Možná nebude zase až tak od věci, vychrlit na vás všechna lákadla hned na začátku. Podstatná většina z vás zajisté zná hru Operation Flashpoint od Bohemia Interactive Studio. Je to hlavně díky tomu, jaká byla a je. I tomu nejlepšímu však jednou dojde dech a na jeho místo by se měl postavit někdo nový, stejně dobrý nebo lepší. Jeden zrovna takový je nyní ve vývoji a pokřtěn byl jako Armed Assault a opět na něm pracuje Bohemia Interactive Studio. Ze svého předchůdce si vezme jen to nejlepší a hodlá to doplnit dalšími zajímavými věcmi. Můžete se těšit na střemhlavé útoky a zároveň tak i na akce, kdy budete muset postupovat velmi obezřetně a promýšlet každý krok. K dosažení kontaktu s vaším nepřítelem vám budou sloužit jak vaše nohy, tak také všelijaká vozidla a společně s nimi vrtulníky. Dobrou zprávou je, že ve hrách se naštěstí čím dál tím více stává trendem mít co největší volnost pohybu, tedy ani zde o ni nebudeme ochuzeni. A na závěr tohoto lehkého úvodu snad jen poznámka, že všechny efekty, do kterých bude patřit, i nepřízeň počasí a denní a roční cyklus, budou podávány skrze nový engine, který byl pro hru speciálně vytvořen.
Autoři samotní se nechali slyšet, že se bude jednat o první takticko strategickou vojenskou střílečku s ohromnou mírou realističnosti a simulace. To všechno viděno z pohledu třetí osoby nebo první osoby, kde vás agresivní nepřátelé budou ohrožovat na územích s daleko větší rozlohou nežli tomu bylo doposud. Konkrétně úctyhodných 250 čtverečných mil. Další oblastí, na kterou byla zaměřena snaha vylepšit stávající stav, byl multiplayer. Díky tomu se před vás dostane hra s nabídkou, kde si budete moci vybrat, jestli si tentokrát chcete zahrát táhlý konflikt nebo naopak rychlou akci, kde je potřeba rozhodovat se co nejrychleji. Klasicky šťouravým dotazem pak bývá, čímže se nová hra bude lišit od svých konkurentů. Na to mají autoři vždycky připravena krásná slova, která většinou opravdu stojí za to. Pro tuto hru bude samozřejmostí realistické prostředí, vysoce inteligentní protivníci (a také správně nepřátelsky naladěni), široká škála zbraní a také velmi bohatý výběr vozidel. Avšak teprve za tímto vším začíná ten pravý rozdíl, ten rozdíl, díky kterému by měla tato hra vyčnívat nad svou konkurenci. Pojďme se tím postupně prokousat.
Začněme u prostředí. Stromy a vegetace se budou zlehka pohybovat ve vánku, který příjemně doplňuje napětí ve hře. Pokud zrovna čekáte posily, které jsou na cestě helikoptérami, zkuste se nenápadně podívat po okolní zeleni, co bude dělat při přistání. Ano, stejně jako v reálu se stromy a tráva budou ohýbat pod náporem hnaného vzduchu. Nadstandardem ve venkovním prostředí je pak otravný hmyz a poletující ptactvo. V šumícím listí se občas něco mihne, otázkou zůstává, jestli to je nepřítel nebo jen zvěř. Možná bych být vámi raději preventivně počítal se vším. Pokud se podíváme o kousek dále, tak jinou skvělou možností, kterou tato hra nabídne, je možnost obsazení nabízených střeleckých pozic na tancích a helikoptérách vícero lidmi. Z košíku plného novinek bych si pak dále dovolil vytáhnout ovlivňování střel okolním prostředím. Tím mám na mysli jejich balistickou křivku, jež bude vypadat podle toho, na jakou vzdálenost střílíte a také kupříkladu jak zrovna fouká vítr. Jiný z mnoha bodů, ke kterým je co říct je, že ne všechny zbraně budou cukat stejně, protože jak uznáte sami, není tomu tak ani v reálném světě.
Za naprostou šílenost by se dala považovat simulace hvězdných map, jejichž systém zde opravdu bude fungovat. Tudíž je možné se v noci orientovat podle hvězd, což u hry slyším opravdu poprvé. Pokud budete dostatečně chytří, můžete využívat i slunečního svitu. Vaším dobrým postavením tak dojde k oslunění vašeho nepřítele a samozřejmě i naopak. Tím jsem chtěl tak neopatrně naznačit, že hra bude využívat HDR lightning efektů. Co se týče destinace hry, tak místa,ve kterých se budete pohybovat, jsou fiktivní, to ale nic neubírá z jejich zajímavosti. Smyšlený ostrov ponese název Sahrani a zasazen je do Atlantického oceánu. Dobově je hra začleněna do dnešních poměrů, takže konflikty, které zde budou představeny, nevypadají zase tak nereálně, ostatně posuďte o kousek níže. Celkový příběh hry je spleten ze dvanácti misí, mnoha úkolů v nich a samozřejmě každý váš krok bude ovlivňovat další vývoj hry.
Jako voják ve hře budete vysláni na jih ostrova Sahrani, kde americká armáda pomáhá vyškolit vojáky tamním jednotkám. Tato polovina ostrova je proamericky laděná a samozřejmě patřičně bohatá na ropu. Naopak severní část ostrova se svou hnusně komunistickou politikou s americkými ideály rozhodně nesympatizuje. Jak to asi dopadne? Po dovršení výcviku se americké jednotky začnou přesouvat zpátky domů, přičemž zde zanechávají jen malé tábory. Vy jste v jednom z nich a naneštěstí zrovna druhé straně hrábne a rozhodne se pro invazi do málo střežené oblasti. A v tomto bodě začíná hra pro vás, padne vám na bedra ochrana civilistů a s tím spojených základů svobody. Rozdílná politická orientace jednotlivých území pak nebude jediným prvkem, jímž se budou lišit jednotlivá území. Díky trošku rozdílným teplotním podmínkách to také bude patrné na architektuře, takže vizuálně poznáte, že jste již na nepřátelském území. Krásnou věcí na této hře bude fakt, že se můžete podívat kamkoliv se vám zachce. Pokud se tedy rozhodnete proklestit si cestu pralesem, nebude to problém a zrovna tak přeplavání na jinou část ostrova není nemyslitelné, což zní velmi lákavě.
Hrou nebudete procházet jako jednotlivec, to byste toho asi moc nevybojovali. Partička kolem vás tak bude mít svá vlastní jména, hodnocení a osobní čísla. K lepšímu pocitu ze hry potom napomáhá také to, že pokud s vámi budou procházet jednotlivými misemi a přežijí, ta si na ně časem zvyknete a budete je brát jako své kolegy, se kterými jste si již něco prožili. Tento přístup je velice chytře vymyšlen a budete mít sami zájem si s kolegy vzájemně krýt záda. Stačí si představit situaci, kdy vám dojdou náboje a vy měníte zásobník. Koutkem oka zahlédnete nepřítele, který vás má krásně odkrytého a bezbranného. Hlavou vám proletí myšlenka, že to je přesně ten okamžik, na který jste doufali že nedojde a jenž by měl být zároveň tím vaším posledním. Ozve se výstřel. Nepřítel se sune k zemi a vy se vracíte zpátky do normálního světa, udiveně otáčíte hlavu a vidíte svého kámoše, jak vám právě zachránil život. Boj jde dál, takže na něj jen kývnete a víte, že mu dlužíte to samé. Vaše výbavička bude ukázkou klasické americké plné výzbroje, přičemž zde samozřejmě bude možnost obohacovat se zbraněmi, které najdete ve hře. Tím mám na mysli i to, že se vlámete do skladu zbraní, kde budou k vidění nějaké zajímavé kousky.
Celkově by v Armed Assault mělo být něco okolo padesáti druhů zbraní. V tomto počtu jsou již započítané i zbraně druhých stran, tedy opravdu to, co se ve hře bude dát použít. Typově se bude jednat od nejlehčích zbraní až po ty těžké. Tady to ale zdaleka nekončí, neboť ve hře budou i zbraně protivzdušné a protipancéřové. Stranou pak nezůstanou ani granáty a nálože C4. Zbraně se k vám budou dostávat tak, jako se tomu děje v reálném světě. V podstatě vám budou ihned zpřístupněny všechny zbraně. Tím mám na mysli to, že to nebude závislé na nějakém počtu zabitých jedinců nebo něco takového, aby se k vám dostal nový druh zbraně. Samozřejmě pro jednotlivé mise vám budou nenápadně doručeny příslušné zbraně, ale vše bude velmi přirozené a někde je najdete. Kromě zbraní na vás také čeká na čtyřicet druhů vozidel, do kterých je možné nasednout a používat je. Pod touto skupinou se skrývají jak civilní kousky, tak potom Hummery, tanky a APC. Skvělou věcí je pak možnost létat několika druhy helikoptér. Ty budou dostupné jak pro single tak pro multiplayer. Severní a jižní část ostrova se pak samozřejmě bude lišit svou vybaveností dle toho, s jakými zeměmi sympatizuje.
Systém bojů má tři hlavní cíle, které by chtěli autoři naplnit. Prvním z nich je realističnost. Váš úspěch bude záležet na tom, jak moc zapojíte do akce svůj mozek, takže to nebude jen o tom, jak hbitě umíte mačkat myš. Hráč, jenž si dá tu práci a detailně si prostuduje prostředí, tak bude mít navrch a zpravidla pak přežije déle nežli ten, kdo dá taktické myšlení stranou a půjde je tam prostě všechny bezhlavě postřílet. Druhým hlediskem, na které autoři kladli důraz, je pak svoboda. Již delší dobu jsou hráči v podstatě manipulováni do jednotlivých částí her a po cestě v podstatě nemají moc šanci prokázat své taktické myšlení naplno. Tady to bude jiné, je zde v podstatě neomezená svoboda pohybu a vy tak můžete plánovat všechny akce v úplně jiné dimenzi. Když si k tomu připočteme možnost využívat vozidla, helikoptéry a plánovat útoky na velkou vzdálenost, zjistíme, že před námi stane výtečně komplexní systém, který sálá zábavností. Posledním tématem, na které si autoři dávali pozor, je zábavnost hry. A mají pravdu. Hra je něco, co lidé většinou hrají večer po dni, ve kterém měli starostí dost. Nebylo tak cílem autorů udělat nějakou velmi komplikovanou a smrtelně těžkou hru, ale něco, co by vás bavilo a mohli jste to normálně hrát. Ale pozor, pokud jste HC hráči a chcete to mít opravdu těžké, není problém, ve hře si lze navolit i tento styl hry.
Kromě nepřátel jsou pak ve hrách ještě neutrální obyvatelé. Ti budou přítomni i zde a vám přijdou vhod ve chvílích, kdy nebudete mít početní převahu. Samozřejmě je také vaším cílem chránit životy těchto lidí. To, že severní strana bude mít velkou početní převahu v podstatě většinu času, bude vynahrazeno kvalitou jejich výbavy, která bude nevalná. Pozor ať se ale nespálíte u královské gardy, která si zajistila zbraně daleko modernější a v lecčems se vyrovnají těm vašim moderním, americkým :). Ve hře bude dobře nasimulován systém komunikace. Pokud vás potká malá nepřátelská jednotka nebo pouze jednotlivec, můžete se spolehnout, že už podává hlášení a za chvilku tady máte i jeho nepříjemně dotěrné spřátelené jednotky. Volnost ve hře bude sem tam přeci jen maličko omezena, ale to se bude dít pouze v případech, kdy vás autoři krapítek nasměrují na nějaký úkol, který si myslí, že by pro vás měl být zajímavý. Přesto to však bude podáno nenásilně a situaci budete moci řešit dle vlastního uvážení. Jednotlivé úkoly nebudou mít žádnou posloupnost, v jaké by musely být řešeny, avšak může se vám lehce stát, že věc, která šla na začátku splnit velmi snadno, se postupem času a vlivem vašich ostatních akcí stane velmi nepříjemnou a o dost těžší. ¨
Hlavní kampaň Armed Assaultu nabídne něco okolo dvaceti hodin herního času. To je ale průměrný hrací čas, kdy dost záleží na tom, jaký styl hry bude hráč preferovat. Ono to v podstatě záleží na vás. Engine umožňuje hrát podle klasických vojenských pravidel, což vám samozřejmě zabere daleko více času, než když budete ke hře přistupovat jako k arkádové střílečce a celou ji proběhnete. Jak jsme se již bavili o něco výše, tak v multiplayeru budete mít na výběr, jestli se zapojíte do táhlého konfliktu, který se může protáhnout až na několik dní nebo se zapojíte do nějaké rychlé akce. Z typů hry pro více lidí budou na výběr deathmatch, team deathmatch, capture the flag a samozřejmě velmi populární kooperativa. Potom jsou zde i méně známé věci jako je Flag Fight, Sector Control a Hold Location. Lahůdkou je pak nabídka Capture the Island modu. V tomto případě jsou hráči rozděleni do dvou teamů, kde oba mají naprosto stejné cíle. Zajmou co nejvíce měst po celém ostrově, čímž samozřejmě získávají lepší výchozí pozice pro další postup, nemluvě o získaných zbraních a vozidlech. Tento mod tak vypadá na největší lákadlo této hry, protože se bude jednat o bitvu na celém ostrově, což zní nádherně.
Mluveného slova si ve hře moc neužijeme, protože čas na dialogy již jaksi skončil. Nejvíce tedy pak uslyšíme rozkazy a jejich potvrzování, na což si autoři vzali DSRRP (dynamic command, response and reply protocols) systém. Engine pro hru je vytvořen samotnými autory. Mají speciální systém na tvorbu terénů, jenž je tak dobře navržen, že ani dnešní počítače by s ním neměly mít problémy. Hráčská komunita, která se vytvořila okolo Operace Flashpoint, vytvořila ohromné množství nových věcí. Všechny tyto věci – hudba, nové jednotky, ostrovy, vozidla, zbraně, animace, mise a dokonce i umělá inteligence, s tím vším si hráči chtěli hrát a také to tak udělali. Armed Assault nebude jiný a nabídne stejnou míru modifikovatelnosti nebo dokonce ještě větší. Celá tato krása je ve vývoji již něco okolo jednoho roku, přičemž její dokončení se očekává někdy během tohoto léta. No, máme se na co těšit.
moc se tesim ;) jsem zvedavy jak vyresi destrukce a celkovou fyziku okolo zasahu, vybuchu atd... snad lip nez v bf2 ;)
už se na to Těšim :D
snad to bude alespon tak dobre jako OFP, ale vypada to, ze jo :)
Alespoň podle toho co sem o tom všudemožně slyšel, třeba to předčí i Battlefield II. Možná že si u mě Češi s vydáváním her napraví reputaci. Po neúspěchu VC2. :_(
Velká pochvala autorovi článku, jelikož ze všech věcí co sem kolem AA čet, je tenhle článek nejlepší, plný nových informací o kterých sem do teď neměl ani páru. Zajímalo by mě, co bylo zdrojem :o)
Každopádně se po přečtení tohohle článku těším na Armed Assault o dost víc než sem se těšil do teď . :o) Dobrá práce GP!
ja se na to tesim jak malej smrad
podle toho co tu zatim je, to bude fakt drsne. Jen jsem zvedavej na multiplayer. Na takovy mape v tom modu, kde se ma hrat na celym ostrove, to chce tak 100 lidi :-) Bude prdel...
uz ofp byl hodne dobrej a prines neco co mela maloktera hra... opravdu stacila jedna dve kulky a sli ste k zemi :) ale zaroven to nezabijelo hratelnost, verim ze BI udela dalsi 10/10 hru a komunita bude stejna a silnejsi jak u ofp...
dpc to bude masakr :P
Tak tohle bude pecka jelikoz starej dobrej Flashpoint je good i dneska!!!!Drzim palce,se to bude valcit :)
a me to stopro nepude :(
to bude fakt,ale fakt masakr
JESTLI TO POS**LI TAK JAK Ghost Recon Advanced Warfighter TAK POTES KOSTE
no...tak to mi asi nepude:(
zas u toho budu lapět od rána do večera, no moje nervy.....nicméně co už
Konečně na tuhle hru se opravdu těšim. Flashpoint byl hustej.
omg... pohled z treti osoby, to je panecku realisticnost... nevite jak si v realu do toho pohledu prepnout?
tak sem s tim uz :P ....jen tak btw:bude tam i neco jako zajimani zajatcu??asi ne co....
nevim kde autor vzal ze to budep ohjled treti osoby a navic je v tomhle clanku tolik ale tolik sracek ze nme je z toho blbe
Nevim co Vas tak zarazi. Moznost 3rd person byla uz v puvodnim OFP a nejen u vozidel... No a aby hra byla 100% realisticka stejne nejde udelat, takze kdyz tam bude nejaky prvek, ktery muze zvysit HRATELNOST tak proc ne?!
Jen doufam, ze slo o nejaky nedorozumeni a nebude se hrat cela hra v 3rd preson... to by pak moc na pochvalu nebylo...
Hra se bude hrat normalne>jako ofp>pohledem ocima vojaka...jinak mrknete na ofp.info jsou tam obcas i zajmavy videa :) uz jedno bylo i z MP
staci se podivat na screeny
Hra samozrejma nabidne oba tyto pohledy, v zachvatu psavosti jsem to jaxi zapomnel zminit ...diky za pochopeni ;)
nejlepsi co sem kdy na GP cet (teda krome toho kdyz se GP rozjizdel :D) fakt se na to tesim asi druha hra co si koupim original
opravdu dost povedeny preview, cet sem o AA hodne ale o nocni obloze slysim poprve :)
Nejde o zcela novy engine ale jde o hodne modifikovany engine ze stareho OFP. Ostrov Sahrani nebude mit 250 km ctverecnich ale 400 km ctverecnich. Ale jinak je to docela povedeny cteni :*)
err sry ted mi doslo ze tam mas 250 ctverecnuich MIL :-)
vypada to slusne ....
hele nevite jestli tam bude editor stejne jako byl v OF ??
jojo ArmA bude super hra. Jen by me zajimalo kolik lam co tady pisou ty komenty jak je to super se hecne a budou hrat MP? o OFP taky pisou lidi jooo to je nej hra lepsi sem nehral :) ale v MP sem je teda nikdy nevidel :D takze kdo nechce hrat MP radsi at se o to nezajima pac mu komunita urve koule :)
je sracka, 1,2,3,4 i 5 bude sracka (urcite bude vynasi to dost penez)
tohle bude super hra :)
Jak v OFP, tak v ArmA bude jak pohled první, tak třetí osoby. Nevim, co je na tom zarážejícího. V Multi-playeru se dá 3rd pohled zakázat, aby měli všichni hráči stejné, realistické podmínky.
Editor misí bude v ArmA stejně tak jako v OFP s dalšími vylepšeními. Vytváření addonů, modů a vše, co šlo pro OFP bude možné i v ArmA.
Ocenil bych, aby sem chlapci, co o tom nic nevědí a mutli-player OFP viděli jen z okýnka rychle jedoucího vlaku, nepsali bludy.
mno tak sem shlidl ten trailer....holt starej dobrej flashponit a nebejt lepsi grafiky,tak to taky je ofp...teda az na to ze v ofp nebyla AI bananu :D ,ale to se snad este zpravi... a taky me trochu zarazilo mireni,omfg zas koukat pres nudnou texturu??a ty pohyby pokud vojak lezel taly nevypadaly nejlip,a ten switch jednotek...pride mi ze to akorat zkazi to vzruso pri vyberu zbrani v briefingu gdy ste musely mylset dopredu.A nebo to jak padaj stromy pri narazu tanku,hnedej prach uz neska neni IN.A ta krev co cakala z nepratel mi prisla ponekud moc ruzova.Jo a taky me krapet zarazilo to jak ten typos vystrilel zasobnik do hlavy khosoi a zadna animace smrti,nic....zeby kulometnej bug ?? :o) ,a taky sem krapet nepobral tu obrazoku pri autosavu...ale to je jen detail
ale inak neni co vytknout,editor tam zjevne zas bude a zabava bude taky ....GL inak trailer tu ftp://www.gamepark.cz/ofpd/videos/ArmA%20Press%20
Demo.avi
tohle měla i stará OPF, např v misi, jak vás zajmou na Kolgujevu, tak v poznámkách je napsané, že se můžete na jich ostrova dostat podle noční oblohy a hvězd (zkoušel sem a opravdu na obloze je vidět Polárka, velký vůz apod :)
no jako neni to spatne,chtel bych si to skusit
Chválím autora za celkem slušný článek určený především pro lidi, kteří se o Armed Assault dlouhodobě nezajímají a uvítají shrnutí toho nejpodstatnějšího, co postupně proniká na povrch.
autor lama, orientace podle hvezd byla uz v OFP ;)
njn... já dělám mod do ofp tak jsem zvědavej jak se bude konvertovat...
jjjjjjjjjj uz se tesim bude to fajt bomba
jediná chyba je že nemá pořádnej anticheat a že se nepřistoupilo na "antislamb" addon ;)
tak mi řekni v čem je COD lepší než OFP ? rád se pobavím :D
ehm..v nicem?:_D
je to jen malej fakan kterej si mysli ze umi cod
nerikam ze je cod shit....ale v porovnani s ofp bych to klidne rek ;)
ten prevraceny tank mezi barakama :)
neco takoveho jiz bylo v OFP, teda planovali to, ale nejsem si jisty, jestli to fungovalo...
kazdopadne v jedne misi v ofic kampani CWC, kdy utikate ze zajeti, tak tam se taky orientujete podle hvezd, i kdyz to lze znacne zjednodusit:)
Nevite kdy to vyjde na trh???
Sry ale myslim ze se v komunite vyskytuje dost lidi kteri na MP v OFP skoro nesmatli. To ze nekteri nehrali Multiplayer neznamena ze o OFP vi kulovy. Tak tu neblijte takovy kydy.
nekdy v lete snad, asi, doufejme...
Fakt semi libi ty ubohy trapny hlasky o BF2 a CoD XXX rady .. :-D
Nechme je byt ... snad nekdy na to prijdou o cem OFP, ArmA a dalsi jsou a budou .... :-)
myslis ze na to pridou?ja bych rek ze budou pokracovat ve scriptech do doby kdy to s nima dal uz proste nepude a zjisti ze se da pouzit i AI, ale to uz bude prave v prodeji game5 s realnou AI a tak se jim bude dost tezko dohanet ten naskok....
Vyjadřoval jsem se k tomu, že někdo výš píše, že 3rd pohled v MP není realistický!
Takže drž pysky a krok.
Dále: Kdo se díví, že ArmA je hodně podobná OFP, držte se, protože ArmA funguje na upraveném enginu OFP. A chtěl bych vidět Vámi opěvované CoD, kdyby mělo obsahovat 400 km2 dostupné plochy kdykoliv a kdekoliv. Grafika sice nádherná, ale realita? V porovnání s OFP je CoD v realitě shit, stejně jako graficky naopak.
no spis se koukni na armu a tu shitovinu (cod2) rekni mi jakej grafickej rozdil je tam?ArmA je hezci?ANO
Cod = arkada pro male deti (fuj)
Ofp = skvela hra se zastaralou grafikou (mňam)
Někdo má rád vdolky, jiný zase holky.
Viva la Čelo ... ;-)
Tak jako to je trošku haluz ne že tady někdo srovnává 2 hry, který jsou UPLNE jiný
To tak bohužel bejvá. A smutné je, že to dělají obě strany (hráči CoD nadávají na OFP a obráceně si hráči OFP myslí, že jsou něco víc, když hrají OFP)
no myslim ze by to mel posoudit nekdo kdo hral cod,css,ofp.........proste nekdo jako ja ne .) a muj nazor znate muzete si ho precist vejs...
další důvod proč kupovat nový komp, každopádně OFP goood game, mulťák se mi zas tak nelíbil, moc jsem ho nehrál.
koukám, že se tu zas přirovnává OFP a CoD, tak to je chudý jak to můžete srovnávat. FPS akci a simulátor války, vždyť je to úplně o něčem jinym, na každym si hráč něco najde...omg
Nevím, co si kde psal, ale neboj já také hrával všechny zmiňované hry
jde tu spíš o to že ti 12tiletí hráči COD (kterých je tu drtivá většina) urážejí všechny co hrají něco jiného :D nejenom nás
Vsechno je pekny, ale spusta veci co zde autori rekli (jako navigovani podle hvezd atp.) bylo jiz dosutpne v normalni OFP. Rada lidi o tom ani nevi. Ta hra byla reovluce, kterou kazdy nevidel. Americti pratele se snazi udelat hru kde je vse dostupne. Obrovsky teren, komunikace, ovladani vsech vozidel a prito mcesi uz to meli pred peti lety. Jak zajimave. Zkratka: Cesi navzdy!
Taky proto armáda amerických přátel cvičí na českejch hrách a ne na jejich !!! ;-)
ehm americka armada cvici jen na jedne ceske hre (no spis jde o australskou hru :D) a to VBS1. Zbytek je jejich produkce.
Nikdo nepsal o 3rd pohledu v MP ale v cele hre jako takove. A to je pak vyzneni tve reakce uplne o necem jinym.
Co to sem pletes? Zkus napsat neco k veci pls.
precti si vsechny komenty a pak na neco reaguj je ubohy si precist desetinu neceho a pak nekomu nadavat...
bouben: presne tak to je ten pravej duvod ja to rikam porad...staci se kouknout na styl jejich chovani a na to jak se snazi "frajerizovat" a pri tom nic neumi..nemyslim vsechny ale tech 97% kteri hraji na podprumerne urovni a mysli si ze jsou dobri
Nejsi ty trochu mimo? Nechapu proc mi pises o grafickym rozdilu mezi ArmA a CoD2. To nema vubec nis spolecnyho s mojema prispevkama tak se prober.
nesplet sis me s nekym?pac fakt nevim co a o cem tady ted pises......
prober se arma vypada mnohem lip nez cod1,2
Jako u blbejch...
adamicz 21.5.2006 19:14 red_gear
no spis se koukni na armu a tu shitovinu (cod2) rekni mi jakej grafickej rozdil je tam?ArmA je hezci?ANO
docela good lae kdyz se kouknete na ty postavy jak tam stojeje tak to neni moc dobry ...... inteligence postav ..... lae jinak good grafa
a co by meli jako delat?proc by nemohli stat kdyz nejsou v bezprostrednim ohrozeni zivota?a ani nejsou nablizku nejaky akci zkus zapojit mozek
no s grafikou me celkem zklamali, vypada to jako "jen" OFP nalesteny DX9 efekty... ale jinak GL preju!
musim uznat ze je to snad poprvy co vidim na GP ci GZ clanek o AA ve kterym se neobjevujou veci z G2 a ze je k veci plnej tech hlavnich informaci, jen tak dal.....
typicky vojeska hra...naprost postradam enviroment....a to sem se necim jako AI a pod jeste nezabejval...:)
vždyť ona to taky je vojenská hra ;)
Kua kolik nocí jsem já strávil paření OFP na gamezoně s EBR :D
AA je pro mě dobrá správa a doufám že hráče OFP to bude bavit :)
čau radan :D
Taky nejak nechápu jak někdo chce srovnávat COD a OFP.
Při COD člověk vypne mozek a střílí po naprosto tupých nepřátelích.
V OFP člověk musí trošku zapojit mozek a postupovat pomalu.
A tak bych řekl že už pak záleží jen na hráči která styl mu více vyhovuje.
Jinak si nemyslím že lidé co nehrali MP u OFP by neměli nic komentovat. Hra má hodně rozsáhlou kampaň a mnoho addonů. Strávil jsem u OFP hodně hodin a když budu mít pak pod rukama AA tak to nebude jiné:-) A MP asi opět hrát nebudu. Mám v tomhle radši Public na CS to člověk zapne a za půl hodinky vypne:-)
Takže držím BI palce ať hra dopadne co nejlépe.
vypada to podobne jak operace flespoint ale stejnak u me je na 1miste operace flespoint2:-)
ty nemas paru o cem to je co?nejdriv si precti clanek a pak neco pis...tohle je pokracovani OFP..zadna operace flashpoint2 nebude.....neco si o tom nejdriv precti a pak neco kecej
No bude Game2, ale tak za pět deset let :)
ja nevim lidi ale pokud ste si nevsimli, tak video ktery prezentovali je 75% hry!! to neznamena ze to bude takhle vypadat i v dobe kdy to vyjde.. Ja si myslim ze AI tam jeste nejak vylepsej.. je jeste 25%.. ono se to jeste dodela a bude to vyborny..:) jinak clanek je pekne napsanej za na ty hvezdy ty uz byly v OFP..
kdy to vyjde ???? díky
ArmA je fakt uzasna hra a uz se na ni moc tesim, kdyby nebyl opf kde bysme byli, nejde vubec srovnavat nejakej zasr. CoD s opf. Opf je fakt skvela valecna hra a tech je silene malo a ArmA bude naprosto vinikajici pokracovani a pokud si nekdo mysli ze o te hre nic nevi a zacne kecat srance at jde pekne do prdele. Opf jsem prosel asi 7 a resistance tak 3 i na veterana a multiplayer je tam naprosto skvelej. ma svy chyby ale vsechno vynahrazuje hratelnosti a skvelou zabavou. Takze ti co o opf a ArmA nic nevi at si napred o tom neco zjisti a pak at teprve kecaj. Omlouvam se ze zase opakuju nektere veci z perdchozich prispevku ale je to tak. A clanek je fakt naprosto v pohode i pro zarputile priznivce je fajn si znovu precist co je v ArmA ceka. tak zatim se mejte
Fakt pěkně napsanej článek (dlouho jsem už takovej neviděl) na ArmA se dost těšim hlavně mě nejvíc upoutali ty masový akce doufám že to osloví hodně velkou hordu lidí aby se dal hrát MP třeba v 50 na 50 (nechci přehánět) ale podle toho jak to všude píšou tak to bude masakr! Jedna z mála her o který uvažuju že si koupim originál :-)
možná že jde truchu v kolejích flashpointu ale svou kvalitu to má.
ale hodne zabugovany flashpoint je proste klasika