Grafika za poslední roky urazila opravdu dlouhou cestu. I tak je stále co zlepšovat. I když už můžeme ve hrách vidět třeba fotorealistické textury nebo dokonalé nasvícení, pořád je problém například s vegetací nebo lidskou tváří. A právě na lidské (i nelidské) tváře se zaměřuje nová série videí, ve kterých studia Epic Games a 3Lateral demonstrují možnosti svých technologií. Jedná se o kombinaci real-time renderování Unreal Enginu a Meta Human Framework volumetrického zachycení od společnosti 3Lateral. To znamená, že tyto postavy hrají v reálném čase skuteční herci (Andy Serkis si zahrál například Gluma v trilogii Pán prstenů). Výsledkem jsou tváře, hraničící s realitou. Přesto je ale stále znát, že k nám s obrazovky nemluví skutečný člověk. Určité nedostatky jsou pořád vidět především v mimice postav.
Obdobnou technologii přímo v akci jsme již mohli vidět například u titulu Hellblade: Senua’s Sacrifice.