Peklo se dá zažít různými způsoby. Polské vývojářské studio CITY Interactive se po tisící a po svém rozhodlo zpracovat hrůzy vietnamské války a přinést ji na naše monitory. O tom, zda a jak se jim to …
Články
Space Siege
Jestliže vám název hry nápadně připomíná Dungeon Siege, tak to je jen dobře, jelikož tato hra s tímto známým titulem má vskutku co do činění. Logicky vás napadá, že to bude pokračování předchozího díl…
Zaklínač – dojmy z hraní
Geralta zastihujeme ve vesnici, kterak si připravuje zbraně pro svou další výpravu. Tou má být záchrana mladé dívky, ukryté v těle nebezpečné potvory Strigy, která žije v blízkých ruinách. Poslední po…
Jak Češi dobyli Ameriku – druhá část
Pavel “Hawrix” Kymla, pětadvacetiletý student VŠFS, dlouholetý fanda Quake série a v současnosti hlavní osoba stojící za projektem Quake.cz a Adam “Napalm” Konrád, jeden ze zak…
Jak Češi dobyli Ameriku – první část
Pavel “Hawrix” Kymla, pětadvacetiletý student VŠFS, dlouholetý fanda Quake série a v současnosti hlavní osoba stojící za projektem Quake.cz a Adam “Napalm” Konrád, jeden ze zak…
Obscure 2
Kvalitně zpracovaných hororových her je poskrovnu. Silent Hill a Resident Evil jsou stejně jako další především konzolovými záležitostmi, a přestože se k nim po čase dostanou i PCčkáři, těžko mohou bý…
Hellgate: London – jak se hraje?
Natěšení hráčů je vyšponováno takřka na maximum. Dobře nadávkované informace o projektu Hellgate: London docílily bezmála davového šílenství a udělaly ze hry jeden z nejočekávanějších titulů tohoto ro…
StarCraft 2 – dojmy z Games Convention
Když se řekne StarCraft, asi se najde jen málokdo, kdo by ani netušil, o co jde. Tato realtimová strategie vyšla již poměrně dávno – v roce 1998, přesněji 1. dubna a stala se doslova kultovní, p…
Becup – prvenství eSuby a FU.sk. A dál?
Profesionální organizace v podání realizačního týmu, špičkové zázemí moderní sportovní haly a zejména výrazné úspěchy našich reprezentantů. Takovou podobu měl ostře sledovaný turnaj s oficiálním názve…
Timeshift – dojmy z GC
Představte si, že jste herními tvůrci. Několik let pracujete na projektu, který už se zdá být prakticky dokončen. Vydáte demo a v poklidu doděláváte poslední práce. V tom ale váš dosavadní vydavatel p…