Na první pohled vypadá Tower of Time jako další dungeonové RPG ze staré školy. A ono to tak koneckonců i v podstatě je, ale jak se příběh postupně odvíjí, vedle typických fantasy prvků se začíná objevovat i více a více prvků sci-fi. Prvotina od polského studia Event Horizon totiž oba žánry kombinuje. Kromě toho se ale inspiruje klasickými RPG obohacené o vlastní inovace.
To znamená, že tu najdeme přesně to, co od podobných RPG očekáváme – bohatý příběh, několik hratelných tříd, spousty dovedností a ještě více kusů vybavení. Výčet doplňují dnes již povinné položky jako crafting nebo vylepšování vlastní osady. Na druhou stranu nás čekají také hrátky s gravitací či již zmíněné vědeckofantastické prvky. Vývojáři se dále pyšní svým soubojovým systémem, který se odehrává v reálném čase. Jde ale zpomalit do takové míry, že si lze každý krok pečlivě rozmyslet. K boji vyzveme okolo 150 druhů nepřátel a až 50 bossů, což zní na zhruba padesátihodinovou herní dobu jako spousta práce. První ohlasy jsou každopádně velmi dobré, alespoň na Steamu, kde hru kladně hodnotí 92 % uživatelů. Na vlastní recenzi již pracujeme.