O Kingdom Come: Deliverance i o sobě samém prozradil něco málo jeden z hlavních vývojářů tohoto historického RPG a spoluzakladatel studia Warhorse – Martin Klíma. V rozhovoru dojde i na takové věci, jako je třeba jeho oblíbená kniha.
Kingdom Come se nedávno prodalo přes jeden milion kopií, a to navzdory tomu, že hra od vydání trpí mnoha problémy technického rázu. Mnohdy bohužel nejde jen o bugy pro zasmání, ale třeba i o poškozené savy nebo nefunkční questy v rámci hlavní příběhové linie. To už je poměrně velký problém a Martin Klíma otevřeně přiznává, že by si přál mít na hru ještě více času. Zároveň se také pustil do hodnocení samotné hry. Nemálo hráčů (zejména z ciziny) si totiž myslí, že Kingdom Come má být tříáčkovou hrou, podobně jako třeba Assassin’s Creed. Klíma namítá, že s takovými tituly jejich dílo nesoupeří – jednoduše nemají dostatek zdrojů, aby si to vůbec mohli dovolit. Zároveň ale dodává, že Warhorse se nevidí ani jako indie studio a označuje Kingdom Come za určitý kompromis mezi drahými hrami a levnými originálními indie záležitostmi. AAA hry podle něj dnes často nekladou na hráče téměř žádné nároky a “hrají se samy”.