Loni v únoru vyšla hra Anthem od studia BioWare, která nedokázala naplnit vysoká očekávání a stala se z ní jedna velká katastrofa. Vývojáři se samozřejmě dali ihned do práce, aby hru dali do přijatelného stavu, nicméně to se ukázalo jako věc mnohem časově náročnější, než BioWare původně zamýšlelo.
Jedním z velmi kritizovaných prvků hry byl loot systém, který je v takové hře naprosto stěžejní záležitostí. V Anthemu 2.0, jak novému budoucímu updatu vývojáři říkají, se dočkáme častějšího loot dropu, ne tolika duplicitních dropů a také se dočkáme specifickým itemů, jež budou k dostání pouze za splnění určitého úkolu. Pokud vám tyto vlastnosti něco říkají, tak vězte, že přesně takhle funguje Destiny, takže je celkem jasné, kde BioWare nabral inspiraci. Samozřejmě je to krok správným směrem, nicméně si myslíme, že už může být pro Anthem poněkud pozdě.