cod2 zvyseni fps

zvyseni fps

cg_blood 0 - vypne krev
cg_brass 0 - vypnutí odlétavajících nábojnic
cg_drawfps 1 -zobrazí vaše aktuální FPS abyste věděli, jak jste na tom
cg_marks 0 -vypnutí detailů jako např. díry po kulkách, očouzení od granátů..
(cg_markslimit -pokud necháte zapnuté cg_marks, můžete detaily pouze snížit (0-1024))
com_hunkMegs - udává paměť v MB, kterou si má hra rezervovat pro ukládání informací, mělo by to zvýšit rychlost načítání map. Doporučuje se 1/3 nebo 1/2 celkové RAM.
fx_enable 0 - vypnutí některých speciálních efektů.
r_aaalpha 0 -Druh anti-Alisingu
r_aasamples 1 -Určuje úroveň anti-Alisingu
r_anisotropy 2 -Úroveň anizotropního filtrování
r_autopriority 1 -Při minimalizování hry se automaticky nastaví priorita na nízkou.
r_dlightLimit 0 -Max počet dynamických světel
r_drawdecals 0 - vypnutí detailů, podobné jako cg_marks
r_drawsun 0 - vypnutí slunce.
r_drawwater 0 - vypne efekt vody
r_fog 0 - vypne mlhu
r_glow 0 - vypnutí mraků a odlesků
r_gpusync 0 - synchronizace CPU a GPU. V případě že pozorujete podivné klouzání myši (něco mezi akcelerací a "olejem", zvyšte číslo. Max a default je 3)
r_forcelod 4 - nastavení detailů 0-max, 4-min
r_fullbright 1 - vypnutí stínů
r_lodbias 0 - úroveň detailů. Snižováním zvýšíte detaily (například vojáky). 0-min, -1000-max
r_lodscale 4 - vzdálené stromy a keře budou méně vykreslovány
r_multigpu 1 - jedná se bug v configu. Pokud ale zpozorujete např sekání myši, zkuste vypnout. bez tohoto cvaru nefunguje r_gpusync.
r_polygonOffsetBias -16 -Množství textur
r_polygonOffsetScale -4 -Množství textur
r_skincache 0 - v případě, že máte dostatek RAM, nastavte na 1, což zvýší plynulost hry
r_skipbackend 1 -odstraní některé polygony. V případě že je obrazovka pouze černá, zkuste vypnout.
r_sunflare_max_size 0 -vypne oslnění sluncem
r_swapInterval 1 -Synchronizace FPS s frekvnecí monitoru
r_textureMode 0 -Druh filtru textur
r_zfeather 0 - (soften smoke edges v option) - vypnutí realisitckého vykreslování kouře
vse funguje 100%