Téma této hry je tak trochu zvláštní. Ne že bychom v herním průmyslu ještě něco takového neviděli, ale díky polskému původu autorů jednoho hned napadá, jestli to s tím nemá nějakou spojitost. V této hře budete zataženi do konfliktu mezi dobrem a zlem, chcete-li nebem a podsvětím, které jsou na zemi prezentovány skrze svoje tajné agentury. Peklo využívá služeb agentury Abyss, druhá strana potom EtherLight. Začnete hrát za postavu Ryana Lennoxe, což je jeden z nejschopnějších agentů EtherLightu. Jeho efektivita je obdivuhodná, ale má to jeden háček. Svou práci vykonává příliš destruktivními metodami, ze kterých má samozřejmě patřičnou radost. Je tedy rozhodnuto a jste propuštěni ze služeb božích. To bohužel neznamená jen to, že už nemusíte chodit do práce, ale také ten nepříjemný fakt, že vás oberou o vaše nadpřirozené schopnosti, na které jste si přeci jen už stačili zvyknout. Jste tedy celkem bezmocní a bezbranní, hlavně také díky tomu, že víte, co všechno na vás může čekat.
Stane se však daleko horší věc. Bohužel i tam nahoře mají své práce dost a tak se občas stane nějaká chybka. Dá se očekávat tak jednou za milénium, ale dopad této nepozornosti může mít tragické následky. Jedná se o jakýsi výpadek pozornosti, při kterém nejsou věci na zemi pod kontrolou a to je právě ta chvíle, která může ohrozit již tak křehkou rovnováhu sil na zemi. Jelikož v tomto okamžiku se může stát, že by zlo zůstalo nepotrestáno, rozhodne se EtherLight pro totální destrukci Abyssu. A vám jakožto Ryanu Lennoxovi zvoní telefon v kapse. Přijímáte hovor a na druhé straně není nikdo mocnější nežli samotný šéf Abyssu. Má pro vás lákavou nabídku, chce z vás udělat svého agenta. Vy samozřejmě přijímáte, protože práci agenta zbožňujete. Všechno bude jako zastara, s jedním malým rozdílem – teď pracujete pro tu temnější stranu a budou tomu také odpovídat vaše nové schopností.
Infernal bude představeno jako hra viděná z pohledu třetí osoby a také jako zábava jen pro jednoho hráče. Samotní autoři ji nazývají akčním filmem, což nezní vůbec zle, hlavně pak když si vezmeme, že by měla zůstat zachována svižnost akčních filmů. Ostatně nápad na tento kousek vznikl právě v hlavě člověka, který je filmy celkem posedlý. Hra bude rozdělena do pěti velkých misí, z nichž se každá bude lišit svým obsahem a také zaměřením. Jedním z nich je například boj na palubě letadla, kdy logicky nemůžete používat střelné zbraně a jste tak odkázání na vaše dovednosti na blízkou vzdálenost. V jiné misi zase okusíte cestování na vlaku, kde si vlezete za těžký kulomet a budete kosit nepřátele, kteří budou příliš vzdálení na vaše milé triky s rukama. Jinou lokací, kde se budete realizovat, jsou například Alpy nebo restaurant, kde by to všechno mělo začít. Podle autorů si ale nejvíce oblíbíte lokace, které budou na starodávných hradech, do kterých opravdu vložili velký kus práce. Potěšující informací je také to, že mise nebudou nalinkované dopředu a vy si je tak můžete do jisté míry dokončovat po svém. Jediné co po vás bude vyžadováno, je splnění levelu jako takového.
Díky tomu, že hrajete s kartami té horší strany, máte také příslušnou výbavičku schopností, která je vám touto cestou zapůjčena. Je tedy jen na vás, jestli budete mít hru raději z pohledu „klasického“ agenta nebo budete často využívat démonskou podstatu vašeho já. Každá z těchto možností bude mít svá jistá plus a naštěstí je lze dokonce kombinovat. Například noční vidění – pokud užijete klasický noktovizor, je to sice fajn a vy vidíte, ale v žádném případě to nebude to samé jako noční vidění temné strany. Tím uvidíte dokonce i to, jestli se jedná o normálního člověka nebo o anděla. Pokud máte rádi popisování her podle jiných herních záležitostí, tak asi nejblíže k tomuto titulu by byl mix Psi-Ops a Resident Evil 4. Ze zbraní vám budou k dispozici pistole, plamenomety a automatické zbraně společně s granáty. Kromě kouzel, která můžete kombinovat dle libosti, je zde také možnost teleportace. Ta se hodí zejména v případě, kdy vás nepřítel otravuje plamenometem. Tehdy stačí jen ladný přesun za jeho záda a rychlé ukončení jeho snahy. Kouzla a triky jsou však závislé na přísunu many. Tu v této hře získáte z padlých nepřátel. Až tedy někoho zabijete, nezapomeňte chvíli zevlovat na jeho mrtvole, protože to je právě ten správný postup, ze kterého získáte zdraví a manu.
V poslední misi, která se bude odehrávat v kostele, si své zásoby many bedlivě hlídejte. Díky prostředí se vám totiž bude doplňovat znatelně pomaleji, než-li jinde. Nepřátelé budou celkem chytře naprogramovaní. Budou umět využívat veškeré prostředí daného levelu, zrovna tak jako se krčit, skákat a uskakovat stranou. Dalším plusem u nepřátel je to, že mají svou vlastní motivaci a zapadají tak do příběhu. Pokud potkáte anděla, můžete od něj očekávat stejné špinavosti, jako se chystáte použít vy na něj. Trvanlivost hry je stanovena na něco přes dvacet hodin čistého času. Díky tomu, že je zde ale několik možných cest jak hrou projít, máte možnost si ji užít daleko víc. Nepřítomnost multiplayeru hře na životnosti dost ubírá, ale to si musí autoři stanovit sami. V současné době je již hra ve stadiu posledních vylepšování a ladění pro lepší chod. Engine hry mají autoři svůj vlastní, použili ale také PhysX fyzický engine, který vám bude dobře známý z Ghost Reconu. Hra samozřejmě nabídne efekty současných trendů jako je shader model 3.0 a normal mapping. Díky tomu bude vypadat opravdu hodně dobře. Stranou nezůstanou ani takové samozřejmosti jako je voda ala HL2 nebo nádherně se vlnicí kožený kabát Lennoxe. Ten by před námi měl začít vlát již koncem tohoto roku.
JE peknej! Jdu cist! :)
Ta hra vypda fakt zajimave, mozna si ji i sezenu....podle screenu taky vypada solidne:P
No tak to bude parba... zajimavej pribeh (ale jeste aby hral vetsi roli nez jen posun mezi lokacema)
Zpracovani vypada taky k svetu... mam se na co tesit
btw: dostala me hlaska "Až tedy někoho zabijete, nezapomeňte chvíli zevlovat na jeho mrtvole"
No neco podobneho jako hellgate....i kdyz na ten se tesim jak male decko :)
škoda že nebude MP, pááč ten by mohl být hodně zajímavej a navíc by byla nějaká motivace ke koupení týhle hry .... :(
Nemam rad lidi, co kdyz hra nema MP tak si ji ani nezahrajou...
A nejvetsi dmnti sou typu "a je tam CTF?" - nevim jestli k nim patris, ale tohle me fakt jebe...
Jinak, popis mi jak by ten multak jako probihal? Neco jako Splinter cell?
mylsim ze by to mohlo probihat tim, kdo rychleji klika na jednotlivy kouzla :D to je tak vsechno :D
No a tobe to prijde normalni? :D
samozrejmne
...ze ne
... o cem mluvis vlastne? :D:D:D:D
Říkal jsem, že si ji díky absenci MP nekoupím, né že si nezahraju, podle mě to bude celkem solidní hra, která si rozhodně zaslouží mou pozornost :) .... jinak MP by mohl probíhat asi jako DM, nevidím v tom žádný problém, proč by to tak fungovat nemohlo ( to že tam MP tam nebude rozhodně není problém toho "jak by se to hrálo" :) ), nebo třeba něco celkem neokoukanýho, jako Splinter Cell asi těžko, to by byla asi celkem nuda ( byť jsem to v MP nehrál )
I podle obrázků ta grafika odpovídá roku 2000 takže nic moc škoda
a dalsi co soudi hru podle grafiky. Mozna ze ta hra bude kvuli horsi kvalite po graficke strance hodnecena hur. Ale tak v nedavne dobe jsem hral RA2 a bavil jsem se dokonale, lepe nez u strategii soucastnosti ktere pouzivaji shadery a vsemozne moderni technologie. Pro mne je duleziy pribeh a hratelnost, grafika je az na skoro poslednim miste. Jsem totiz da se rict oldschool gamer.
hehe roku 2000 lol ehm kdy jsi byl naposledy na ocnim? nebo sis ty screeny prohlizel pres mobil?
Máš recht, grafika je hovno v porovnání s příběhem a hlavně hratelností.
Konecne nejaka hra, kde se bude hrat za hajzly a kde pujde postrilet nejake fraterniky :D to si musim zahrat
No napis ktera hra z roku 2000 ma takovouhle grafiku .. fakt o zadny nevim ... Dle meho nazoru je grafika velice vydarena a celkovej dojem ze hry mam velice dobrej .. uz se tesim az je nakopu :) (ale prvne budu potrebovat novej komp)
taky si říkam že je škoda že nejni MP