost gut fakt hustýý
co kdyby se bethesda vysrala na takovyhle hry a radsi domakala Fallout 3 ? :))) asi by to bylo pro vetsinu lidi docela dobra sprava
..by to chtělo ubrat HDR.. poslední dobou vůbec totálně jetý efekty ve hrách.. moc blízko k realitě fakt ne.. Jinak tohle spíš produkuje Bethseda, než by to vyráběla. Něco jako, že Microsoft přímo gamesy nevyrábí, ale studia co má pod sebou, tohle je to samý.. jen studio pod Bethsedou. F3 dělá jiný..
neni to tak špatný něco jak realný UT=) celkem good zpracování...
ta grafika je divná, je pěkná, ale zvláštní
Me se ta grafika taky nelibi. Textury sou cele nejakje divne a to okoli??? Mno hruza!! Postavy ujdou jinak to vypada na dalsi normal strilecku
http://soutez.warezator.com/?click=60
http://soutez.warezator.com/?click=60
http://soutez.warezator.com/?click=60
http://soutez.warezator.com/?click=60
http://soutez.warezator.com/?click=60
http://soutez.warezator.com/?click=60
http://soutez.warezator.com/?click=60
http://soutez.warezator.com/?click=60
http://soutez.warezator.com/?click=60
http://soutez.warezator.com/?click=60
http://soutez.warezator.com/?click=60http://soute
z.warezator.com/?click=60
http://soutez.warezator.com/?click=60
http://soutez.warezator.com/?click=60
http://soutez.warezator.com/?click=60
http://soutez.warezator.com/?click=60
http://soutez.warezator.com/?click=60
http://soutez.warezator.com/?click=60
http://soutez.warezator.com/?click=60
http://soutez.warezator.com/?click=60
http://soutez.warezator.com/?click=60
http://soutez.warezator.com/?click=60
Urvěte mu někdo pls hlavu, jo?
:D
takhle se jedná se spamery
Klidne ti ji urvu ale musis bejt na ICQ :P