Dnes 17. listopadu konečně vyšla očekávaná hra Star Wars Battlefront II od vývojářů z DICE, která v posledních dnech a týdnech budila vášně (jak jsme vás informovali např. zde nebo zde).
Po masivní kritice, která zahrnovala mimo jiné i záplavu negativních hodnocení na serveru Metacritic, se vydavatelé EA nakonec rozhodli mikrotransakce ze hry dočasně odebrat. V současné chvíli si tedy ve hře nenakoupíme žádnou herní měnu za skutečné peníze a jste odkázáni jen na vlastní schopnosti. Vývojáři z DICE aktuálně sledují fungování hry, naslouchají komunitě a pilují systém mikrotransakcí, aby se do hry mohl časem vrátit. Kdy to bude, ale prozatím nikdo neví. Jde o rozhodnutí, které přišlo v tu skutečně nejposlednější chvíli a naznačuje, že vývojáři a vydavatelé jsou už skutečně bezradní. Vždyť je to pár dní, co byl výrazně změněn systém postupu hrou, kdy byla o 75 % snížena cena hrdinů, ale zároveň i výrazně snížena odměna za dokončení kampaně pro jednoho hráče. V podledních dnech před vydáním dokonce naštvanost hráčů dosáhla takové úrovně, že EA musela ze svých stránek odstranit tlačítko pro vrácení peněz a každý, kdo tak chtěl zrušit svou předobjednávku, musel volat na technickou podporu. Asi netřeba dodávat, že takový krok zákazníky rozčílil ještě víc. I když Star Wars Battlefront II pravděpodobně bude dobrou hrou (naše dojmy z bety najdete zde), možná vstoupí do dějin také jako hra, u které přetekl pověstný pohát trpělivosti s mikrotransakcemi ve hrách.
až se to uklidní,určitě zakoupím...