Sportovně laděná arkáda Rocket League se dočkala patchování na verzi 1.50. Vývojáři z Psyonix do hry implementovali sérii radikálních změn, co se týká herního postupu, levelování, kooperativního hraní a samozřejmě nového obsahu a opravy bugů. Nyní získáváme body zkušeností pouze v online casual a competitive matchmakingu, přičemž počet XP se odvíjí od délky zápasu, nikoli výsledného skóre. Dále byl odstraněn finální level 75, namísto toho od 20. úrovně je pro každou další úroveň nutno získat stejné množství bodů, aniž by existoval finální level. S novými možnostmi upravovat svůj závoďák jsou do hry přidané tituly odemknutelné za dosažení jednotlivých úrovní. Do hry je také přidán komunitní prvek Club, který sdruží pod jeden závodní prapor až 20 hráčů a přináší do hry možnost užších hráčských komunit, podobně jako guildy nebo klany v jiných hrách. Pokud vás update zajímá do detailů, více informací najdete na stránkách hry.
Máš tam chybu - "somzřejmě" a výraz "levelení" je taky dosti diskutabilní...
Díky za upozornění, chyby jsem opravil