Arcane The Stone Circle - Episode 6
Pracujte jako detektiv a odhalujte záhady. Pokračování zábavné online adventury.
Počet zobrazení: 7542
Kategorie: Adventury
Ovládání
myší
Pokud se načítání nezmění na play po chvíli, zkuste vybrat forward a play po kliknutí pravým tlačítkem na flash hru.
todle sem nikdy nepochopil a nikdy nedohrál:(
pokud te to zajima, tak na netu sou navody, zkus google
dejte sem navod mě nebaví to hledat:D
Seberte urnu ze stolku vpravo a zlatou čelenku z hlavy vědmy. Prozkoumejte hodiny vlevo a nasaďte si čelenku. Přenesete se ke stroji času. Klikněte sedmkrát na střed stroje tak, aby se obrazec se čtyřmi půlkruhy spojil se svou druhou polovinou. Potom klikněte na sjednocený obrazec a dostanete se do minulosti. Vezměte svíčku a prozkoumejte krb. Seberte z něj knihu. Nahoře na krbu ještě leží sirky, které také seberte. Prozkoumejte křeslo a dostanete kartu. Jděte zase ke krbu a nasaďte si čelenku. Dostanete se do klenuté místnosti. Prozkoumejte sochu a dostanete druhou kartu. Vraťte se zpět, použijte svíčku a zapalte ji sirkami. Projděte dveřmi a v nekonečné chodbě si nasaďte čelenku. Dostáváte se k jakési skříni. Prozkoumejte obrazec na skříni a potom klikejte na plameny v takovém pořadí, které se vám vždy ukáže. Po otevření skříně prozkoumejte holčičku. Dostanete se kamsi, kde prozkoumejte obrazec s nápisem "da capo" a vložte knihu na kruh vedle něj. Znovu prozkoumejte obrazec a klikněte na kruh se spirálou. Stoupnete si tak do něj a přenesete se zpět do místnosti. Jděte k hodinám a nasaďte si čelenku. Znovu se nacházíte u stroje času. Třikrát klikněte na jeho střed. Obrazec nahoře se tak shoduje. Klikněte na úplný symbol. Přenesete se tak do budoucnosti. Vezměte svíčku a prozkoumejte krb. Naberte z něj do urny popel a nasaďte si čelenku. V klenuté místnosti znovu prozkoumejte sochu. Dostanete od ní další kartu. Vraťte se do místnosti, použijte svíčku a zapalte ji sirkami. Projděte dveřmi do nekonečné chodby a pomocí čelenky se přesuňte ke skříni, kterou otevřete stejným způsobem, jako předtím. Prozkoumejte stařenu ve skříni. Opět jste kdesi, kde prozkoumejte obrazec s nápisem "da patres". Na kruh vložte urnu s popelem, znovu prozkoumejte obrazec a použijte kruh se spirálou. Ocitáte se zpět v místnosti. Jděte k hodinám a nasaďte si čelenku. U stroje času čtrnáctkrát posuňte s kolem a klikněte na celý symbol (ten vpravo). Dostanete se do současnosti. Projděte dveřmi do nekonečné chodby a nasaďte si čelenku. Skříň otevřte dobře známým způsobem a prozkoumejte ženu. Opět jste kdesi, kde prozkoumejte poslední obrazec s nápisem "carpe diem". Na kruh vložte karty, znovu prozkoumejte obrazec a klikněte na kruh se spirálou. Získáte talisman
covina
omg
dík za návod..................
vubec se nechytam asi nejsem dost chytrej.-))
Ale tento díl mi připadá trochu nezajímavý...
...Akorát pozor:Až se ocitnete v budoucnosti, nasypete písek do džbánu a nasadíte čelenku, budete v kláštere, klikněte na roucho, ale všimněte si, jestli vám přibyde jedna karta(aby vám přibyla poslední 3.karta, musíte kliknout po animaci podruhé na roucho a pak dát šipku zpět-když nebude te mít posl.kartu, nemůžete pokračovat dál dveřmi....-Nedohráli byste to do konce
Fakt dobrá hra,docela jsem se na ní zasekla:
Tak tahle šestka opět nezklamala,po vzhledové,hudební i herní stránce je to povedená záležitost jako ostatní díly,jen příběh je pochopitelně jiný.