Když jednoho dne chlapík jménem Jakub Różalski začal produkovat idylické obrazy plné obřích mechů a různé steampunkové techniky, netušil, že jednoho dne jeho výtvory ožijí. Vývojáře z KING Art Games ale jeho produkce okouzlila natolik, že se na jejím základě rozhodli vytvořit real-time strategii Iron Harvest. Hra je ve vývoji už nějaký ten rok, ale teprve nedávno byla spuštěna také kampaň na Kickstarter.com, takže může hru nějakým obnosem podpořit každý.
Iron Harvest se odehrává v alternativní realitě, ve které bojiště na začátku 20. století ovládli mechanické stroje gigantických rozměrů. Po první světové válce se tu schyluje k další velké válce, kde budou mechové hrát ještě větší roli než kdy dříve. Najdeme tu samozřejmě i klasickou pěchotu, ale ta bude bez správného vybavení vůči ocelovým monstrům zcela bezmocná. Vývojáři slibují desítky různorodých jednotek a tři hratelné frakce, každá se svou vlastní kampaní a unikátními jednotkami i hrdiny. Bude to Saské císařství, republika Polania a Rusviet. Tvůrci se soustředí především na vytvoření kampaně pro jednoho hráče, ale pokud se podaří vybrat dost peněz, můžeme se těšit i na multiplayer a kooperativní hru. Prozatím se podařilo vybrat zhruba třetinu z požadované částky 450 tisíc dolarů. Do konce kampaně zbývá 31 dní.
Iron Harvest vyjde koncem roku 2019 na PC, PlayStation 4 a Xbox One.