Před několika dny proběhla digitální akce State of Play, která se tentokrát zaměřila na hru Ghost of Tsushima. Během ní byl ukázán asi 18 minutový gameplay, ve kterém nám vývojáři ze studia Sucker Punch Production konečně trochu více ukázali svoji připravou hru, která vyjde již za necelé dva měsíce. Aby toho nebylo málo, vývojáři se ještě před několika hodinami rozpovídali i o délce hry a o obtížnosti soubojů.
Režisér hry Nate Fox v rozhovoru pro IGN prozradil, že se v soubojích nechali inspirovat mnoha samurajskými filmy, ve kterých lidé umírali po jednom nebo dvou úderech katanou, což se rozhodli zakomponovat i do samotného bojového systému hry. Souboje tedy budou zcela jistě výzvou a bude rozhodně rozumné si svůj postup dobře promyslet, aby se nestalo, že naběhnete do vesnice a tam dostanete výprask od nepřátel.
Co se týče samotné délky hry, tak pokud se vydáte pouze po stopách hlavní dějové linky, můžete se připravit na 30 hodinovou zábavu. Když se ale rozhodnete pro splnění všech vedlejších misí, prozkoumávání ostrova Tsushima a sbírání sběratelských předmětů, můžete ve hře nechat klidně i 50 hodin.
Hra Ghost of Tsushima vychází 17. července exkluzivně pro PlayStation 4.