Vietcong datadisky a patche
Vietcong datadisky a patche
V tomto (malém) článků vás chci upozornit na datadisky akční fps střílečky vietcong které ještě neznáte a pár patchů a jejick funkce.
Vietcong rising sun (vycházející slunce)
Je zbytečné si tento datadisk stahovat je neoficiální a také v něm toho moc není.Je to vlastně upravená verze vietcongu z názvem rising sun je tam par novejch map a náký nový zvuky ale hra často vypadává a když se chcete připojit na nákej server vyhodí vás to ze servru takze nic.
Vietcong reddawn (červený usvit)
Tohle je oficialní datadisk red dawn pro ty co rádi choděj v po nepřátelském uzemí ze snipou a střílí co se dá takže ste asi pochopily je je to spíš pro snajpry začínáte ve vrtulníku s m2 a kropíte co se dá kdyz sestrelí vrtulník z vašeho týmu a tak tak vyslali zase Hawkinsetím líp pak by zastrelily deforta a mise neůspěšná.
V hlavním menu vás přivíta vietcong s bradkou a hurá na to!
https://www.youtube.com/watch?v=jH2Jx1SxiQ0
patche a jejich funkce
Vietcong a Fist Alpha patch v1.60
- Tento patch umožní hráčům Vietcongu a Fist Alpha hrát dohromady (pouze mapy z originálního Vietcongu nebo uživatelské)
- Hráči Vietcongu mohou sbírat ze země zbraně z FA a používat je.
- Hráči Vietcongu mohou používat nové skiny postav z FA.
- Podpora hlasové komunikace pro internetové hry. Server ji může vypnout, nebo ji nastavit na nízkou nebo vysokou kvalitu, klienti ji mohou vypnout nebo zapnout. Systém počítá se vzdáleností hráčů a také přehrává hlas správně v 3D (nebo ve 2D, pokud má klient pouze stereo výstup), byly přidány konzolové příkazy na nastavení servru, klientů a získání současného stavu.
- Možnost nastavit čas znovuobjevení pro CTF - v okénku nastavení serveru, příkazy do .ded souboru a konzolové příkazy.
- nový konzolový příkaz na nastavení času mise a znovubjevení pro mód TT
- nový konzolový příkaz na ingorování textových zpráv od vybraných hráčů
- opraveno: banip funguje i pro vzdálené administrátory
- opraveno: hráčova pozice je zobrazována v mapě v misi Ambush
- opraveno: konzolový příkaz mladdmap
- vylepšená detekce podvádění (anti cheat)
- Přihlašovací zpráva servru - servr může nastavit (v nastavení servru, .ded souboru nebo konzolovým příkazem) textovou zprávu, která je zobrazena každému hráči, který se k servru připojí.
- přidáno nastavení servru a pro .ded soubory na ‘modrou past’ a 'Vietnam chat mód' (ve verzi 1.41 bylo možné nastavit pouze z konzole)
- všechny pokusy o nahlášení se jako vzdáleného administrátora jsou zaznamenány na servru do souboru dev\startadmin.txt
v1.60 nové konzolové příkazy pro všechny.
ignore player_name
ignore player_id
- zapne/vypne ignorování zpráv zvoleného hráče.
ignorelist
- vypíše do konzole seznam ignorovaných hráčů.
set clnvoicechat [status]
- zapne/vypne hlasovou komunikaci u klienta.
- status může být 0 ( vypnuto) nebo 1 ( zapnuto )
voicechatstatus
- vypíše do konzole nastavení servru pro hlasovou komunikaci a všechny hráče, kteří mají hlasovou komunikaci povolenou.
v1.60 nové konzolové příkazy pro administrátory
set srvctf respawn_time_seconds
- nastaví časový limit znovuobjevení pro mód CTF
set srvtt mission_time_minutes respawn_time_seconds
- nastaví délku mise a časový limit znovuobjevení pro mód TT
set srvvoicechat [status]
- zapne/vypne podporu hlasové komunikace na servru
- status může být 0 (vypnuto), 1 ( nízká kvalita), 2 ( vysoká kvalita)
- doporučujeme používat na rychlých internetových serverech nízkou kvalitu, vysokou pouze pro hraní přes LAN.
set srvjoinmsg "Message from the server"
- umožňuje administrátorovi nastavit zprávu, která bude poslána všem hráčům, kteří se připojí k servru
===Vietcong v1.41===
- novy Anti-Cheat program HradBa
- nektere cheaty jsou blokovany nebo detekovany hernim enginem, zbytek znamych cheatu je detekovan HradBou
- podpora pro mapy vytvorene ve Vietcong MP editoru, podpora jejich automatickeho stahovani z herniho serveru pri pripojeni hrace
- Anti-kangaroo fuknce. Hrac muze vyskocit 3 krat a potom musi nejaky cas pockat nez muze znovu vyskocit. Pokud ale hrac skace nahoru na nejakou prekazku, muze skakat tak dlouho dokud se dostava vyse ( aspon kazdym tretim vyskokem). Takze neni problem se dostat na mista, kam je potreba vyskakat.
- podpora pro prirazeni textu a zvuku na jakoukoliv klavesu v MultiPlayeru. Pro vice informaci se prosim podivejte do souboru user\mp_bindkeys.txt, ktery se vytvori pri prvnim spusteni verze 1.40.
- novy TT ( TurnTable) mod hry je pridan do map Stream, Storm a Bahnar
- nove znacky na mape v hracovych rukou ukazuji ruzna mista vztahujici se k hranemu typu hry ( vlajky v CTF, RW a TT, pristavaci zona v ATG-pilot, misto pro umisteni bomby v ATG-bombing)
- mnoho dalsich vylepseni a opravenych chyb ( chyba s vyberem zbrane, fungujici permanentni ban list, opraveno obcasne zaseknuti hrace pri seskakovani z zebriku v MP, pridana moznost volby obtiznosti v Coop, moznost administratora zakazat hlasovani v nastaveni serveru )
===Nove konsolove prikazy pro adminy a remote adminy===
banimport [jmeno souboru relativne k Vietcong slozce]
- importuje ban seznam do soucasneho seznamu. Vhodne pro sdileni ban-seznamu mezi administratory.
banip [jmenohrace] [ip.ip.ip.ip] [hodin]
- dovoluje manualne pridat IP adresu do ban seznamu. Jmenohrace je pouze pro lepsi identifikaci.
playerip [player id]
- vypise IP adresu zadaneho hrace do konsole
set srvcoopdif [obtiznost]
- zmeni obtiznost v Coop hre ( 0 - lehka, 1 - normalni, 2 - tezka, 3 - vietnam)
===Nove konsolove prikazy pro klienty===
bindreload
- znovu nahraje definici prirazeni textu a zvuku ke klavesam - soubor user\mp_bindkeys.txt. Slouzi na zmenu definic za behu hry.
NOVINKY V PATCHI VIETCONGU V1.30
- Opraveno padaní hry na serveru i klientech
- Opraveny chybné textury, které se občas objevovaly na zbraních a vybavení
- Vylepšen síťový kód - hra vykazuje menší zpožďování se.
- Nová ochrana proti Speedhacku.
- Zvuky přebíjení zbraní se nyní pohybují s hráčem.
- Opraven příkaz swapplayer.
- Zdravotník v MP léčí pouze 75% poškozeného zdraví.
- Při skákání je snížena přesnost střelby a je zakázáno míření.
- Hráč nyní může vykouknout přez překážku použitím klávesy pro míření i při používání dalekohledu.
- Když hráč volá leteckou podporu může posílat zprávy bez nechtěného přerušení radiové komunikace.
- Maximální hodnota zpoždění spectatora se zvýšila na 180 vteřin.
- Opraveny občas chybějíci hlasové příkazy v MP
- Opraveny příkazy: mlchangemap , mlchangecurmap a mlchangeendrule - nefungovalo zadávání fragu a bodu
- Nové konzolové příkazy pro administrátora a vzdáleného administrátora
- set srvteamlock lock
- set srvvmchat 0/1
- set srvbluebt 0/1
NOVINKY V PATCHI VIETCONGU V1.20
- Anti-cheat proti zrychlovacímu hacku, anticheat proti libovolnému měnění zbraní a doplňování střeliva - pokud bude použití cheatů zjištěno, dotyčný hráč bude zabit a všem hráčům se vypíše o tom zpráva i se jménem narušitele.
- textový soubor s výsledky se generuje po skončení utkání. Může být vygenerován pomocí příkazu 'mpresult' (požadavek klanů).
- VC ženista - teď už skutečně dává střelivo (dřív to nefungovalo).
- vcded.exe - umožní založit dedicated server, aniž by hra kontrolovala CD.
- Vylepšené objevování - hráči už by neměli propadávat terénem.
- Opraveno: občas se nepřehrávaly zvuky explozí a výstřelů.
- Vylepšení rovnováhy a nastavení hodnot zbraní (například M60 a Degtarev - jsou přesnější)
- Coop MP: mrtví AI nyní zahazují zbraně
- Když někoho zabijete, může nyní hráč posbírat jeho zbraň a veškerou munici ze země.
- Seznam internetových serverů se automaticky aktualizuje pouze poprvé (aktualizace může trvat dost dlouho, a nechceme hráče nutit, aby čekal pokaždé, když se vrací ze hry do menu).
- U serveru je nyní možnost zapnout rozmisťování beden s municí v modech CTF A RW (ženistů bývá málo a stává se, že hráčům dochází střelivo. Zásoby střeliva jsou umiťovány do blízkosti praporů.
- Kdykoliv má hráč v konzoli možnot rolovat nahoru nebo dolů pomocí PageUp/PageDown, vypíše se hint (hodně hráčů neví, že lze rolovat).
- Jméno serveru se vypisuje v 'TAB' okně.
- Do obecných možností byla přidána možnost přepínání míření (aim switch) (někteří hráči si přáli používat tlačítko k míření jako přepínač - podobně jako klekání).
- Do obecných možností byla přidána možnost zadat chování menu ve hře (fullmouse/wheel&buttons/none) - hardcoroví hráčí chtějí mít možnost rozhlížet se a střílet, i když zrovna zadávají příkazy.
- Nové MP skiny a pokrývky hlavy.
- Nový herní mód Storm RW
- Bahnar: lepší viditelnost.
- Na radaru se nyní spoluhráči zobrazují v barvách, odpovídajích povolání (aby si každý snadno mohl najít medika)
Barvy povolání jsou následující:
Voják: zelená
Kulometčík: žlutá
Sniper: šedá
Zdravotník: fialová
Ženista: modrozelená
radista: modrá
US pilot (v ATG): bílá
- Radar: když hráč volá medika/ženistu, jeho pozice se zvýrazní všem medikům/ženistům.
- ATG: hráč po připojení musí čekat na skončení kola, než se může přidat.
- ATG: časový limit v možnostech serveru.
- Vylepšený systém hlasování.
¨ - Délka doby, než se vypíše ukončení hlasování.
- Počty hlasů ANO a NE se při hlasování vypisují zároveň s celkovým počtem hlasů.
- Opraveno vykreslování rostlin na ATI Radeon při zapnuté možnosti "Set Anistropic Filtering". (Používalo se pro podvádění - nepřátelé byli snáze viditelní.)
- Vylepšení v levelech (lepší místa respawnu, zásob munice)
- Podpora pro CTF v mapě Halong Port, podpora pro 16 hráčů ve všech módech tamtéž (dříve 10).
- Podpora pro diváky (u serveru musí být zapnuta příkazem 'set srvspectators').
- Divák může být zvolen pouze na klientovi (tj. ne na serveru).
- Klávesy pro mód diváka:
- šipky doleva a doprava - přepínají mezi 'statickými kamerami' / 'dynamickými kamerami' & 'hráči'
- šipky nahoru a dolů rolují mezi položkami ve zvoleném seznamu.
- myš otáčí kameru
- Num0 a Num1 zoomují
- pravé a levé myšítko pohybují dynamickou kamerou (Shift pohyb zpomaluje, lomítko '/' zrychluje)
- ENTER přepíná zobrazení HUD diváka
- Replay - hráč může uložit právě probíhající hru v diváckém módu a vytvořit tak replay: viz příkazy rpstart a rpend
- Mód Replay: viz příkaz rpload
- Klávesy pro mód Replay:
- platí všechny klávesy z módu diváka
- Num+ a Num- mění rychlost přehrávání
- Pause přeruší přehrávání
- Mezerník - spouští a zastavuje ukládání souborů .bmp na vybraných fps (viz příkaz rpsetbmp)
- ATG pilot - opravena možnost mít dva (i více) pilotů ve hře.
- Minimální hodnota pro idlekick (vyhození nečinného hráče) byla změněna z 5 min. na 2 (požadavek adminů).
- Když se hra v módu CTF přepíná z inaktivního do aktivního módu:
- Všechny zahozené předměty se odstraní ze scény
- Všechny pasti jsou odstraněny
- Veškerá aktivní dělostřelecká podpora je zastavena.
- Screenshoty, vytvořené pomocí klávesy F2 se ukládají do adresáře BMP, umístěného v kořenovém adresáři hry. Implicitní umístění adresáře hry je C:\Program Files\Vietcong.
- Opravili jsme problémy, plynoucí z toho, že na jednom stroji běžely dva servery. Pokud jsou oba v seznamu oblíbených, hráč se vždy připojuje k první hře (problém definování hostitelských portů).
- Mód Vietnam - při přebíjení se zobrazuje počet zbývajících zásobníků.
- Startadmin - na správné vložení hesla jsou k dispozici pouze tři pokusy.
- Pasti: pokud je spoluhráč zabit pastí položenou hráčem, hráč není označen za zabijáka spoluhráčů (team killer) a neodečítá se mu zabití. Kromě toho se drát hráčem položené pasti zobrazuje spoluhráčům zblízka viditelnou barvou.
- Hořící objekty byly v multiplayeru zakázány (způsobovaly příliš mnoho různých problémů).
- Opraveno: pokud V CTF zabila exploze hráče, který držel vlajku, objevil se s vlajkou a mohl pořád skórovat.
- Opraveno: umístění postavy vleže (jak hráč vidí ostatní hráče).
- Opraveno: C4 se nezobrazovala v inventáři mise The Last Stand
PŘÍKAZY Z KONZOLE
============ pro všechny ============
kick player_name
kick player_id
player_name - jméno hráče, který má být vyhozen
player_id - Číslo (ID) hráče. Lze zjistit pomocí příkazu 'list'.
Administrátor vyhodí hráče okamžitě, klient iniciuje hlasování.
startadmin password
Password - heslo pro vzdálenou správu
Odesílá serveru heslo, aby byla danému klientovi umožněna vzdálená správa.
list
Konzole vypíše seznam všech hráčů.
listadmins
Konzole vypíše seznam všech adminů.
mpresult
- Vypíše výsledky aktuální hry do textového souboru.
mllist
- vypíše aktuální seznam misí do konzole.
mlchangecurmap mission endrule endruleval
- například: mlchangecurmap StreamCTF time 20.
- mění aktuální misi v seznamu misí.
- pokud příkaz nepoužije admin, je zahájeno hlasování.
restartmap
- restartuje aktuální misi.
- pokud příkaz nepoužije admin, je zahájeno hlasování.
chattoconsole 0/1/2
- implicitně 0 pro server a 1 pro klienty.
- 0 - v konzoli se nevypisuje nic.
- 1 - komunikace hráčů (chat) se vypisuje v konzoli.
- 2 - v konzoli se vypisuje jak komunikace hráčů, tak informace o zabití.
consoletime 0/1
- pokud je tato možnost zapnuta (1), připisuje se k doůležitím zprávám v konzoli systémový čas.
Omluvte můj pravopis:-O
Dík za komenty ale ted sum tu asi jen 1 den a moc se v tom neorientuju
zdroj: redme - www.pterodon.com - youtube.com