Studio Subset Games se už tento únor chystá vydat taktickou tahovou strategii Into the Breach. Ta místy vypadá dost podobně jako jejich starší hra z roku 2012 FTL: Faster Than Light. Tentokrát se ale budeme držet při zemi. Místo vesmírné lodi ovládneme trojici robotů s náročným úkolem – udržet obří hmyzí mimozemšťany co nejdále od pozemských měst. To zní na první pohled vcelku jednoduše, koneckonců i kvůli minimalistické grafice by si nejeden hráč pomyslel, že tady žádnou výzvu nenajde. To by ovšem byla zásadní chyba. Hráči FTL moc dobře vědí, že taktické strategie od Subset Games dokážou hráče nemilosrdně přivést až k hranici zoufalství.
Into the Breach nabídne menší bojové mapy, které však poskytnou poměrně rozsáhlý taktický prostor. Většina políček totiž disponuje nějakou unikátní vlastností – pokud kupříkladu zasáhneme jednotku v poušti, rozvířený prach ji neumožní jedno kolo útočit, ledové políčko se zase po zásahu zničí a je nahrazeno vodou, jež nemilordně pohltí jakoukoliv jednotku. Ničení pozemských měst navíc nepředstavuje jen jakýsi abstraktní cíl, ale města našim mechům dodávají energii, kterou si s sebou navíc nesou i do příští bitvy. Příjdeme-li v jedné bitvě o příliš mnoho měst, může to znamenat, že nás v příští bitvě čeká nevyhnutelná porážka. Roboty si mezi bitvami náležitě vylepšíme a do jisté míry i přizpůsobíme na míru v závislosti na tom, jaká taktika nám sedne nejlépe.
Into the Breach vyjde 27. února 2018 na PC. Vývojáři v budoucnu zváží i vydání konzolové verze.