Vydání poslední hry od DICE, Star Wars Battlefront 2, provázela jedna kontroverze za druhou. Ani po vydání si hráči nemohli být jistí, jak vlastně hra nakonec bude vypadat, protože hra vyšla s mikrotransakcemi mimo provoz. Hráči tak byli odkázáni pouze na postup skrze vydělávání herní měny, což ale bylo zoufale pomalé. To se teď má konečně změnit.
Vývojáři vydali update, který výrazně mění herní ekonomiku k lepšímu. Otravný grind byl nahrazen mnohem rychlejším postupem. Po odehraném zápasu teď obdržíme více kreditů a především se konečně vyplatí hrát dobře, protože hra teď více odměňuje hráče s dobrým skóre. Zvýšena byla i kapacita kreditů, které můžeme každý den získat hraním módu Arkáda. A to rovnou na trojnásobek – z 500 kreditů na 1500. Tento mód by se také měl brzy dočkat nového obsahu. Snazší teď bude i vytvářet či vylepšovat Star Cards, protože byl výrazně zvýšen počet součástek pro crafting, které obdržíme za každodenní přihlášení se do hry.
Podle vývojářů tím ale změny rozhodně nekončí. Dále se totiž bude pracovat na úpravách herní ekonomiky. Pokud půjdou vývojáři touto cestou, je to samozřejmě vynikající zpráva, protože špatně nastavený systém postupu jsme (nejen my) jako hlavní nedostatek kritizovali v recenzi.
Nevím ale jejich výrazná změna je jen zacpání pusy . To zvýšení kreditů po zápase není až tak horké 400. Nebo 600 kreditů pořád grind zvýšení by bylo třeba 1200 za výhru plus skill a body tedy score k tomu.
Já teda doufám, že tohle je zatím jen první skromný krůček a časem to zvýší ještě víc, nebo přidají nové možnosti, jak vydělávat. Koneckonců i řekli, že na ekonomice ještě zapracují.