Hodně her má své neoddělitelné prvky, díky nimž vám tyto hry utkví v hlavě i hodně let poté, co je dohrajete. Dalo by se to napsat ještě jinak, například že každá hra staví na něčem, čím si autoři myslí a doufají, že jejich dílo bude zajímavé. U Tomb Raidera je to Lara Croft (plánoval jsem napsat prsa, ale to by nebylo fér :), u automobilových her logicky auta a u stříleček, z kteréžto skupiny je i Alliance je to … co to vlastně je u FPS za věc, na které jednotlivé hry tohoto žánru staví? Jak asi sami uznáte, je to velmi rozdílné a pro každou hru platí něco jiného. Alliance vsadila na stejně silný prvek, kterým jsou vozy pro NFS. Akorát v tomto případě to nebudou auta, ale zbraně. Je to velmi zajímavý nápad a bude zábavné pozorovat jak se uchytí. Každý, kdo bude hrát tento titul, se, ač třeba nechtíc, stane tak trochu odborníkem na zbraně, protože jich hra bude obsahovat neuvěřitelných dvě stě až dvě stě patnáct kousků!
Za tímto ambiciózním projektem stojí skupinka lidí, kteří si dohromady říkají Windward Mark Interactive. Dohromady tento team tvoří pouhých osm lidí a v současnosti shánějí vydavatele pro svůj první kousek. O tom, že opravdu stojí o to vás zabavit, svědčí i fakt, že si pro hru napsali vlastní engine zvaný Alliance Engine. Zbraně, kterých zde bude opravdu dostatek budou prezentovány velmi uctivou formou. Každou z nich si budete moci prohlédnout a k tomu si o ní přečíst celkem obsáhlý text o jejích vlastnostech. Seznam zbraní i s jeho vysvětlivkami bývá přirovnáván k Jane`s Dictionary což je něco jako bible vojenských zbraní. Jednou z vašich možností výběru bude například vyhledávání podle rychlosti střelby, dále pak třeba typ munice, země původu a jiné. Kromě těchto statistik zde také bude schéma lidského těla, na kterém uvidíte přesnost zbraně na jednotlivé vzdálenosti i s mírou poškození. Čím dále tedy cíl bude, tím menší poškození můžete očekávat a naopak.
Vážnost, se kterou autoři ke hře přistupovali, je znát opravdu na každém kroku. Jednotlivé zbraně mají velmi detailní skiny a také dokonale simulují balistiku. Odrazem přesvědčení autorů je pak také fakt, že jak zaměřovač vám nebude sloužit klasický křížek uprostřed obrazovky, ale jen ocelová muška na dané zbrani. Tato věc se bude dát měnit pouze v multiplayeru, kde admini hry budou mít možnost nastavit, jestli budete zaměřovat klasickým digitálním křížkem nebo více ocelovou variantou. Přesnost s jakou trefíte cíl, je hodně závislá na vzdálenost subjektu. Snad ani není nutné to zmiňovat, ale kulka vám bude se vzdáleností klesat, takže bude nutné zbraň trochu přizvednout, abyste trefili. Pokud tak učiníte, vlivem gravitace se vám dráha ohne tak, že trefíte cíl přesně, jak jste chtěli.
Hra pro jednotlivce bude zasazena do konfliktů, které se odehrály mezi roky 1916 a současností, je to tedy dost dlouhá doba, abyste si vyzkoušeli hromadu zbraní. Konflikty budou podávány kulišácky. Skoro pokaždé půjde o nějakou organizaci, která se snaží zatahat za provázky a změnit tak chod mnoha věcí. Samozřejmě to dělá chytře, tedy skrytě. Bude to záviset na době, ve které se zrovna budete nacházet, podle toho se určí, k jaké organizaci budete patřit vy. O jednotlivých postavách se toho zatím moc neví, jen to, že příslušnost k podobným organizacím jim dává jistá privilegia. Zatím jste mohli ze hry zahlédnout egyptské město během sedmileté války, ale zrovna tak konflikty z Kuby či první světové. To samo napovídá, že hra bude mít opravdu celkem široký záběr a bude o co stát.
V současnosti ještě jede vývoj hry naplno a pokud by vás zajímalo, jak to je s rozdělením sil mezi multi a singleplayer, tak vězte, že se na každé z těchto částí pracuje rovnoměrně. Polovinu z tohoto času zabralo vypracovávání scénáře, který vás bude bavit celou hru. Druhou část pak zabralo ujišťování, jestli pro vás bude mutliplayer dostatečně zábavný a splní vaše očekávání. Prostě musí to mít šťávu. Všechny nabízené možnosti hry pro více lidí jsou založeny na principech – co by se stalo, kdyby …možná to takto zní divně, ale bude to opravdu bomba, jelikož v těchto smyšlených konfliktech se budete smět „přesouvat“ časem a tak snadno zjistíte, jaké by to bylo, kdyby proti sobě stáli zbraně dnešní a zbraně z počátku minulého století. Velikou moc nad hrou pak budou mít admini jednotlivých her. Jen na nich bude záležet, jaký konflikt vám namíchají a jak moc to bude zábavné, či naopak. Oni uvidí všechny zbraně, které hra nabízí a podle toho vám je také mohou přidělovat.
Pokud se rozhodnout, že jeden team omezí na zbraně z druhé světové a druhý jen na ty z dnešních dob, bude to opravdu zajímavé. Jinou možností je omezit jeden team na protitankové střely a druhý na pak na zbraně s ručním nabíjením. Tento fakt ostatně svědčí o tom, jak moc hra bude ohebná pro hráče, že si ji budou dělat podle svého a tak to má být pokud se jedná o multiplayer nějaké hry. Herní dynamika je stále ještě předmětem vývoje, ale již nyní jsou známé nějaké triky s mrtvolami. Kupříkladu, kdež ji zvednete, tak je možné ji používat jako štít. Naopak, když vám nejdou otevřít dveře, není problém čapnout chcíplotinu a pomoct si s ní ala beranidlo. A málem bych zapomněl, že ta věc s mrtvolou v náručí se jmenuje organic cover system. Co se příběhu týká, tak ten pro vás začne v ruských zákopech během první světové války. Nebudete patřit pod žádného generála, ani žádné zemi.
To vipadá fakt moc dobře..........
Vipadá to DOBŘEEEEE !!!!
Ty picooooooooooo....namakane ...moze to byt dobra pazba :D
"vypada"
je super no... ale jinak?
myslim ze tahle hra bude HOOODNE dobra, protoze je to uplne neco novyho...
good very vel
podle preview to je bomba, proto doufam, ze to tak zustane :)
bomba,,, fakt vypdadá dobře
hhm
Ty vo*e!!!!
Doufam ze vyvojari neudelali hru ktera ma excelentni grafiku a hratelnost v hovnech.... A taky by to chtelo na scene neco jineho nez porad 2. svetovou valku... neco jako Irak .... Afganistan za amiky i iracany.... ale ja to asi neovlivnim :((
Na tu grafiku bych moc nespolehal ze bude nejak zavratna protoze pokud se na ty screeny divate tak sou v docela male taksame jako byla terminator co vysel pred rokem taky mel peknou grafiku ale mel male screeny a pak jak vysel to vyslo najevo to ze to bylo v nizkem rozliseni a ve vysokem hra vypadala odpudive.A moderni zbrane vs druha svetova to je dobre zpracovani ale vojaci co ovlada PC by museli mit realisticke chovani aby se to dalo posoudit!Mozna ze v tom multiplayeru to bude docela dobre
já si každopádně zahraju rači něco co je dost realný než něco co je super hratelný ale na úrovni ramba ........
Teda to zni velice zajimave... Takhle videt nemeckyho snipera s Karkou a ja tam s AWP na druym kopci... vystrelim, a jemu to roztrhne hlavu... muahaha...
Btw hrozne se smeju u tech trapnejch pokusu o anglictinu zdejsi nevyvynule spolecnosti
napr. "very vel" to jsem fakt chcal smichy... je mi toho cloveka lito...
tak todle je moje nová vyvolená hra eda hned za WoWem ale je hned druhá jestli bude mít dobrej multi tak to bude pecka
..je možná u některých lidí tady špatná, ale čeština je u 95% hráčů příšerná. :)
Jo, to mas pravdu :D Taky nejsem moc zarny priklad, ale oproti nekterym tady si pripadam jak ucitel cestiny... :D
Ucitel CJ??? No to nevim, jestli toto muze o sobe tvrdit clovek, ktery napise VYVYNULE, coz je slovo, kde mas hned dve gramaticke i slohove chyby - spravne to je VYVINUTE :-DDD
No, s tim "i" mas recht, ale to jestli ma byt vyvinute, nebo vyvinule je snad jedno ne? Ja teda nectu pravidla pravopisu pred spanim, ale urcite svoboda snad bude ne?
husto husto
...JE TO NĚJAKÁ HRA KTERÁ MĚ ZAUJALA ASI PO 2 LETECH :)
grafika sa da.napad je podla mna vyborny.mala firma mala dobru taktiku vedeli ze asi nejsou prachi na unreal3 engine tak si urobily engine nie s cool grafikov ale aj tento sa da.a tiez vedely ze neurobia hru na urovni ghost recon3 alebo brothers in arms tak skusily zaujat originalitov.
cize velmi fandim tejto malej firme aby sa presadila a porazila ea.
ak tam daju dobru hratelnost bude to peckaaaaaaaaaaa
Já fakt nechápu lidi co berou jako nejdůležitější prvek hry grafiku...Já osobně dobrou grafiku nemusím, protože se kolikrát stává že je mnohem "nepřehlednější" než "hustě realistická"...
Tak třeba Red Orchestra má zastaralou grafiku - fakt hrůza - ale zato je to pořádná pecka!...
Toto se mi zdá jako vynikající nápada a pokud to ta "malá firmička" nepokazí, tak se máme na co těšit :) třeba mp44 vs ak47 to může být dobrý souboj techniky :) Vážně se na tu hru těším...grafika mě nezajímá, na plné detaily to stejně plynule nerozjedu...Tak se mějte a těšte se na pořádnou smažbu :)
Jo a mimochodem...Mě se ta grafika zdá úplně super, vůbec nevypadá tak "plasticky" jako grafika ostatních nových her...
Nevim kolik z vas je slepejch ale urcite bych tady nepochvaloval grafiku je to otresne!!!!!!!
cus sou tady docela husty hry ale přejdete na metin2 nebo armies of exigo ok
spinela má jeden černej kluk hledal takhle šuk a atd
vypada to velmi zaujimave
dalsi hra co vypada moc pekne ale pak se zmeni do hratelnejsi podoby
bomba hra jak ji pustis uz nevipnes