Během PlayStation Experience 2017 jsme sice od vývojářů ze Sucker Punch Productions nedostali žádný nový trailer k jejich chystané hře Ghosts of Tsushima, ale prozradili nám alespoň několik zajímavých informací a pestrých detailů z vývoje. Pokud jste si četli naše shrnutí z Paris Game Week 2017, tak už víte, že hra bude zasazená do otevřeného světa feudálního Japonska (konkrétně do roku 1237, kdy na ostrov útočili Mongolové) a vyjde exkluzivně pro PlayStation 4. Vývojáři nám tehdy také předvedli první a zatím jediný trailer.
O něm nyní prozradili, že vznikal přímo ve studiu a vše v něm obsažené ve hře skutečně uvidíme. Nejedná se prý o upoutávku dělanou tak, aby za každou cenu co nejvíc ohromila. Všechny lokace, které v traileru vidíme, jsou také místy ze skutečného světa, která můžeme navštívit. Vývojáři na ostrov provedli už dvě “expedice” a podle svých slov si odnesli nejen hromady fotografického materiálu, ale i spoustu úžasných zážitků. Zároveň však upozorňují, že ve hře nenajdeme prostě jen zmenšenou kopii ostrova. Půjde tedy spíš o výraznou inspiraci, třeba jako v případě hry Kingdome Come: Deliverance, která se zase inspiruje okolím města Sázavy.
Podobný přístup mají i k jiným historickým reáliím, které ve hře najdeme. Na vývoj dokonce údajně dohlíží i tým kulturních specialistů, kteří kontrolují, aby herní zobrazení japonské kultury bylo přesné. Tvůrci hráčům chtějí poskytnout dokonalý zážitek ze středověkého Japonska a z toho, jaké to asi bylo, být samurajem. Neznamená to ale, že by se vývojáři nechali historií omezovat za každou cenu. Přece jen stále půjde o akční hru a například hlavní postavy jsou zcela smyšlené. Přesto si na jejich zobrazení dávají tvůrci maximálně záležet a mimo jiné se vývojáři rozpovídali i o tom, jak náročné bylo najít ty správné dabéry. Ze všeho nejhůř se prý hledal hlas pro mongolského chána.
Ve hře se ujmeme role přeživšího samuraje, který se hodlá pomstít a osvojí si “techniky duchů”. V traileru kromě boje můžeme vidět i plížení a využívání výbušnin, což asi budou právě ony “techniky duchů”. Na obrázku níže můžete rovněž vidět i zajímavé fotografie, na kterých probíhá natáčení pomocí techniky motion capture se skutečnými koňmi. Vývojáři zjevně berou svou práci velmi vážně. Hra vyjde exkluzivně pro PlayStation 4, zatím se ale neví kdy.