Určitě jste si v minulých týdnech všimli nejrůznějších dohadů a spekulací o tom, že by konzole PlayStation 5 měla mít problém s během her v rozlišení 4K 60FPS. PS5 by podle těchto spekulací měla dosahovat 4K pouze pomocí checkerboardingu a následně bylo 4K pro PS5 označeno jako “Fake 4K,” což rozčílilo nejednoho objektivního fanouška konzolí. Jak se později ukázalo, tyto informace se zakládaly na lžích šířenými skalními fanoušky Xboxu a už po několika dnech bylo jasné, že si vše vycucali z prstu.
K tomu, že by PS5 neměla zvládat hry ve 4K 60FPS, se nyní vyjádřili i vývojáři ze studia TeamKill Media, kteří právě připravují hru Quantum Error pro PlayStation 5. Ti oznámili, že už teď, v neoptimilizovaném stavu, běží Quantum Error na 60-75FPS v rozlišení 4K, přičemž si jsou celkem jistí, že finální produkt nebude mít problém dosáhnout této mety i při podpoře ray-tracingu. Quantum Error sice ještě nemá své datum vydání potvrzené, nicméně vývojáři si dali za cíl ji vypustit do světa na launch konzole PlayStation 5.